سئو سایت در تهران-منطقه ۲

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت در تهران-منطقه ۲ شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو سایت یک نیاز اساسی برای شروع فعالیت هر وب سایتی که میخواهد در نتایج جستجوی گوگل دیده شود میباشد.

به تعریف ساده سئو یعنی معرفی سایت شما به موتور جستجوی گوگل بر اساس استاندارد های طراحی سایت گوگل میباشد.

به کمک بررسی، مشکلات فنی و کد نویسی سایت برطرف میگردد.

سایت سئو شده بر اساس کلمه کلیدی بهینه سازی و افزایش سرعت لود سایت چند برابر شده و در نتیجه باعث افزایش بازدید واقعی سایت از گوگل  می شود.

خدمات سئو  ابتدا  بعد از در خواست کاربر بررسی اولیه انجام میگردد و سپس با وضعیت سئو یکی از پلن های بازدید گوگل پیشنهاد و انجام شود تا کاربرانی که از طریق موتور جستجوی گوگل روزانه میلیون ها جستجو بر اساس کلمات کلیدی انجام می دهند وب سایت شما را در  صدر نتایج جستجوی گوگل خواهند دید.

خدمات سئو یکی از اصلی ترین خدمات مجموعه سئو آی پی رنک میباشد در ابتدا سایت شما از نظر سئو داخلی و سئو خارجی بررسی میگردد سپس توسط تیم فنی گزارش اولیه از وضعیت سئو وب سایت شما ارائه می گردد و از طریق سامانه مشتریان به صورت آنلاین سفارش و یکی پلن ورودی گوگل را سفارش داده و فرایند بهینه سازی سایت و افزایش ترافیک سایت شروع میگردد تبلیغات گوگل با انتخاب آدرس سایت خود و کلمه کلیدی دلخواه بعد از چند دقیقه سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.

درتبلیغات گوگل تنها هزینه کلیک کردن روی وب سایت خود را زمانی که کاربر روی آگهی تبلیغات شما در صفحه اول گوگل می کند پرداخت میکنید و برای نمایش آگهی هیج هزینه ای از اعتبار شما کسر نمیشود.

به صورت هدفمند برای مشتریان کسب کار خود دیده شوید.

افزایش رتبه سایت توسط سامانه هوشمند  100%  بازدید واقعی بوده و ورودی گوگل  براساس نوع کلمات کلیدی  انتخابی و کشور بازدید کننده همراه با امکانات خاص سفارش سازی شده میباشد که از طریق سفارش  خرید ورودی گوگل با آی پی ایرانی و آی پی خارجی و تایید صحت  عملکرد سامانه بازدید سایت توسط گوگل آنالیز شرکت گوگل میباشد.

تبلیغات در گوگل ادوردز این امکان را فراهم میسازد که آگهی تبلیغات سایت شما در گوگل در کمترین زمان متناسب با بودجه دلخواه شما برای کلمه های کلیدی دلخواه خود در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرد، مجموعه سئو آی پی رنک  با توجه به زمینه فعالیت کاری شما، کلمه های کلیدی و متن تبلیغات شما  را برای شما راه اندازی و ایجاد می کند.

برای مشاوره وکمپین تبلیغات در گوگل همین الان تماس بگیرید مشاوره رایگان 1-بررسی قالب و نرم افزار سایت 2-بهبود رتبه سئو Gtmetrix 3-بهینه سازی کد های قالب CSS/JS 4-ایجاد و بهینه سازی کلمات کلیدی 5-سئو گوگل و ثبت سایت در گوگل 6-تنظیمات سرویس های گوگل و دیگر امکانات مورد نیاز 1-ایجاد حساب گوگل ادز 2-بدون هزینه نمایش تبلیغات 3-هزینه تبلیغات بر اساس کلیک 4-نمایش سریع کلمات کلیدی 5- تبلیغ در جستجوی فارسی 6-تبلیغ بر اساس کشور ایران 7-تحویل در کمترین زمان آنلاین 1- جستجو بر اساس کلمه کلیدی 2- ورودی از جستجوی گوگل 3- ارسال از کامپیوتر،موبایل،تبلت 4- ارسال ورودی از کشور ایران 5- افزایش رنک کلمات کلیدی 6- افزایش بازدید واقعی سایت 7- تائید صحت توسط گوگل آنالیز تست رایگان ورودی 24 ساعت تست پلن حرفه ای گوگل شامل ورودی + بازدید واقعی سایت بر اساس کلمه کلیدی انتخابی شما 50% تخفیف تست رایگان 1- انتخاب سیستم عامل بازدید کننده : کامپیوتر – موبایل – تبلت 2- انتخاب کشور بازدید ایران یا خارج ایران 3- انتخاب مدت زمان ماندگاری کاربر 2 الی 3 دقیقه 4- انتخاب ورودی دلخواه همراه با کلیک روی لینک داخلی 100% تائید صحت واقعی بودن ورودی ها توسط گوگل آنالیز .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر دنبال این هستید که میخواهید در صدر نتایج گوگل باشید یا آمار فروش سایت خود در اینترنت را افزایش دهید به صورت هدفمند مشتریان کسب و کار وب سایت خودتان را افزایش دهید .

در حال حاضر شاید رقبای شما از نبودن شما در صفحه اول گوگل بهترین سود را میبرند.

از طریق ورود به  سامانه سفارش سئو آی پی رنک صورت آنلاین سفارش دهید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map