سئو سایت آرد 180 یا آرد کامل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت آرد 180 یا آرد کامل کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چکاپ سئو، یعنی بدونی کجای کار ایراد داره! ما در شهر محتوا به شما کمک می کنیم پاسخ این سوالات را پیدا کنید: شهر محتوا ده ها معیار آنالیز SEO را در 12 گروه موضوعی زیر دسته بندی نموده و سایت شما را بر اساس این معیارها، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهد.

هر یک از این موضوعات، شامل چندین معیار سئو است که وضعیت سایت شما در هر یک از این معیارها، به صورت دقیق گزارش خواهد شد.

با دریافت و مطالعه این گزارش، ایراداتی که مانع رشد سایت شما در نتایج جستجوی گوگل می شوند را شناسایی خواهید کرد.

راه حل های کاربردی هر یک از این ایرادات نیز در این گزارش ارائه می شود تا بدانید که هر مشکل را چگونه باید برطرف کنید.

آیا از نظر گوگل، سایت شما امنیت اطلاعات کاربران را حفظ می کند؟ گوگل برای حفظ امنیت کاربران اهمیت ویژه ای قائل است و سایت هایی که نکات امنیتی را به دقت رعایت کرده باشند را در رتبه های بالاتری نمایش می دهد.

آیا از نظر گوگل، سایت شما مولفه های یک سایت معتبر را دارد؟ سایت هایی که مشکوک به اسپم باشند در نتایج جستجوی گوگل رتبه های پایین تر و سایت هایی که اعتبار بالاتری داشته باشند، رتبه های بهتری کسب خواهند کرد.

دسترس پذیری تمامی آدرس های سایت برای روبات های گوگل و برای کاربران، یکی از مهمترین مسائل سئو محسوب می شود.

بسیاری از سایت ها به دلیل اشتباه در یکی از نکات دسترس پذیری، فرصت های سئو را از دست می دهند.

گوگل رسماً اعلام کرده که سرعت لود سایت، یکی از مهمترین معیارهای رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو است.

نکات فنی متعددی بر سرعت سایت موثر هستند که باید به دقت آنالیز و بهینه سازی شوند.

اگر در طراحی و کدنویسی سایت، فقط بر روی ظاهر سایت تمرکز شود و مسائل فنی مربوط به سئو با دقت رعایت نشوند، ممکن است تمامی زحماتی که در تولید محتوا و سئو متحمل می شوید، به هدر بروند.

اشتباهات فنی در آدرس دهی صفحات، می تواند باعث سردرگمی روبات های گوگل و کاربران شده و در نتیجه اثر منفی بسیار زیادی بر رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل داشته باشد.

ارائه ساختارمند و استاندارد داده های مربوط به محتوای هر صفحه، باعث درک دقیق تر روبات های گوگل از محتوای سایت شما شده و رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل را بهبود می بخشد.

کلمات کلیدی، به عنوان هسته مرکزی سئو شناخته می شود.

بی توجهی به کلمات کلیدی باعث از دست رفتن فرصت های طلایی سئو می شود و افراط و اشتباه در به کار گیری آن ها هم می تواند باعث جریمه سایت شما توسط گوگل شود.

منحصر به فرد بودن محتوا فقط به مرحله تولید محتوا مربوط نمی شود.

بلکه ممکن است شما محتواهای ناب و با کیفیتی را به صورت اختصاصی تولید کرده باشید اما با اشتباهاتی در سئو، ارزش یونیک بودن محتوا را از دست بدهید.

سایت های زیادی هستند که محتواهای بسیار با کیفیتی تولید می کنند اما به دلیل عدم اطلاع از اصول حرفه ای ساختاردهی محتوا، نمی توانند رتبه های مناسبی در نتایج جستجو به دست آورند.

لازم است آنالیز کنیم که چه حجم محتوایی برای رقابت در صنعت شما ضرورت دارد؟ محتوای شما با چه کیفیتی باید تولید و منتشر شود و چگونه می توان کمیت و کیفیت محتوای سایت شما را بهینه سازی کرد؟ لازم است بررسی کنیم که چند درصد بازدیدکنندگان سایت، هدف شما از راه اندازی این سایت را محقق می کنند؟ چند درصد کاربران از شما خرید می کنند و روزانه چه تعداد از کاربران با کسب و کار شما تماس می گیرند؟ آنالیز و بهینه سازی مسائل فنی سئو، یکی از مهمترین اقدامات در بهینه سازی سایت است.

زیرا اگر نکات فنی سئو در کدنویسی سایت رعایت نشده باشد: راشل گودمن مور چکاپ سلامتی سئو، یک گزارش ایده آل برای مدیران است که نشان می دهد چه کارهایی هنوز انجام نشده است.

سام او شما تنها نیستید! بسیاری از سایت های تخصصی بازاریابی هم اشکالات جدی در سئو دارند.

فقط شروع کنید! کریستینا پریکان بررسی مسائل فنی سئو، شاید زیاد جذاب نباشد اما به طور باورنکردنی اهمیت دارد.

نیکول رند اکثر مردم یا دانش کافی درباره آنالیز سئو ندارند یا از آن می ترسند و آن را نادیده می گیرند.

ابزارهای رایگان و غیر رایگان زیادی وجود دارند که می توانند گزارشات نسبتاً خوبی درباره وضعیت SEO سایت شما ارائه نمایند.

برخی از این ابزارها در اینجا معرفی شده اند.

تمام این ابزارها به صورت نرم افزاری و اتوماتیک به بررسی آنلاین تعدادی از معیارهای سئو می پردازند و گزارشاتی به شما ارائه می دهند که به بهینه سازی سایت شما کمک خواهد کرد.

اما هیچ یک از آن ها (حتی ابزارهای غیر رایگان)، تحلیل سایت شما را توسط انسان و متخصص سئو انجام نمی دهند.

ما توصیه می کنیم اگر دانش و تجربه کافی در سئو دارید، حتماً از این ابزارهای نرم افزاری استفاده کنید.

اما به گزارشات این ابزارها اکتفا نکنید و حتماً از مشاوره متخصصین سئو ایرانی یا خارجی بهره بگیرید.

مشاوران سئو در شهر محتوا با سال ها مطالعه و تجربه در زمینه بهینه سازی سایت های مختلف، آمادگی دارند وضعیت سئو سایت شما را به طور کامل بررسی کرده و ضمن یافتن ایرادات احتمالی، راه حل های عملیاتی و کاربردی برای بهینه سازی این ایرادات، ارائه نمایند.

در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت خدمات شهر محتوا رضایت نداشته باشید، کل مبلغ دریافتی به شما بازگردانده خواهد شد.

محتوا پادشاه است اما همه چیز دست پادشاه نیست! محتوای خوب باید به خوبی ساختاردهی شود، به خوبی در دسترس ربات های گوگل قرار گیرد، به خوبی نمایش داده شود و مطابق الگوریتم های گوگل بهینه سازی شود.

وگرنه شانس چندانی برای جذب بازدید کننده نخواهد داشت.

دلایل مختلفی ممکن است باعث عدم ایندکس یا تأخیر در ایندکس صفحات یک سایت شود.

مثل عدم دسترسی ربات های گوگل به صفحات یا خطاهای برنامه نویسی.

اگر صفحات سایت شما ایندکس نمی شود، باید موارد متعددی را در کدنویسی سایت خود بررسی کنید.

طراح سایت باید با مسائل فنی سئو آشنایی داشته باشد اما بسیاری از طراحان وب، بیشتر روی مسائل فنی طراحی تمرکز دارند و کمتر به نکات فنی سئو توجه می کنند.

شما به عنوان مالک یا مدیر سایت، باید تخصصی تر برای آنالیز سئو سایت خود وقت بگذارید.

برای ارزیابی و تحلیل وضعیت فنی سئو، باید مطالعه مستمر داشته باشید تا تخصص کافی برای تشخیص نقایص را پیدا کنید.

ابزارهای متعددی وجود دارند که هر یک، گزارش هایی در اختیار شما قرار می دهند که برای به کار گیری این گزارش ها در بهینه سازی سایت خود، نیاز به تخصص و تمرین دارید.

تیم تخصصی مشاوره سئو شهر محتوا، خدمات بررسی و تجزیه و تحلیل سئو سایت را با هزینه 1 میلیون و 800 هزار تومان ارائه می دهد.

تضمین می کنیم که در صورت عدم رضایت شما، کل مبلغ دریافتی، بازگردانده خواهد شد.

تجزیه و تحلیل مسائل متعددی که روی سئوی سایت شما موثر است، متناسب با وضعیت سایت شما متغیر خواهد بود.

اما به طور معمول، شهر محتوا آنالیز سایت ها را در مدت حدود یک هفته انجام می دهد.

گزارش تجزیه و تحلیل وضعیت SEO سایت شما، در قالب یک فایل پاورپوینت مفصل تقدیم خواهد شد.

در این فایل، ده ها معیار موثر بر سئو، معرفی شده و اثر آن ها بر سئو و نحوه بهینه سازی آن ها توضیح داده شده است.

سپس وضعیت سایت شما در هر یک از آن معیارها بررسی شده و پیشنهادات کاربردی برای بهینه سازی آن ها ارائه شده است.

همانطور که تشخیص بیماری و تجویز نسخه از روی «آزمایش پزشکی» نیاز به پزشک متخصص دارد، تشخیص مشکلات سئو و اولویت بندی آن ها و ارائه راهکارهای عملیاتی برای حل این مشکلات هم نیاز به متخصصینی دارد که تجربه و دانش کافی در زمینه سئو داشته باشند.

متأسفانه بسیاری از افراد، به اشتباه «تجزیه و تحلیل سئو سایت» را با «گزارشات ابزارهای رایگان چکاپ سئو» اشتباه می گیرند! تفاوت این دو، مثل تفاوت «آزمایش خون» و «نسخه پزشک» است.

منظور ما از آنالیز سئوی سایت شما این نیست که یک سری گزارش از ابزارهای آماده تهیه کنیم و برای شما ارسال کنیم! برای چنین کاری که نیازی به کمک ما ندارید! کافی است در گوگل «SEO Checkup Tools» یا «SEO Audit Free Tools» را سرچ کنید و آدرس سایت خود را به آن ها بدهید.

در کمتر از 1 دقیقه، انبوهی از گزارشات درباره وضعیت سئو سایت خود دریافت خواهید کرد.

اکثر افراد به 2 دلیل، از این طریق به نتیجه نمی رسند: در تجزیه و تحلیل سئو، «تشخیص مشکلات» و «اولویت بندی اهمیت ایرادات» و «یافتن راه حل های عملیاتی» نیاز به تخصص و تجربه و مطالعات فراوان دارد.

ما عاشق سئو هستیم و مطالعه و بررسی و آزمون و خطا در سئو، از تفریحات و لذت های هر روز ماست.

تیم تخصصی سئو شهر محتوا با چندین سال سابقه مطالعه و کسب تجربیات ارزشمند در زمینه بررسی و تجزیه و تحلیل سئوی سایت های مختلف و ارائه راهکارهای عملیاتی برای بهینه سازی آن ها، می تواند همراه و همیار خوبی در مسیر پیشرفت سایت کسب و کار شما برای رسیدن به قله های موفقیت در سئو باشد.

برای آنالیز وضعیت SEO سایت شما، این خدمات را ارائه می دهیم: تردید نداریم که خاطره شیرین و خوشایندی از همکاری با هم خواهیم داشت.

اما اگر شما تردید دارید، به شما این اطمینان را می دهیم که در صورت عدم رضایت از هر کدام از خدمات شهر محتوا، کل مبلغ دریافت شده، به شما باز گردانده خواهد شد.

از این که در پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی ایران، نقشی داشته باشیم، لذت می بریم.

همراه ما باشید.

شروع کنید وضعیت سئوی سایت خود را در بالاترین سطح کیفی، آنالیز کنید تا مطمئن شوید که تلاش ها و هزینه های دیگر شما، به هدر نمی رود.

هنوز کسی نظر نداده! میتونی اولین نفری باشی که به ما بگی نظرت درباره این محتوا چیه؟ اگر سوالی هم داری، می تونی همینجا بپرسی.

زود جواب میدیم! ارسال کنید بررسی تمام نکات فنی سایت از نظر اصول سئو و ارائه پیشنهادات اصلاحی گزارش جستجوی کلمات کلیدی مشتریان و رقبای کسب و کار شما تولید محتوای متنی با کیفیت متناسب با نیازهای کاربران شما تجزیه و تحلیل لینک های رقبا و برنامه ریزی لینک سازی برای سایت شما اینجا برای از ما نوشتن، فضا کم است! تمام خدمات شهر محتوا مشمول گارانتی کیفیت است.

در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد.

نماد اعتماد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شما اطمینان می دهد که فعالیت شهر محتوا تحت نظارت نهادهای قانونی است.

تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map