سئو سایت خدمات عريضه نويسي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خدمات عريضه نويسي کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خدمات سئو سلسله فعالیت های مرتبط و پی در پی است که با هدف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود.

امروز بسیاری از مدیران وب سایت ها و صاحبان کسب و کار اینترنتی آشنایی نسبتا خوبی نسبت به سئو دارند و می دانند که هیچ سایتی بدون سئو نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد و اگر بخواهیم فقط با تبلیغات ادامه بدهد، هزینه بسیار بسیار بیشتری را باید بپردازد.

خدمات سئو سایت برای کسانی که صحاب کسب و کار اینترنتی هستند واجب است چرا؟ حالا جواب این سوال، پاسخی است که به تمام کارآموزان و وبمستران و ارگان ها و مدیران کارخانه های مختلف داده ام : در دنیای مجازی که روزانه میلیون ها نفر از سراسر ایران و جهان از آن استفاده می کنند شرکتی وجود دارد به نام گوگل که به تنهایی بیش از 45 درصد پهنای باند اینترنت جهان را به خود اختصاصی می دهد و این نکته به تنهایی ارزش گوگل را از منظر مردم جهان نشان می دهد.

حدود 92 درصد جستجوهای جهان از طریق موتور جستجوگر گوگل اتفاق می افتد و سهم بینگ ، یاهو و سایر موتورهای جستجوگر تنها 8 درصد است.

گوگل قویترین ربات هوشمند جهان است که همواره در حال دویدن به سمت جلو بوده و سرعتش از مجموع تمام کارشناسان سئو جهان بیشتر است و این مهم است که تیم سیماگر را همواره علاقه مند به کسب این دانش، نگاه داشته است.

برهمین اساس به نظر می رسد، اینکه سایت ما با هر موضوعی در رتبه های اول گوگل قرار گیرد قطعا به افزایش فروش و بازدید سایت ما می انجامد و در نتیجه آن تجارت ما رونق می گیرد.

طی دو سال گذشته و با تغییرات اساسی الگوریتم گوگل ، یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سایت ها ، قرارگیری سایت آن ها در رتبه های اول جستجو است چرا که گوگل می تواند در توسعه کسب و کار نقش فوق العاده ای داشته باشد.

خدمات سئوی سایت چرا مهم است یا بهتر بگوییم رتبه اول گوگل چرا اینقدر اهمیت دارد؟ طبق آمار بیش از 90 درصد کاربران گوگل، فقط صفحه اول نتایج جستجو را بررسی می کنند! این به این معنی است که اگر در صفحه اول نتایج جستجو نباشید، انگار سایتی هم ندارید.

حالا با هم آمار ورودی رنک های صفحه اول گوگل را بررسی کنیم.

همانطور که در تصویر مشخص است 49 درصد ورودی گوگل از رنک اول می باشد.

شما برای سئو سایت خود دو راه بیشتر ندارید: 1- انجام سئو سایت توسط خودتان ابتدا شما باید زمانی و هزینه ای را برای آموزش سئو بگذارید و سپس حداقل 6 ماه به طور مداوم تمرین و تست کنید تا تبدیل به کارشناس سئو شوید و حالا می توانید مشغول به انجام سئو سایت خودتان شوید.

2- برون سپاری خدمات سئو سایت در این روش نیز شما هزینه ای را بابت خدمات سئو می پردازید و اینکه کدام شرکت را انتخاب کنید معیارهایی نیز دارد.

ایتدا وضعیت سایت شرکت ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت را بررسی کنید.

قطعا می گویید چگونه؟ خب شما با بررسی مشتریان و کارفرمان خدمات سئو شرکت و رزومه علمی و عملی سئو مدیریت سایت و حتی عباراتی که خود سایت شرکت در آن رنک دارد، می توانید به کیفیت خدمات آن شرکت پی ببرید.

خدمات سئو وب سایت در شرکت های مختلف براساس استانداردهای همان شرکت انجام می شود.

زمانی که شما با تیم خود در حال بررسی ویژگی های شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو هستید باید به این مسئله دقت کنید که سئو سایت نیازمند، استراتژی بلند مدت است و شما نیازمند همراهی دارید که تجربه کافی را داشته باشد.

همانطور که به دنبال شرکت خدمات seo هستید ویژگی های زیر را در نظر داشته باشید : 1- شفافیت در روند انجام سئو سایت شرکت معتبر خدمات سئو باید روند کار را به صورت کامل به مشتری خود ارائه کند و استراتژی هایی که برای افزایش رتبه سئو سایت در نظر گرفته را کارفرما در میان بگذارد.

اگر برای مشاوره سئو با شرکتی تماس گرفتید و روند انجام سئو سایت را اسرار شرکت خودش عنوان کرد بدانید که شرکت مناسبی را انتخاب نکرده اید.

ما در سیماگر با حوصله تمامی مراحل سئو را به مشتریان خود توضیح می دهیم تا هیچ ابهامی برای شما دوستان عزیز نباشد.

2- شرایط مناسب سئو سایت شرکت یکی از نکات مهم برای بررسی یک شرکت معتبر بررسی سایت شرکت خدمات دهنده است.

شرکت خدمات seo را در عبارات مختلف حوزه کسب و کار خودش بررسی کنید.

سئو سایت مهم ترین عبارت کلیدی در این حوزه است و اگر مطالعه مختصری در مورد سئو داشته باشید متوجه رقابت شدید در این عبارت می شوید و اگر شرکتی در رتبه بالایی در عبارت باشد قطعا تکنیک های سئو را بخوبی انجام داده است.

3- بررسی نمونه کارها طبیعی است که نمونه کارهای یک شرکت خدمات سئو یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

شما با بررسی جامع نمونه کارها متوجه می شوید که شرکت مدنظر، چه عملکردی داشته است.

البته برای اینکه بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید اصول کلی سئو سایت را بشناسید (این کار را با مطالعه چند مقاله آموزش سئو مبتدی می توانید انجام دهید).

خلاصه اینکه نمونه کارها را بررسی کنید و از وضعیت فعلی وب سایت ها با توجه به مدت زمانی که گذشته است، گزارشی تهیه نمایید.

در این صورت به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که چه شرکت خدمات سئو وب سایتی را باید انتخاب کنید.

خدمات سئو داخلی سایت: تولید و سئو محتوا بهینه سازی آدرس دهی صفحات سایت بهینه سازی سورس سایت و… خدمات سئو خارجی سایت: لینک سازی خارجی یا خدمات ساخت بک لینک مشاوره در مورد شبکه های اجتماعی و نحوه فعالیت و گرفتن سیگنال از شبکه های اجتماعی رپورتاژ آگهی و… خدمات بهینه سازی سورس سایت مهم ترین و محصر به فرد ترین خدمات سئو است.

امیر قمصری بارها به اهمیت سورس سایت در تمامی ویدیوهای آموزشی خود اشاره کرده است.

بهینه سازی سورس سایت فقط 10 درصد از سئو می باشد اما چرا بهینه سازی سورس را حتما باید انجام دهید! مگر از دست دادن 10 درصد از سئو اینقدر اهمیت دارد؟ در پاسخ این سوال باید بگویم بله، اهمیت بسیار زیادی دارد.

زمانی که ربات گوگل عمل Crawling را انجام می دهد از طریق سورس سایت شما محتوای داخل سایت و بسیاری از مطالب را می بیند.

پس باید سورس بهینه و مناسبی داشته باشیم.

خیر، باید بگویم اگر شما هم چنین تصوری دارید سخت در اشتباه هستید.

بهینه سازی سرعت سایت یکی از کوچکترین مسائل در بهینه سازی سورس است.

نحوه به کارگیری تگ های هدینگ، میکروفرمت های اسکیما، کش سایت، فرآیند ریدایرکت ها و… قسمت هایی از خدمت بهینه سازی سورس محسوب می شوند.

همانطور که بارها گفته ایم، سئو سایت یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین است که به برند و کسب و کار اینترنتی شما کمک می کند تا در دنیای آنلاین، حضور مؤثرتری داشته باشد.

با ارائه عملکرد بهتر در این فضا، شما به صورت خودکار، ترافیک بیشتری از گوگل دریافت می کنید.

در حقیقت سئو شامل چندین استراتژی می شود که در زیرشاخه آن فعالیت می کنند تا رنک شما در نتایج جستجوی گوگل بهبود پیدا کند و تعامل شما با کاربرانی که وارد سایت شده اند، به بهترین شکل ممکن ایجاد شود.

هر شرکت و کسب و کاری که ادعا می کند می تواند بهترین خدمات سئو سایت را به شما ارائه کند، باید قبل از هر چیزی، به شما به طور شفاف توضیح بدهد که چگونه قرار است شما را به هدفی که در قراردادتان مشخص خواهید کرد، می رساند.

در بالاتر، خدمات بهینه سازی سایتمان را به طور خیلی کلی به شما عزیزان ارائه کردیم اما در ادامه قصد داریم تا هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده به شما توضیح دهیم که چگونه قرار است برای هر کدام از آن ها، وب سایت شما را به اوج کیفیت خود برسانیم.

حتما تا الان در زمینه تولید محتوای سایتتان فعالیت هایی را انجام داده اید و کمی با ماهیت آن آشنا هستید.

در دنیا، وبمسترها از شیوه های متعددی برای تولید محتوا استفاده می کنند؛ اعم از ترجمه، کمباین، کمباین مفهومی، تألیف و ترکیبی از همه این ها.

در سیماگر، ما در سال های متوالی تجربه های بسیار مفیدی کسب کرده ایم که با استفاده از آن ها شما می توانید کار خود را مقدار قابل توجهی جلو بیندازید.

ما در واقع روشی را برای تولید محتوا ابداع کرده ایم که تمایل داریم بیشتر کسب و کارهای اینترنتی از آن در روند فعالیت های خود استفاده کنند.

در این روش، تیم تولید محتوای سیماگر که از تجربه فوق العاده ای در زمینه سئو نیز دارند، شروع به تحقیق عبارات کلیدی می کنند تا بهترین کلماتی که کاربران از آن ها استفاده می کنند را شناسایی و دسته بندی کنند.

بعد از اینکه تحقیق عبارات کلیدی به طور کامل انجام شد، این تیم تولید محتوا شروع به تحقیق و جمع آوری اطلاعات از منابع معتبر در مورد موضوعی که قرار است در سایت قرار داده شود، می کنند.

بعد از جمع آوری اطلاعات به اندازه کافی، بهترین نویسنده تیم شروع به تألیف محتوا برای آن عبارت کلیدی که انتخاب شده است می کند.

در حین انجام تمامی این مراحل، قواعد سئو محتوا به طور کامل رعایت می شود.

بعد از اینکه تألیف محتوای شما به طور کامل انجام شد، فایل نهایی به یکی از کارشناسان سئو ما تحویل داده می شود تا او مجددا فایل را از نظر سئو و مسائل ویراستاری مورد بررسی قرار دهد.

سپس، بر اساس تحلیل هایی که از سرچ کنسول شما به دست آورده ایم، مطلب را در سایت منتشر خواهیم کرد.

البته دقت داشته باشید که توضیحی که در مورد این بخش از خدمات سئو به شما ارائه کردیم، تنها یک شمای کلی از عملکرد تیم تولید و سئو محتوای ما بود تا شما بتوانید با ماهیت و چگونگی پیاده سازی این پروسه آشنا شوید.

هنگامی که شروع به همکاری به سیماگر در زمینه خدمات سئو بکنید، ما به شما تحلیلی از وضعیت فعلی سئو سایتتان ارائه خواهیم کرد.

به طور کلی هر فردی که بخواهد کار بهینه سازی سایتی را انجام بدهد، باید قبل از شروع کار خود، تمامی فعالیت های قبلی که بر روی وب سایت پیاده شده اند را شناسایی و مورد تحلیل قرار دهد.

در این صورت می توان بهترین استراتژی های لازم جهت افزایش رتبه وب سایت مدنظر در گوگل یا هر موتور جستجوگر دیگر را ایجاد کرد.

ابزارهای زیادی در گوگل وجود دارند که در زمینه تحلیل وضعیت سئو سایت شما، داده های ارزشمندی را ارائه می کنند؛ این ابزارها هم به صورت رایگان فعالیت دارند و هم به صورت غیررایگان.

اما دقت داشته باشید که این ابزارها هرچقدر هم که اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند، باز هم مثل یک تیم متخصص سئو نمی توانند مشکلات اصلی سایت را شناسایی کنند و به شما بگویید که فلان فعالیت، سبب بروز چنین مشکلی شده است.

به زبان ساده تر، تفاوت عملکرد ابزارهای تحلیل سئو و متخصصین، در تجربه است؛ متخصصین و کارشناسان سئو از فاکتور بسیار فوق العاده ای به اسم تجربه استفاده می کنند و با استناد به آن به شما سازوکارهایی را ارائه می کنند که هیچ ابزاری مثل آن ها را نمی تواند به شما بدهد.

مهم نیست که چقدر کیفیت کار شما خوب باشد؛ در هر صورت، نیاز دارید تا رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید.

یکی از اقدامات مهمی که در خدمات بهینه سازی سایت باید انجام شود، تحلیل سئو وب سایت رقبای شماست.

این تحلیل به بهبود چیدمان استراتژی سئو شما کمک زیادی می کند.

همچنین باعث می شود تا از انجام خطاهای رقبا پرهیز کرده و نهایت بهره را از تجربه آن ها ببرید.

تیم های حرفه ای، وقتی می خواهند خدمات سئو ارائه دهند، همان ابتدای کار، استراتژی خود را تدوین می کنند تا مسیر بهینه سازی مشخص باشد.

متاسفانه بسیاری از تیم های ضعیف و غیرحرفه ای، بدون توجه به این قضیه، کار بهینه سازی را شروع می کنند بدون آنکه دقیقا بدانند که قرار است چه کنند! ما در سیماگر در همان ابتدای کار خود، برنامه و استراتژی بهینه سازی سایت را تدوین می کنیم و آن را با کارفرما نیز به اشتراک می گذاریم.

به این صورت هر دو طرف، می دانند که قرار است طبق برنامه به جلو حرکت کنند و بدین ترتیب از بروز مشکلات احتمالی به خوبی جلوگیری خواهد شد.

یکی از مهم ترین بخش های بهینه سازی وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی است.

اگر خطایی در این مرحله انجام شود، بدون شک بهینه سازی سایت با سختی زیادی همراه خواهد بود.

در نتیجه، بهتر است که در همان ابتدای شروع کار وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی با دقت فراوانی توسط متخصصین انجام شود.

چراکه همین کلمات کلیدی هستند که اقدامات بعدی و اهداف کلی و جزئی وب سایت شما را مشخص می کنند.

ما در این مرحله از خدمات سئو خود، با استفاده از دانش، مهارت و تجربه ای که به دست آورده ایم، بهترین کلمات کلیدی کسب و کار شما را مشخص می کنیم و بر اساس آن ها شروع به بهینه سازی وب سایتتان می کنیم.

حال چرا امیر قمصری (مدیریت سایت سیماگر) می تواند گزینه خوبی برای مشاوره و یا انجام خدمات بهینه سازی برای سایت شما باشد؟ امیر قمصری و تیمش هیچ گاه ادعایی نداشته اند و به یک اصل معتقد هستند : به عمل کار برآید ، به سخندانی نیست … بخشی از رزومه مدیریت سیماگر : برخی از پروژه های انجام شده توسط تیم سیماگر : برخی از کارفرمایان تیم سیماگر : علاوه بر عبارات کلیدی بالا و ده ها عبارات مهم و پربازدید دیگر ، تمامی مطالب سایت کارفرمایان محترم به خودی خود و فقط براساس سئو تولید محتوا ، همواره در صفحات اول گوگل قرار دارند.

حال انتخاب با شماست !!! باهم تا اوج فاصله ای نداریم! خراسان رضوی - مشهد - سیدرضی 34 6 419 619 0912 سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map