سئو سایت رنگ كاري مصنوعات چوبي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت رنگ كاري مصنوعات چوبي در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت چوب و رنگ های چوب، تنوع اجرای آن ها نیز بالا رفته و توانسته است طرح های زیباتری را بر روی چوب ها ایجاد نماید اما در این میان مسائلی نیز بر سر راه رنگ آمیزی چوب ها ایجاد می شود که اینجا به برخی از آن ها می پردازیم.

برای آن که بتوانید چوب های روشن را به رنگ قهوه ای در آورید می توانید از شاپان استفاده کنید این محصول را ابتدا باید با کمک بنزین رقیق کرده و در جهت الیاف و رگه های چوب با یک دستمال تمیز بکشید.

طرح سوالاتی در خصوص رنگ کاری چوب برای این کار ابتدا باید کلیه یراق آلات مصنوعات چوبی را کاملا باز نمایید سپس با کمک سریش و آب بتونه تهیه نمایید و بر روی قسمت های آسیب خورده بزنید و آن را پوشش دهید پس از آن که خشک شد می توانید با کمک سنباده سطح آن را کاملا صاف نمایید.

اکنون می توانید یک لایه آستری روی سطح چوبی بزنید سپس در صورت نیاز مجدد به بتونه کردن سطح بپردازید و سنباده بزنید در این مرحله نیز نیاز است که آستری را مجدد اجرا کنید در نهایت یک سنباده ی نرم نیاز است تا سطح چوب کاملا تمیز ویکدست شود سپس می توانید از رنگ سفید فوری برای سطح چوبی استفاده کنید و در نهایت برای دوام رنگ از یک پوشش مانند رنگ نیم پلی استر سفید استفاده نمایید.

  اولین کاری که می بایست انجام دهید این است که از سریش و مل و خاک اره و چسب چوب بتونه تهیه کرده و آن را بر روی قسمت های آسیب دیده بزنید به طوری که کامل آن را پوشش دهد این نوع از بتونه خود رنگ بوده و نیازی به رنگ کردن چوب نیست با پوشش حفره های ایجاد شده با این بتونه می توانید از بابت موریانه و … خیالی راحت داشته باشید بهتر است پس از اتمام بتونه کاری و سنباده زنی از یک پوشش سیلر نیز استفاده نمایید.

  این کاملا روشن است که چوب به مرور زمان تغییر رنگ خواهد داد از طرفی انواع رنگ هایی مانند سیلر و پلی استر ها در عین شفافیت دارای رنگی زرد هستند برای رفع این زردی می توانید چند قطره رنگ فوری آبی را با نیم پلی استر مخلوط کنید این کار باعث می شود رنگ زردی از بین برود.

  از یکی از بطری های شیشه پاک کن می توانید استفاده نمایید ابتدا داخل ظرف تینر فوری ریخته و سپس آن را خالی کنید این کار را چندین بار انجام دهید تا کاملا فضای داخلی و محل اسپری بطری تمیز شود.

سپس با رقیق کردن رنگ نیم پلی استر و استفاده از هاردنر می توانید لایه ی بسیار نازکی را بر روی سطح بپاشید سپس کمی به چوب استراحت داده مجدد این کار را تکرار کنید این کار تنها برای میزان کم رنگ و سطح کوچک کار می باشد و برای کارهای بزرگ استفاده از کمپرسور الزامی است.

  برای رنگ کاری کارهای تزئینی چوبی می توان از کیلر ، سیلر و نیم پلی استر استفاده کرد البته استفاده از نیم پلی استر باعث می شود که مقاومت سطح پوشش داده شده بالاتر رفته و کار با آن نیز بسیار ساده تر است.

از آن جایی که در بازار می توان برند های گوناگونی را مشاهده نمود و درصد هریک نسبت به حلال ها متفاوت است نمی توان درصد واحدی اعلام کرد اما در صورتی که تینر را به صورت تدریجی به رنگ اضافه کنید و آن را مخلوط کنید می توانید دریابید چه زمانی رنگ به اندازه ی کافی رقیق شده است اما در حالت کلی می توان گفت که برای هر یک کیلو رنگ ، به نیم لیتر حلال نیاز است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چوب و رنگ آمیزی آن با کارشناسان ما در شرکت آواچوب تماس بگیرید.

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: تهران-کیلومتر ۱۵ جاده خاوران-شهرک صنعتی خاوران-سایت چوب فروشان تهران- خیابان سروستان- پلاک ۷۵۰۱ 021-09121442355 info@avachoob.

com @avachoob.

ir @avachoob.

ir طراحی سایت ، سئو سایت و هاست توسط توشن

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map