سئو سایت بذر شماما (بنگارک)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت بذر شماما (بنگارک) یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کلمه کلیدی بذر یا همون seed keyword چیه و به چه دردی می‌خوره؟ اگه تا حالا این اسم رو نشنیدین اصلاً نگران نباشین چون این یه مورد نسبتاً جدیدیه که امروز می‌خوام بهتون یاد بدم چطوری ازش استفاده کنین و یه محتوای خوب و با کیفیت تولید کنین.

قبل از شروع هر فرآیندی برای تولید محتوا باید یه لیست کوتاهی از کلمات کلیدی بذر برای بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی محتوا و تبلیغات آماده کنیم.

اما یه سری از بازاریابان نمی‌تونن یه همچین لیستی رو بسازن، شاید برای خودتون هم پیش اومده که چندین بار مقاله‌ای راجع به تحقیق کلمه کلیدی بذر خونده باشین ولی اون مقاله اصلاً دقیق توضیح نمیده که چطوری همچین لیستی رو بسازیم! میریم که یه آموزش مبتدی و یه آموزش حرفه‌ای برای پیدا کردن کلمات کلیدی بذر داشته باشیم: کلمات کلیدی بذر معمولاً یه سری کلمه کوتاهن و شامل یک یا دوتا کلمه بدون اصلاح هستن، مثلاً “کفش” !! در صورتی که بعضی از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی که بهشون میگیم Long-tail keyword می‌تونند اصلاح کننده باشن؛ مثل “کفش ورزشی مردانه نایک سایز ۱۱″، یعنی شما می‌تونین جای کلمات رو تو این عبارت تغییر بدین و یا حذفشون کنین.

شاید به این خاطر به این نوع کلمات میگیم “بذر” که اکثر عبارات کلیدی شامل کلمه کلیدی بذر هستند و با استفاده از شاخ و برگ دادن به اون ساخته میشن و رشد می‌کنن، در واقع seed keyword همون کلمه ایه که شما می‌تونین اون رو وارد ابزارهایی مثل SEMrush یا Keyword magic کنین و یه لیست طولانی از عبارات کلیدی مرتبط با اون دریافت کنین.

پس کلمه کلیدی بذر می‌تونه به شما تو رشد یه لیست از عبارات و کلمات کلیدی، درک بهتر موضوعات مربوط به کسب و کار و حتی ایده‌هایی برای تولید محتوا کمک کنه و شامل زیر شاخه‌های زیادی از کلمات کلیدی long-tail هست.

بهتره بگیم فرآیند تشکیل عبارت کلیدی از کلمه کلیدی بذر مطابق این چیزی که من نوشتم: کفش ← کفش ورزشی مردانه ← کفش ورزشی مردانه نایک ←کفش ورزشی مردانه نایک سایز ۱۱ SEO مدرن بیشترِ تمرکزش روی توسعه محتوای موضوعی است و تمایل داره که سایت شما رو برای فلان موضوع متخصص بدونه! الگوریتم های موتور جستجو از شمارش لینک ها و تطبیق کلمات کلیدی فراتر رفتن و می‌خوان درک کنن که محتوای سایت شما راجع به چیه و وقتی یه موتور جستجو بتونه محتوای مربوط به یه موضوع خاص رو درک کنه، ممکنه بتونه سطح کامل بودن و کیفیت اون محتوا رو هم قضاوت کنه.

حالا نقش seed keywords این‌جا پررنگ‌تر میشه و می‌تونه بهتون تو کشف خوشه ‌های موضوعی کمک زیادی کنه! با استفاده از مراحلی که قراره براتون ترتیب بدم، می‌تونین اون دسته از خوشه ‌های موضوعی رو کشف کنین که احتمالاً تا الان اون‌ها رو نمی‌شناختید! محتوا چیزهایی از جمله؛ مقالات، وبلاگ ها، پست‌های رسانه های اجتماعی و غیره است.

شما می‌تونین محتوای خودتون رو ازهر کدوم از مواردی که گفتم انتخاب کنین و در هر قالبی که خواسین تولیدش کنین، برای شروع کار به خبرنگارها و نویسنده‌های محتوایی فکر کنین که تو زمینه دلخواه شما تولید محتوا کردن!! چه کمکی میشه از این افراد و کارهاشون گرفت؟ مثلاً فرض کنین که یه فروشگاه آنلاین یه سری محصولاتی رو برای مردان وگان تولید می‌کنه، محصولات اونها شامل، کفش‌های چوب پنبه‌ای یا پلی اورتانه و ادکلن‌های جامدی که تو ساختشون از موم استفاده نشده‌ رو می‌فروشن.

شما هم می‌تونین برای جذب مشتری احتمالی یه خوشه موضوعی در زمینه مردان وگان تهیه کنین و مقاله‌هایی راجع به مسائل سلامتی و لایف استایل اون‌ها بنویسین و از این مقاله برای نوشتن انواع وسایل وگان کمک بگیرین.

ولی خب هر چیزی راه و روشی داره که من تو چندتا مورد به صورت خلاصه بهتون یاد میدم چطوری یه سری کلمه کلیدی بذر برای مقاله‌تون پیدا کنین (یادتون باشه این روش‌ها زمان‌بر و مبتدی‌تره) : اول از همه یه لیست از منابع محتوا تهیه کنین، شما ممکنه با کلی منبع روبرو بشین که همه به موضوعتون ربط داره ولی یادتون باشه که موضوع فرضی شما “مردان وگان” هست پس لیستتون رو از منابعی پر کنین که موضوعی حول موضوع شما دارن و محتواشون به دردتون می‌خوره و یه جورایی خاص‌تر هستند.

حالا به لیست فرضی زیر که در مورد وگانیسم هست یه نگاه بندازین: حالا باید محتوای مورد نظرتون رو پیدا کنین.

می‌تونین از ابزارهای SEMrush یا Ahrefs برای یافتن ۱۰ تا ۲۰ مقاله‌ای که محبوب‌ترین‌ها هستند استفاده کنین.

سپس یه لیست از عناوین صفحات، تیترهای H1 و H2 با توجه به مقاله‌هایی که انتخاب کردین، درست کنین.

این یه لیست از عناوین یه صفحه خوب درمورد وگان‌هاست: تو این مرحله باید از همین عناوین و تیترها برای پیدا کردن کلمه کلیدی بذر استفاده کنین: این تمرین رو برای همه سایت‌ هایی که می‌تونن به موضوع محتوای شما مربوط باشن، تکرار کنین.

مثلاً تیترهای H1 یه مقاله محبوب رو بررسی کنین: حالا من اومدم یه سری کلمه کلیدی بذر از بین این تیترها انتخاب کردم: الان دیگه نوبت سازماندهی و بررسی شده! تو این مرحله باید اون کلمات کلیدی بذر که پیدا کردین رو بر اساس بالقوه بودنشون سازماندهی کنین و اون‌ها رو داخل یه لیست از کلمات کلیدی بذر بالقوه مربوط به وگان قرار بدین و سعی کنین باهاشون کلمات کلیدی طولانی یا همون long-tail keyword بسازین! این مواردی که گفتم بهتون کمک می‌کنه تا برای خوشه های موضوعی که دارین یه سری کیورد خوب پیدا کنین ولی یه سری راه حرفه‌ای‌تر و خفن‌تر برای پیدا کردن کلمات کلیدی پرترافیک‌تر هم هست که قراره چندتاشو بهتون معرفی کنم و یاد بدم چطوری ازش استفاده کنین: برای شروع باید از خودتون چندتا سوال خیلی خیلی مهم بپرسین: بعد از این‌که به این سوالات جواب دادین می‌تونین زمینه‌ای که قراره توش کار کنین رو بهتر بشناسین و کلمات خوبی برای اون پیدا کنین، مثلاً شما موتور سیکلت می‌فروشین، به نظرتون “موتور سیکلت” یه کلمه کلیدی عالیه نه؟ نههه! این کلمه احتمالاً انقدر گسترده و رقابتیه که اصلاً نمی‌تونین روش کار کنین و هدر دادن وقت و سرمایه‌ست! در عوض باید سعی کنین یکم خاص‌تر باشین و دیدتون رو تغییر بدین: شما ممکنه از قبل یه وبسایت داشته باشین، الان می‌تونین با یه بررسی کلی ببینین که گوگل به کدوم یکی از کلمات کلیدی تون تو اون سایت رتبه خوبی داده، این طوری برای پیدا کردن کلمات کلیدی بذر و لیست کردنشون هم وقت کمتری صرف میشه و تصمیم گیری راحت‌تره! ولی اگه از قبل سایتی ندارین و الان درحال ساخت یه وبسایت جدید هستین می‌تونین به بخش کلمات کلیدی بذر سایت های دیگه مراجعه کنین که من برای این کار دو تا روش بهتون پیشنهاد میدم: یکی از قابلیت‌های این ابزار اینه که نشون میده هر سایتی برای چه کلمات کلیدی رتبه خوبی گرفته، حتی سایت خودتون! وقتی نتیجه گرفتین، بیایین اون‌ها رو بر اساس حجم ماهانه از بیشترین به کمترین لیست کنین.

با این کار باید به این سه مورد دست پیدا کنیم: این مورد برای وقتیه که یه وبسایتی از قبل دارین و الان قراره روی موضوعی مشابه موضوع وب سایت قبلی کار کنین: دوستان ایرانی‌ها بهتره که از ابزار کنسول جستجوی گوگل استفاده کنن چون در دسترسه و فیلتر نیست، به این ترتیب وارد Performance Report بشن تا رتبه همه کوئری‌ها رو ببینن، می‌تونین کوئری ها رو بین ۱-۱۰ فیلتر کنین که فقط بهترین‌ها رو بهتون نشون بده.

همین دیگه! اون کوئری که حجم جستجوی زیادی داره نشون میده که ملت اون بیرون فلان موضوع رو بیشتر با چه کلمه‌ای سرچ می‌کنن و در صورت مناسب بودن کلمه می‌تونین تو وبسایت جدیدتون ازش به عنوان کلمه کلیدی بذر استفاده کنین.

بخش جذاب این قسمت اینه که شما می‌تونین خیلی راحت seed keywords رقیب‌هاتون رو به دست بیارین، البته دو دسته رقیب داریم: ۱.

رقیب فعلی و واقعی شما، ۲.

رقیب مورد نظرتون تو آینده.

پس به عبارتی قراره راجع به کلمات کلیدی که قبلاً اون‌ها رو رتبه بندی کردیم و اون‌هایی که می‌خواییم تو آینده رتبه بندی کنیم، از طریق رقیب‌هامون تحقیق کنیم! شاید شما فکر می‌کنین که می‌دونین رقیبتون در جستجوی چیه و چه مخاطبی مد نظرشه! ولی آیا خبر دارین که دقیقاً با چه کلمات کلیدی رتبه گرفته و داره باهاش رقابت می‌کنه؟ خب اول از همه وارد ابزار رایگان Domain SEO Analysis بشین، URL تون رو وارد کنین، یکم برین پایین! حالا باید رقبای اصلی‌تون رو پیدا کنین، اون‌هایی که با همون کلمات کلیدی دامنه شما در حال رقابتن.

مثلاً این‌جا بهترین رقبای جستجوی MOZ هستند: ما می‌خواییم رقبایی رو انتخاب کنیم که مباحثی مانند مباحث MOZ رو پوشش میدن، مثلاً Ahrefs یا Search Engine Land.

تو مرحله بعدی دامنه ها رو تو Keyword explorer وارد کنین و فرصت‌های برتر برای کلمات کلیدی رو ببینین! با این روش‌ها می‌تونین کلمه کلیدی بذر مورد نظرتون رو پیدا کنین و یه لیست از کلمات مربوط به موضوع یا دامنه تون درست کنین!! البته اگه لیستتون تعداد کمی کیورد داره اصلاً نگران نباشین به مرور زمان تعداد اون‌ها بیشتر میشه و دستتون راه میفته! یادتون نره قبل از این که برای دامنه تون کلمه کلیدی انتخاب کنین، سراغ این بذرها برین و با شاخ و برگ دادن بهشون یه عبارت کلیدی مناسب که ملت جستجو می‌کنن بسازین! هدف استفاده از seed keywords پوشش کامل‌تر یه محتواست و باعث میشه شما تو زمینه درست و مرتبطی دنبال کلیدواژه هایی بگردین که نه تنها براتون ترافیک می‌گیرن بلکه حتی ممکنه خاص باشن و یه سری مشتری بالقوه براتون جور کنن و کلی به درآمدتون اضافه کنن! دیدگاه نام * ایمیل * Loading.

.

.

تایید هنوز دیدگاهی وجود ندارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map