سئو سایت خورشت آماده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خورشت آماده شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

19 مهر 1396 - 22:53 - ارسال شده توسط سینا عسکری داشتن یک برنامه و دمو سئو می‌تواند به شما برای جذب مشتری در جلسه اولی که با او تنظیم کرده‌اید، کمک بسیاری کند.

جلسه‌ای که با مشتری در روز اول تنظیم‌شده است، ازنظر زمانی نباید خیلی طولانی نباشد، همچنین بهتر است که از اصطلاحات تخصصی کمتر استفاده شود و بیشتر به‌جای حرف زدن، نمونه کارهای خود را نشان دهید.

پس توصیه می‌کنیم حتماً با یک برنامه و دمو سئو که از قبل نسبت به نوع کار مشتری که در تماس تلفنی با او گرفتید، در جلسه حاضر شوید.

اینکه چه چیزی در برنامه و دمو سئو ارائه دهید و چگونه رفتار کنید را در ادامه مقاله خواهید دانست.

توصیه می‌کنیم که قبل از خواندن مقاله، سه اشتباه کشنده در ملاقات اولیه با مشتری را بخوانید.

امروزه رقابت در صنعت سئو شدیداً بالاست.

شرکت‌های بسیاری وجود دارند که خدمات طراحی وب سایت ت با اصول سئو را ارائه می‌دهند و همه آن‌ها تلاش می‌کنند که تمامی تماس‌های تلفنی خود را به مشتری واقعی تبدیل کنند.

ازاین‌رو، دارای پنل، برنامه و دموی سئو که از قبل برای انواع کسب‌وکارها تهیه شده است، می‌باشند.

در برنامه و دموی سئو سایت خود حتماً باید چند مورد را در نظر بگیرید: هنگامی‌که برنامه و دموی سئو خود را ارائه می‌دهید، باید مطمئن شوید که کاملاً مشتری تمامی جزئیات و مراحل و درواقع گفتارهای شمارا متوجه شده است تا بعداً به مشکلی برنخورید.

این مسئله نسبت به نوع انجام فعالیت و خدمات سئو شما خیلی مهم است.

زیرا یک درک توسط مشتری یا حتی خود شما، می‌تواند باعث سو تفاهم و اختلالاتی در پروژه شود.

یک نکته‌ای که همیشه به متخصصان سئو بیان می‌کنیم، این است که شما نباید توقع داشته باشید که مشتری با سئو آشنا باشند.

آن‌ها فقط اصلاح سئو و بهینه بودن سایت برای موتورهای جستجو به گوششان خورده است و می‌دانند که دارای تکنیک‌هایی است که باعث می‌شود در صفحه اول گوگل قرار بگیرند و فروش افزایش یابد، اما هیچ آشنایی با آن ندارند.

درواقع لازم هم نیست و حتی نمی‌دانند که با تکنیک‌های آن آشنا شوند.

ولی به‌هرحال شما باید در خصوص سئو و تکنیک‌های آن و اینکه از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید، به او کاملاً توضیح دهید.

داشتن برنامه و دموی سئو دارای این مزیت است که دیگر نیازی نیست تمامی موارد آموزشی را به مشتری خود توضیح دهید.

در این دمو، مشتری به‌راحتی با دیدن عکس‌ها و نمونه کار که حکم مثال را برای او دارد، سریعاً متوجه مفاهیم می‌شود و این می‌تواند در کاهش زمان جلسه و آموزش اولیه به او در خصوص القای آن، کمک بسیاری کند.

پس‌ازاینکه به مشتری خود در خصوص سئو سایت و تکنیک‌های پایه آن توضیح دادید که گام اول برنامه و دمو سئو است، بهتر است که یک نمونه تست از فعالیت‌های گفته را در سایت‌های مختلف (البته اگر در یک سایت باشد، بهتر است) به او نشان دهید.

بعد مشکلاتی و اشتباهاتی را که اغلب افراد آن را انجام می‌دهند، بازگو کنید، مثلاً برای نوشتن محتوا، اغلب افراد کلمات کلیدی را زیاد در متن خود به کار می‌برند که این کار جریمه گوگل را به همراه دارد.

این مسئله خیلی مهم است که مشتری با تکنیک‌های اشتباه آشنا شود تا آن‌ها در سایت خود به کار نبرد.

حتماً این مسئله را باید به عنوان یک نکته مهم در برنامه و دمو سئو خود استفاده کنید.

متأسفانه اشتباهاتی که بعضی از مشتریان در سئو به کار می‌برند و به‌عبارتی‌دیگر دست‌کاری‌هایی که آن‌ها می‌کنند، باعث ضربه زدن به سئو سایت و کاهش رتبه آن در گوگل می‌شوند که جبران آن نیاز به شروع و برنامه‌ریزی مجدد دارد.

مواردی که شما در برنامه و دموی سئو سایت خود نشان می‌دهید، همانند یک جزوه تئوری است که فقط توضیحی از خدمات، نمونه کارها و فعالیت‌های شما است.

به‌غیراز مواردی که در بالا بیان شد، یک‌بخشی را هم باید اختصاص به فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید را قرار دهید.

این بخش شامل: مسلماً هر کسب‌وکاری برای خود دارای کلمات اختصاصی است.

قبل از شروع جلسه اول، بهتر است که نوع سایت مشتری را تجزیه‌وتحلیل کنید و کلمات کلیدی را که برای فعالیت و کسب‌وکار آن‌ها مفید است را پیدا کنید.

این بررسی بهتر است شامل کلمات کلیدی مرتبط، جایگاه آن‌ها در گوگل، میزان جستجوی آن‌ها توسط کاربران و هزینه بالا آوردن آن‌ها باشد.

سایت‌های رقیب مشتری خود را پیداکرده و بررسی کنید.

درواقع، سایت آن‌ها را بهتر است ازنظر جایگاه در گوگل، نوع فروش، نوع خدمات، چگونگی طراحی سایت ، استراتژی قیمت، نوع تولید محتوا و غیره کاملاً بررسی کنید و در قالب یک گزارش به مشتری خود ارائه دهید.

محتوا پادشاه است، جمله‌ای کاملاً تکراری اما مهم.

با تولید محتوا می‌توانید سایت مشتری خود را سریعاً و ارزان‌تر در صفحه اول گوگل قرار دهید.

برای این کار لازم است که یک استراتژی محتوا بر اساس نوع فعالیت کسب‌وکار شرکت بنویسید.

بک لینک سازی یک از خدمات خیلی مهم سئو است که باید به‌درستی انجام شود.

اینکه چه برنامه برای دریافت بک لینک و تبلیغ سایت در دیگر سایت‌ها رادارید، حتماً ارائه دهید.

آخرین مرحله برنامه و دمو سئو ارائه گزارش است.

گزارش در اینجا دو نوع است: یکی گزارش از جلسه‌ای که با مشتری خود برقرار کردید و دیگری گزارش از روند فعالیت‌های خود که در آخر هر مرحله به مشتری توضیح می‌دهید.

توصیه می‌کنیم که در برنامه و دموی سئو سایت خود حتماً بر روی این مسئله تأکید کنید.

برای مشتری خیلی مهم است که بداند که شما به عنوان یک شرکت در آخر پروژه چه مقدار فعالیت انجام داده‌اید.

© تمام حقوق این وب سایت متعلق به سئوکار می باشد.

.

Copyright © 2020 سیماگر Inc.

All Rights Reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map