راه های افزایش رتبه سایت در گوگل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه های افزایش رتبه سایت در گوگل حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

⭐ پکیج ۳۶۰ درجه سئو مهم‌ترین هدف سئو یا بهینه سازی سایت در هر کسب‌وکاری، افزایش رتبه سایت در گوگل و بالا بردن رنک سایت در سایر موتورهای جستجو می‌باشد.

خدمات سئو در میزفا به سایت شما کمک می‌کند تا در قالب یک روش صحیح، اصولی و پایدار در جهت ارتقا و بالا بردن رتبه سایت در سرچ موتورهای جستجو پیش بروید.

شما به کمک سئو می‌توانید به هدف‌هایی که پیاده سازی کردید بهتر و سریع‌تر برسید.

ما در میزفا تمرکز اصلی را بر روی موتور جستجوی گوگل قرار دادیم؛ با این حال سایر نتایج موتورهای جستجو همانند گوگل رفتار می‌کنند و اگر شما در صفحه اول گوگل باشید به احتمال ۹۹ درصد در سایر موتورهای جستجو هم صفحه اول هستید.

به صورت کلی می‌توان نتیجه گرفت که اگر بالا آمدن رتبه سایت در گوگل نتیجه‌ بخش باشد، آن سایت در بقیه موتورهای جستجو هم رتبه مناسبی دریافت می‌کند.

هشدار: سئو SEO یا به فارسی بهینه سازی وبسایت، فرآیند آسانی نیست و نیازمند صبر شما و همینطور صبر ما، در کنار همکاری شما و دانش و تجربه ما می‌باشد.

در این صورت هست که می‌توانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

ساده و راحت بگوییم: ما در میزفا به دنبال پروژه زیاد نیستیم و سعی می‌کنیم با کمترین پروژه ولی با کیفیت بالا، ارزش آفرینی لازم را برای کسب و کارهای ایرانی رقم بزنیم.

در انتخاب پروژه، ما دقت بسیار بالایی داریم.

پروژه های سئوی میزفا عشق و علاقه کاری هستند که هر روز زمان و عمر تکرار نشدنی ما صرف آن‌ها می‌شود، پس ما سعی خواهیم کرد این زمان را به خوبی صرف کنیم.

چی شده؟ سایتت صفحه اخر گوگله؟ 🙁 هیچ سودی از سایت نداری؟ سایتت بازدیدی نداره؟ نگران نباش ! کافیه سئو سایت ت رو به ما بسپاری تیم میزفا متخصص افزایش رتبه در گوگل است ما با چاشنی های تخصص و تجربه‌ و همچنین صبر شما میتونیم با این چاشنی ها گوگل دوست ماست جهت مشاوره رایگان کلیک کنید سئو سایت و بهینه سازی سایت برای هر کسب و کاری بسیار مهم و ضروری می‌باشد.

برای سئو کردن سایت باید مدیران و نویسندگان آن سایت در کنار شرکت ارائه دهنده خدمات سئو (متخصص سئو) فاکتورهای بسیاری را رعایت کنند تا بتوان به شکل اصولی و سازماندهی شده و بر اساس استانداردهای جهانی، سایت را در نتایج و جستجوی گوگل بهینه سازی نمود و باعث افزایش رتبه سایت و کسب رتبه نخست موتور جستجویی نظیر Google شد.

بهبود سئوی یک وبسایت کار بسیار فنی است که نیاز به دانش به‌روز و تجربه فراوان دارد و صرفا ارتقا سئو سایت و کسب رتبه در صفحه اول گوگل کافی نیست و باید هر روز به دنبال بهتر شدن سایت از جنبه‌های مختلف بود.

 این امر جدا از آنکه به بالا بردن رتبه در گوگل کمک بسیاری می‌کند، می‌تواند روی افزایش رونق کاری شما و همینطور حفظ رتبه سایت تاثیر مثبت بگذارد.

ولی فراموش نکنید که به همین دلیل، رقبا هم همچون شما در تلاش برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل و کسب لینک های برتر در آن، تلاش پایان ناپذیری را صورت می‌دهند.

۱- ارسال درخواست رایگان جهت بررسی سایت و کلمات کلیدی مد نظر شما از طریق فرم پایین همین صفحه ۲- ارزیابی طراحی سایت شما و ساختارهای کلی آن و همچنین کلمات کلیدی توسط کارشناسان و مشاوره در این‌باره با شما ۳- اعلام قیمت و هزینه سئو ۴- تنظیم یک قرارداد حداقل ۶ ماهه با بودجه حداقل ۱۰ میلیون تومماهانه برای انجام پروژه (مدت زمان قرارداد بستگی به سختی و رقابتی بودن کلمات کلیدی دارد) ۵- شروع اقدامات لازم جهت ارتقای رنک وبسایت توسط کارشناسان و تعیین جلسات گروهی با شما ۶- وارد فازهای اجرایی شدن با شما ۷- سئو کردن سایت و کسب رتبه های برتر در موتورهای جستجو ۸- مشاوره و انتقال چندین دستورالعمل به شما و همچنین آموزش سئو جهت حفظ رتبه در دراز مدت ۹- کسب رضایت شما و افتخار همکاری‌های بیشتر در آینده تیم میزفا نزدیک به صدها فاکتور بسیار مهم و کاربردی در جهت سئو کردن و بهینه سازی سایت شما و افزایش رتبه سایت در گوگل در نظر دارد که برخی از این فاکتورها به صورت کلی عبارت‌اند از: ⏳ حداقل زمان پروژه: ۶ ماه 💲 حداقل تعرفه پروژه: ۱۰ میلیون ماهانه 🔴 بهینه سازی وب سایت و سئو سایت مطابق با استانداردهای جهانی و به شکل کاملا اصولی انجام می‌پذیرد، برهمین مبنا افزایش رتبه در گوگل و رنک یک سایت طبیعتا زمان بر خواهد بود و نیازمند صبر و شکیبایی است.

همراهی و همکاری مدیران و زیرمجموعه‌های سایت کارفرما بسیار مهم و ضروری است.

همچنین تیم میزفا در جهت پاسداری از رزومه خود و گرفتن نتیجه مطلوب در پروژه‌های سئو در دراز مدت، قراردادها را حداقل ۶ ماهه و با بودجه حداقل ۱۰ میلیون تومان به شکل ماهانه تنظیم می‌کند.

🔴 اگر دنبال سئو ارزان هستید، با ما تماس نگیرید.

سئو به شکل ارزان همانند دادن جنس یک بار مصرف بی‌ارزش است که هم برای مجری و هم برای کارفرما در دراز مدت مشکل‌ساز خواهد بود.

کار باکیفیت و ماندگار (بدون تعارف) ارزان نیست.

قطعا سئو به‌صرفه‌تر از بقیه راه‌‌ها هست؛ ولی ارزان نیست.

مشاور و استراتژیست سئو وب مستر سئو متخصص سئو متخصص سئو متخصص سئو بستگی به خیلی عوامل داره و نمیشه سریع قیمت داد.

ولی به صورت کلی بستگی به رقبا و قدرت دامنه شما داره.

جزئیات قیمت سئو رو در بخش فرم درخواست سئو درج کردیم و می‌تونید مشاهده کنید.

در میزفا بر روی ۱ یا ۱۰ کلمه کلیدی کار نمیشه، حداقل کلمات کلیدی کار شده در پروژه های میزفا ۱۰۰۰ کلمه کلیدی هست.

هزینه پروژه ماهانه هست و به دلیل برخی هزینه‌هایی که باید صورت بگیره، ابتدای هر ماه هزینه رو دریافت می‌کنیم.

دسترسی کامل به سایت، همکاری کارفرما، داشتن هاست باکیفیت و قوی، داشتن هدفی مشخص برای کسب و کار خود، پرداخت به موقع هزینه های سئو و … وضعیت پروژه های سئو میزفا (آخرین آپدیت ابان ۹۹) : لطفا قبل از ارسال فرم درخواست سئو به ظرفیت موجود توجه کنید و اگر غیر صفر بود ارسال نمایید.

در غیر این صورت تنها می‌توانید از سایر خدمات سئو ما استفاده کنید.

باتشکر امکان ارسال فرم درخواست سئو ۳۶۰ درجه با بودجه مد نظر شما وجود ندارد ولی چند پیشنهاد داریم:پیشنهاد میکنیم یا خودتون سئو رو آموزش ببینید و بعد بهینه سازی کنید (برای آموزش اینجا کلیک کنید.

) و یا بهترین گزینه برای دوستانی که قصد دارن زیر ۱۰ میلیون هزینه کنن مشاوره سئو هست.

پیشنهاد میکنم به سمت مشاوره سئو برید تا با بودجه مد نظر شما مشاورین میزفا بهترین راهنمایی لازم انجام بدن و به شما یک مسیر خوب معرفی کنن.

برای مشاوره روی لینک زیر کلیک کن: نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت دیدگاه کمک میکنیم تا بتونید براساس بودجه و رقبایی که دارید، کجا رپورتاژ برید و با چه کلمه کلیدی و به چه صورتی تا نتیجه بگیرید.

کمک میکنیم تا بتونید سئو سایتتون رو براساس هدف‌تون و با کمترین هزینه زمانی و مالی در یک مسیر روشن ارتقا بدید.

کمک میکنیم تا بتونید از بهترین ابزار سئو گوگل نهایت استفاده ببرید، در کنار ما نگران مهارت و تجربه استفاده این ابزار نباشید.

کمک میکنیم تا بتونید هر نوع ابزار سئویی که دارید رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، براتون کانفیگ میکنیم و همینطور یاد میدیم.

کمک میکنیم تا بتونید مشکل کندی سرعت سایتتون حل کنید، بحرانی که در اکثر سایت ها هست و هر کسی حل کنه قدم مهمی برداشته.

کمک میکنیم تا بتونید خودتون مسیر سئویی سایتتون رو پیدا کنید، کاری که شاید بعد رفتن کلی آموزش عمومی نتونستید انجام بدید.

کمک میکنیم تا بتونید کسب و کارتون رو در شهر و منطقه خودتون نمایش بدید، در نقشه گوگل بالا باشید و بیشتر دیده بشید.

کمک میکنیم تا بتونید به هدف اصلی تون از طراحی برسید، در طراحی ۳۶۰ درجه، نکات سئویی، فروش، تجربه کاربری و .

.

.

لحاظ میشه.

کمک میکنیم تا بتونید جزء بهترین باشید.

هر کاری که لازم باشه به صورت کامل از ابتدا تا انتها خودمون برای سئو سایتتون انجام میدیم.

صداقت + تخصص + تجربه ویژگی‌هایی هست که سعی کردیم در تیم میزفا پیاده سازی کنیم، ما بهترین نیستیم ولی تلاش کردیم از دیروز خود بهتر باشیم.

خداروشکر به کمک شما همراهان عزیز هر ساله به اهداف مشخص شده خودمون تونستیم برسیم، و سعی می‌کنیم برای رسیدن به هدف‌های بزرگ‌تر ویژگی‌های اشاره رو به بهترین شکل ممکن ارتقا بدیم.

شک نکنید در همکاری با ما لذت خواهید برد چرا که اولویت ما، اولویت‌های شماست و هدف شما هدف ماست.

سال ۹۰ بود که وبلاگم از بازدید روزانه ۲۰ نفر به روزانه ۲۰۰۰ نفر رسید اونم در یک ماه با کسب رتبه یک در کلمه خدا خب با خوشحالی تعجب کردم و کنجکاو که چگونه و از چه طریقی چنین اتفاقی افتاده؟! این کنجکاوی باعث شد ۲ سال درباره طراحی سایت و مخصوصا SEO تحقیقات گسترده انجام بدم.

در این مسیر که خدا ما رو به SEO رسوند تونستیم ….

ادامه متن اینجا کلیک کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map