سئو سایت در بالاکا مالاوی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در بالاکا مالاوی شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

021 2213 9201 - 4    پرتال کاربران     ثبت نام دسترسی سریع تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

ثبت نام جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

ورود به پرتال   لازمه رونق هر کسب و کاری پس از طراحی سایت ، دریافت خدمات سئو سایت در موتورهای جستجو جهت افزایش بازدید سایت و دیده شدن توسط مخاطبان است.

از آنجا که عمده کاربران از موتور جستجوی گوگل برای یافتن سایت مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین ابزار ارگانیک برای جلب بازدید کننده، بهبود سئو وب سایت جهت افزایش رتبه و بازدید وب سایت و بالا آمدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل است.

برندینگ مناسب توام با افزایش بازدید سایت و بهبود سئو رتبه و رنک الکسا، ورود بازدید کنندگان و تبدیل آنها به مشتریان و در نتیجه رونق بیشتر کسب و کار را رقم میزند.

اگر به دنبال توسعه کسب و کارتان از طریق فروش اینترنتی و با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره‌گیری از خدمات سئو حرفه ای متخصصین بازاریابی اینترنتی وب رمز در بهینه سازی و سئو وب سایت، انتخابی هوشمندانه در جهت بهبود رتبه الکسا و ورودی گوگل بیشتر برای سایت و وبلاگ شماست.

لازم به ذکر است در پروژه های طراحی وب سایت   وب رمز، علاوه بر ارائه مشاوره رایگان سئو، آخرین متد و ابزارهای بهبود سئو وب سایت و افزایش بازدید سایت در کنار تولید محتوا بطور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که شروع بسیار خوبی جهت افزایش بازدید واقعی و انجام سئو حرفه ای می باشد.

  سئو چیست؟سئو وب سایت، پیاده سازی روش هایی هوشمندانه است جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل است که موجب افزایش بازدید سایت می‌شود.

موارد تاثیر گذار بر سئو و  بهینه سازی سایت را به دو دسته کلی می‌توان تقسیم کرد: خدمات سئو داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت.

به طور کلی موارد مهم داخلی سئو وب سایت عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت و البته در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت.

متخصصین بهینه سازی وب سایت در وب رمز پس از برگزاری جلسه مشاوره بهبود سئو، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار داده و پس از تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبا، استراتژی لازم جهت رسیدن به افزایش بازدید سایت و بهبود سئو را پیشنهاد می دهند.

در مواردی طراحی مجدد وب سایت بطور حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحی سایت را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، شرکت سیماگر بر عهده می‌گیرد.

  با توجه به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، بهبود سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد.

این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

به عبارت دیگر می توانیم امیدوار باشیم بیشتر این بازدید کنندگان قابلیت تبدیل به مشتری واقعی را دارا هستند.

شایان ذکر است عوامل بسیاری در نهایی کردن عملیات فروش موثر هستند که تیم حرفه‌ای وب رمز توانایی دارد تا در قالب جلسات مشاوره مارکتینگ و فروش، کمک شایانی جهت ترسیم ساختار و هدفگذاری موفقیت کسب و کارتان در زمینه فروش آنلاین ارائه دهد.

با توجه به هزینه کمتر بهبود سئو در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات ، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روند و نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است.

از آنجا که تاخیر در شروع سئوی سایت موجب عقب ماندن از رقبا است، توصیه میکنیم همین امروز جهت افزایش بازدید سایت و مشاوره بهبود سئو، با کارشناسان ما در وب رمز تماس حاصل نمایید.

  مشاوره سئو سایت، تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی موثر بهینه سازی در ساختار و کدنویسی استراتژی تولید بک لینک با ارزش استراتژی تولید محتوای درجه یک پیاده سازی و اجرای حرفه ای عملیات ارائه گزارش ماهانه افزایش بازدید   برای شروع بهینه سازی سایت باید قدم‌هایی درست و مطمئن برداشت.

گام نخست گرفتن مشاوره سئو است.

کارشناسان سئو و بهینه سازی سیماگر سایت شما را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و در نهایت یک پروپوزال و گزارش سئو از وضعیت وب‌سایت شما تهیه می‌کنند.

در این گزارش سایت شما از از لحاظ سئو داخلی، سئو خارجی و تمامی مباحث مرتبط به سئو تکنیکال آنالیز می‌شود.

۱.

در این گزارش از ۵ اکانت پرمیوم Ahrefs ،Moz ،Semrush، Alexa و Kwfinder و نرم‌افزارهای مختلف استفاده می‌شود.

۲.

در این گزارش جدا از تحلیل ابزاری نظرات کارشناسی تیم سئو و دیجیتال مارکتینگ سیماگر به‌طورکامل قید خواهد شد.

۳.

دراین گزارش از نمودارها و جداول و تصاویر مختلف که حاوی تحلیل وضعیت سایت است استفاده می‌شود.

۴.

تحلیل نقاط قوت و ضعف وب‌سایت شما و تبیین استراتژی سئو برای سایت ۵.

این گزارش بین ۱۵ تا ۲۰ صفحه بصورت PDF تهیه می‌شود.

۶.

مدت زمان مورد نیاز تهیه و تکمیل این گزارش ۵ روز کاری خواهد بود.

۷.

هزینه تهیه این گزارش جامع ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد و امکان خرید آن بصورت آنلاین وجود دارد.

۸.

جهت دریافت نتیجه بهتر توصیه می‌شود همراه با سفارش گزارش بهبود سئو، جلسه مشاوره حضوری یک‌ساعته را نیز خریداری کنید.

۹.

در صورت خرید این پکیج و عقد قرارداد سئو سایت با سیماگر هزینه این پکیج از قرارداد شما کسر خواهد شد.

09121442355 :خط ویژه 09121442355 - 09121442355 site[at]سیماگر[dot]com sales[at]سیماگر[dot]com support[at]سیماگر[dot]com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map