سئو سایت دفتر سازي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دفتر سازي شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو را با سئو روز آغاز کنید.

سئو یعنی شروع درآمد از کسب و کار شما در اینترنت.

سئو روز علاوه بر ارائه انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل خدمات سئو و طراحی سایت ، آموزش های حرفه ای زیادی برای کاربران خود آماده کرده است.

تعریف و معنی SEO (به فارسی سئو) متفاوت است.

سئو یا SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است.

فارسی آن می شود:  بهینه سازی سایت  برای موتورهای جستجو.

با پیشرفت تکنولوژی در جامعه، امروزه افراد برای انجام دادن بیشتر کارهای خود (مثل خرید کردن، گرفتن ویزیت پزشک،گرفتن مشاوره از وکیل و …) از اینترنت استفاده می­کنند، باید به فکر آنلاین کردن کسب­ و کار خود باشید.

یک مثال و تعریف ساده از سئو شما محصولاتی برای فروش دارید! فرض کنید شما یک مغازه دار هستید یا ارائه دهنده یک نوع از خدمات هستید (مثلا : وکیل یا دکتر یا تعمیرکار و… )و یا یک شرکت دارید و به دنبال فروش محصولات خود هستید،اولین کار این است که بازاریاب هایی باید استخدام کنید تا بتوانند محصولات شما را تبلیغ کنند و شما به درآمد برسید ! (حالا بماند که نحوه کار بازاریاب های شما چگونه است و یا محصولاتی که فروخته شده نقدا مبالغش به حساب شما در آخر به راحتی میرسد یا خیر .

) و اگر به دنبال تبلیغات وسیع باشید حتما باید بدانید که چه هزینه های زیادی را برای تبلیغ محصول و یا خدمات خود باید صرف کنید.

و مهمتر از همه اینکه شما محدود هستید !! چرا ؟ چون در یک منطقه خاص میتوانید فعالیت کنید ! پس اگر به فکر ارتقائ برند و فروش بیشتر هستید باید در مرحله اول یک سایت طراحی کنید(طراحی سایت را هم سیماگر برای شما انجام میدهد) بعد از آن سایت شما سئو میشود و به صدر موتورهای جستجو همانند گوگل میآید و از سراسر کشور و حتی در کل دنیا برند و محصول شما توسط کاربران هدف دیده میشود .

این یعنی فروش چندین برابر !! پس متوجه شدید که کار سئو چیست .

برای پاسخ به این سوال باید اهداف موجودیت موتورهای جستجو را بررسی کنید تا به نتایج زیر برسید.

به موتورهای جستجو از این دید نگاه کنید که هدف آنها تنها و تنها آن است که بهترین و مناسب ترین نتایج ممکن را برای سوالات کاربران فراهم نمایند.

پس اگر شما می خواهید که در مقابل این موتورهای جستجو به بهترین نتایج دست یابید باید بتوانید پیش بینی کنید که مخاطبان شما به چه نوع محتواهایی نیاز دارند و به دنبال چه مطالبی هستند، سپس آن مطالب را به بهترین شکل برای آنها فراهم نمایید.

از آنجا که موتورهای جستجو مانند گوگل برای تعیین رتبه یا موقعیت یک وب سایت در نتایج جستجو بیش از ۲۰۰ عامل را در نظر می گیرند، به همین دلیل، برای موفقیت در سئو به تخصص قابل توجهی نیاز هست.

بهترین و پایدارترین روش برای جذب کاربران و افزایش فروش، جذب کاربرانی است که واقعا به کسب و کار شما نیاز دارند.

اگر شما با سئو سایت، موتور های جستجو را به درک بهتری از سایت خود برسانید، مطمئنا در کسب و کار آنلاین خود به موفقیت خواهید رسید.

تیم دیجیتال مارکتینگ سئو روز در هر زمینه ای برای پیشرفت و افزایش فروش سایت در خدمت شماست گوگل با سئو می تواند تشخیص دهد رتبه کدام سایتها در نتایج جستجو بالاتر قرار بگیرد.

بدون سئو، به راحتی و به کمک برخی نرم افزارها می توان نتایج سایت ها را دستکاری کرد و همیشه در رتبه ۱ قرار گرفت! سئو نتایج جستجو را منصفانه نگه می دارد (البته تا حدی!).

سایتهایی که تلاش می کنند همیشه مخاطبان خود را راضی نگه دارند و محتواهای ارزشمند تولید می کنند.

با هر بار جستجو، در صفحه اول گوگل هستند و شانس بیشتری برای دیده شدن دارند.

ترافیک سایت به شکل چشمگیری افزایش می یابد.

چرا که کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند.

زمانیکه کاربران سایت شما را در صفحه ۱ گوگل می بینند، این سیگنال به آنها داده می شود که سایت شما یک منبع معتبر است.

هر چه در صفحات جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، کلیک و ترافیک سایت شما بیشتر خواهد بود.

به این صورت احتمال اینکه بازدیدکنندگان سایت تان به خریدار واقعی تبدیل شود نیز افزایش می یابد.

بک لینک فعلا یکی از مهمترین و در عین حال پیچیده ترین فاکتورهای رتبه بندی سایتها در نتایج موتورهای جستجو به حساب می آید.

هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند.

لینک بیلدینگ link building یکی از مهمترین فرایند های بهینه سازی یک سایت است.

لینک سازی توسط سئوکاران غیر حرفه ای فراموش می شود و اصلا انجام نمی شود و یا ممکن است آنها طوری لینک سازی انجام دهند که اثر بد یا خنثی داشته باشد.

اما Link Building به چه معناست؟ همانطور که از نامش مشخص است، به هر گونه فعالیتی که موجب ایجاد لینک برای سایت شما می شود، لینک سازی گفته می شود.

با انجام طراحی توسط یک متخصص در این حوزه، میتوان به صورت سریع غیر قابل تصور دنیای کسب و کار کوچکی را به یک غول تجاری تبدیل کرد.

وب سایت شما دفتر کار مجازی و ویترین محصولات و خدمات شماست.

با یک سایت می توانید کسب و کار خود همیشه در دسترس و فعال نگه دارید.

طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای می تواند تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شما داشته باشد و جزء لاینفک تعریف هویت برند شما محسوب گردد.

ما اینجاییم تا با طراحی وب سایت اختصاصی طی یک فرآیند بهینه و هدفمند، شما را از رقبایتان متمایز کنیم.

اگر محصولات یا خدمات خود را روی صفحه اینستاگرام معرفی میکنید، تبریک میگوییم.

شما وارد دنیای کسب و کارهای آنلاین شده اید.

الان وقت آن است که حرفه ای تر عمل کنید و علاوه بر داشتن صفحه اینستاگرام، فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه اندازی کنید.

برای فروش محصولات و معرفی خدمات خود و یا شناساندن برند خود از روش های تبلیغات اینترنتی استفاده نمایید.

برخی تجارت ها حضور پر رنگ تر و فعال تری دارند و برخی دیگر تنها به یک حضور کم رنگ اکتفا می کنند، اما همه تجارت ها از حضور خود در اینترنت اهداف مشابهی دارند و آن هم جذب تعداد بیشتری از افراد با صرف هزینه های کمتر و رسیدن به بیشترین سود ممکن می باشد.

برای رسیدن به تمامی این اهداف به صورت همزمان و همچنین شناساندن یک تجارت به تمامی کاربران احتمالی موجود و ایجاد علاقه در آنها به محصولات و خدمات یک تجارت، تنها یک راه کار وجود دارد و آن هم استفاده درست و منطقی از روش های تبلیغات اینترنتی می باشد.

به خاطر داشته باشید دنیای اینترنت دنیایی است مملو از فرصت های تجاری مختلف و بهره بردن از این فرصت ها تنها بستگی دارد به خود شما و تلاشی که برای دستیابی به اهداف خود انجام می دهید.

اگر شما صاحب یک سایت هستید و می خواهید از سئو سایت برای بهبود وضعیت تجارت خود استفاده کنید نکته زیر را از دست ندهید… آمارها نشان می دهند که اغلب تجارت های کوچک در سال اول شروع کار خود، دست از کار می کشند و درصد عمده ای از صاحبان تجارت های کوچک که سال اول را دوام می آورند در طول ۴ سال بعدی، تجارت خود را مختومه اعلام می نمایند.

البته ممکن است این اتفاق برای تجارت های بزرگ نیز رخ دهد اگر و تنها اگر آنها نتوانند خود را با تغییرات دنیا و پیشرفت های علم روز دنیا همسو نمایند.

بازاریابی کار مشکلی است و بازاریابی دیجیتال حتی از آن هم مشکل تر است زیرا سرنوشت آن نامعلوم بوده و بروز اشتباه در آن ماه ها بعد نتایج خود را نشان می دهد.

آیا شما بودجه کافی برای پرداخت هزینه های سئو وب سایت خود را دارید؟ آیا به اندازه کافی زمان برای انجام فعالیت های مربوط به سئو سایت خود دارید؟ آیا به اندازه کافی در زمینه سئو اطلاعات دارید و می توانید از پس آن بر آیید؟ برای شما که به تازگی با سئو و دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید مخصوص حرفه ای ها که دنبال تکمیل اطلاعات خود می گردند.

به تجارت های تازه کاری که قادر به تقبل هزینه های سئو یک وب سایت نمی باشند توصیه می کنیم که خودشان سئو را بیاموزند و همزمان با یادگیری هر نکته، سعی در پیاده سازی آن در وب سایت نمایند.

این تجارت ها می توانند از کلاسهای آموزش سئو و یا از مقالات آموزش سئو استفاده ببرند.

تبلیغات آنلاین، گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ و استراتژی شبکه های اجتماعی انواع خدمات سئو از بهینه سازی سایت گرفته تا خدمات on page و off page طراحی سایت و بهینه سازی فنی سایت شما با تیم طراحی سایت سئو روز متخصص و کارشناس سئو ، ۱۰ سال سابقه در برنامه نویسی ،دیجیتال مارکتینگ، برندینگ ،و در موضوعات رقابتی سئو فعالیت میکنم.

۵ سال سابقه فعالیت به عنوان سئو منیجر و مدیر دیجیتال مارکتینگ و استراتژیست محتوا در حوزه های گردشگری و فروشگاه اینترنتی پنج سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی سایت و یک سال توسعه اپلیکیشن موبایل دارم.

مشاور و مجری برنامه های تبلیغاتی مشاور اقتصادی ، فرهنگی و تجاری متخصص روابط عمومی و تولید محتوا تخصصی اجرای پروژه های سئو داخلی و خارجی، سئو تکنیکال و سئو محلی در سئو روز سئو روز با بیش از 9 سال سابقه در امور سئو و بهینه سازی سایت و با انجام بیش از ۲۵۰۰ پروژه انجام شده در طی این سالها و با تخصص و تجربه بالا میتواند بهترین و اولین انتخاب برای شما باشد.

دسترسی سریع سئو سایت طراحی سایت عضویت خبرنامه کلیه حقوق این سایت متعلق به سئو روز می باشد.

اسپم کردن را دوست نداریم، فقط وقتی حرف به درد بخوری داشتیم از طریق ایمیل با شما در تماس خواهیم بود.

سوالات خود را در زمینه خدمات سئو و طراحی وبسایت از ما بپرسید 09121442355 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map