سئو سایت در تهران-منطقه ۵

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت در تهران-منطقه ۵ شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خدمات آموزش دوره ها خدمات سئو طراحی سایت مشاوره سئو تدریس خصوصی سئو آنالیز و تحلیل سایت تولید محتوا طراحی بنر گرافیکی آموزش کامل سئو آموزش وردپرس آموزش دیجیتال مارکتینگ آموزش سرچ کنسول آموزش سئو مبتدی الگوریتم های گوگل آموزش سئو داخلی آموزش سئو خارجی دوره گوگل سرچ کنسول ( google search console) کامل ترین دوره گوگل آنالیتیکس | کاملا تخصصی و رایگان دوره پیشرفته گوگل آنالیتیکس دوره آموزش گوگل ادوردز جدید | آموزش google adwords دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ | آموزش digital marketing اطلاعات تماس موبایل: 09121442355 ایمیل: info@wikidemy.

ir آدرس: تهران فلکه دوم صادقیه ثبت نام / ورود سرفصل ها دقیقه سئو محلی یا همان local seo به معنی بهینه سازی سایت برای کاربرانی که در محل و محدوده محل کسب و کار ما هستند می باشد.

هنگامی از این مدل سئو کردن استفاده می کنیم که مشتریان هدف ما در محدوده کسب و کار ما هستند و یا به عبارتی دیگر، ما فقط در محدوده و محل خاصی ارائه خدمات می دهیم.

در اینجا به ترین مدل سئو سایت Local seo می باشد.

در ادامه با آموزش سئو محلی ویکی دمی همراه باشید تا به طور کامل یاد بگیرید که چگونه سایتتان را برای کاربران محلیتان بهینه کنید.

با پیشرفت موتور های جستجویی مانند گوگل و ارتقا الگوریتم هایشان، این موتور های جستجو قابلیت فهم محل جغرافیایی کاربران را به دست آوردند.

می توان گفت که این دستاورد، کمک به سزایی به میلیون ها نفری که روزانه در گوگل جستجو می کنند کرد.

زیرا برای رسیدن به خواسته و نیاز هایشان می توانستند نزدیک ترین مراجع و وبسایت ها را به محل سکونتشان پیدا کنند.

به طور بسیار ساده تر می توان گفت یکی از معیار های گوگل در نشان دادن وبسایت ها در نتایج جستجو این بود که از نظر جغرافیایی آن کسب و کار و سایت به لوکیشن کاربر نزدیک تر باشد.

این عامل باغث شد تا سئو محلی به وجود آید.

وبمستران و متخصصین سئو سایت هایشان را برای افرادی که در محدوده شان بود سئو می کردند.

در ادامه روش هایی که برای local seo استفاده می شود را خدمتتان عرض می کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

سوالی که در وهله اول باید به آن جواب بدهیم این است: “سئو محلی در چه سایت هایی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد؟” بگذارید با مثالی بسیار ساده نمونه هایی از این مدل seo را خدمتتان بیان کنیم.

شما به دنبال یک رستوران سنتی در تهران می گردید تا برای شام به آنجا بروید.

خب در اینجا در هنگام سرچ این کوئری، گوگل سایت های رستوران هایی را به شما نمایش می دهد که از نظر موقعیت جغرافیایی در مشهد هستند.

در نمونه ای دیگر شما به دنیال یک دفتر اسناد رسمی در منطقه 5 تهران می گردید و همین عبارت را در گوگل سرچ می کنید.

خب مانند مثال قبل سایت هایی در اولویت قرار می گیرند که در این منطقه قرار دارند.

اما گوگل چگونه این مسئله را متوجه می شود؟ و یا از کجا می فهمد که عبارت کلیدی سرچ شده مربوط به یک کسب و کار محل می باشد؟ الگوریتم کبوتر یکی از الگوریتم های قوی گوگل می باشد که وظیفه دارد تا کسب و کار های محلی را شناسایی کند و سپس نسب به سرچ کاربر تشخیص دهد که آن کوئری مربوط به کدامین کسب و کار محلی می باشد تا در SERP به آن نمایش دهد.

برای اطلاع از نحوه عملکرد الگوریتم کبوتر و موارد مورد بررسی توسط آن در سایت بر روی لینک کلیک کنید.

یکی دیگر از روش هایی که گوگل متوجه می شود محل بیزینس شما کجاست، از طریق گوگل مپ می باشد.

پیشنهاد ویکی دمی به شما این است که اگر وبسایتی را بالا آوردید، حتما آدرس محل کسب و کار و وبسایتتان را در قسمت کسب و کار های گوگل مپ ثبت کنید.

برای دسترسی به این آپشن گوگل بر روی لینک کلیک کنید.

پس از ثبت سایت در map گوگل از طریق آدرس وبسایتی که در آن ثبت می کنید متوجه محل کسب و کارتان می شود.

تگ تاتیل یکی از تگ های html و حائز اهمیت در سئو می باشد.

گوگل به محتوای داخل این تگ توجه می کند و متوجه خیلی از مسائل می شود.

زمانی که در شهر خاصی فعالیت می کنید بهتر است آن را در تاتل خود بنویسید.

برای مثال اگر سایتی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان فعالیت می کند می تواند در title خود ذکر کنید تعمیر لوازم خانگی در اصفهان.

وجود اطلاعات تماس در سایت به ربات های گوگل کمک می کند تا بیشتر در مورد مکان و راه های ارتباطیتان اطلاعات کسب کنند.

علت اینکه پیشنهاد می کنیم این اطلاعات در فوتر باشد این است که footer در همه صفحات تکرار می شود و ربات ها در هر باری که صفحات را ایندکس می کنند، این اطلاعات را میبینند.

اگر کسب و کار شما شعب مختلف در جاهای گوناگون دارد، برای هر کدامشان یک صفحه طراحی کنید تا به گوگل بیشتر در فهم وجود شعبات در مکان های دیگر کمک کنید.

برای مثال اگر یک نمایندگی تعمیرات در محلات مختلف تهران دارد، بابت هر کدامشان یک صفحه بزنید.

مثلا تعمیرات لباسشویی در سعادت آباد، تعمیرات یخچال در تهران پارس و ….

.

اگر شما از دایرکتوری های محلی و مرتبط با کسب و کارتان لینک دریافت کنید، گوگل متوجه ارتباط بیزینس و سایت شما با محل آن دایرکتوری می شود.

مقالات اخیر تفاوت لینک و بک لینک چیست؟ آپدیت API سرچ کنسول تگ تایتل چیست؟با 8 روش ساده، title tag را بساز! بازاریابی جستجوی پولی یا سئو: به نظر شما کدام بهتر است؟ منظور از کلوکینگ در سئو چیست و انواع CLOAKING کدام است؟ چگونه یک بَک لینک موفق بسازیم؟ بزرگتر بودن آپدیت هسته دسامبر گوگل از آپدیت می 2020 از بک لینک (back link) و انواع آن چه می دانید؟ دوره های آموزشی مرتبط دوره پیشرفته گوگل آنالیتیکس دوره گوگل سرچ کنسول ( google search console) کامل ترین دوره گوگل آنالیتیکس | کاملا تخصصی و رایگان دوره آموزش گوگل ادوردز جدید | آموزش google adwords نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map