سئو سایت شعله جاوید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت شعله جاوید در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رفیق ضــیاء ! نام جـاودان ، اندیشۀ مـاندگار در خـاطـره‌ها شمعی پر از صفا و پر از سادگی ضیاء آن بهترین نمونه‌ی ایستادگی ضیاء … رفیق ضیاء فرمانده‌ای شجاع، رهبری ماندگار ! تشکیل کمیته های … مناطق، اولین گام مشخص برای آماده سازی تیوریک و عملی بخشی از روابط حزب برای آغاز جنگ است.

(از سخنان رفیق ضیاء در … … حزب کمونیست (مائوئیست) افغانستان – ۳ عقرب ۱۳۹۰) با تاسف عمیق اطلاع حاصل نمودیم که رفیق ضیاء دیگر در میان ما نیست ! عرض تسلیت خود را خدمت تمامی رفقای کمیته مرکزی حزب کمونیست (مائوئیست) افغانستان، رفقای کمیته های مناطق حزبی، اعضاء ، داوطلبان عضویت به حزب، هواداران حزبی ، جنبش مائوئیستی در افغانستان،… سازمان های مائوئیستی، جنبش بین المللی کمونیستی، رفقا، دوستان، یاران نزدیک به رفیق ضیاء و اعضای خانواده محترم شان با دل اندوهگین و چشمی اشکبار تقدیم می‌داریم و خود را در غم از دست دادن رفیق ضیاء شریک می‌دانیم.

رفقا و یاران هم ســنگر ! رفیق ضیاء در حقیقت یک فرماندۀ شجاع، رهبری خردمند و انسان معتقد به مارکسیزم – لنینیزم – مائوئیزم بود.

رفیق ضیاء پس از تشکیل حزب کمونیست (مائوئیست) افغانستان در سال ۱۳۸۳ به صفت صدر کمیته مرکزی حزب انتخاب گردید و شعار جنگ مقاومت ملی مردمی وانقلابی علیه اشغالگران امپریالیست و خاینین ملی دست نشانده را با حزب تحت امر خود سر داد.

رفیق ضیاء در سخنرانی آتشین خود در … حزب کمونیست (مائوئیست) افغانستان رو ی دو نکته تامل نمود: " اول) حیثیت مستقلانه خود را قاطعانه حفظ نماییم و برای تدارک، برپایی و پیشبرد جنگ مقاومت ملی مردمی و انقلابی مستقلانه تلاش کنیم .

دوم) در مبارزه برای جلوگیری از درگیر شدن در جنگ داخلی، در شرایط اشغال کشور، جدی و در عین حال با حوصله باشیم و این مبارزه را به مثابه یک مبارزه دراز مدت در نظر داشته باشیم.

" (از سخنان رفیق ضیاء در … … حزب کمونیست (مائوئیست) افغانستان – ۳ عقرب ۱۳۹۰) ما میراث داران چنین رهبر خردمندی هستیم و تا پای جان راهش را ادامه خواهیم داد.

رفیق ضیاء در خاطرات ما ماندگار خواهد بود.

ما تحت امر کمیته مرکزی حزب کمونیست (مائوئیست) افغانستان به راه خود ادامه می‌دهیم و درفش حزب کمونیست (مائوئیست) افغانستان را با هم‌کاری و هم‌یاری یکدیگر همچنان در اهتزاز نگه خواهیم داشت و با رهبری جمعی و مسئولیت فردی خویش به سوی فردای روشن به حرکت خویش ادامه داده و درین راه از هیچ‌گونه سعی و تلاش دریغ نخواهیم ورزید.

با احترام و ادای نظامی به رفیق ضیاء زنده باد مارکسیزم – لنینیزم – مائوئیزم زنده باد حزب کمونیست (مائوئیست) افغانستان کمـیتۀ عمـل ســـیدال ۱۱ سرطان ۱۳۹۹ خورشیدی ( اول جولای ۲۰۲۰ میلادی )

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map