سئو سایت خمیر دندان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خمیر دندان شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

8 شهریور 1396 - 22:52 - ارسال شده توسط سینا عسکری حتماً تابه‌حال مقالات زیادی درباره دریافت بک لینک و تأثیر آن در افزایش رتبه سایت خوانده و آن‌ها را برای سایت خود به‌کاربرده‌ اید.

اما هرچقدر هم در خصوص دریافت بک لینک مقاله خوانده باشید یا تکنیک‌های آن را توسط متخصصان این حوزه یاد بگیرید، باز هم نکاتی وجود دارد که از آن‌ها بی‌اطلاع خواهید بود.

تکنیک‌های سئو و بهینه سازی سایت ، مواردی نیستند که بتوان سریع فرا گرفت و بعد بیان نمود که همه نکات آن را می‌دانید.

الگوریتم گوگل هرساله تغییرات زیادی را انجام می‌دهد و هر تکنیکی ممکن است، امروز قابل قبول باشد اما فردا در لیست سیاه قرار بگیرد.

برای همین، باید همیشه به‌روز باشید.

افرادی که خود را غول سئو می‌نامند، بازهم به این مسئله اذعان کرده‌اند که هنوز هیچی از سئو نمی‌دانند و هرروز در این خصوص مطالعه می‌کنند.

ما در این مقاله ادعا نمی‌کنیم که قصد داریم تا تکنیک‌های دریافت بک لینکی که هیچ‌کسی دقت نمی‌کند را بیان کنیم، بلکه این‌ها تکنیک‌هایی هستند که کمتر کسی به آن‌ها دقت می‌کند و اکثراً فقط به روش‌های عمومی که همه می‌دانند بسنده می‌کنند.

البته این روش‌ها مؤثر می‌باشند، ولی اگر می‌خواهید رتبه وب‌سایت شما خاص باشد، باید از تکنیک‌های خاص یا همان تکنیک به روش خاص‌تر استفاده کنید.

بیشتر مقالات در خصوص دریافت بک لینک به صورت آنلاین صحبت می‌کنند، اما جالب است بدانید تکنیک‌های آفلاینی هم برای این روش وجود دارد، اما این تکنیک ها چی می‌باشند: این روش شاید برای خیلی‌ها جدید نباشد و از آن برای افرایش بازدید سایت و فروش محصولات استفاده می‌کنند.

البته این تکنیک را بیشتر صنف‌های پیتزا و رستوران‌ها استفاده می‌کنند.

حتماً برای شما پیش‌آمده است که در رستورانی پس از صرف غذا، از شما خواسته است که تجربه خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال عکس به اشتراک بگذارید یا از هشتگ های مخصوص آن‌ها استفاده کنید.

در نگاه اول این روش بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما چه تأثیری می‌تواند در افزایش بازدید سایت داشته باشد؟ اجازه بدهید که با یک مثال این مسئله را بیان کنیم: شما وارد رستورانی می‌شوید و سفارش غذا می‌دهید و پس از صرف غذا و گرفتن چند عکس، رستوران را ترک می‌کنید.

بر روی دیوار یا کاغذهای روی میز، چنین اطلاعیه‌ای نصب شده است:" لطفاً تجربیات خود از رستوران ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با هشتگ "رستوران_حمید(برای مثال نام رستوران است) به اشتراک بگذارید.

" خب شما نیز همین کار را می‌کنید و در زیر عکس خود در اینستاگرام، این هشتگ را هم به کار می‌برید.

وقتی وارد صفحه هشتگ می‌شوید، مشاهده می‌کنید که حدود 100 عکس با این موضوع و از مکان مختلف رستوران قرار داده‌شده است.

در اینجا شما می‌توانید با انواع تجربیات دیگر افراد آشنا شده و برای دیدن بقیه غذاها به آدرس سایت رستوران مراجعه کنید.

همچنین دوستان شما ممکن است بر روی هشتگ های شما کلیک کرده و با این رستوران آشنا شوند و برای شناخت بیشتر به سایت آن مراجعه کنند.

با یک هشتگ و یک کار ساده، به‌راحتی مالک رستوران توانست چند نفر را به سایت خود بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای، هدایت کند.

درواقع او یک کار آفلاین انجام داده است و هیچ‌گونه تبلیغی برای خود ایجاد نکرده است.

این‌یک تکنیک ناب است که باید به صورت هوشمندانه استفاده کنید.

یکی از بهترین تکنیک‌های سریع که می‌تواند منجر به دریافت بک لینک برای سایت شما شود، شرکت کردن در رویدادها است.

البته رویدادها متفاوت می‌باشند اما مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: هرکدام از این‌ها نیاز به برنامه‌ریزی و نوشتن استراتژی دارد و نمی‌توان بدون هیچ‌گونه برنامه‌ای و مشورت با ، آن‌ها به را درستی هدایت کرد.

اما اگر به‌درستی اجرا شوند، نتیجه فوق‌العاده‌ای در برندینگ و افزایش فروش محصولات شما خواهند داشت.

اشتباه نکنید، منظور ما دعوای فیزیکی نیست بلکه ایجاد و شروع ارتباط فیزیکی با کاربران بیرون از دنیای مجازی است مثلاً در خیابان یا پارک.

درواقع، شما باید تبلیغات و معرفی ویژگی محصولات و خدمات خود را در سطح شهر و قابل دسترس قرار دهید تا افراد مختلفی بتوانند برای یک‌بار هم کهشده، از آن‌ها به صورت رایگان استفاده کنند.

می‌توان گفت چیزی شبیه به بازاریابی چریکی است.

اگر بخواهیم مثال بزنیم می‌توانیم تبلیغات کیت کت را بیان کنیم که نیمکت‌هایی را به شکل شکلات در سطح شهر قرار داده بود.

یک مثال دیگر را می‌توان به این صورت بیان کرد: فرض کنید که شما دارای سایت فروش اینترنتی خمیردندان مخصوصی هستید.

هیچ کاربری در بازدید اولیه از سایتتان نمی‌تواند به ویژگی‌های خمیردندان‌هایی که قرار می‌دهید اعتماد کند.

یک روش برای افزایش اعتماد، این است که خمیردندان‌هایی را در سطح مختلف شهر قرار داده و در سایت خود کاربران را تشویق به استفاده از آن‌ها به صورت رایگان کنید.

مقدار این خمیردندان‌ها می‌تواند خیلی کم باشد اما فروشی که بعداً توسط به دست خواهید آورید، چند برابر این مسئله خواهد بود.

حتی افرادی هم که تبلیغ سایت شمارا ندیده باشند، وقتی با این تبلیغ مواجه شوند، ترغیب به خرید اینترنتی محصولات شما خواهند شد.

فقط به‌شرط اینکه به‌درستی و با برنامه فعالیت خود را پیش ببرید.

سایت‌های رقیبان خود را بررسی کنید که برای دریافت بک لینک از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند.

نوع تولید محتوای سایت آن‌ها چگونه است، از چه منابعی استفاده می‌کنند، رویداد و کمپین‌هایی که اجرا می‌کنند به چه صورت است، رتبه آن‌ها در گوگل چند است، در چه کلماتی در صفحه اول گوگل می‌باشند.

البته همه این‌ها به این ربط دارد که شما رقیبان خود را به‌درستی شناسایی کرده باشید.

رقبای سایت شما، آن‌هایی می‌باشند که ازنظر هدف و نوع کار سایت با شما یکسان باشند.

تمام ایده‌های آن‌ها را حتماً پیداکرده و بررسی کنید.

آن‌ها را تحلیل کنید، اما کپی نکنید.

کپی کردن به اعتبار کار شما آسیب می‌رساند.

ایده بگیرید.

ایده گرفتن هیچ ایرادی ندارد و کسی نمی‌تواند سراین موضوع شما توبیخ کند.

برای مثال تبلیغات در گوگل همه انجام می‌دهند و شما می‌توانید از این ایده استفاده کنید و در گوگل برای کلمات کلیدی خاص خود تبلیغ دهید و هیچ مشکلی ندارد اما از نکات رقیب‌های خود کپی نکنید.

© تمام حقوق این وب سایت متعلق به سئوکار می باشد.

.

Copyright © 2020 سیماگر Inc.

All Rights Reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map