سئو سایت خدمات منازل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خدمات منازل کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خدمات سئو سایت بصورت حرفه ای، همه خدمات مربوط به سئو را تقدیم شما می کنیم و بدانید که رتبه اول گوگل متعلق به شما خواهد بود.

سئو سایت شما را بررسی می کنیم و با ارائه یک برنامه دقیق کاری بصورت ماهیانه یا هفتگی، هزینه های سئو شما را کاهش می دهیم.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت از مبتدی تا حرفه ای برای علاقه مندان و فعالان محترم در این زمینه بصورت کاملا عملی و کاربردی سئو سایت خود را از 0 تا 100 به ما می سپارید و ما سریع ترین مسیر برای رسیدن به رتبه اول گوگل را پیش خواهیم گرفت.

خدمات مربوط به خدمات سئو ارزان برای کسب و کار های کوچک شامل مغازه ها و فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی های کوچک در نظر گرفته شده است.

روال کار در این بخش از خدمات سئو پیاده سازی سئو محلی برای کسب رتیه اول در یک محل محدود، یا بهینه سازی سایت روی کلماتی که تعداد جست و جو و رقابت در آن ها کمتر بوده و همینطور دارای بازدهی مناسب برای کسب و کار مد نظر است.

خدمات سئو ارزان علاوه بر دارا بودن هزینه بهینه برای مشتری بازدهی سریع را نیز برای وی در پی دارد.

منظور از کلمات پر رقابت عبارات و کلماتی است که تعداد جست و جوی آن ها در فضای اینترنت بسیار زیاد است و سایت های رتبه بالا بازدید بسیاری در این عبارات دریافت می کنند.

معمولا سایت هایی که در این عبارات رتبه اول را دارند سایت های با قدمت و قدرتمندی از نظر اعتبار هستند و همچنین به مرحله اعتماد گوگل رسیده اند.

از این رو جا به جا کردن آن ها در زمان کم نیاز به تمرکز بسیار داشته و طبیعتا هزینه آن ها هم بالا تر است.

خدمات سئو دات کام با بهره گیری از 5 سال تجربه در این حوزه با سریع ترین و اصولی ترین روش ها شما را به مقصودتان خواهد رساند.

در برخی مواقع کسب کار ها به دلیل وجود یک رویداد یا همایش و یا شرایط ویژه در بازارشان نیاز دارند که در سریع ترین زمان به جایگاهی مناسب در موتور های جست و جو دست یابند.

در این شرایط گروه خدمات سئو، با کیفیت ترین خدمت خود را به مشتریان محترم خود ارائه می کند.

با به کار گیری روش هایی درست و مورد تایید گوگل می توان در سریع ترین زمان رتبه یک وبسایت را دگرگون کرد.

البته این روش به علت سخت گیری های موجود در قوانین گوگل بسیار حساس و مهم است که فقط در شرایط های خاص از آن استفاده می شود.

پکیج آموزش سئو از صفر تا صد بصورت ویدیویی و عملی در پنل مدیریت وردپرس ضبط شده است.

این پکیج آموزشی قابل استفاده برای افرادی است که تا به حال هیچ فعالیتی در فضای سایت و برنامه نویسی نداشته اند! آموزش ها از نقطه ابتدایی راه اندازی سایت تا رسیدن به لینک 1 گوگل می باشد.

تخفیف 50% اعمال شده بر روی این پکیج آموزشی به مدت محدود است و تضمین بازگشت وجه هم بدون قید و شرط برای خریداران وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، سرفصل ها و مشاوره قبل از خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

با خدمات سئو دات کام رتبه اول گوگل متعلق به شما خواهد بود! بهینه سایت موجب پیشرفت جایگاه شما در موتور های جست و جو می شود و از آن جایی که دست رسی کاربران سطح اینترنت به شما تنها از طریق موتو های جستجو میسر است، میزان بازدید و ورودی وبسایت شما افزایش می یابد.

زمانی که شما با نام کسب و کارتتان در رتبه اول گوگل باشید مشتریان و یا اصطلاحا بازار هدف شما در سریع ترین زمان و به عنوان اولین نفر شما را پیدا کرده و در صورت مناسب بودن محصولات یا خدمات شما، اقدام به ارتباط گیری می کنند.

این موضوع فقط با بهره گیری از خدمات سئو برای شما میسر می شود.

خدمات سئو با هزینه پایین برای کسب رتبه اول در کلمات کلیدی تنها در محل مورد نظر شما با بکار گیری روش های سئو محلی امکان پذیر است.

خدمات سئو داخلی شامل باز طراحی و تغییر ساختار درونی وبسایت است مطابق با قوانین موتور های جست و جو است.

تولید بک لینک و اعتبار سازی مرغوب برای وبسایت شما توسط گروه خدمات سئو مطابق با اصول درست و دقیق به انجام می رسد.

تولید محتوای قدرتمند مهم ترین اصل در بهینه سازی وبسایت است.

گروه خدمات سئو با کیفیت ترین پکیج محتوایی را در وبسایت شما بکار خواهد گرفت.

سیاوش پیری به عنوان مدیر این وب سایت، بطور مستقیم با شما مشتریان محترم در ارتباط خواهد بود.

برای مطرح کردن هر گونه سوال در زمینه پیاده سازی استراتژی و هدف گذاری سئو، همچنین آموزش، یادگیری و مشاوره، میتوانید از طریق شماره زیر با بنده تماس بگیرید.

تلگرام: @khadamatseo اینستاگرام: @siavashpiri_seo شما در صورتی که بهترین وب سایت را توسط قوی ترین برنامه نویسان برای خود راه اندازی کرده باشید، بهترین محصولات و خدمات را در آن به مشتری ارائه دهید و حتی پایین ترین قیمت ها را هم برای مشتریان در نظر بگیرید، در صورتی که کاربران اینترنتی شما را نبینند چه بازخوردی می توان انتظار داشت؟ در واقع نتیجه تمام فعالیت های مثبت شما در فضای وب سایتتان زمانی بدست خواهد آمد که کاربران شما را پیدا کنند.

هدف از خدمات سئو نشان دادن شما به کاربران است.

اگر قصد دارید در بزرگ ترین ویترین جهانی یک جایگاه خوب برای خود دست و پا کنید، باید سریعا اقدام به پیاده سازی اصول سئو در وب سایتتان کنید و آن را با توجه به استاندارد های گوگل بهینه کنید.

منطقی ترین هدف طراحی سایت را می توان کمک به معرفی خدمات یا محصولات، ارائه اطلاعات مفید، فروش بیشتر و توسعه تجارت و کسب و کار دانست.

از آن جایی که سایت شما به عنوان یک مرکز، فروشگاه یا دفتر، بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی در دسترس کاربران سطح اینترنت است، برای کسب و کار شما بسیار مهم است که در این فضا موثر واقع شوید و سهم خود را از این بازار پر رفت آمد بردارید.

یکی از اصلی ترین سوالات در خصوص اجرای خدمات سئو، قیمت و تعرفه آن است که هر کس با توجه به سلیقه و سبک کار خود، برای آن تعرفه ای مشخص می کند و این بی ثباتی برای مشتریانی که خیلی اطلاعات تخصصی در این زمینه ندارد، آزار دهنده است.

برای محاسبه قیمت سئو، کلمات کلیدی شما مبنای کار هستند و با توجه به اینکه قصد دارید در کلمات و عباراتی به جایگاه خوب برسید، هزینه و البته زمان آن مشخص می شود.

در برخی پروژه ها تنها اقدام به تولید محتوای صحیح و حرفه ای برای دستیابی به رتبه های بالا، پاسخ گو است اما هرچه سطح رقابت وسیع تر و سنگین تر شود، نیاز به بهره گیری از تکنیک های پیشرفته تر و پر ریسک تر، بیشتر می شود.

با توجه به ریسک و مسئولیتی که برای رساندن یک پروژه به جایگاهه مطلوب وجود دارد، شرکت های سئو اقدام به اعلام هزینه و زمان می کنند.

برای اینکه بتوانید هزینه های سئو خود را کاهش دهید، ابتدا باید با وجود مشغله های فراوانتان کمی زمان بگذارید و راجب این کار مطالعه کنید.

پیشنهاد می کنم مقاله چطور با هزینه کم سایت خود را سئو کنیم؟ را بخوانید که نهایتا برای شما 10 دقیقه زمان بر خواهد بود.

فاکتور های بسیار زیادی برای بهینه سازی سایت وجود دارد که گروه خدمات سئو دات کام با مطالعه مستمر از سورس های خارجی و البته بکار گیری تجربیات بدست آمده در پروژه های پیشین، استراتژی سئو سایت شما را طرح ریزی کرده و در یک مدت زمان معقول، سایت شما را به بالا ترین نتایج گوگل در کسب و کارتان راهنمایی می کند.

همچنین برای تکمیل بودن خدمات، این مجموعه تصمیم به ساخت و ارائهپکیج های آموزشی سئو نمود تا علاقه مندانی که ترجیح می دهند پرسنل خودشان کار سئو را انجام دهند، در جریان جدید ترین آموزش ها از 0 تا 100 قرار گیرند و طبق آن با کمترین هزینه ممکن سایت خود را به یک جایگاه مطلوب برسانند.

لازم است در این قسمت اشاره ای به خدمات مشاوره ای هم داشته باشیم که اگر شما در فرآیند خود دچار برخی مشکلات و چالش ها شده باشید، میتوانید با کارشناس وب سایت تماس بگیرید تا در مورد مشکل شما تحقیق کرده یا با استفاده از تجربیات پیشین، دغدغه شما را مرتفع کنند.

شما قادر هستید پکیج مناسبی با توجه به بودجه خود برای بهینه سازی سایت خود پیدا کنید.

خدمات سئو ما به صورت ماهیانه خواهد بود و در صورت عدم رضایت شما قادر به قطع همکاری خواهید بود.

کارشناسی در خدمت شما خواهد بود که به صورت اختصاصی کلیه امور شما را تحلیل و پشتیبانی خواهد کرد.

با ارائه گزارش و مشاوره سئو، شما را در جریان رشد و پیشرفت بهینه سازی سایتتان قرار خواهیم داد.

عضویت و پشتیبانی سایت شما در تمام صفحات اجتماعی.

کارشناسان ما با اخرین دانش روز و جدید ترین تکنیک ها و به کارگیری شیوه های نوین در زمینه سئو سایت شما را به رتبه دلخواهتان میرسانند.

انالیز کردن سایت شما از نظر استاندارد بودن محتوای سایت.

انالیز لینک های با کیفیت طراحی سایت توسط طراحان مجرب و خلاق.

پشتیبانی سایت و رتبه بندی سایت جزء سایت های برتر هدف کاربران وبسایت شما بسیاری از افراد برای رسیدن به هدف خود در اینترنت واژه متخصص سئو، سئو، بهینه سازی سایت، ارتقای سایت در گوگل را جستجو خواهند کرد و بسیار بدیهی است که اکثر افراد فقط به مشاهده لینک های موجود در ده نتیجه اول و تا حدودی به لینک اول بسنده خواهند نمود.

خدمات سئو به ان منجر خواهد شد که در نزدیک ترین مکان به بازار هدفتان باشید.

سئو ارگانیک بهینه سازی برای موتورهای جستجو فرآیندی است برای افزایش حجم و کیفیت ترافیک از موتورهای جستجو به یک وبسایت از طریق نتایج عادی (ارگانیک یا الگوریتمی) جستجوی کلمات کلیدی موردنظر.

دست یابی به رتبه بالای سایت معمولا سایتی که زودتر در نتایج جستجو ظاهر شده یا “رتبه” بالاتری دارد، جستجو کننده بیشتری از آن بازدید خواهند کرد و بیشتر مورد توجه کاربران خواهد بود تبدیل کاربران به مشتری با رعایت اصول و استاندارد هایی روانشناسی شده ساختار سایت به شکلی تغییر پیدا می کند که کاربران وب سایت شما متمایل تر به تماس یا سفارش محصولات شما گردند.

البته این موضوع بیشتر مربوط به خدمات ویژه طراحی سایت است تا خدمات سئو ولی این مجموعه برای تکمیل تیم خود کارشناسان ui و ux هم در اختیار داشته تا خدمات تبدیل کاربر به مشتری را نیز خدمت شما ارائه کند.

دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ شامل تمامی فعالیت هایی است که در مرحله در دنیای دیجیتال انجام می شوند و در مرحله دوم هدف از انجام آن ها فروش یا بازاریابی است.

خدمات دیجیتال مارکتینگ میتواند شامل: خدمات سئو می تواند تمامی فعالیت های مربوط به سایت شما را به عهده بگیرد.

از زمان تصمیم گیری و برنامه ریزی تا اجرا و پشتیبانی اهداف کلی سئو در بازدید سایت شما تاثیر بسیار بالایی دارد.

کسب و کار شما تبدیل به برند مختص شما میشود .

باعث بازدید بالا از سایت شما میشود.

سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد گرفت.

بهینه سازی و اصول سئو استراتژی سئو در زمینه انجام سئو، مشاوره سئو و آموزش سئو، میتوانید با هر یک راه های ارتباطی زیر به ما متصل شوید تا در خصوص نیاز شما صحبت کنیم.

09121442355 09121442355 09121442355 کرج، گوهردشت، خیابان رستاخیز، بین هشتم و نهم، ساختمان قائم، واحد 4 تماس سریع

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map