سئو سایت در تهران-منطقه ۱۵

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در تهران-منطقه ۱۵ شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خبرها را در تلگرام تابناک دنبال کنید: تصاویر دیده نشده از تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی (کلیک کنید) آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد چه زمانی است؟ (کلیک کنید)   کلیات اَفسَریه یکی از محله‌های شرق شهر تهران است.

این محله از غرب به بزرگراه بسیج، از جنوب به شهرک والفجر، از شمال و شرق به قصر فیروزه و از جنوب شرقی به سه‌راه افسریه منتهی می‌شود.

ساختار شهری منطقه محله افسریه دارای شبکه خیابان‌های متقاطع و منظم است.

این محله از سه خیابان اصلی شمالی-جنوبی با نام‌های ۱۵ متری اول، ۱۵ متری دوم و ۱۵ متری سوم و نیز یک خیابان شرقی-غربی با نام ۲۰ متری افسریه تشکیل شده‌است و در میان این خیابان‌ها از جنوب تا شمال دارای ۴۵ کوچه منظم است.

از خیابان ۱ تا ۲۰ متری افسریه (افسریه جنوبی یا پایین) و از خیابان ۳۰ تا خیابان (۴۵ افسریه شمالی یا بالا) و کل محله محدوده شهرداری منطقه ۱۵ تهران میباشد.

افسریه را می‌توان به عنوان نخستین محله از نظر مهندسی شهر سازی در تهران در بدو تأسیس نام برد؛ این محله از محله‌هایی نیز در تهران است که از سیستم کدینگ در نام‌گذاری خیابان‌ها استفاده نموده، به طوری که هر فرد غریبه به راحتی به مقصد خود در این محله می‌رسد، آدرس‌دهی در این محل صرفا شماره خیابان و پلاک هست به عنوان مثال افسریه خیابان ۴۳ پلاک ۳۰.

همین کد کافیست که به مقصد برسید.

طراحی این محله براساس قطعات ۱۲۰ متری در کل محل یکسان بوده‌است و از این بابت نیز در تهران جز معدود محلات با این خصوصیت است و در ابتدا صرفا به عنوان محله‌ای ویلایی در یک طبقه بنیان‌گذاری شده بود.

از نکات ریز در پیش‌بینی‌های انجام شده در بدو تأسیس این محله، می‌توان به عرض ۶ متر بر زمین‌ها اشاره کرد که پیش از انقلاب درب پارکینگ دو همسایه کنار هم، حتما می‌بایست یکی سمت چپ ملک قرار گیرد و دیگری سمت راست قرار گیرد؛ با این ترفند ساده شهرداری پیش از انقلاب، به راحتی ایجاد جای یک پارک ماشین در خیابان را بین دو همسایه جانمایی نمود که متأسفانه بعد انقلاب اصلا به این موضوع دقت نگردید و منجر به کمبود شدید جای پارک شد.

سه‌راه افسریه سه‌راه افسریه، نام تقاطعی در شهر تهران و در مجاورت محله افسریه می‌باشد.

این شاهراه، به جهت قرار گرفتن در مسیر حرکت اکثر مسافران تهرانی که قصد ترک تهران به سمت شرق را دارند و همچنین به جهت دروازه ورودی تهران بودن، حائز اهمیت است.

این سه‌راه، از طرفی به سمت جاده تهران-مشهد، از طرف دیگر به بزرگراه بسیج و از طرفی به بزرگراه آزادگان منتهی می‌شود.

به عبارت دیگر، سه بزرگراه اصلی تهران (بزرگراه‌های بسیح، آزادگان و تهران-مشهد) در این نقطه به هم متصل خواهند شد.

از طرفی، علاوه بر این سه بزرگراه، سه مسیر دیگر به سمت‌های خیابان خاوران، خیابان بعثت و محله افسریه و مسعودیه نیز از این -اصطلاحا سه‌راه- منتهی می‌شود.

حادثه تیراندازی در افسریه تهران شامگاه پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ چند شرور مسلح با حمله به یک قهوه خانه در افسریه تهران به رگبار بستن آن موجب کشته و زخمی شدن چند نفر شدند.

در پی این حادثه یک مرد که راننده اسنپ بود و در قهوه‌خانه حضور داشت، کشته شد و دو نفر دیگر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

ذر این حادثه ۴ نفر با پرشیا سفید بدون پلاک و با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه خانه خیابان خاتم الانبیا اقدام به تیراندازی با کلاش کردند که در جریان آن دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید فوت کرد.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map