سئو سایت آرماتوربندي و بتون ريزي ساختمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت آرماتوربندي و بتون ريزي ساختمان حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در مقاله پیش رو که تنها 5 دقیقه از وقتتان را خواهد گرفت به شما آموزش خواهیم داد چگونه هزینه آهن آلات و مصالح را در هر متر مربع محاسبه نمایید.

این موضوع از آن جهت مورد اهمیت قرار دارد که هرکس قبل از شروع پروژه نیاز به برآورد هزینه های احتمالی پروژه دارد تا با توجه به هزینه های گزاف این روزهای آهن آلات کمتر متحمل هزینه های گزاف شود.

در این بین میلگرد یکی از ارکان اصلی در هر پروژه ساختمانی می باشد که در این مقاله به بررسی میلگرد مورد نیاز در ساختمان بتنی خواهیم پرداخت.

قبل از هر توضیحی اطلاع داشته باشید که هر پروژه ساختمانی از لحظه شروع تا پایان عملیات متحمل هزینه های زیر می شود ناگفته نماند این موارد اغلب جزء موارد ساختمانی می باشد: اکنون برای ساخت هر متر مربع اسکلت بتنی هزینه های دستمزد کار، حمل و نقل، قیمت میلگرد و همچنین قیمت سایر آهن آلات را به موارد بالا اضافه نمایید.

در ادامه قصد داریم برای هر متر مربع میزان میلگرد و مصالح مورد نیاز ساختمان را به شما ارائه دهیم.

به طور کلی اسکلت هر ساختمانی را یا به صورت اسکلت بتنی و یا اسکلت فولادی می سازند که در این مقاله به بررسی اسکلت بتنی که از میران آهن آلات کمتری استفاده می شود خواهیم پرداخت.

مراحل ساخت ساختمان با سازه بتنی دارای 10 مرحله می باشد.

در مرحله اولیه اجرایی کارفرما محوطه اجرای پروژه را بررسی کرده تا خصوصیات زمین و خاک را برآورد نماید.

در مرحله بعدی باید محوطه آماده سازی شود و عوامل اجرایی در محل استقرار شوند.

برای شروع کار گود برداری محوطه ساختمانی با استفاده از یک لودر چرخ لاستیکی صورت می گیرد.

خاکبرداری در مناطق مرطوب تا عمق 1 متر و برای خاک رس 2 متر در نظر گرفته می شود.

در مرحله بعد پیاده کردن نقشه و بعد از آن بتن مگر پیاده سازی می شود (منظور از بتن مگر اولین قشر پی سازی می باشد).

اکنون نوبت به آرماتور بندی رسیده است.

در این مرحله گروه اجرای آرماتوربندی با استفاده از اسپیسر و دقیقا مطابق با اندازه های روی نقشه و با استفاده از میلگردهای آجدار شروع به اجرای مش بندی می کنند.

پس از آن قالب بندی فونداسیون، بتن ریزی پی، آرماتور بندی و بستن قالب های ستون ها، اجرای سقف و پله  اجرا می شود.

  چنانچه سازه مورد نظر شما از بتن با قاب خمشی متوسط برخوردار باشد بدون در نظر گرفتن وزن آرماتور به میزان 40 تا 55 کیلوگرم آرماتور در هر مترمربع نیاز دارید که در صورتیکه سازه بتنی با قاب خمشی و دیوار برشی باشد به مقدار کمتری آهن نیاز دارید.

جهت ساخت سازه بتنی با قاب خمشی و دیوار برشی با حذف وزن آرماتور سقف به 35 تا 60 کیلوگرم میلگرد و برای اسکلت بتنی قاب خمشی ویژه با حذف وزن میلگرد بین 45 تا 70 کیلوگرم آرماتور نیاز است.

برای برآورد مقدار میلگرد مورد نیاز در ساخت سقف ابتدا نوع سقف را تعیین کنید.

به عنوان مثال برای ساخت سقف دال بتنی توپر از 10 تا 16 کیلوگرم، برای ساخت سقف کامپوزیتی از 8 تا 12 کیلوگرم و برای ساخت سقف تیرچه بلوک از 5 تا 7 کیلوگرم در هر متر مربع میلگرد مورد استفاده قرار می گیرد.

طی یک حساب سرانگشتی برای محاسبه میلگرد مورد نیاز در ساخت ستون باید عنوان کنیم از 8 تا 12 کیلوگرم بر متر مربع در هر ستون به میلگرد نیاز دارید.

این نکته را مد نظر قرار دهید نسبت وزن آرماتور سر تیرچه از 1 تا 1.

2 کیلوگرم بر مترمربع متفاوت می باشد.

به علاوه که نسبت وزن میلگرد حرارتی به زیر بنا یک کیلوگرم در هر متر مربع و نسبت میلگرد در تیرچه زیربنا بین 6 تا 8 کیلوگرم بر مترمربع می باشد.

در یک حالت کلی در ساخت سازه بتنی با سقف دال دو طرفه بین 60 تا 85 کیلوگرم بر متر مربع لازم است.

(دستمزد ساخت هرکیلو گرم آهن مصرفی + میانگین قیمت خرید هر کیلوگرم آهن مصرفی) × کیلوگرم آهن مصرفی در هر مترمربع در ساخت اسکلت بتنی هزینه هایی از قبیل هزینه آب برق و سوخت، هزینه بیمه های عمومی و کارکنان و بیمه بیکاری، هزینه های دستمزد نیروی انسانی، عوارض شهرداری، ضمانت نامه شرکت در مناقصه ها و هزینه دستگاه ها و تجهیزات و علاوه بر آن هزینه های بالا سری که شامل هزینه تنخواه در گردش پیمانکار، هزینه ناشی از وجوه نقدی حسن انجام کار، هزینه مالیات، هزینه صندوق کارآموزی، سود پیمانکار و.

.

.

را باید مد نظر قرار دهید.

این مسئله را از یاد نبرید که باید هزینه های گچ، آجرنما، رنگ، ماسه بادی و.

.

.

را هم مد نظر قرار دهید.

شما می توانید با استفاده از هر کیسه گچ 40 کیلویی 2 متر و نیم گچ کاری کنید.

هر کیسه 40 کیلو گرمی گچ می تواند حدود 12 متر را برای عملیات سفیدکاری پوشش دهد.

هر کیلوگرم رنگ پلاستیکی 6 تا 8 متر مربع و هر کیلو گرم رنگ پلاستیکی 4 تا 6 متر مربع را کفاف می دهد.

جهت آجرکاری نمای ساختمان برای آجر 3 سانتی متری یک کارتن آجر 20 عددی کافی است.

امیدواریم این مقاله به گونه ایی برای شما عزیزان مفید واقع شود که هیچ گونه سوالی باقی نمانده باشد اما در صورت وجود هر نوع سوالی می توانید با مشاوران مرکز آهن با شماره 09121442355 در تماس باشید.

2121 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map