سئو سایت دستگاههاي بیهوشی و تنفسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دستگاههاي بیهوشی و تنفسی کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لوله خرطومی یک دستگاه پزشکی برای تأمین اکسیژن، حذف کربن دی اکسید و آزاد کردن داروی بیهوشی استنشاقی به بیمار است.

لوله خرطومی یک دستگاه پزشکی برای تأمین اکسیژن، حذف کربن دی اکسید و آزاد کردن داروی بیهوشی استنشاقی به بیمار است.

در اصل، لوله خرطومی بیهوشی برای استفاده در هوشبری در پزشکی استفاده می شود، لوله های خرطومی بیهوشی مختلفی در کلینیک ها و مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، اما بیشتر آنها شامل منبع جریان گاز تازه، لوله تنفسی طولانی برای هدایت گاز، سوپاپ محدود کنندۀ فشار قابل تنظیم برای کنترل فشار داخل سیستم و هدایت تخلیه گازهای زاید، و یک بگ ذخیره (کیسه ذخیره) برای کمک به تهویه  هستند.

انواع زیادی از لوله های خرطومی بیهوشی یا همان لوله مدار بیهوشی وجود دارد، که هر کدام مکانیزم عمل مخصوص به خود را دارند.

آنها به طور مرسوم بر اساس تعامل هوای تازه از محیط اطراف  و این که آیا بیمار گازهایی را که قبلا بیرون داده است دوباره تنفس می کند، طبقه بندی می شوند.

با این حال، هیچ استاندارد بین المللی برای طبقه بندی لوله های خرطومی بیهوشی وجود ندارد، و اصطلاح “نیمه باز” و “نیمه بسته” ممکن است به طور خاص سبب سردرگمی بین کاربرد آمریکایی و انگلیسی آن شود.

به عبارت دقیق تر، اصطلاح “خرطومی” تنها در مورد سیستم های بسته صدق می کند که در آن گاز تنفس شده، یک چرخۀ کامل را طی می کند.

ویلیام ماپلسون، فیزیکدان و فیزیولوژیست بریتانیایی، در سال ۱۹۵۴ طبقه بندی ایجاد کرد که سیستم های بیهوشی نیمه بسته را به پنج گروه با نام های A تا E تقسیم بندی کرد، و سپس گروه F به آنها اضافه شد.

این گروه ها شامل یک مخزن هستند که می تواند گاز تازه، گاز بازدم و یا ترکیبی از هر دو را در بسته به حالت و طریقه تهویه، خود نگه دارد.

کارایی این سیستم ها متفاوت هستند، به این شکل که برخی از آنها در شرایط خاص، به جریان گاز تازۀ مصرفی  بیشتری نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که کربن دی اکسید به صورت کاملا ایمن خارج شده است و همچنین از تنفس مجدد که باعث افزایش کربن اکسید در خون، اجتناب شود.

آنهایی که در طبقه بندی ماپلسون در گروه A دسته بندی شده اند، برای  تهویه هوا به طور مستمر و خود به خودی ،  مؤثرتر هستند، در حالی که سیستم های گروه D ، E و F برای تهویه های کنترله مؤثر تر هستند.

Humphrey ADE  یک سیستم تنفسی چندمنظوره است که می تواند به وسیلۀ معکوس کردن یک اهرم، برای تغییر دستور گاز تازه، مخزن و سوپاپ ها، به سیستم های  A، D و E  تبدیل شود.

بنابراین می توان از آن برای تهویه خود به خودی و تهویه کنترله بهینه، در کودکان و بزرگسالان استفاده کرد.

سیستم های تنفسی دایره ای، سیستم های تنفسی کاملا بسته ای هستند که شامل یک اسکرابر دی اکسید کربن و یک سری از دریچه های یک طرفه هستند، به این معنا که گاز تنفس شده توسط بیمار می تواند بدون خطر مسمومیت کربن دی اکسید، دوباره استفاده شود.

این بدان معناست که این سیستم ها به طور بسیار مؤثر از گاز تازه و داروی بیهوشی استنشاقی استفاده می کنند و  آلودگی کمی به وجود می آورند، زیرا گازهای اضافی، از محیط خارج نمی شوند.

با این حال، آنها  به جریان گاز اولیه بالایی احتیاج دارند تا سیستم به طور کامل با غلظت مورد نظر گازها، پر شود.

اولین سیستم دایره ای در سال ۱۹۵۰ توسط برایان اسورد، معرفی شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

قوانین و مقررات خرید رویه های برگرداندن کالا اینستاگرام سدان مد پیگیری سفارشات تماس با ما بلاگ بزرگراه نواب شمال – نرسیده به پل کمیل – خیابان محبوب مجاز – خیابان خوشیاران جنوبی – بالاتر از بانک پاسارگاد – تجهیزات پزشکی سدان 021 – 09121442355 0933 – 283 19 33 توجه : تجهیزات پزشکی سدان هیچ شعبه دیگری و شماره تلفن یا واتس اپ دیگری به جز موارد ذکر شده در سایت ندارد کد تایید * کد تایید * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map