سئو سایت آموزش آشپزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت آموزش آشپزی شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این پست از مدیااد قصد دارم به مفهوم سئو بپردازم و تعریف دقیق و خوبی از سئو داشته باشم و تعاریف زیر را شرح دهم: تعاریف بسیار زیادی برای سئو وجود دارد.

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورجستجو می باشد.

سئو یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است.

اگر شما عبارتی (کلیدواژه) را در گوگل جستجو کنید احتمالا با ۱۰ سایت در صفحه اول گوگل رو به رو خواهید شد که به ترتیب لیست شدند باید بهتون توضیح بدم که این سایت ها اتفاقی در نتایج گوگل لیست نشده اند و با تکنیک هایی خاصی به صفحه اول گوگل با یک عبارت مشخص آمده اند که به این تکنیک ها سئو میگویند.

برای مثال اگر کلیدواژه SEO را در گوگل سرچ کنید احتمالا با تصویر زیر مواجه میشوید در اولین عبارت جستجو شده سایت searchengineland مشاهده میشود و بعد سایت seo.

com و بعد ویکی پدیا.

پس با این تعریف به این میرسیم که این سایت‌ها اتفاقی در نتیجه اول گوگل نیامده‌اند!   با صحبت های گفته شده تا به اینجا میتوانیم بگوییم که سئو به مجموعه فعالیت ها، تاکتیک ها و رعایت قوانین نانوشته ای است که کارشناسان سئو یا وبمستران سایت انجام میدهند تا جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنند.

دلیل اینکه از واژه “قوانین نانوشته” استفاده کردم این بود که موتورهای جستجو مثل گوگل نگفته اند که چه کنیم تا به صفحه اول برسیم تماما براساس تجربه بوده و اگر اموزشی در وب میبینید تجربه کارشناسان سئو در سراسر دنیا می باشد که تست کردند و به نتیجه رسیده اند.

  امیدوارم که تا به اینجا مفهوم سئو را درک کرده باشید من در یکی از سایت های آموزش سئو به یک تعریف کلی از سئو پرداختم که در تصویر زیر میبینید:   احتمالا با مطالعه تصویر بالا به این نتیجه میرسید که باید رضایت کاربر را مدنظر قرار بدید.

دقیقا همینطور است گوگل سایت هایی رادوست دارد که کاربران هم دوستشان داشته باشند.

اگر کاربر از طریق موتورجستجوی گوگل وارد سایت شما شود و از سایت شما ناراضی باشد قطعا در کسری از ثانیه از سایت خارج شده و به سراغ دیگر سایت ها یعنی رقبای تان میرود که این برای شما و کسب و کارتان بسیار مضر است.

اگر صاحب کسب و کاری در اینترنت هستید و به سئوی وب سایت تان اهمیت نداده اید باید بگم که به یکی از بهترین کانال های ورودی به سایت تان را از دست داده اید و از همه بدتر با رقبای‌تان فاصله زیادی ایجاد کردید.

امروزه مردم در سراسر جهان برای جستجوی هر خدمت،سوال و محصولی کلیدواژه آن را در موتورهای جستجو از جمله گوگل سرچ میکنند یا سوال میپرسند که به سایت هدف خود برسند.

پس اگر در بر روی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان کار نکرده باشید، توجهی به سئو نداشته باشید پس در نتایج اول گوگل سایت شما دیده نخواهد شد و از رقبا جا مانده اید! فرآیند سئو مزایای بسیاری دارد ولی خب چند عیب بزرگ هم دارد که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد.

  خب شاید برای شما این سوال ایجاد شود که کاربران در کدام موتورجستجو سرچ میکنند و ما بعنوان یک کسب و کار اینترنتی برای کدام موتورجستجو سایت مان را بهینه یا اصطلاحا سئو کنیم.

طبق آمار statcounter که در سال ۲۰۱۸ بدست آمده گوگل ۹۲ درصد سهم بازار را در میان دیگر موتورهای جستجو داشته است.

که این عدد در سال های اخیر کاملا رو به رشد بوده است.

جالب تر از آن این است که بدانید مردم در ایران در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۱۰۰ درصد از گوگل استفاده میکنند (یعنی از هر ۱۰۰ سرچ، ۹۵ سرچ در گوگل انجام میشود) پس سعی کنید تمام تمرکزتان را بر روی این غول یعنی گوگل بگذارید:)   یک جمله بسیار زیبا و مفهومی در سئو این هست که اگر سایت شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل نباشد مرده است.

طبق تحقیقات درصد زیادی از کاربران در صفحه اول به نتیجه مورد نظر خود میرسند و دیگر اصلا نیازی ندارند که صفحه دوم نتایج رو هم بررسی کنند.

پس سعی کنید در نتایج اول جستجو دیده شوید.

شاید تا اینجا برای تان این سوال پیش امده باشد که حالا چطور میتونیم سایت مون رو سئو کنیم.

خب من اینجا قرار نیست که به آموزش سئو بپردازم چون نکات بسیار بسیار زیادی داره و به گفته برترین سئو کاران جهان گوگل بیش از ۲۰۰ فاکتور رو مورد بررسی قرار میده تا یک صفحه ارزیابی بشه.

فقط در این مطلب قصد دارم به مهم ترین نکته سئو اشاره کنم.

محتوا! بله محتوا مهم ترین و کلیدی ترین کار سئو می باشد اگر سایت تان دائما از محتوای مفید آپدیت شوند سئوی سایت شما رو به بهبود خواهد رفت اگر به سراغ دیگر فاکتور ها بروید و از سئوی محتوا دوری کنید قطعا خیلی سخت و نشدنی به نتیجه خواهید رسید و بعد از اینکه به صفحه اول بیاید احتمال اینکه مجدد از صفحه اول گوگ حذف شوید بسیار است.

البته این نکته رو از من داشته باشید که رعایت تمامی اصول سئو سایت شما را قدرتمند میسازد.

  سئو را مانند یک مسابقه آشپزی در نظر بگیرید که شما بعنوان یکی از شرکت کنندگان مسابقه باید یک غذای خوشمزه (سایتی با رعایت اصول سئو) درست کنید.

این غذا از تمامی جوانب (رنگ،مزه،بو،ادویه و…)  توسط داور مسابقه (گوگل) مورد ارزیابی قرار میگیرند.

قطعا بهترین غذا در صدر جدول رقابت ها قرار گرفته و این نکته بسیار مهم رانیز در نظر بگیرید که بعد از داور مسابقه تماشاگران حاضر در برنامه نیز غذا ها را میچشند و به هر غذا رای میدهند.

داورمسابقه (گوگل) به رای تماشاگران نفرات برتر را تغیر میدهد :))   همانطور که پیش از این گفتم انجام کار های سئو به دانش خاصی نیاز ندارد میتوانید با یادگیری آن و تجربه خودتان سایت تان را سئو کنید (اما سمت کارهای منفی نروید!) در این صورت کار سئو برای شما کم هزینه (نمیتوان گفت رایگان) خواهد بود ولی باید زمان بگذارید،تلاش کنید، همیشه بروز باشید تا به نتایج خوبی در گوگل برسید.

در خبرنامه سایت عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را در ایمیل خود داشته باشید.

خیال تان را راحت کنم هیچ جادویی در سئو نیست و هیچ سئو کاری جادوگر نیست این واژه ها صرفا تبلیغات ی هستند و اعتباری ندارند اگر شما در این زمینه اصولی آموزش ببینید و در کارتان تداوم داشته باشید قطعا بعد از چند سال یک سئوکار خوب خواهید شد.

  شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل مدیااد با قابلیت‌های پنل مدیااد آشنا شده و کمپین‌های تبلیغاتی خود را امروز شروع کنید.

در این مطلب قصد داریم راجع به فیشینگ ، انواع آن ، فرآیند رخ دادن فیشینگ، راه های… اگر بهینه سازی جستجوی صوتی بخشی از استراتژی سئو شما نیست ، وقت آن است که آن را… بسیاری از کسب و کارهای کوچک و جدید، با بودجه و سرمایه بازاریابی محدودی شروع به کار می‌کنند….

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، همه جا حرف از KPI است، حرف از اینکه شاخص شما برای اندازه‌گیری عملکردی… همونطور که احتمالا در ویدیویی که از بنده منتشر شد مشاهده نمودید ؛ سه تا خبر خیلی خوب… Visitor Rating: 5 Stars سلام ممنون از شما مثال جالبی از تعریف سئو بود لطفا ابزار هم معرفی کنید سلام خواهش می کنم.

ابزارهای متفاوتی برای سئو وجود دارد،اگر ابزارهای کلی را بخواهید میشه به Gtmetrix,ahref,search console و … اشاره کرد که حتما در مقاله ایی این ابزارها رو کاملتر توضیح می دهیم.

تمامی حقوق برای سرویس تبلیغات آنلاین مدیااد محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map