سئو سایت در کرالوههرادکی جمهوری چک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در کرالوههرادکی جمهوری چک در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش سئو را می خواهیم در این بخش از آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما مورد بررسی قرار دهیم.

همان طور که می دانید موفقیت هر کسب و کار اینترنتی در گروِ دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل است و این اتفاق نمی افتد مگر آنکه از همان ابتدای راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان یک استراتژی عالی برای سئوی سایت تان داشته باشید.

پیشنهاد می کنم اگر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت مبتدی هستید حتما قبل از مطالعه مقالات آموزش سئو، ویدیوی سئو چیست را مشاهده کنید تا یک دید کلی نسبت به فرآیند سئو توسط موتورهای جستجو نظیر گوگل بدست بیاورید.

اگر بخواهیم به زبان بسیار ساده بگوییم که سئو چیست پاسخ آن به این صورت خواهد بود که سئو سایت به مجموعه ای از فعالیت هایی که برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود سئو سایت گفته می شود.

در واقع تمامی کارهایی که شما برای رتبه گرفتن سایت در موتورهای جستجو انجام می دهید سئوی سایت یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نام دارد.

به تمامی فعالیت هایی که قانونی و تماما طبق استاندارد های گوگل برای سئوی سایت انجام می شوند سئوی کلاه سفید می گویند.

در سئوی کلاه سفید تمامی فعالیت ها بر اساس استاندارهایی است که گوگل برای بهینه سازی سایت مشخص کرده است و حتی کوچکترین تداخلی با قوانین گوگل ندارد.

سئوی کلاه خاکستری تقریبا یه چیزی بین سئوی کلاه سفید و کلاه سیاه است .

در سئوی کلاه خاکستری معمولا از تکنیک های کم خطرتری نسبت به سئوی کلاه سیاه استفاده می شود و ریسک بسیار کمتری دارد.

توجه داشته باشید که سئوی کلاه خاکستری از نظر گوگل همان کلاه سیاه است ولی چون وبمسترها طوری این تکنیک ها رو پیاده می کنند که گوگل متوجه نمی شود برای همین از ریسک کمتری برخودار است.

این در حالی است که اگر شما از یک تکنیک کلاه خاکستری برای سئوی سایت خود استفاده کنید و گوگل متوجه شود شما شامل جریمه های گوگل خواهید شد.

توجه داشته باشید که خرید بک لینک به هیچ عنوان یک استراتژی و تکنیک سئوی کلاه سفید نیست و حتی کلاه خاکستری هم نیست .

خرید بک لینک به هر شکلی و با هر تعدادی حتی ریپورتاژ آگهی هم جزء تکنیک های سئوی کلاه سیاه محسوب می شود.

پس با خودمون رو راست باشیم ! سئوی کلاه سیاه دقیقا برعکس سئوی کلاه سفید است و کاملا با استانداردهای گوگل در تضاد است .

در تکنیک های سئوی کلاه سیاه از روش هایی استفاده می شود که اگر گوگل متوجه شود بدون شک سایت شما در آن کلمه کلیدی که از سئوی سیاه برای رتبه گرفتن در آن استفاده کرده اید را پنالتی می کند.

لینک سازی PBN یکی از تکنیک های کلاه سیاه است که اگر در اجرای آن به درستی عمل نکنید بدون شک شامل جریمه های گوگل خواهید شد.

به تمامی کارهایی که برای بهینه سازی یک سایت وردپرسی در موتورهای جستجو انجام می شود سئو وردپرس می گویند اگر سایت تان وردپرسی است و می خواهید آن را به صورت کامل بهینه سازی کنید حتما مقاله سئو وردپرس را مطالعه بفرمایید.

سلام.

اینکه توی این مدت کم تونستین این رتبه ی الکسا رو بگیرین و ترافیک به این خوبی ایجاد کنید کار فوق العاده ای بود.

میشه توی چند خط ، رمز موفقیتتون توی سئو رو بگین ؟ بی نهایت مممنونم با سلام و احترام، نیازی به توضیحات چند خطی نیست! شما فقط همین جمله را سرلوحه کارتان قرار دهید: مهمترین موضوع توی کسب و کارهای اینترنتی، تولید محتوای درجه یک است.

سلام.

به نظر شما یه مقاله ی ۲۰٫۰۰۰ کلمه ای منتشر کنم بهتره یا اگه بیام همون رو به ۵تا مقاله ی ۴٫۰۰۰ کلمه ای تقسیم کنم ؟ ممنونم با سلام و احترام، این مورد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، معمولا مقاله بیشتر از ۸ هزار کلمه زیاد جالب نیست، اگر ۲۰ هزار کلمه محتوا دارید، سعی کنید محتوا رو به بخش های کوچکتر مثلا ۳ الی ۴ هزار کلمه ای تقسیم کنید و لینک سازی داخلی اصولی را هم انجام دهید.

درود میشه بگین وکتور های متحرک سایتتونو از کجا تهیه میکنین؟ ممنونم با سلام، پاسخ این سوال در => این دیدگاه داده شده است.

سلام خسته نباشید ببخشید یک سوال دارم من سایتی فروشگاهی دارم توش محصول میفروشم و طراحی اش تقریبا تموم هست میخاستم بدونم اگه من زیر هرمحصول مثل دیجی کالا فرم نظرات جداگانه بزارم هاست سنگین شده و در نهایت دیر بالا میاد صفحهات ؟ با سلام و احترام، چرا باید فرم نظرات را جداگانه بزارید؟ هر سایتی که به صورت استاندارد طراحی شده باشد به صورت پیشفرض باید در صفحه محصول بخش نظرات مشتریان وجود داشته باشد.

سلام خسته نباشید ، ببخشید ی سوال فنی دارم .

آیا تعداد برگه های یک سایت ما زیاد باشه سایت رو سنگین میکنه ؟ نکته اینو بگم ک حجم صفحه ها بالا نیست و حدود ۳ مگ اینا برای توضیحات اختصاصی محصول هایی که تو سایتم هست تو اون برگه ها ی ۱۴۰ کلمه اینا فوق فوق اش توضیح دارم ایا همچین صفحه هایی سایت رو سنگین میکنه ؟ از حجم هاستم از کل اش ۳۰۰ مگ فقد پر هست کل اش ۱٫۵ گیگ هستش .

با سلام و احترام، بهتر است که هر نوع توضیحی در رابطه با محصول دارید در خود صفحه محصول قرار دهید، از نظر سئو هم به این صورت خیلی بهتر است، توجه کنید که اگر تعداد محصولات تان زیاد است به مرور این برگه های زیاد برای تان مشکل ساز خواهد شد.

سلام خسته نباشید ببخشید من یک سوال مهم پیش اومده برام میخام بپرسم من یک محتوایی تولید میکنم ک توی سایت های خارجی وقتی سرچ میکنیم سایت هایی هست ک اون محتوا شبیه اش رو داره ولی وقتی تو فارسی سرچ میزنیم اصلا مورد مشابه با اون محتوا یک مورد هم نداره کسای زیادی هم میشناسم ک اون محتوا رو از سایتای خارجی میگیرن برای مثال عرض کنم خدمت شما مثلا فرض کنیم تو سایت خارجی بنویسیم ” download PUBG mobile ” سایت های خارجی رو میاره ک ب پابجی اشاره داره ولی وقتی فارسی اش مینویسیم ” دانلود پابجی ” حتی یک نتیجه براش نمیاره و چیزای پرت میاره ببخشید طولانی شد سوال من اینه که منی ک اون محتوا رو خودم برای اولین بار بین سایتای ایرانی میسازم بعد ایندکس حتما تو صدر قرار میگرم ؟ با رعایت موارد سئو ؟ با سلام و احترام، اگر محتوایی که تا حالا توی وب فارسی اصلا منتشر نشده یا خیلی ضعیف منتشر شده است، شما می توانید با تولید محتوا در آن زمینه و حتی بدون رعایت فاکتورهای سئو در رتبه اول گوگل قرار بگیرید، چون سایت دیگه ای نیست که بخواد با شما رقابت کنه! این خیلی خوبه! خیلی مممنون ! سلام استادبی صبرانه منتظر ادامه فیلمای سئو هستیم با سلام و احترام، بله حتما سعی می کنیم جلسات بعدی را هر چه سریعتر منتشر کنیم، ممنون از اینکه همراه ما هستید❤ سلام خسته نباشید ببخشید کپی ممنوعه شنیدم ولی من متن هام همش خودم نوشتم و عکس ی اپلیکشن و یا ماشین رو از قسمت جستجو تصاویر گوگل برداشتم و تو سایت قرار دادم خوب خودم عکس نمیتونستم بسازم ک این مشکلی در سئو بوجود میاره ؟ راه حلی داره اگه مشکلی بوجود میاره رفعش کنم با سلام و احترام، معمولا تصاویری که در جستجوی گوگل نمایش داده می شوند مشکلی برای استفاده در سایت ندارند، البته اگر تصاویر را خودتان با فتوشاپ تغییرات دهید، از نظر سئو بسیار بهتر است، به زودی در دوره آموزش سئو این موارد آموزش داده خواهد شد.

اهان ینی تغیراتی در خود عکس ایجاد کنیم مثل تغیر افکت و تغیر پیکسل و رنگ و این موارد ؟ بله، می توانید این موارد را انجام دهید.

درود صبح جمعتون بخیر و شادی یه سوال در مورد تولید محتوا داشتم اگر یه ویدیو رو، مثلا یه ویدیوی انگیزشی رو از جایی خریداری بکنیم و بعد اون رو تبدیل به یه پی دی اف الکترونیکی بکنیم و بفروشیم، آیا قانون کپی رایت در اینجا نقض شده؟ سپاس با سلام و احترام، این مورد رو باید از سازنده اون ویدیو سوال کنید، چون بالاخره منبع شما اون ویدیو هست.

باسلام آیا تغییر عنوان سایت در رتبه سئو سایت تاثیری داره اگر پاسخ مثبت است راهی هست که بشه با کمترین کاهش رتبه آن را انجام داد.

سلام آقا رضا، منظورتان از تغییر عنوان چیست؟ آیا حوزه فعالیت تان تغییر کرده است؟ و مهمتر اینکه چه دلیلی برای اینکار وجود دارد؟ اگر کمی سوالتان را با جزئیات بیشتری مطرح کنید، بهتر می تونیم کمک تون کنیم.

درود و خسته نباشید خدمت دوستان و زحمت کشان سایت (جناب عبدی و پشتیبانی محترم) بهترین نوع آموزش سئو باید به چه صورت باشه؟ بهترین آموزش سئو، قطعا در درون یک پروژه مشخص و معلوم میشه ابتدا باید به وسیله روش های مختلف مثل پیشنهادات گوگل و استفاده از ابزارهایی مثل keyword planner – kwfinder و غیره مشخص بکنیم که مخاطبان هدف ما چه کسانی هستند و به دنبال چه نیازهایی وارد گوگل شده اند و چه کلمات کلیدی ای (مفهوم کلیدی) رو بیشتر جستجو کردن و نیاز دقیقشون چی هست؟ اینها رو میایم داخل اکسل یا هر نرم افزار دیگه ای که راحت هستیم دسته بندی می کنیم و بر اساس اون کلمات مشخص می کنیم که نقشه سایت ما باید به چه صورت ترسیم بشه.

صفحه اصلی باید کجا باشه؟ منوهای سایت باید از چه کلمات کلیدی ای تشکیل شده باشن؟ چن تا منو برای سایت در نظر بگیریم؟ چهار تا پنج تا شیش تا و …؟ زیر دسته های منوها باید شامل چه کلمات کلیدی ای باشن؟ برای کدوم کلمات کلیدی که مخاطبان جستجو کردن باید محتوا و مقاله تولید بکنیم؟ برای کدوم کلمات کلیدی باید محصول تعریف بکنیم؟ لینک های داخلی رو به چه صورت باید ایجاد بکنیم؟ از این دسته به اون دسته و یا زیر دسته چطور باید لینک بدیم که رنک بالاتری بگیریم؟ در کل لینک های داخلی به چه صورت باید ایجاد و مشخص بشن؟ بک لینک؟ رپورتاژ اگهی؟ و خیلی موارد دیگه … در کل بهترین روش این هست که کلمات کلیدی مقصد رو که مخاطبان بیشتر جستجو کردن رو مشخص بکنیم (مثلا ۲۰۰ تا کلمه کلیدی) بر اساس این کلمات کلیدی نقشه سایت رو ترسیم بکنیم حالا باید ببینیم چه کلمه کلیدی ای رو در کجا قرار بدیم که در جای مناسب خودش باشه (ایجاد صفحه اصلی و منو و زیر منوها بر اساس UI و UX) و اینها که مشخص شد یکی از مهمترین قسمت ها که بدون اون سئو معنی و مفهومی نداره، تولید محتوا هست! ما برای سایتمون باید هم تولید محتوای متنی بکنیم هم باید تولید محتوای تصویری و گرافیکی و اینفوگرافیک و … بکنیم و هم باید تولید محتوای ویدیویی و صوتی بکنیم کاملا هم مشخصه که ویدیو پرطرفدارترین محتوا در جهان هست بطوری که یوتیوب (که متعلق به گوگل هست) بعد از خود گوگل دومین سایت برتر دنیا هست که بیش از ۹۰ درصدش ویدیو است.

طریقه تولید محتوای متنی طریقه تولید محتوای تصویری طریقه تولید محتوای صوتی و ویدویی تشکر فراوان با سلام و احترام و تشکر از حضور شما آقا محسن عزیز، بله دیدگاه شما در رابطه با آموزش سئو دقیقا درست است، ما هم سعی می کنیم که حتما دوره سئو وبکیما بیشتر حالت پروژه محوری داشته باشد تا همراهان عزیزی چون شما بتوانید سایت تان را به بهترین شکل ممکن برای گوگل بهینه کنید و مخاطب های هدف تون رو به سادگی جذب کنید.

مرسی از پاسخ شما و تشکر از این که کامنت رو از مکان نادرست به جای مناسب خودش منتقل کردید 👍 سلام خدمت شما.

یه نظرسنجی توی تلگرام برگزار کردین تحت عنوان اینکه یکی از دوره هامون رو بصورت رایگان منتشر کنیم که دوره ی آموزش سئو و رسیدن به رتبه های برتر گوگل از همه رای بیشتری گرفت! سوالم این بود که آیا این دوره ساخته شده س ؟ یا قراره بسازین منتشر کنین؟ ضمنا اینکه چقدر دیگه طول می کشه منتشر بشه ؟ ممنون از شما با سلام و احترام خدمت شما جناب جوانبخت عزیز، دوره آموزش سئو که قرار است به زودی به صورت رایگان از همین صفحه منتشر شود، جلسه اول آن حداکثر تا چند روز آینده قرار خواهد گرفت و از آن به بعد هم هفته ای حداقل ۲ الی ۳ جلسه آموزش سئو در همین صفحه منتشر میشود که میتوانید استفاده کنید.

سلام.

من درباره نحوه قرار دادن فیلم های آموزشی درسایت و کانال یوتیوب چندتا سوال دارم.

میخواستم بدونم که میتونیم همون فیلمهایی که تو سایتمون هست رو تو کانال یوتیوب هم بذاریم؟ اگه اینکارو کنیم ربات گوگل ایرادی میگیره؟ با سلام و احترام، بله شما میتوانید این کار را انجام دهید، اما برای اینکار ابتدا بهتر است که ویدیوها را روی سایت منتشر کنید سپس بعد از حدود یک ماه روی یوتیوب و دیگر شبکه ها هم منتشر کنید.

خیلی ممنونم.

برای اینکه ویدئو تو سایتم بذارم حتما باید هاست دانلود داشته باشم.

درسته؟ خواهش میکنم، بله شما می توانید ویدیوهای تان را در هاست دانلود قرار دهید، همچنین می توانید از دوره هاست نامحدود گوگل درایو برای این کار استفاده کنید.

سلام از کسی شنیدم ک صفحه ساز المنتور برای سئو اصلا خوب نیس ب نظرتون چیکار کنم برای سئوش با سلام و احترام، این سوال شما مربوط به بخش المنتور است و در صفحه => آموزش المنتور آن را مطرح کنید.

سلام وقت بخیر آیا استفاده از تصاویر با کیفیت که از سایت های unsplash یا pixelbay و… که به رایگان برای دانلود قرار داده شده، در سایت برای سئو مضر است یا خیر؟ لطفا در صورت نیاز راهنمایی کامل بفرمایید.

ممنون با سلام و احترام، خیر در صورت بهینه سازی کامل تصویر از نظر سایز و حجم هیچگونه مشکلی نخواهید داشت.

اما اگر می خواهید تصویر شما از نظر سئو رتبه خوبی بگیرد باید از تصاویر اختصاصی استفاده کنید.

ممنون و متشکر سلام در تصویر زیر برنامه های افزودنی المنتور قسمت هایی اضاف کردند این ها چه کاربردی دارند؟وبهترین تنظیمات در این حالت چیست؟ با سلام و احترام، شما باید به غیر از گزینه های “نوشته ها – برگه ها – محصولات” باقی موارد را روی حالت “خیر” قرار دهید.

سلام آیا iframe تاثیر منفی برای سئو نداره؟ (مثلا نمایش فیلم از یوتیوب در سایت) با سلام؛ در کل استفاده از iframe توصیه نمیشه اما برای ویدیو از یوتیوب مشکلی ندارد؛ اما از آپارات نباید استفاده کنید چون مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد.

سلام لطفا یک دوره جامع رفع خطا های بخش waterfall سایت GTmetrix درست کنید با سلام و احترام؛ هم اکنون دوره => آموزش بهینه سازی و افزایش سرعت سایت در حال ضبط و تدوین است که کاملا در رابطه با همین موضوع است، و میتوانید پیش ثبت نام کنید.

خیلی ممنون از سایت مفیدتون سایت خیلی خوبی دارین سلام .

می خواستم بپرسم که ویدیوی اول صفحه ی طراحی سایت را شما از کجا پیدا کردید ؟ خیلی زیباست .

خیلی دوست دارم بدونم که منبعش کجا بوده ؟! ! با سلام و احترام؛ برای استفاده از این مدل منابع گرافیکی پیشنهاد می کنیم مقاله => منابع وکتور رایگان را مطالعه کنید.

سلام سایتتون بسیار زیباست شما خبرنامه دارید؟ درود بر شما، می توانید از پایین صفحه اصلی سایت عضو خبرنامه آکادمی وبکیما شوید.

really a great website and learning courses Thank you, we’re glad that you’re interested in the site content نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * جدیدترین مطالب در تلگرامwebkima@

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map