رشته ی طراحی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با رشته ی  طراحی سایت شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شغل طراحی وب سایت از جمله مشاغلی است که در این سال‌ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

طراح وب سایت از خلاقیت و مهارت‌های فنی خود، برای ایجاد و طراحی وب سایت‌ها استفاده می‌کند.

یک طراح برای طراحی یک وب سایت ابتدا باید ظاهر سایت را در ذهن خود تصویرسازی کرده و درک کند که وب سایت مورد نظر چگونه کار خواهد کرد.

سپس به کمک طرح‌های اولیه در صفحه‌ی کاغذ کار طراحی خود را آغاز می‌کند.

سپس طرح اتود زده شده را در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ پیاده‌سازی می‌نمایند و در انتها طرح را به کد تبدیل می‌کنند.

شاید بارها نام طراح وب‌سایت و برنامه نویس تحت وب را شنیده باشید و هنوز تفاوت این دو را دقیقاً ندانید! پس ادامه مطلب را مطالعه کنید.

معمولاً طراح وب سایت بیشتر بخش ظاهری سایت را طراحی می‌کند که کاربر با آن در ارتباط است.

یعنی هر آن چیزی که کاربر در ظاهر وب سایت می‌بیند توسط طراح وب سایت طراحی شده است.

یک طراح دید خلاقانه و هنری به وب سایت دارد.

در حالی که بخش داخلی و پشت پرده‌ی سایت که مربوط به سمت سرور می‌باشد توسط برنامه نویس وب سایت (توسعه دهنده وب) کد نویسی می‌شود.

بنابراین افراد حاضر در شغل طراحی وب سایت بیشتر به زبان‌های برنامه‌‌ نویسی که به ظاهر سایت مربوط می‌شود مسلط هستند در حالی که برنامه نویس وب سایت باید حداقل به یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مسلط باشد.

توسعه دهنده وب یا دولوپر کیست؟ به‌ دلیل شباهت‌های زیاد بین این دو شغل، گاهی تفکیک زیادی برای آنها قائل نمی‌شوند و مرز مشخصی بین آنها وجود ندارد.

ادامه‌ی مطلب نیز برای هر شغل صدق می‌کند و به‌صورت کلی نوشته شده است.

اگر شما می‌توانید ساعات زیادی را با کامپیوتر بگذرانید، کمی استعداد طراحی و گرافیکی دارید، از انجام کارهای خلاقانه لذت می‌برید، شغل طراحی وب سایت مناسب شماست.

طراحان سایت معمولاً افراد با تلاشی هستند و باید ساعات زیادی از روز را پای سیستم بگذرانند.

هر روز با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند که ممکن است بسیاری از آنها را قبلاً تجربه نکرده‌ باشند.

بنابراین اگر می‌خواهید طراح وب سایت باشید باید روحیه‌ی شکست ناپذیری را در خود تقویت نمایید.

معمولاً رشته‌های تحصیلی علوم کامپیوتر، مهندسی نرم‌افزار و مهندسی فناوری اطلاعات، برای شغل طراحی وب مدرکی مرتبط محسوب می‌شوند.

فارغ‌التحصیلان برخی از رشته‌های مرتبط مثل گرافیک رایانه‌ای و برخی رشته‌های دیگر هنری نیز می‌توانند به این کار وارد شوند.

ولی شما حتماً به داشتن مدرک دانشگاهی مرتبط نیازی ندارید.

می‌توانید دوره‌های آموزشی طراحی وب را در آموزشگاه‌های آزاد بگذرانید.

اما بسیاری از افراد هستند که بدون داشتن مدرکی مرتبط، وارد این شغل شده‌اند و موفق بوده‌اند.

بنابراین در این شغل بیشتر از اینکه مدرک مهم باشد، داشتن علاقه و مهارت اهمیت دارد.

اگر شما یک طراح یا برنامه نویس وب سایت شوید، می‌توانید برای شرکت‌های طراحی وب سایت یا در بخش‌های فناوری اطلاعات سازمان‌ها و یا به‌طور مستقل کار کنید.

در حال حاضر بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها دارای وب سایت رسمی می‌باشند و اطلاعات خود را از این طریق به مردم ارائه می‌دهند.

هرچه به سمت آینده پیش می‌رویم تعداد افرادی که مشتاق سفارش وب سایت هستند بیشتر می‌شود.

از این رو می‌توان امیدوار بود که این شغل رو به رشد باشد.

یکی از مزیت‌های بزرگ این شغل قابلیت آزادکاری (freelancing) است که شما می‌توانید با داشتن چند وب سایت،‌ درآمد اینترنتی خوبی داشته باشید.

هرچه به سمت آینده پیش می‌رویم افراد بیشتری هستند که به اهمیت داشتن وب‌سایت پی می‌برند.

شما هم به عنوان یک طراح باید این دلایل را بدانید.

ما در مقاله‌ی چرا باید وب‌سایت داشته باشیم این موارد را بررسی کرده ایم.

در کل می‌توان گفت بسیاری از طراحان با طراحی سایت، پشتیبانی و مدیریت وب سایت، تولید محتوا، سئو و بهینه سازی وب سایت و … موقعیت‌های شغلی نسبتاً خوبی دارند.

این شغل از جمله مشاغلی است که درآمد آن کاملاً وابسته به میزان مهارت، دانش و تلاش شما است.

برخی از طراحان و برنامه نویسان کارکشته در ماه ده‌ها میلیون تومان درآمد دارند و از سوی دیگر برخی از آنها درآمدهای چند صد هزارتومانی عایدشان می‌شود.

اما در حالت میانگین برای افرادی که به مهارت‌های لازم دست یافته‌‌اند اما تجربه‌ی زیادی ندارند حقوق پایه‌ی وزارت کار در نظر گرفته می‌شود.

اگر شما در این زمینه به تسلط خوبی برسید می‌توانید به‌صورت پروژه‌ای فعالیت نمایید، برای هر پروژه دستمزد خوبی بگیرید و شما تعین کننده‌ی دستمزد باشید.

تصویر بالا میزان میانگین دستمزد طراحان وب‌سایت را در آمریکا نمایش می‌دهد.

طبق این نمودار به گزارش از سایت indeed.

com میانگین دستمزد یک طراح وب‌سایت در سال ۲۰۱۹ برابر با ۲۲ دلار در ساعت است.

در ایران هم طراحان وب سایتی هستند که بعد از کسب مهارت‌های لازم به‌صورت آزادکاری جدا از شرکت‌ها با طراحی سایت ارزان و حرفه ‌ای برای خود درآمد خوبی کسب می‌نمایند.

در مقاله‌ای مجزا بررسی کرده‌ایم که آینده‌ی کاری و سطح درآمد یک طراحان چگونه است: بازار کار طراحان سایت هرچه قدر هم که درآمد یک شغل خوب باشد بازهم مسئله‌ی امنیت شغلی مهم است.

در طراحی سایت تنها مهارت و تلاش شماست که امنیت شغلی ایجاد می‌کند.

اگر مهارت خود را به‌روز نگه ندارید، از تلاش دست بردارید قطعاً افراد دیگر از شما سبقت می‌گیرند و شما کم‌کم از این رقابت شغلی باز می‌مانید.

زمانی که با علاقه مندان با این شغل صحبت می‌کنم می‌پرسم چرا دوست دارید یک طراح وب‌سایت شوید؟ گاهی پاسخ می‌دهند: برای وبمستر شدن یا برای داشتن یک ‌وب سایت! اگر شما جزو افرادی هستید که برای راه‌اندازی وب‌سایت برای توسعه‌ی کار خود به سراغ طراحی سایت می‌روید، باید بگویم این مسیر اشتباه است! برای تبدیل شدن به یک طراح وب‌سایت یا برنامه‌نویس وب شما باید ده‌ها مهارت مختلف را بیاموزید و زمان کافی برای اینکار صرف کنید.

پس اگر به داشتن یک وب‌سایت فکر می‌کنید نیازی به طی کردن این مسیر نیست.

بروید سراغ راه‌اندازی سایت بدون برنامه نویسی! بله درست است بدون نیاز به برنامه نویسی هم می‌توانید صاحب یک وب‌سایت عالی شوید و کسب‌وکار اینترنتی خود را شروع کنید.

در این زمینه ما تمام موارد مورد نیاز شما را به صورت ویدیو‌های آموزشی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

برای مشاهده از لینک زیر کمک بگیرید.

دوره‌ آموزشی راه‌اندازی سایت بدون برنامه‌نویسی شغل طراحی وب سایت مناسب کسانی است که از یادگیری مداوم خسته نشوند، در مواجه با چالش‌های مداوم خستگی ناپذیر باشند و از کار طراحی لذت ببرند.

بی‌شک یک طراح وب سایت با داشتن این ویژگی‌ها بعد از چند سال به درآمد و جایگاه خوبی نیز خواهند رسید.

اگر شما هم به یادگیری طراحی وب سایت علاقه‌مند شدید و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید به نقشه راه توسعه‌دهندگان مراجعه کنید.

نقشه راه توسعه دهندگان در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از سیستم‌های مدیریت محتوا را بررسی کنیم که طرفداران بیشتری نسبت بقیه دارند.

.

.

.

وبینار (web-based-seminar) از تلفیق دو کلمه وب و سمینار به‌وجود آمده است که یکی از ابزارهای قدرتمند آموزشی آنلاین به‌شمار.

.

.

با به روی کار آ«دن اینترنت، کسب‌وکارهای زیادی به فکر فروش اینترنتی افتادند.

در این بین سیستم فروش سنتی نیز.

.

.

انتخاب هاست مناسب یکی از موضوعاتی است که مدیران وب‌سایت برای راه‌اندازی سایتشان با آن مواجه می‌شوند.

در این مقاله.

.

.

دوره آموزش HTML و CSS به صورت ویدیویی و پروژه محور : .

.

.

اگر قصد ساخت یک فروشگاه آنلاین برای فروش انواع فایل‌های قابل دانلود .

.

.

مرورگر را باز می‌کنید و آدرس سایتتان را وارد می‌کنید.

مرورگر شروع .

.

.

سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید خیلی عالی بود خسته نباشید ممنونم از توجه شما عالی بود یعنی یک نفر میتونه هم زمان فول استک کار کنه هم فتوشاپ و ایلاس رو در حد حرفه ای بلد باشه؟😅 نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ادمین سایت با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی به صورت آسان ایجاد شده.

در اینجا میتونی یاد بگیری چطور یک کسب‌وکار اینترنتی را از صفر راه بندازی و مدیریت کنی.

در ادمین سایت یک ادمین سایت حرفه‌ای شو.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map