سئو سایت سیم کشی برق ساختمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سیم کشی برق ساختمان یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساعت کاری 24 ساعته تهران، شریعتی بالاتر از پل صدر پلاک 1884 021-09121442355 انواع روش های سیم کشی برق ساختمان سیم کشی ساختمان: در ساختمان ها یکی از کارها سیم کشی برق ساختمانی است، بسته به نیاز افراد دارد که از کدام مدل سیم کشی در ساختمانش استفاده کند، به طور کلی سیم کشی در ساختمان دارای دو نوع است، سیم کشی توکار و روکار، پیشنهاد می شود جهت سیم کشی ساختمان و تعمیرات ساختمان و لوله کشی و نشت یابی لوله با خدمات ساختمانی پارسیان در تماس باشید.

  همانطور که از نام این روش سیم کشی مشخص است، سیم های برق در روی کار و دیوارها انجام می شود و برای زیباتر شدن کارها می توان از داکت ها استفاده کرد تا بتوان ظاهری زیبا داشته باشد و سیم ها را داخل کار قراربگیرند، از جهت اینکه سیم ها بر روی گچ قرار دارد اگر مشکلی و یا ایرادی در سیم کشی ساختمان باشد به راحتی می توان عیب و نقص را بررسی کرد و مشکل را حل کرد.

در این مدل سیم کشی ساختمان دیگر نیازی به قرار دادن جعبه در قسمت پریز های برق نیست، مهارت های لازم در این قسمت خم کردن لوله و برش دادن داکت ها  می باشد.

این مدل سیم کشی در ساختمان ها از نوع تو کار است که با توجه ظاهر زیبای کار در ساختمان و از لحاظ اقتصادی که هزینه به صرفه باشد این مدل سیم کشی در ساختمان اجرا می شود.

این طرح به سه روش قابل اجرا می باشد: سیم ها را از قسمت بالای دیوار و از داخل لوله ها به صورت افقی رد می کنند،در محل مشخصی در فاصله ی 30 سانتیمتری از سقف یک قوطی تقسیم قرار می دهند، وظیفه ی تقسیم، این است که سیم ها در آنجا به هر قسمت که باید برود تقسیم میشود.

در نصب جعبه تقسیم باید  رعایت نکات ایمنی را کرد، تا خطر برق گرفتگی وجود نداشته باشد،انتخاب جنس بدنه ی تقسیم در اولویت قرار دارد و دارای اهمیت است، جعبه تقسیم از اجزای اصلی سیستم برق می باشد.

در زمان های قبل بیشتر از این مدل سیم کشی استفاده میشد، اما این روش کلاسیک را به دلیل اینکه در تجهیزات پیشرفت وجود داشته و عیب یابی راحت تر شده است به طور محسوسی استفاده می شود.

در این قسمت از کار به جای استفاده کردن از قوطی تقسیم، قوطی های کلید و پریز کاربرد دارد.

در زمانی که میخواهید کلید و پریز را نصب کنید حتماً باید به این توجه داشته باشید که برای سیم های برق باید یک فضایی قرار بدهید و کلید و پریز به آسانی در قوطی قرار بگیرد، به طور عادی باید در قسمت پشت کلید یک فضایی را ایجاد کرد که قوطی کلید و پریز را در آن محوطه قرار دهید.

متداول ترین راهکار برای سیم کشی که امروزه استعمال زیادی دارد این است که سیم هایروشنایی ها از سیم های پریز ها مجزاست، و به طور مستقل سیم کشی می شود.

-استفاده از جعبه ی فیوز بخاطر جمع کردن سیم ها در داخل این قسمت و بعد از این مرحله از اینجا سیم های برق توزیع شود به قسمتهای دیگر ساختمان.

-محل قرار گرفتن این تابلو باید در قسمتی از ساختمان باشد که برای جابجایی سیم ها به قسمت تابلوی مرکزی، این قابلیت را داشته باشد.

-بهترین مکان برای نصب جعبه ی فیوز در راهرو هاست و یا اینکه در قسمتی که راحتر قابل دسترس باشد، این روش انجام کار در ساختمان بهتر می شود تغییرات و یا عیب یابی  و مشکلاتی سیم ها را برطرف کرد.

بیشترین کاربرد این روش در بیمارستان ها، دفاتر، ادارات، و واحدهای مسکونی و نظیرا این گونه ساختمان ها استفاده می شود.

در این روش اشکالاتی وجود دارد و آن این است که باید از سیم های بیشتری باید مورد استفاده قرار داد،و از لحاظ هزینه ، باید هزینه ی بیشتری صرف شود، زیرا در این مدل باید سیم هایی زیادی مصرف شود، چون برای هر قسمت از سیم کشی جدا گانه انجام می شود، مثلاً برای اتاق خواب ممکن است دوتا سیم، یکی برای روشنایی و دیگر برای سیم کشی پریزها استفاده شودو قسمت های دیگر منزل هم به این روش است، این از معایب این روش است.

نکته مهم: در زمان سیم کشی برق ساختمان یک هدف مشترک وجود دارد که در همه ی روش ها برای آبگرمکن و کولر که از پر مصرف ترین وسایل منزل می باشد، یک سیم جداگانه از قسمت جعبه فیوز برای نصب آنها وجود دارد.

در صورت نیاز به هرگونه برق کشی ساختمان توسط مهندسین مجرب با مجموعه خدمات ساختمانی پارسیان تماس بگیرید.

  کلملت کلیدی سئو سایت : انواع روش های سیم کشی برق ساختمان,سیم کشی,سیم کشی برق,برق ساختمان,سیم کشی برق ساختمان آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خدمات ساختمانی پارسیان تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه رفع نم نشت یابی لوله با دستگاه تعمیرات ساختمان لوله کشی بازسازی ساختمان شرکت خدمات ساختمانی پارسیان یک سامانه خدماتی هدفمند وهوشمند آنلاین با کادری مجرب می باشد که به منظور ارائه خدمات متنوع به همشهریان گرامی در سال 1387 پایه گذاری شده است .

شرکت خدمات ساختمانی پارسیان دارای چندین شعبه در سراسر تهران است.

تهران، شریعتی بالاتر از پل صدر پلاک 1884 ساعات کاری 24 ساعته 09121442355 – 09121442355 – 09121442355 khadamatparsiyan1@gmail.

com طراحی سایت و سئو سایت توسط آپ گوگل تماس با تعمیر و نشت یابی⭐☎⭐09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map