سئو سایت دستگاه قالب گیری چرخشی پلاستیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دستگاه قالب گیری چرخشی پلاستیک کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در سال 1353 اولین شرکت قالبگیری دورانی در ایران تاسیس شد.

در سال 1356 ماشین آلات خریداری شده از یک شرکت نروژی در آن با ظرفیت حدود 300 تن در سال به بهره برداری رسید.

در این شرکت عمدتاً مخازن و وان های پلاستیکی تولید می شدند.

سال 1371 اولین ماشین قالبگیری دورانی با سیستم حرارتی الکتریکی، توسط مدیرعامل فعلی مجتمع پلاستیک طبرستان، آقای مهندس محمدعلی گلستانی در ایران ساخته شد.

سال 1373 ایشان اولین ماشین قالبگیری دورانی با سوخت فسیلی را طراحی نمودند.

این واقعه به سبب ارزانی و فروانی سوخت فسیلی در ایران، سرآغاز تحول بزرگی در این صنعت گشت و به توسعه آن در ایران شتاب زیادی بخشید.

از همین رو و به سبب بیش از 25 سال حضور دایم و موثر در رشد و توسعه این صنعت در ایران، از ایشان به عنوان پدر صنعت روتومولدینگ ایران یاد می شود .

سال 1377 اولین خط تولید مجتمع پلاستیک طبرستان راه اندازی شد.

سال 1385 یک ماشین قالب گیری دورانی بسیار پیشرفته توسط مجتمع پلاستیک طبرستان، از یک شرکت معتبر جهانی وارد ایران شد.

در سال 1388 اولین ماشین قالبگیری چرخشی با سیستم کنترل اتوماتیک و کوره متحرک توسط کادر فنی مجتمع پلاستیک طبرستان طراحی و ساخته شد و به عنوان اولین اختراع در حوزه ساخت ماشین آلات قالبگیری دورانی در ایران ثبت گردید.

در سال 1389 نیز پلی اتیلن شبکه ای شده برای اولین بار در ایران در مجتمع پلاستیک طبرستان در خط تولید قرار گرفت و به عنوان نخستین اختراع در حوزه تولید محصولات قالبگیری دورانی در ایران ثبت شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map