سئو سایت سیب زمینی طلایی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سیب زمینی طلایی یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگه به دنبال این هستید که سایت خودتون رو به بهترین نحو در اختیار کاربر قرار بدید و مورد خوش آیند موتور های جست و جو گر مختلف باشد تا در راس جست و جو ها قرار بگیرد بهتره مطالب زیر را دنبال کنید ( افزایش سئو سایت ) پیشنهاد میکنم مقاله ما درخصوص طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه بفرمائید.

اهداف سئو چیست ؟ هدف سئو کمک به وب سایت‌ها برای بدست آوردن در راس نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است.

نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی برای کاربر و هم برای موتور جستجوگر می باشد که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

به افزایش سئو سایت اهمیت ویژه ای بدهید! بی‌اهمیت بودن به سئو به معنای از دست دادن بازدیدکنندگانی است که از طرف موتورهای جستجوگر ممکن است به سایت شما مراجعه نمایند.

سئو میتواند جایگاه سایت شما را جا به جا کند ،با توجه به بازدید های کاربران از سایت ، رنکینگ سایت شما جا به جا می شود و به مراتب هر چه بازدید بیشتر رنکنیگ از نظر گوگل بالاتر میرود.

  چند نکته مهم : برای نام گذاری تصاویر از این قاعده پیروی کنید ، حرف اول کلمه ی اول کوچک و در کلمات بعدی از حرف اول بزرگ استفاده نمایید.

  چون در ساخت وب سایت حجم بسیار زیادی از تصاویر وجود دارد باید دقت بیشتری در نامگذاری تصاویر داشته باشید برای سطح کیفی سایت از پسوند های ( image.

jpg , pic.

gif ,1.

jpg ) استفاده کنید تا به موتور جست و جو گر ثابت کنید که لیاقت رنکیگ خوب را دارید.

  با توجه به تغییرات گوگل و دیگر موتورهای جستجو بک لینک خرید کردن از هر نوع سایتی بسیار دردسر ساز شده و حتی می تواند باعث حذف سایت از نتیجه جستجو شود اما تنها گزینه ای که می توان از آن به جای بک لینک برای ارتقا و محبوبین دومین استفاده کرد ، لینک های داخلی سایت می باشد.

همانطور که در خود وب سایت تابان شهر می بینید در خصوص بسیاری از مطالب در وبلاگ های مطالب به صفحات داخلی لینک شده است که این همان استفاده از اینک داخلی می باشد.

  ارزش و اهمیتی که شبکه های اجتماعی برای افزایش سئو سایت و همچنین ترافیک سایت دارد به هیچ عنوان قابل انکار نیست و کاملا مشخص و اثبات شده می باشد و حتما از شبکه های اجتماعی چون فیس بوک ، تویتر ، گوگل پلاس و … برای اشتراک گذاری مطالب خود استفاده کنید و به هیچ وجه زیاده روی نکنید که (مت کاتز) در یکی از سمینار های اعلام کرد که استفاده بیش از حد از شبکه های اجتماعی برای لینک بیلدینگ و ساخت لینک باعث سوخته شدن سایت توسط موتور جست و جو می شود .

  امروز با پیشرفت در زمینه CMS دیگر جای نگرانی برای انجام این کار وجود ندارد و در خیلی از سیستم ها و سایت ها امکان ایجاد لینک های مرتبط وجود دارد و در سیستم هایی مثل وردپرس ، جوملا و دیتالایف فایل هایی به عنوان ماژول و افزونه وجود دارند که تنها با دانلود و نصب این افزونه ها این امکان را به شما می دهد که مطالب مرتبط خود را در هر جایی از ادامه مطلبتان درج کنید و جز یکی از بهترین های ایجاد لینک و یا همان لینک بیلدینگ معروف می باشد که موجب افزایش سئوی سایت می شود.

CMS چیست ؟ CMS یک برنامه نرم افزاری بر روی سرور می باشد که به مدیر وب سایت اجازه این را می‌دهد تا محتوای سایت را بدون نیاز به هیچگونه طراحی دوباره سایت، تغییرات را انجام دهد.

در واقع طراح اولیه سایت، یک بار سیستم محتوا را طراحی می‌کند و تعدادی قالب آماده برای صفحات طراحی کرده و آن را روی سایت شما نصب می‌کند.

و حال شما به راحتی می‌توانید صفحات دیگری را به آن کم یا اضافه یا حتی ویرایش کنید.

  راه‌های ورود به سایت خود را گسترش داده تا ترافیک ورودی بازدیدکنندگان متنوع باشند.

درست است که گوگل یکی از منابع بزرگ و مهم در هدایت ترافیک به سایت شما می‌باشد اما متکی بودن تنها به این منبع سایتتان را در وضعیت آسیب‌ پذیری قرار می‌دهد، ضمن آنکه افزایش ترافیک خود عامل مهمی در افزایش رنکینگ می‌باشد.

  تعداد سایت‌های لینک شده به شما (بک لینک) بیشتر از هرچیزی بر افزایش سئو سایت تأثیر خواهد گذاشت.

کیفیت سایت‌هایی که به وب سایت شما اشاره می‌کنند بیانگر رنکینگتان خواهد بود.

در واقع از قراردادن لینک سایتتان در سایت‌های بی‌ارزش و یا کم ارزش که برای شما سودی حاصل نمی شود را جداً خودداری نمایید.

یکی از روش‌های که میتوان تشخیص داد سایت‌های معتبر په سایت هایی است ، هزینه‌ای است که درقبال درج لینک خود به آن سایت پرداخت می‌کنید.

بدین معنا که اگر وب سایتی برای درج لینک شما، مبلغ بسیار کمی را پیشنهاد داد احتمالاً فریبی در کار می باشد.

با این حال چک نمودن رنکینگ آن سایت می‌تواند شاخص انتخابی خوبی باشد.

  هریک از صفحات وب سایتتان باید حداقل به یکی دیگر از صفحات لینک شود.

موتورهای جستجوگر در نتایج خود صفحاتی را که به صفحه‌ای داخلی همان سایت یا صفحه‌ای خارجی (سایت دیگر) لینک نمی‌شوند را نشان نخواهد داد.

این افزایش سئو سایت را به همراه ندارد.

  عناوین صفحات، تیترها یا همان Titles اطلاعات حیاتی و مهمی هستند که دید کلی و سریعی به هر دو مخاطب شما یعنی بازدیدکننده و موتور جستجو در خصوص مطالب آن صفحه می دهد.

بنابراین باید آنرا خیلی جدی گرفت.

    قبل از بهینه سازی و شروع به کار٬ در مورد کلمات کلیدی کاملاْ مطالعه نمایید.

اگر کلمه کلیدی اشتباهی را انتخاب کنید، با وجود تمام کارهایی که انجام داده‌اید، بازدیدکنندگان زیادی را جذب نخواهید کرد.

در واقع اول باید بدانید که دیگران چه کلمات کلیدی را بیشتر جستجو می‌کنند.

برای این مهم می‌توان از Google’s Trends استفاده نمود تا به راحتی اهمیت چندین کلمه کلیدی را بر اساس تعداد جستجو٬ موقعیت جغرافیایی و… با یکدیگر مقایسه نمایید.

  به هیچ وجه قصد فریب موتور های جست و جو گر را نداشته باشید و افزایش سئوی سایت را با جریمه‌های گوگل به خطر نیندازید.

از آنجایی که آن‌ها سهم بزرگی در بازار سرچ دارند یک جریمه از آن‌ها به از دست دادن تعداد زیادی بازدیدکننده منجر می‌شود.

اکثر جریمه‌ها بر اساس رفتارها و اموری ثبت می‌شوند که گوگل یا سایر موتورها حس کنند که شما قصد فریب آنها را دارید.

  از Google Webmaster Tools استفاده کنید.

از این ابزار می‌توان برای آگاهی از کلمات کلیدی که باعث ارتقای رتبه شما می‌شوند و یا شناسائی وب‌سایت‌هایی که به سایت شما لینک هستند استفاده نمود.

دیگر مثل قبل نیازی برای ثبت سایت جدیدتان در موتور های جست و جو گر پیشرفته ی امروزی نیست ، امروزه این موتورها به صورت خودکار از وجود وب‌سایت یا صفحه‌ی جدید با خبر می‌شوند ، به یاد داشته باشید برای این کار هزینه ای به دیگران پرداخت نکنید.

  همیشه برای ارتقاع سایت در موتور جست و جو از سایت های مرتبط در رده های اول اطلاعات کسب کنید و مشاهده کنید که این دسته از وب سایت ها برای ارتقاء سئو چه تلاشی انجام دادند ولی برای ارتقاء خود مطالب را از سایت های مشابه کپی نکنید چون در راستای کیفیت سایت شما از طرف موتور جست و جو گر هیچ کمکی نمی کند و می توان گفت این یک رقابت کور کورانه می باشد.

به شما پیشنهاد می کنم که مقاله ی ما درباره ی ساخت اپلیکیشن را مطالعه نمایید.

  بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:   در این تحقیق بر اساس 77 معیاری که از منابع مختلف و موتورهای جستجو بررسی نموده است استراتژی های بهینه سازی برای توسعه وب سایت را بصورت زیر معرفی می نماید:   مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجو از نظر محقق عبارتند از:     اشتباهات رایج در سئو داخلی   اشتباهات رایج در سئو خارجی یک شرکت طراحی سایت خوب باید در زمان طراحی سایت به تمام نکات سئو توجه و دقت داشته باشد با سئو تکنیکال شما میتوانید روند سئو خود را به خوبی اجرا و یاده سازی نمایید.

و همچنین برای ارائه خدمات سئو و بهینه سازی، سایت دیجیتال مارکتینگ تابان رو به شما معرفی میکنم.

با تشکر فراوان از همراهی شما دوستان عزیز [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row] نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه نام ایمیل وب‌ سایت تابان شهر حاصل یک تفکر از مجموعه ای خلاق بوده که از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه برنامه نویسی، سئو و همچنین بازاریابی دیجیتالی در عرصه تجارت بین المللی شروع نموده است و تا به امروز توانسته استوار و ثابت قدم باقی بماند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map