سئو سایت بذر درختچه به ژاپنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت بذر درختچه به ژاپنی شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طرز تهیه پیتزا کالزون انواع گل کلم انواع گردو آمریکایی (پکان) طرز تهیه آسان پخت نان 09121442355 ۹,۹۰۰ تومان این بسته شامل 4 عدد بذر میباشد.

در انبار موجود نمی باشد درخت ساکورای ژاپنی گلهای صورتی رنگی را تولید می‌کند که از طریق بذر و قلمه تکثیر می‌شود.

جنبه زینتی دارد که به صورت بونسای نیز رشد می‌کند.

گیاهی چند ساله است که در بیشتر مناطق رشد می‌کند و بومی مناطقی از ژاپن است.

ساکورای ژاپنی درختی زیبا و زینتی است که در بیشتر مناطق رشد می‌کند و دارای گلهای زیبایی به رنگ صورتی است که به صورت چند گلبرگی و پر گل بر روی شاخه گیاه ظاهر می‌شود که به هنگام شکفتن منظره زیبایی را نمایان می‌کند.

نام علمی این گیاه زینتی Prunus Serrulate است.

توجه داشته باشید که گلهای این گیاه به گل گیلاس ژاپنی نیز معروف است.

ساکورای ژاپنی صرفاً یک درختچه زینتی است چرا که هیچ میوه‌ای را تولید نمی‌کند.

دارای شاخه و برگ زیادی دارد.

همانطور که از نامش پیداست این درخت بومی مناطقی از کشور ژاپن به شمار می رود و در این کشور نماد راه زندگی انسانی است که متولد می‌شود و در این زمینه فلسفه‌ای وجود دارد که می‌گوید افتادن برگهای این گیاه بخشی از سرنوشت آن را تشکیل می‌دهد.

گلهای این گیاه بسیار معطر هستند.

برای استفاده در مناطق مختلف مناسب است که به صورت بونسای نیز قابلیت کاشت در گلدان را دارد.

درخت ساکورای ژاپنی از طریق بذر و قلمه تکثیر می‌شود.

در کشت بذری ابتدا بذرهای گیاه را به مدت 2 تا 3 ماه در فریزر و در دمای مناسب نگهداری کنید تا بذرها دوره سرمادهی خود را طی کنند.

پس از انجام سرمادهی یک گلدان با زهکشی مناسب تهیه کنید و آن را با خاک مناسب و غنی پر کنید و بذر گیاه را در عمق 1 تا 2 سانتیمتری خاک مورد کشت بکارید و گیاه را آبیاری کنید و تا زمان جوانه زنی سطح خاک را مرطوب نگه دارید.

پس از گذشت مدتی بذر گیاه جوانه می زند و شروع به رشد می‌کند که از رشد خوبی نیز برخوردار است.

زمانی که گیاه رشد کرد و چند برگی شد آن را به زمین اصلی منتقل کنید.

زمان کاشت بذر: زمان کاشت بذری این گیاه در فصل بهار است.

ارتفاع: ارتفاع این گیاه بین 7 تا 10 متر است که البته بسته به شرایط اقلیمی کمتر و بیشتر نیز می‌شود.

فاصله کاشت بذر: فاصله کاشت بذر بین 5 تا 7 متر است.

عمق کاشت بذر:عمق کاشت بذر 10 تا 20 میلیمتر است.

خاک مناسب رشد: برای رشد به خاک شنی، سبک و حاصلخیز نیاز دارد.

خاک مورد کاشت باید از زهکشی خوبی برخوردار باشد.

دمای مورد نیاز: دمای مناسب برای رشد این گیاه 3 تا 30 سانتیمتر است.

زمان گلدهی: گلدهی این گیاه در فصل بهار و تابستان است.

مقدار آبدهی: به آبیاری متوسط و منظمی نیاز دارد.

نور: گیاهی آفتاب دوست است که برای رشد نور کامل خورشید را می پسندد.

برای خرید بذر و فروش بذر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

رضا – جولای 16, 2018 کی موجود می شود؟ صنم آقابالا – جولای 17, 2018 با سلام.

در ماه مهر بذر ساکورای ژاپنی موجود می باشد.

emons – نوامبر 20, 2018 کی موجود میشه؟ حمیدرضا انگورانی – نوامبر 26, 2018 به زودی Z – مارس 2, 2019 خیلی زیباست لطفا موجودش کنید! حمیدرضا انگورانی – مارس 3, 2019 تا دوروز آینده موجود میشود teimurijervakani – مارس 25, 2019 آیا در هوای تهران هم قابل پرورش است؟ حمیدرضا انگورانی – مارس 25, 2019 بله درخت ساکورا با آب و هوای تهران سازگار است و می تواند در آب و هوای تهران رشد کند Maria – می 9, 2019 سلام،من برای خارج از شهر میخوام و شیرازی هستم ،،اونجا افتابش مستقیم هست و البته گرمای خودش رو هم داره،،ایا مناسب هست؟و اینکه الان میشه اونو کاشت؟و سوال اخر هم اینکه دمای 30 درجه کمتر رو چجوری فراهم کنیم،،اخه میدونم ک دمای منزل در اونجا بالای 30 خواهد بود،ممنونم حمیدرضا انگورانی – می 20, 2019 درخت ساکورای ژاپنی با افتاب مشکلی نداره فقط باید در زمستان هوای سرد برای درخت محیا باشد.

hoda – می 10, 2019 امیدوارم این درخت واسه اب وهوای اهواز مناسب باشه اگر نیست لطف می کنید راهنمایی کنید و بگید چه درخت گلداری مناسبه حمیدرضا انگورانی – می 20, 2019 درخت ساکورای ژاپنی مناسب آب و هوای سردسیر و متعادل است.

سیدی – جولای 13, 2019 سلام به روش لنسای چطوریه؟ بذرش فرق داره؟ آیا موجود دارید؟ حمیدرضا انگورانی – جولای 13, 2019 روش بن سای تربیت درخت برای کوچک شدن میباشد و بذرش هم موجوده فعلا سجاد (مالک تایید شده) – دسامبر 4, 2019 سلام من این بذر رو تهیه کردم و العان سه ماه و نیمه که داخل پارچه مرطوب توی یخچال گذاشتمش و تا حالا هیچ کدوم از اونا جوونه نزده ! میخواستم ببینم العان باید بذر هارو بیرون یخچال توی گلدون بکارم ؟ یا اصلا امیدی بهشون هست و احتمال داره در بیان یا نه؟ ممنون 🙂 TaekRa – می 28, 2020 سلام این بذر کِی موجود میشه؟؟ حمیدرضا انگورانی – ژوئن 6, 2020 خریداری شده است ولی متاسفانه به علت بیماری کرونا انتقال انجام نمی شود علی – ژوئن 13, 2020 با سلام میدونم خیلیا گفتن و همینطور من ، لطفا موجودش کنید.

واقعا این درخت زیباس و هر جایی میگردم پیدا نمیکنم.

این بیماری هم با این وضع فعلا مهمون ما است ولی ما باید سعی کنیم طبق این شرایط با این ویروس وفق پیدا کنیم 🙂 پس اگه موجودش کنید ممنون میشم سعی میکنم هر روز یه چکی بکنم و همیشه اماده ی خریدش هستم حمیدرضا انگورانی – ژوئن 13, 2020 بذر این درخت خریداری شده است اما به دلیل ویروس کرونا هنوز به دست ما نرسیده است نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه پوپونیک جهت رفاه حال مشتریان این فروشگاه از چهار روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود.

با توجه به اینکه محصولات بالای وزن 30 کیلوگرم هزینه ارسال با پست زیاد میباشد شرکت پوپونیک گزینه ارسال باربری را هم به روش ارسال خود اضافه کرده تا به صورت انتخابی در صورت رضایت مشتری از این گزینه استفاده شود تا هزینه ارسال کمتر شود فقط ذکر این نکته الزامی است که در صورت انتخاب گزینه باربری تحویل از پایانه مسافربری به عهده مشتری میباشد.

ارسال با پست 72 ساعته کلیه کارت های شتاب از ساعت 8 تا 16:30 فقط 7 روز بالای سیصد هزار تومان خرید (فقط تا وزن 200 گرم) poponik Email address: شما در حال حاضر دسترسی به اینترنت ندارید.

نام کاربری یا ایمیل * گذرواژه * لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: ورود در انبار موجود نمی باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map