دیجیتال مارکتینگ پلن چیست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ پلن چیست مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پلن دیجیتال مارکتینگ (digital marketing plan) نقشه راهی ضروری برای رسیدن به اهداف برند شما است.

بنابراین این نقشه راه ابزاری است که تیم‌های بازاریابی هر روز باید با آن کار کنند.

اما ایجاد یک نقشه، به تنهایی نمی تواند رسیدن به نتایجی را که ما به دنبال آن هستیم را تضمین کند.

برای اینکه این نقشه واقعا موثر باشد، پلن دیجیتال مارکتینگ باید تمام اطلاعات لازم را داشته و برای هدایت اقدامات ما برنامه ای عملی داشته باشد.

اگر در این برنامه زمان، توجه و مهارت‌های لازم را تخصیص دهیم، نتایج حاصله ارزشمند خواهد بود.

بنابراین اجازه دهید بررسی کنیم که چطور می‌توان یک پلن کسب و کار موثر را گام به گام ایجاد کرد.

یک پلن دیجیتال مارکتینگ سندی است که حداقل باید شامل موارد زیر باشد: برای اینکه بدانید قرار است به چه هدفی برسیم گام اول این است که جزئیات سناریویی که در آن هستیم را ببینید.

بنابراین یک پلن بازاریابی آنلاین موثر، همیشه با یک مرحله تحقیق شروع می‌شود.

در این بخش ما باید به سوالات زیر پاسخ دهیم: اهداف معیاری است که با استفاده از آن می‌توانیم میزان موفقیت یا شکست بازاریابی دیجیتال خود را بسنجیم.

برای اینکه فراموش نکنید، من همیشه پیشنهاد می‌کنم که بر کلمه مختصر SMART تمرکز کنید: تعیین اهداف به برند و وضعیت آن بستگی دارد.

این منطقی است که ما می‌توانیم چندین هدف را در پلن لحاظ کنیم، اما همیشه باید در جستجوی اهدافی باشیم که همدیگر را کامل کنند، نه اینکه با یکدیگر ناسازگار باشند.

در اینجا چند هدف رایج دیجیتال مارکتینگ آورده شده است: پرسونای خریدار تصویری از مشتری ایده‌آل ماست که به ما کمک می‌کند بر محصول و خدمات خود در تمام بخش‌ها تمرکز کنیم.

در صورتی که خطوط تولید برای کاربران مختلف را داشته باشیم، احتمالا نیاز باشد بیش از یک پرسونا تعریف کنیم.

پرسونای خریدار باید شامل موارد زیر باشد: چه نوع محتوایی می‌خواهیم ایجاد کنیم و چگونه آن را در اختیار مخاطبان هدفمان قرار دهیم.

در اینجا ما می‌توانیم فرمت‌های مختلف را مشخص کنیم و یک تقویم محتوایی ایجاد کنیم که به ما در برنامه‌ریزی کمک کند.

زمانی که می‌خواهیم محتوا را ایجاد کنیم، پیشنهاد من این است که به پرسونای خریدار که قبلا تعریف کرده‌اید، در تمام مراحل توجه کنید.

هر چه کاربر در قیف تبدیل پیشرفت کند، محتوایی که می‌توانیم به او ارائه دهیم خاص‌تر و متمرکزتر است.

کلمات کلیدی ستون فقرات تلاش‌های SEO و SEM ما و تمام محتوایی است که آنرا ایجاد کرد‌ه‌ایم.

به واسطه نقش کلیدی این کلمات در ساختار وب و ترافیک سایت، لازم است که بخشی خاص در پلن محتوا به آن اختصاص دهیم.

هنگامی که می‌خواهیم در مورد کلمات کلیدی که بر آنها تمرکز کرده‌ایم تحقیق کنیم، باید پارامترهای زیر را مد نظر داشته باشیم: دنیای شبکه های اجتماعی گزینه‌های زیادی را برای ارتقاء برند ما ارائه می‌دهد، اما به هر حال همیشه بهتر است بر گزینه‌هایی که با اهداف ما سازگارترند و برای آنچه ما می‌خواهیم استفاده کنیم به خوبی تعریف شده‌اند، تمرکز کنیم.

بنابراین در این قسمت از پلن بازاریابی دیجیتال پیشنهاد می‌کنم شبکه‌های اجتماعی مختلف و دیگر رسانه‌هایی که قصد استفاده از آنها را دارید و اهدافی که می‌خواهید با هر یک از آنها برسید را در نظر بگیرید.

گوگل ادوردز و تبلیغات در گوگل می‌تواند پلتفرمی قدرتمند در پلن دیجیتال مارکتینگ شما باشد.

با رجوع به اهدافی که در بخش 2 مشخص کردیم، اکنون قصد داریم آنها را به معیارهای اصلی و یا KPIها تفسیر کنیم.

برای هر معیار کلیدی، می‌توانیم یک هدف ماهانه تعیین کنیم (یا با دوره‌های زمانی که بیشترین اهمیت را برای پلن ما دارد) و باید بدانیم چه کنترل‌هایی را باید انجام دهیم تا اطمینان پیدا کنیم که در مسیر درست حرکت می‌کنیم.

نهایتا برای نزدیک شدن به پلن مارکتینگ خود، باید به این سوال پاسخ دهیم: اگر اهداف ما برآورده نشوند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ برای هر یک از KPI هایی که در بخش قبل تعریف کرده‌ایم لازم است از سناریوهای مختلف، درباره طرح پاسخ فکر کنیم، برای مثال اگر 25%، 50% و یا 75% به اهداف خود نرسیدیم چه خواهیم کرد؟ ما می‌توانیم اقدامات مختلفی را نظیر تغییر در پلتفرم‌های تبلیغاتی، باز کردن کانال‌های سرمایه‌گذاری جدید و یا حتی تجدید نظر در پلنی که طبق انتظار ما کار نمی‌کند، انجام دهیم.

ممکن است خواندن مقالات زیر برای شما مفید واقع شوند: بازاریابی غافلگیرانه یا Ambush Marketing چیست؟ بازاریابی برونگرا یا Outbound Marketing چیست؟ بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟ آماده باشید! اکنون شما تمام آنچه برای شروع کار با تیم خود و رسیدن به تمام اهداف بازاریابی خود تعیین کرده‌اید را در اختیار دارید.

امیدوارم با توسعه یک پلن دیجیتال مارکتینگ که پاسخگوی نیازهای برند شما است، به خوبی آشنا شده باشید.

از سال 95 به آژانس بازاریابی جی ادز ملحق شدم و به عنوان کارشناس تبلیغات گوگل ادوردز فعالیت می‌کنم.

خوشحالم که توانسته‌ام تجارب و یافته‌هایم در زمینه بازاریابی و تبلیغات را در قالب بیش از 200 مقاله در وبلاگ جی‌ادز منتشر کنم.

امیدوارم بتوانم تاثیر کوچکی در توسعه کسب و کارهای آنلاین کشورم داشته باشم.

آقا عالی بود… خیلی ممنون ممنون از شما که برای خواندن این مطلب وقت گذاشتید.

سلام ودرود خسته نباشی خدمت شما بزرگواران من به راهنمایی بیشتری نیاز دارم اگر میشه کمکم کنید سلام.

همکاران ما از بخش دیجیتال مارکتینگ جی ادز با شما تماس می‌گیرند.

با سپاس از ارتباط‌تان.

درخواست مشاوره رایگان تبلیغات گوگل ما در جی ادز همراه با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی همه جانبه، به آموزش مشتریان نیز معتقدیم و سعی می‌کنیم تجربیات و تخصص خود را با آنان به اشتراک بگذاریم.

درباره ما بیشتر بخوانید.

تهران - خیابان آزادی - بین جمالزاده و والعصر - پلاک 61 - واحد 34 info @ g-ads .

org 09121442355 (021) تماس با کارشناسان جی ادز

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map