سئو سایت در کالیفرنیا ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در کالیفرنیا ایالات متحده در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طرح دولت بایدن در زمینه تغییرات آب و هوایی، انرژی و کشاورزی اگر چه هنوز مشخص نیست اما شامل افزایش استفاده از انرژی پاک، کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی، تهیه فن آوری انرژی پاک توسط دولت فدرال و درگیر شدن مجدد ایالات متحده آمریکا در پیمان جهانی مبارزه با گرم شدن کره زمین خواهد بود.

بازار؛ گروه بین الملل: رئیس جمهور منتخب «جو بایدن» وعده داده است که سیاست انرژی و محیط زیست ایالات متحده آمریکا را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی اصلاح خواهد کرد.

هدف این طرح این است که اقتصاد آمریکا تا سال ۲۰۵۰ به انتشار صفر درصد گازهای گلخانه ای برسد.

طرح دولت بایدن در زمینه تغییرات آب و هوایی، انرژی و کشاورزی اگر چه هنوز مشخص نیست اما شامل افزایش استفاده از انرژی پاک، کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی، تهیه فن آوری انرژی پاک توسط دولت فدرال و درگیر شدن مجدد ایالات متحده آمریکا در پیمان جهانی مبارزه با گرم شدن کره زمین خواهد بود.

در زیر افرادی که در برنامه انرژی و محیط زیست بایدن احتمالا حضور دارند معرفی می شوند: مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست «مایکل ریگان»، دبیر بخش کیفیت محیط کارولینای شمالی ریگان بخشی از تلاش برای پاسخگویی شرکتهای بزرگی مانند Duke Energy Corp درمورد آلودگی آب و هوا بوده است.

تحت رهبری او شرکت Duke Energy با بزرگترین طرح پاکسازی خاکستر زغال سنگ در ایالات متحده آمریکا در ماه ژانویه موافقت کرد.

«مری نیکلز»، رئیس هیئت منابع هوایی کالیفرنیا وی به عنوان بهترین تنظیم کننده محیط زیست کالیفرنیا، با همکاری صنایع و گروه های زیست محیطی مقررات زیست محیطی این ایالت را تهیه کرده است – از برنامه اقتصادی گرفته تا نیاز به مصرف سوخت برای وسایل نقلیه.

هماهنگ کننده تغییرات آب و هوای داخلی در کاخ سفید «جینا مک کارتی»، مشاور دفاع از منابع طبیعی مک کارتی ریاست آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا در دولت اوباما را بر عهده داشت و برای نوشتن سیاست تغییر شرایط آب و هوایی خود که نیاز به کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای از بخش برق و برنامه قدرت پاک داشت، عنصری کلیدی بود.

«علی زیدی»، معاون وزیر انرژی و محیط زیست و رئیس سیاست های اقلیمی و دارایی ایالت نیویورک زیدی به عنوان معاون دفتر مدیریت و بودجه دولت باراک اوباما اجرای برنامه اقدامات  آب و هوایی توسط دولت را هدایت کرد.

او اکنون تلاش های بلند پروازانه نیویورک در زمینه سیاست های اقلیمی و امور مالی را رهبری می کند.

«جی اینسلی» فرماندار واشنگتن اینسلی در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری دموکرات سال ۲۰۲۰ بر روی سکویی متمرکز شد که اساساً بر تغییر آب و هوا تمرکز داشت.

کمپین بایدن بسیاری از سیاست های پیشنهادی وی را برای تغییر اقلیم چند بخشی پذیرفت.

«جنیفر گرانهلم»، استاد کمکی دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا فرماندار سابق میشیگان (۲۰۰۳-۲۰۱۱) در سال ۲۰۰۷ سیاست اقدامات آب و هوایی برای ایالت خود را تنظیم کرد و با صنعت خودرو و دولت اوباما در زمینه نجات صنعت خودرو که استقرار وسایل نقلیه با آلایندگی کم یا انتشار صفر را تشویق می کند، کار کرد.

وی در دیترویت نیوز مقاله ای درباره نیاز به بهبود اقتصادی COVID-۱۹ با کربن کم نوشت.

دبیر داخلی «دب هالند»، عضو مجلس نمایندگان از ایالت نیومکزیکو نماینده دموکرات نیومکزیکو اولین بومی آمریکایی است که رئیس یکی از  آژانس های کابینه است.

نامزدی وی برای ریاست بخشی که ناظر بر میلیونها هکتار از مناطق فدرالی و قبیله ای است، توسط اعضای کنگره، رهبران بومی و فعالان مترقی تحت فشار قرار گرفته است.

وی به رویترز گفت که وزارت کشور باید در حال ارتقا و افزایش انرژی پاک در زمین های فدرال باشد و باید آثار ملی بیشتری ایجاد کند.

«تام اودال»، سناتور ایالات متحده از ایالت نیومکزیکو وی به رویترز گفت اگر به عنوان رئیس این پست معرفی شود ، هدف خود را بازیابی و حفاظت از جنگل ها و بوته ها، خنثی کردن کربن و .

.

.

می داند و اقدامات رئیس جمهور ترامپ جهت حفاری در قطب شمال را به سرعت مورد چالش قرار می دهد.

دبیر انرژی «الیزابت راندال»، استاد موسسه فناوری جورجیا وی مشاور سابق بایدن بوده و در دولت اوباما به عنوان معاون وزیر انرژی خدمت می کرد - جایی که وی ابتکاری را برای رسیدگی به چالش های سایبری و فیزیکی شبکه برق رهبری کرد.

«آرون ماجومدار»، استاد دانشگاه استنفورد ماجومدار اولین مدیر آژانس وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا بود که تحقیق و توسعه فن آوری های پیشرفته انرژی را ترویج و کمک مالی کرد و همچنین از مارس ۲۰۱۱ تا ژوئن ۲۰۱۲ به عنوان معاون وزیر انرژی فعالیت می کرد.

«ارنست مونیز»، مدیرعامل ابتکارات انرژی مونیز یک فیزیکدان هسته ای بوده که به عنوان دبیر انرژی در دولت اوباما خدمت می کرد و یک کارشناس فنی در تیم اوباما بود که توافق ۲۰۱۵ در مورد برنامه هسته ای ایران را منعقد کرد.

دبیر کشاورزی «تام ویلساک»، مدیرعامل شورای صادرات لبنیات ایالات متحده آمریکا بایدن قصد دارد فرماندار سابق آیووا را به عنوان دبیر کشاورزی معرفی کند، انتخابی که باعث اطمینان کشاورزان می شود اما فعالان اقلیم و تغذیه را ناامید می کند.

ویلساک این مسئولیت را در زمان اوباما (۲۰۰۹-۲۰۱۷) بر عهده داشت.

تمامی حقوق برای گروه رسانه های بازار محفوظ و بازنشر مطالب با ذکر منبع مجاز است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map