سئو سایت دوخت مشمع و پوشاك پلاستيكي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دوخت مشمع و پوشاك پلاستيكي در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نایلون شیرینگ در تهران و نایلون لمینت در تهران یکی از اصلی ترین خدمات احسان پلاستیک است نایلون شیرینگ از نایلون های بسیار پر مصرف میباشد که اگر قیمت بالایی داشته باشد در نتیجه هزینه تمام شده تولید را نیز افزایش خواهد داد.

از آنجا که کیفیت چاپ و تنوع طرح دسته در کیسه های نایلونی نسبت به نایلکس بیشتر است مشتریان خاص خود را نیز دارد.

این کیسه ها در انواع دسته رکابی ،دسته تقویت، دسته موزی و بندی تولید می گردد.

تنوع ابعاد، ویژگی مشترک نایلون و نایلکس می باشد.

 کیسه های نایلونی به دلایل مختلف و خاصیت های فیزیکی آن یکی از پر کاربردترین کالاهای امروز شده است که در بخش بزرگی از صنایع کاربرد دارد.

بسته بندی سبک و کم وزن این کیسه ها که در عین حال توانایی و قدرت بالایی نیز در حمل مواد مختلف دارند باعث شده تا مصارف زیادی داشته باشد و در صنایع مختلفی مثل مواد غذایی و نوشیدنی،دارو ،محصولات  صنعتی ،بهداشتی و درمان و … کاربرد پیدا کنند .

به همین علت است که پیش بینی می شود که با بالا رفتن مصارف متنوع کیسه نایلونی  تقاضا جهانی برای آن ها بسیار بالا رفته است و این انتظار وجود دارد که روند پیشرفت آن در سال ها آینده رشد بالا و چشمگیری داشته باشد.

البته یکی از موضوعات اساسی که ممکن است بر روند پیشرفت نایلون موضوع آلایندهای در روند رشد این صنعت تاثیر گذار باشد ، توجه به آلاینده‌های زیست‌‌محیطی است که بر ممنوعیت کاربرد این پلاستیک‌های تجزیه‌ناپذیر تاکید دارد و بنابراین در سال‌های آینده باید شاهد تحولاتی در این صنعت باشیم که سازگار با محیط زیست باشند.

قبل از اینکه کیسه های نایلونی در چرخه صنعت و زندگی امروز قرار بگیرد از کیسه های کاغذی ، مقوایی یا جعبه های چوبی ،کار این کیسه های نایلونی را انجام می دادند .

اما با به وجود آمدن این کالای سبک و کم وزن  تقاضای جهانی نسبت به آنها بیش از پیش گسترش پیدا کرد .

نخستین کیسه‌های نایلونی در سال 1957 تولید شد و رفته رفته جای خود را در میان بازار مصرف جهانی پیدا کرد؛ به‌طوری‌که در سال 1996 این کیسه‌های نایلونی 80درصد از بازار کیسه‌های مواد‌غذایی را از آن خود کرده بود.

حجم تولیدی این کالاها به حدی است که طبق برآورد محققان در سال‌های اخیر تنها در فروشگاه‌های ایالات متحده آمریکا، 100 میلیارد کیسه نایلونی مصرف می‌شود.

 نایلون نام مستعار فیلم های تولیدی بر پایه پلی اتیلن سبک  (LDPE)می باشد که از خواص آن می توان به نرمی و انعطاف پذیری اشاده نمود.

البته ترکیبات مواد پایه در تولید اینگونه فیلم ها باعث شده است تا از جهت ظاهری شفافیتی به مراتب کمتر از فیلم های پروپیلنی داشته باشد ولی در عوض دارای کشسانی بهتری می باشند .

شاید به جرات بتوان گفت که هیچ فروشگاه یا مغازه ای وجود ندارد که از محصولات نایلونی استفاده نکند چرا که جزوه اقلام بسیار ضروری در هر مکانی می باشد .

هر شرکت و فروشگاهی به منظور تبلیغ محصولات خود می بایست کیسه یا Bag که دارای آرم و مشخصات شرکت باشد را داشته باشد تا بتواند علاوه بر تحویل جنس به مشتریان ، برند خود را نیز تبلیغ نماید .

کیسه های نایلون با تنوع در نوع دسته و ضخامت و کیفیت دارای انواع مختلفی می باشند .

امروزه برخی از افراد سودجو با اتکا به عدم دانش مشتریان با ارایه جنس های بی کیفیت و بدون دوام ، باعث فروش کیسه های نایلون نامرغوب به بازار می شوند .

در فروش کیسه های نایلون چند عامل نقش اساسی دارند ، همانند : جنس ، نوع چاپ ، دوخت انتهایی و استقامت دسته تعیین کنند اصلی کیفیت جنس می باشد .

در انتخاب کیسه موردنظر خود می بایست به این نکته توجه ویژه داشته باشید که به درستی نیازخود راشناسایی کنید .

پارامترهایی از قبیل : حداکثر وزن قابل تحمل کیسه ، ابعاد اقلامی که در کیسه قرار می گیرند و همچنین شکل این گونه اقلام بسیار حایز اهمیت می باشد .

برای مثال کتابها و ابزارها که دارای قسمت های تیز هستند می بایست در کیسه های مقاوم قرار بگیرند تا کیسه پاره نشود .

از سویی اگر به دنبال یک کیسه بسیار مقاوم هستید که می بایست وزن بسیار بالایی را تحمل کند بهتر است از کیسه هایی با دسته موزی استفاده کنید .

 نایلون های شیرینگ قابل رنگ آمیزی نیز می باشند و طبق خواسته مشتری امکان رنگ آمیزی آن فراهم می باشد  و این امر یکی از دلایل محبوبیت بیش از پیش نایلون های بسته بندی شیرینگ می باشد.

از نایلون های شیرینگ می توان در اندازه های عظیم به طور پالتی به منظور بسته بندی محصولات بزرگ استفاده کرد ولی در این حالت چندین لایه باید به دور محصول پیچیده شود تا مقاومت محصول در برابر محصول افزایش یابد .

عموماً از نایلون های بسته بندی شیرینگ در اکثر صنایع تولید مواد غذایی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و هر گونه آلودگی دیگر به مواد غذایی استفاده می شود و همینطور جهت بسته بندی سایر محصولات به منظور جلوگیری از آسیب و شکستگی به آنها بکار برده می شود.

در موارد متفاوت از انواع مختلف نایلون بسته بندی شیرینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور مثال نوع نایلون شیرینگ برای بسته بندی مواد غذایی متفاوت با نوع آن به منظور استفاده برای بسته بندی محصولات حساس و شکننده می باشد.

که هرچقدر میزان ضخامت نایلون شیرینگ بیشتر باشد مقاومت و محافظت از محصول افزایش میابد.

از لحاظ روش ها و فرآینده های لمینت کردن اصولا تقسیم بندی های خاصی در بازار کار وجود دارد.

برای مثال براق و مات یا سرد و گرم.

اما کلا مفهوم این روش در بردارنده پوش با سطوح پلاستیکی است.

سطوح پلاستیکی هم البته در این جا ویژگیهای خاصی دارند از لحاظ، ضخامت ( برحسب میکرون) و ابعاد (رول یا شیت بسته به نوع دستگاه).

لمینت چاپ نیست، بلکه بعد از اینکه کار چاپ می شود آنرا پرس یا لمینت می کنند که با عرض های مختلف دستگاه های آن در شرکت ارایه می شود،.

لمینت دو نوع می باشد شامل لمینت گرم و سرد که سرد آن نازکتر، تقریبا زیباتر، ظریفتر و گران تر است.

ولی لمینت رایج لمینت گرم بصورت مات یا براق است که معمولا برای کارهای بزرگ یا همان لارج فرمت یا پلات استفاده می شود.

متداول ترین روش لمینت روش گرم است که در آن پوشش پلاستیکی را با حرارت بر روی سطح می کشند.

نیاز به پشتیبانی دارید!با ما در ارتباط باشید شرکت احسان پلاستیک گستر تولید کننده انواع نایلون های کشاورزی بسته بندی و شرینگ به شماره ثبت 174372 می باشد.

کلیه حقوق برای وب سایت احسان پلاستیک محفوظ است.

طراحی سایت و سئو توسط روبیک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map