سئو سایت تبديل موتورهاي اتومبيل به گاز سوز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت تبديل موتورهاي اتومبيل به گاز سوز حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر متقاضی جدید هستید روی دکمه زیر کلیک کنید  راهنمای ثبت نام  در سامانه: اتحایه کشوری سوخت های جایگزین و خدمات وابسته، به منظور ساماندهی خودروهای گازسوز و صدور گواهی سلامت برای خودروهای تبدیل کارگاهی و نظارت بر عملکرد مراکز خدمات فنی زیر مجموعه خود در سطح کشور سامانه حاضر را راه اندازی نموده است.

در این راستا متقاضیان محترم باید اطلاعات فردی و خودرو خود را در این سامانه ثبت نمایند و با انتخاب یکی از فرآیندهای تعریف شده در سامانه برای بازدید فنی دوره ای، صدور گواهی سلامت  یا تبدیل خودرو به دوگانه سوز درخواست خود را اعلام نمایند.

ضرورت دریافت گواهی سلامت:  با توجه به اهمیت ایمنی و سلامت خودروهای گازسوز در حال تردد در سطح شهر، از نیمه دوم سال 1398 از سوختگیری خودروهای تبدیل کارگاهی فاقد گواهی سلامت  در جایگاه های سوخت جلوگیری خواهد شد.

مزایای خودروهای گازسوز:  استفاده از خودروهای گازسوز دارای گواهی سلامت، علاوه بر کاهش هزینه های سوخت خودرو، موجب صرفه جویی کلان  در مصرف بنزین شده و به سلامت و پاکیزگی هوا کمک خواهد کرد.

مدارک موردنیاز در هنگام مراجعه به مرکز خدمات: کارت ملی و کارت خودرو دانلود ویدیو آموزشی ثبت نام در سامانه          راهنمای مرکز خدمات فنی و بازرس مراحل ثبت نام برای تبدیل: مشاهده فیلم راهنمای ثبت نام درخواست تبدیل الف- پیش ثبت نام تبدیل 1- ابتدا در  صفحه اصلی روی تصویر "درخواست تبدیل به خودرو گازسوز " کلیک نمایید تا پنجره ورود به سیستم باز شود در این پنجره گزینه "ثبت نام" را انتخاب کنید.

2- در فرم ثبت نام متقاضی اطلاعات درخواستی را وارد کرده و در انتها دکمه ذخیره را بزنید تا صفحه پیشخوان برای شما باز شود.

3- برای ورود اطلاعات خودرو، در همین صفحه ابتدا "کد ملی" متقاضی را در محل مربوطه وارد کرده و سپس در قسمت رمز عبور، رمز را وارد نمایید و در انتها هم کد امنیتی را  درج کنید تا صفحه "پیشخوان" فردی شما باز شود.

4- در صفحه پیشخوان در منوی سمت راست گزینه "ثبت خودرو" را انتخاب کنید و سپس گزینه درخواست تبدیل را مجددا انتخاب و تایید نمایید، تا فرم مربوطه باز شود.

شماره پلاک و VIN خودرو را ثبت کنید تا فرم بعدی باز شود و مشخصات مالک و خودرو را ثبت کرده و در پایان دکمه  "ذخیره اطلاعات" را بزنید.

5- اگر همه اطلاعات درست بود دکمه "تایید نهایی" را بزنید و اگر اصلاحی انجام دادید ابتدا دکمه "ذخیره اطلاعات" را زده و در پایان دکمه "تایید نهایی" را بزنید تا سیستم به شما پیام دهد که پیش ثبت نام خودرو با موفقیت انجام شد.

مرحله ثبت نام در این جا تمام می شود.

6- توجه: در حال حاضر امکان رزرو نوبت برای تبدیل فعال نیست و اتحادیه با هماهنگی تولیدکنندگان داخلی بر اساس انواع خودروهای ثبت نام  شده در حال تامین تجهیزات برای مراکز خدمات فنی است تا در اسرع وقت امکان رزرو نوبت فعال شود.

ب- رزرو نوبت تبدیل 1- پس از فعال شدن امکان رزرو نوبت برای تبدیل، برای افرادی که ثبت نام کرده اند پیامکی ارسال خواهد شد تا به سایت مراجعه کرده و مرکز خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نویت بگیرند 2- پس از دریافت پیامک  باز شدن امکان رزرو، در صفحه اصلی سامانه گزینه درخواست تبدیل را کیلیک کنید و در پنجره باز شده ابتدا "کد ملی" متقاضی را در محل مربوطه وارد کرده و سپس در قسمت رمز عبور، رمزتان را وارد نمایید و در انتها هم کد امنیتی را  درج کنید تا صفحه "پیشخوان" فردی شما باز شود.

3- در صفحه پیشخوان، درستون آخر ردیف خودرو تان، روی عبارت "انتخاب کنید" کلیک کنید تا صفحه رزرو نوبت برای شما باز شود.

4- نام استان و شهر مورد را انتخاب کنید تا لیست مراکز خدمات فنی مجاز برای تبدیل خودرو به شما نشان داده شود 5- مرکز خدمات فنی مورد نظرتان را انتخاب کنید تا روزهای کاری و ساعتهای آزاد آن مرکز به شما نشان داده شود 6- تاریخ و ساعت مورد نظرتان را انتخاب کنید و دکمه  ذخیره اطلاعات را بزنید تا شماره رهگیری به شما تخصیص داده شود و پیامک مربوطه نیز برایتان ارسال گردد 7- اکنون رزرو شما کامل شده است و اگر درلیستی که در صفحه پیشخوان به شما نشان داده می شود، در ستون مربوطه روی گزینه "انتخاب کنید" کلیک نمایید، صفحه مشخصات رزرو شامل تاریخ و ساعت مراجعه و آدرس و شماره تماس مرکز خدمات، نمایش داده می شود و در صورت لزوم می توانید با زدن دکمه "چاپ" از این صفحه پرینت (چاپ) بگیرید.

8-قبل از مراجعه به مرکز خدمات تلفنی با مرکز تماس بگیرید و هماهنگی نمایید (شماره تماس مرکز خدمات در صفحه پیش نمایش اطلاعات رزرو که در مرحله قبل مشاهده کردید وجود دارد)     پشتیبانی  شما می توانید سولات و پیشنهادات خود را از طریق زیر با کارشناسان اتحادیه در میان بگذارید.

شماره تماس: 09121442355- 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map