سئو سایت در فلوریدا ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در فلوریدا ایالات متحده در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

الگوریتم فلوریدا 2 (Florida 2) چیست؟ در این مقاله تیم تولید محتوای وب داران قصد دارد شما را با الگوریتم فلوریدا 2 گوگل آشنا سازد.

تیم وب داران تلاش کرده مقاله پیش رو را به یکی از جامع ترین مقالات فارسی زبان در اینترنت تبدیل کند.

پس با ما همراه باشید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

گوگل اخیرا به روز رسانی جدیدی را برای الگوریتم اصلی موتور جستجو ، که در مارس 2019 اجرا شد ، تایید کرد.

از زمان به روز رسانی ، نام آن را فلوریدا 2 نام گذاری کرده اند و برخی از متخصصان SEO همواره آن را بزرگ ترین به روز رسانی گوگل در طی سال های اخیر می دانند.

اول از همه ، نام به روز رسانی قطعا موجب سردرگمی شده است.

برخی از سئو کاران بر این باور بودند که ممکن است مربوط به ، به روز رسانی الگوریتم فلوریدا باشد که در نوامبر 2003 مطرح شده بود.

اما در واقع این دو اصلا مربوط به هم نیستند ! نام فلوریدا 2 توسط Brett Tabke صاحب وب سایت WebmasterWorld و بنیان گذار و مدیر عامل کنفرانس Pubcon تهیه شده است.

در به روز رسانی سال 2003 ، فلوریدا نام خود را به دست آورد ، زیرا Tabke در حال برگزاری یک کنفرانس Pubcon در فلوریدا ایالات متحده آمریکا بود.

و به روز رسانی ماه مارس 2019 هم این بار تنها یک هفته پس از کنفرانس Pubcon در فلوریدا برگزار شد.

به دلیل همین تشابه مکانی نام فلوریدا 2 برگزیده شد.

به همین سادگی 🙂 پس بار دیگر باید ذکر شود که بین این دو الگوریتم ، هیچ گونه شباهت دیگری وجود ندارد.

موتورهای جستجوگر گوگل به طور مداوم در حال تکامل هستند و نحوه به روز رسانی گوگل از طریق الگوریتم های رتبه بندی موتور های جستجوگر که در سال 2003 (بیش از 15 سال پیش) انجام می شد ، به طور طبیعی با استراتژی های به روز رسانی اخیر گوگل متفاوت است.

برای فهم بیشتر مطالب ارائه شده در رابطه با فلوریدا 2 لازم است راجع به الگوریتم هسته ایی به طور اجمالی توضیح داده شود .

به روز رسانی گسترده هسته ای یا الگوریتم هسته ایی به طور خلاصه پیشرفت هایی است که گوگل جهت بهبود و درک بهتر کلمات جستجوی شده انجام می دهد.

این بروز رسانی ها به گوگل کمک می کند تا نتایج جستجو را با وضعیت بهتری نمایش بدهند و کاربران نیز سریع تر و راحت تر به مقصدشان برسند.

درواقع هدف اصلی تمامی الگوریتم های گوگل و مخصوصا به روز رسانی های هسته ای ، جلب رضایت کاربران است.

یکی دیگر از آخرین به روز رسانی های هسته ای Neural Matching بود که هدف خاصی رو مورد توجه قرار نداده بود.

فلوریدا 2 به روز رسانی گسترده ای از الگوریتم هسته ای است.

به این معنی که گوگل هیچ نوع موضوع خاص یا سیگنال خاص (مانند کیفیت صفحه) را هدف قرار نمی دهد.

Sullivan از جامعه SEO این را از طریق توییتر اطمینان داد و گفت: “ما تقریبا روزانه روی نوع خاصی از به روز رسانی تمرکز می کنیم.

به روز رسانی الگوریتم هسته ایی چند بار در سال اتفاق می افتد.

ما همچنین تعداد زیادی از به روز رسانی ها را بر روی چیزهای کوچک خاص متمرکز می کنیم که هر روز در الگوریتم هسته ای قرار می گیرند.

این یک تغییر کلی گسترده تر برای الگوریتم هسته ایی است.

” جان مولر ، تحلیل گر گوگل ، همچنین بارها تاکید کرده است که آپدیت های هسته ای و گسترده گوگل هیچ نوع دسته خاصی از وب سایت ها را هدف قرار نمی دهند.

بر خلاف الگوریتم Medic update، و با چرخیدن در صفحه های مختلف و با خواندن نظرات صاحبان وب سایت ها می توان دید که افراد زیادی بر این باورند که این آپدیت وب سایت های پزشکی/سلامتی را هدف قرار داده است ! مهم است که توجه داشته باشید ، در حالی که هر سال چندین بار به روز رسانی الگوریتم های رتبه بندی گسترده انجام می شود ، گوگل تنها به روز رسانی هایی را تأیید می کند که تاثیر گسترده ای خواهند داشت.

  با این اوصاف قابل توجه است که فلوریدا 2 به طور رسمی تایید شده و دارای یک به روز رسانی گسترده هسته ایی است وجامعه سئو کاران در حال هشدار به صاحبان وب سایت ها هستند که مراقب باشند ! پس به فلوریدا 2 و پیامدهای آن بسیار باید توجه کرد.

نظریه های بسیاری وجود دارد که در سرتاسر جهان درمورد اثرات احتمالی بروز رسانی ماه مارچ به فکر هستند.

تا کنون تأثیر آن به چیزی شبیه یک کیسه مخلوط توصیف شده است.

برخی از وب مسترها گزارش داده اند که در ترافیک سایتشان کاهش قابل ملاحظه ای داشته اند (حتی برخی از آنها به صفر رسیده اند) ، برخی دیگر متوجه افزایش قابل توجهی شده اند و دیگران تغییرات قابل توجهی را ندیده اند.

Google SearchLiaiso حساب رسمی توییتر Sullivan ، اطلاعات زیر را در مورد آنچه این اثرات ممکن است داشته باشند این گونه توییت می کند : “همانطور که با هر به روز رسانی ، برخی از سایت ها ممکن است به مضرات و یا مزایای آن الگوریتم توجه کنند ، چیزی متوجه صفحاتی که ممکن است در حال حاضر عملکرد خوبی داشته باشند ، نیست.

در عوض ، به این معنی است که ممکن است ، ( همراهان همیشگی وب داران توجه کنید که فقط گفته ممکن است ) که این اوضاع برای سایت هایی که در حال سود بردن از صفحاتی هستند که قبلاً تحت پاداش بودند تغییر کند ….

( که به عقیده کارشناسان سئو وب داران این موضوع بستگی شدید به کیفیت محتوای سایت شما دارد.

) پس هیچ نظر ثابتی برای صفحاتی که ممکن است عملکرد ضعیف تری داشته باشند وجود ندارد زیرا هدف ، تمرکز روی ساختن محتوای با کیفیت است.

با گذشت زمان ممکن است محتوای شما نسبت به سایر صفحات بهبود یابد.

” در حالی که هنوز خیلی زود است که واقعا جزئیات دقیقی از اثرات فلوریدا 2 را بگوییم ، برخی از سازمان ها مشاهدات زیر را گزارش می دهند:   به طور طبیعی ، توسط صحبت کردن با برخی از وب مسترها متوجه می شویم که با توجه به چنین تغییرات قابل توجه و گزارش های کسب و کار دیگران ، به طور معمول ، گمانه زنی در مورد به روز رسانی فلوریدا 2 رایج شده است.

یک تئوری ارائه شده این بود که فلوریدا 2 مربوط به ، به روز رسانی الگوریتم پنگوئن 2012 است ( که منجر به مجازات های سنگین برای بسیاری از سایت ها در سراسر جهان شد.

) اما گوگل انکار کرد که این به روز رسانی مربوط به الگوریتم پنگوئن است ، و به صراحت گفت : “این به روز رسانی پنگوئن نبود ، زیرا ما دیگر آن را نداریم.

” به روزرسانی مربوط به الگوریتم تطبیق عصبی هم نیست.

گوگل می گوید: ” تطبیق عصبی بیش از نیم سال در بخشی از سیستم رتبه بندی اصلی ما بوده است.

هیچ کدام از به روز رسانی های هسته ای تایید شده توسط ما منطبق با الگوریتم تطبیق عصبی نیست .

” گوگل موافقت می کند که فلوریدا 2 به روز رسانی قابل توجهی است ، اما می گوید قطعا بزرگ ترین آن ها تا کنون نیست .

“ما احساس می کنیم این به روز رسانی قابل توجهی بود و ما آن را تضمین می کنیم …  فلوریدا 2 یکی از بزرگ ترین به روز رسانی های گوگل است از چند سال اخیر که تا به امروز انجام شده است.

” بعضی از صاحبان منصب ” از جمله Tabke ” پیشنهاد کرده اند که فلوریدای 2 ، عقب گرد به روز رسانی تعدادی از موتورهای جستجوگر گذشته است.

بسیاری از سئو کارها احساس کرده اند که سایت هایی که تاثیرات منفی از به روز رسانی های کلیدی 2018 داشته اند ، اکنون پس از معرفی فلوریدا 2 تندرست شده اند ! با این حال ، به نظر می رسد که اکثریت این گزارش ها عجیب و غریب هستند.

راجر مونتسی برای مجله موتور جستجو می نویسد: “از آنجایی که بسیاری از بازندگان قبلی به نظر برنده هستند ، به نظر می رسد این بروز رسانی ، یک عقب گرد است.

من اعتقاد ندارم که گوگل با این عقب گردها خودش را به روز رسانی می کند.

آن چه من در گذشته توسط مهندسان سئو گفته ام این است که گوگل دقیقا الگوریتم خود را خوب تنظیم می کند.

بنابراین اگرچه این ممکن است شبیه یک عقب گرد به نظر برسد ، اما بعید است.

” بیشتر احتمال دارد که هر یک از به روز رسانی های جدید گوگل تغییرات افزایشی و به روز رسانی های گذشته را بهبود دهند ، تا همه چیز را اصلاح کنند.

“پس از اجرای به روز رسانی فلوریدا 2 ، ما رتبه بندی کلمات کلیدی برای همه مشتری های خود را مرور کردیم.

ما شاهد کاهش حداقلی در رتبه بندی آن ها بودیم ، در حالی که برخی قطعا بهبود یافتند و حتی در ترافیکشان افزایش یافتند.

” با استفاده از تکنیک های سئو ما همیشه به دنبال بهترین شیوه ها برای جلوگیری از جریمه شدن ، به هنگام به روز رسانی های جدید هستیم.

ایجاد محتوای روشن و مرتبط که برای کاربران جذاب است وهمچنین فقط لینک های معتبر با کیفیت بالا هستند که می تواند به سایت شما منفعت ببخشد.

تولید محتوای با کیفیت کلیدی است که بهترین شیوه برای بالا بردن سئو است ، اما مهم است که همه عوامل مختلف در هنگام بهینه سازی یک وب سایت را در نظر بگیریم.

در وب سایت وب داران ما کاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنید هر سایتی که برای شما طراحی می شود دارای موارد زیر است: و اما نتیجه گیری کلی این است که با توجه به جدید بودن این الگوریتم و اطلاعات ناکافی از تاثیرات آن بر وب سایت شما ، پیشنهاد ما همچنان مفید بودن و با کیفیت بودن محتوای سایت است.

در طی سالیان اخیر گوگل آپدیت های مختلفی را برای موتورهای جستجو و نحوه کار آن ها منتشر کرده است ولی در این بین تنها موردی که همیشه روی سئو سایت تاثیر مثبت و غیر قابل انکاری داشته است ، استفاده از محتوای ارزشمند و مورد نیاز کاربر بوده است.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که در آینده هم همین طور خواهد بود ، پس محتوای با کیفیت را در اولویت اول کاری خود قرار دهید.

تیم  طراحی سایت و سئو وب داران همیشه کنار شماست و آماده ارائه خدمات در جهت طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، و سایر خدمات مربوط به وب سایت شما عزیزان است.

شما می توانید برای اطلاع از تعرفه های مربوط به طراحی سایت و یا سئو سایت به صفحات “تعرفه سئو سایت” و “قیمت طراحی سایت” وب سایت ما مراجعه کنید و از طریق پر کردن فرم و یا تماس با شماره های گذاشته شده از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

  توضیحات کامل بود هیچ سایتی انقد کامل توضیح نداده بود ممنون از همراهی شما بسیار جامع و کامل بود ممنون از همراهی شما کاربر محترم نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map