سئو در مرادآباد در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو در مرادآباد در تهران شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - ایرنا- طرح موضعی محله های حصارک و مرادآباد منطقه ۵ تهران با هدف تسریع در ارتقا کیفیت زندگی در این محله ها، تهیه و اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ محله حصارک در شمال غربی تهران واقع شده و یکی از محله‌های قدیمی تهران   می‌باشد؛ که قدمت زیادی دارد.

جمعیت آن حدود ۱۲ هزار نفر است.

در سال‌های اخیر با گسترش ساخت و ساز جمعیت مهاجران با رشد بی‌سابقه‌ای در حال افزایش است.

محله حصارک در شمال منطقه ۵ شهرداری و شمال شهر تهران قرار دارد؛ این محله از شمال به دامنه‌های البرز و آبریز کوه‌های امامزاده داوود و کیگا و سولقان می‌رسد.

در شرق با محله مرادآباد همسایه است، در غرب، رودخانه‌های وسک و حصارک، این محله را از شهران شمالی جدا می‌کنند و در جنوب بلوار سیمون بولیوار در حد فاصل حصارک و جنت‌آباد شمالی قرار گرفته‌است.

محله مرادآباد نیز در شمال شرقی منطقه ۵ قرار دارد و با سیمون بولیوار و محله المهدی و  از غرب به محله حصارک و دیوار شرقی دانشگاه آزاد محدود می شود.

ساخت و ساز بسیاری در این دو محله قدیمی پایتخت در سال‌های اخیر انجام شده و مهاجران بسیاری را پذیرفته است.

حال قرار است با اجرای طرح موضعی، کیفیت زندگی در این محلات ارتقا یابد.

طرح موضعی طرحی است که هم از نظر زمانی و هم از نظر مکانی با محدودیت همراه بوده و شامل طراحی توسعه جدید شهر با تجدید نظر در طرح‌های توسعه قبلی یا بهسازی مناطقی از شهر یا ترکیبی از این‌ها خواهد بود.

از نظر مشخصات عمومی این طرح برای حداکثر مدت ده سال و همراه با قابلیت تغییرات عمیق در محدوده نسبتاً کوچک‌تر تهیه شده و قابل تغییر و اصلاح است.

اکنون «شهین شفیعی» معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۵ اعلام کرد که امکان تهیه طرح موضعی برای محله های حصارک و مرادآباد با هدف تسریع در ارتقاء کیفیت زندگی، بازتولید فعالیت های اقتصادی، حفاظت از ارزش‌های فرهنگی محلات، توسعه ساخت و ساز و افزایش نوسازی بافت و احیای ارزش‌های زیست محیطی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: در تهیه طرح موضعی موارد متعددی از جمله  کاربری، تراکم، جانمایی، سطح اشغال، معابر و حتی روان آب های سطی دخیل هستند.

شفیعی ادامه داد: در محلات حصارک و مراد آباد با توجه به کاستی‌های قانونی-حقوقی موجود و همزمان نیاز به بازسازی و مرمت بافت کالبدی، تنوعی از ساخت و سازهای بی کیفیت رقم خورده است.

معاون شهردار منطقه ۵ خاطرنشان کرد: با توجه به پهنه بندی های مختلف این دو محله، در مجموع ۲۰ درصد این مجموعه، نیازمند تهیه طرح موضعی است.

وی با تاکید بر اینکه تعیین گذر اولین گام برای صدور مجوز ساخت است، گفت: تعیین تکلیف شبکه معابر در این محلات سبب تصمیم گیری مناسب و روشن برای ساخت و سازها و رفع مشکلات ساکنان این محدوده می شود.

وی یادآور شد که کمبود خدمات عمومی و پوشش نامناسب آن‌ها، ساکنان محدوده را از دسترسی به خدمات شهری مطلوب باز داشته است.

شفیعی ابراز میدواری کرد که با همکاری سازمان نوسازی شهرداری تهران با تهیه طرح موضعی، تعیین تکلیف شبکه معابر، پهنه بندی و در نهایت هماهنگی با ثبت اسناد، اقدامات مثبتی برای ساکنان این محلات انجام شود.

ساوه - ایرنا - مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی ساوه از صادرات ۱۳۵ میلیون… ساری - ایرنا - شهرستان آمل با وضعیت قرمز کرونایی که چند هفته اخیر… ساری - ایرنا - نتایج ضعیف نساجی مازندران در ۶ هفته اخیر رقابت‌های… اراک - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: میزان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map