ربات تبلیغات هوشمند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با ربات  تبلیغات هوشمند مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات هوشمند سبب رونق بخشیدن کسب و کار میشود، ایپی سیستم اختصاصی هستند، برای فعال کردن اکانت حتما عضو کانال شوید و موارد ذکر شده رعایت کنید.

کانال تلگرام : [email protected] ربات اینستاگرام یک سیستم فروش فالوور نیست ، بلکه یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور اینستاگرام واقعی هدفمند، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام، می‌توانید از هر کشور، شهر، تگ و لوکیشنی که بخواهید مخاطب واقعی فعال بدست آورید.

هدف اصلی ربات اینستاگرام ایجاد یک اتوماسیون کاربر پسند بوده است که می تواند رفتار طبیعی یک فرد را تقلید کند.

سیستم 24 ساعت شبانه صفحه اینستاگرام به مردم معرفی و تا زمانی که اکانت شما در داشبوردتان تایم داشته باشید فعال است.

با راه اندازی پلتفرم مارکتینگ توانستیم شرایطی را مهیا سازیم، و کاربرانی که پیج بزرگی دارند و به دنبال کسب درآمد از طریق تبلیغ گذاشتن در پیجشان هستن به راحتی از طریق اتوماسیون تبلیغات مارکتینگ مشتریان زیادی بدست آورند و همچنین کاربرانی که نیاز به دیده شدن دارند با ایجاد کردن کمپین تبلیغاتی بصورت گسترده دیده شوند.

پلتفرم تبلیغاتی با تبلیغات واقعی و ترغیب افراد به بازدید از اکانت می پردازد به همین دلیل اشخاص مختلف از اکانت بازدید کرده و ممکن است فالو یا لایک کرده یا در صورت فروشگاه بودن اقدام به خرید کنند! 7 روز امکان استفاده از پنل متوسط معرفی هدفمند صفحه شما 500 تا 1050 نفر 15 روز امکان استفاده از پنل متوسط معرفی هدفمند صفحه شما 1500 تا 3000 نفر 30 روز امکان استفاده از پنل متوسط معرفی هدفمند صفحه شما 1500 تا 6000 نفر قابلیت ویو استوری روزانه به چند هزار کاربر اینستاگرام دیده میشوید، ویو استوری توسط مجموعه ما که اولین و تنها پلتفرمی در ایران میباشد که سیستم هیجان انگیز را راه اندازی کرده است.

ربات اینستاگرام با روش هیجان انگیز خود میتوانید کاربرانی را جذب کند که دارای بیو، عکس پروفایل و.

.

.

داشته باشند و به کاربران فعال اینستاگرام رونمایی شوید.

هوش مصنوعی ربات روبوکلیک میتوانید تمامی رفتار انسان را بصورت طبیعی در اینستاگرام اجرا کند، با این حالت اینستاگرام نمیتواند از نحوه عملکردتان متوجه شود.

ربات اینستاگرام این قابلیت را دارد که مخاطبین را به صورت حرفه ای از زمان پست کاربر جذب کند، و میتواند تا 1 ماه بررسی کند.

با فالو و لایک کردن دیگران و ارسال کامنت زیر پست کاربران پیج اینستاگرام را بصورت هدفمند به کاربران اینستاگرامی معرفی و تبلیغ میکند تا مردم با پیج اینستاگرامتان آشنا شوند و بصورت دلخواه پیج اینستاگرام را دنبال کنند.

بطور میانگین اینستاگرامتان را با سرعت طبیعی و الگوریتم اینستاگرام معرفی میکند که سبب افزایش لایک و کامنت صفحه بصورت واقعی افزایش پیدا کند.

اتوماسیون اینستاگرام 24 ساعته با فالو و لایک کردن دیگران و ارسال کامنت زیر پست کاربران پیج اینستاگرامتان را بصورت هدفمند به کاربران اینستاگرامی تبلیغ میکند تبلیغات هدفمند باعث جذب مشتری و دیده شدن محصول در اینستاگرام میشود.

چگونه تم دایرکت اینستاگرام را تغییر دهیم بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام مدیریت تبلیغات اینستاگرام اضافه کردن زمان به داشبورد اضافه کردن زمان به نام کاربری انتخاب شده پکیج : قیمت : تومان تخفیف : تومان مبلغ قابل پرداخت : تومان سلام به کاربران عزیز ، به دلیل تغییر و بروزرسانی در سیستم جدید ربات ، پرداخت ربات به طور موقت غیرفعال است.

عضو کانال تلگرام باشید.

سیستم جدید بزودی رونمایی و اطلاع رسانی می شود.

ایدی کانال : [email protected]

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map