سئو سایت فرشته‌ماهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت فرشته‌ماهی شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه » سئو » مشاوره سئو به همراه پاسخ پرسش های شما مشاوره سئو؛ یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ است که اگر به درستی انجام شود، در نهایت به یک چیز می رسید: خدمات بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو یا همان سئو به چند روش مختلف قابل ارائه هستند.

یکی از متداول ترین راه هایی که مشاغل به آن گرایش دارند، شرکت های سئو هستند.

مسیر دیگر، استفاده از سئوکار فریلنسر است که در مقایسه با شرکت ها، ممکن است به تعداد کمتری از مشاغل مشابه با شما، خدمات سئو را ارائه داده باشند.

حدود یک سال پیش دکتر اردستانی برای مشاوره با یک شرکت سئو در تهران تماس گرفت که نام آن همیار سیستم بود.

ایشان از قبل سایت داشتند ولی این سایت، در خواب زمستانی بود! اولین سوال ایشان از من به عنوان یک سئوکار این بود که چرا دکتر فلانی انقدر بیمار دارد و من هر چیزی در اینترنت میزنم، اسم ایشان می آید؟ شغل من به عنوان یک سئوکار در طی این سالها درگیر تغییر و تحولات زیادی بوده است چرا که اینترنت و موتورهای جستجوگر آن هم شرایطی مشابه من داشته اند! روزگاری مشاوران سئو، درگیر واردکردن کلمه ی کلیدی به دفعاتی مشخص در وب سایت ها، گرفتن چند لینک از وبلاگ و چند کار دیگر بودند تا بتوانند بر موتور جست و جویی مثل گوگل غلبه کنند و در صدر نتایج جستجو ظاهر شوند.

اما امروزه دیگر سئو یک الگوریتم ساده نیست.

و دیگر به همین راحتی ها نمی شود دست گوگل را خواند! هنگامی که شما یک مشاور سئو خوب را استخدام می کنید، در واقع در حال استفاده از دانش کسی هستید که نه الگوریتم موتورهای جست و جو را درک می کند؛ بلکه قادر است تا سایر فاکتورهای مرتبط با سئو مانند: شبکه های اجتماعی، نظرات کاربران در رابطه با برند مشتری، تدوین یک محتوای خوب و رفتار کاربران در برخورد با وب سایت را بر اساس تغییرات و به روز رسانی های بی پایان الگوریتم های گوگل، تحلیل و بررسی کند.

هر استراتژی سئو می بایست منحصر به فرد و متناسب با نیازهای تجاری شما باشد.

سئو نوعی رویکرد بازاریابی است که باید مثل یک رودخانه ی خروشان در نظر گرفته شود تا یک دریاچه! سوال دوم ایشان این بود که بعد از مشاوره سئو و شروع آن، چقدر طول می کشد تا سایت من به صفحه اول گوگل برسد؟ پاسخ: بر اساس رقبا و نوع کسب و کار شما بین ۶ تا ۸ ماه زمان می برد تا شما سیگنال های مثبت سئو را در وب سایت خود ببینید.

در ادامه خدمات برتر مشاوران seo هنگام اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال وب سایت شما را بررسی می کنیم: اگر شما به عنوان مسئول آی تی و یا صاحب یک کسب و کار، به دنبال یک سئوکار ماهر هستید، باید بدانید که قرار است مشاور سئو چه خدماتی به شما ارائه دهد؟! شناخت اهداف تجاری مشتری، رقبا، عبارت هایی که مخاطبین در فضای آنلاین به دنبال آن هستند، مخاطبان هدف و سایر المان های مرتبط با آن، اولین گام در تحلیل و بررسی سئو یک کسب و کار است.

سئو یک روش مشخص و ثابت مانند برش های خیاطی نیست که برای تمامی سایت ها یکسان باشد! ۱- صحبت های اولیه با شما در زمینه ی اهداف، نوع فعالیت و رقبای شما ۲- آنالیز رقبا و کاربران احتمالی تخصص شما ۳- برگزاری طوفان فکری با تیم محتوا جهت اولویت بندی و انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با اهداف شما ۴- تعیین نقشه محتوایی و انتخاب کلمه کلیدی مناسب ۵- بررسی ساختار سایت و رفع اشکالات فنی مانند صفحات ۴۰۴، نقشه سایت، بهبود UX و بهینه سازی سرعت آن ۶- آنالیز تگ های اصلی، دسته بندی ها، تگ ها و لینک سازی داخلی سایت با هدف بهبود سئو داخلی ۷- بررسی وب مستر تولز وب سایت و به روز رسانی محتواهای قدیمی ۸- بررسی ساختار صفحات سایت از نظر طراحی واکنشگرا یا موبایل فرندلی ۹- ارائه ی پیشنهادات کاربردی با هدف افزایش بازدید لندینگ پیج ها ۱۰- تعریف و پیگیری call to action ها در صفحات هدف ۱۱- ارائه ی پیشنهاداتی جهت تبلیغات کلیکی ادورز، گرفتن رپورتاژ آگهی و ساخت بک لینک ۱۲- ایجاد اکانت کاربری در شبکه های اجتماعی محبوب گوگل از جمله: فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام ۱۳- تعیین استراتژی هایی با هدف برندسازی شخصی و یا سئو محلی در کسب و کار شما ۱۴- معرفی نرم افزار و اپلیکیشن هایی با هدف ارائه ی خدمات آنلاین وب سایت شما با سرعت بالاتر ۱۵- ارسال گزارش ماهانه از روند سئو وب سایت ۱۶- ارائه ی پلن هایی با هدف کاهش رتبه الکسا ایران پس از انجام صحبت های اولیه طی ۴۸ ساعت، یک فایل پروپوزال مشاوره seo شامل موارد فوق، برای شما ارسال خواهد شد.

ساعت نزدیک ۱۲ ظهر بود که دکتر اردستانی با شرکت تماس گرفت.

عصبانی بود و گفت که هیچ نتیجه ای از سایت ندیده است و همچنان رقبایش در صفحه ی اول گوگل خودنمایی می کنند.

دکتر اردستانی اصرار داشت که قراردادش کنسل شود و من آن طرف خط اصرار می کردم که دکتر درست می شود فقط یه کوچولو دیگه صبر کن.

گرچه آن صبری که یه کوچولو بود، چند ماه طول کشید اما نتیجه ی کار فوق العاده بود تا جایی که دکتر با من تماس گرفت و تشکر کرد بابت اول برندینگ و بعد بیمارانی که حالا دیگر او را می شناختند.

و حالا مدت هاست که دیگر خبری از دکتر اردستانی نیست! شاید بی جهت نیست که می گویند سکوت علامت رضاست! نمی دانم شاید این کار خوب نباشد اما ما سر هیچ کدام از پروژه ها، تضمینی روی کلمه ی کلیدی به مشتری نمی دهیم.

چرا؟ به عنوان تجربه ی شخصی، در مرداد سال ۹۷ یا ۱ آگوست، گوگل بزرگترین آپدیت خود به نام طوفان فلوریدا را اعمال کرد که طی آن بسیاری از سایت های ارائه دهنده ی خدمات سلامت و پزشکی، افت شدیدی داشتند.

من به عنوان کسی که چندین سال در زمنیه سئو سایت های پزشکی فعالیت داشته ام، به جرات می توانم بگویم که یکی از سخت ترین دوران زندگی کاری ام، طوفان فلوریدا که با نام medic update نیز شناخته شد.

  فرض کنید پزشکی که در کلمات رقابتی خیلی خاص سالها صفحه ی اول بوده و ورودی بسیار زیادی داشته، یه یکباره و در کمتر از چند ساعت در برخی کلمات از صفحه ی نتایج محو می شود و به جای آن، سایت های دانشگاهی و علمی و پژوهشی در مقابل دیدگان کاربران قرار می گیرد.

در چنین شرایطی نتیجه مشخص است: کاهش بازدید سایت=کاهش بیماران می توانم بگویم تنها شانسی که ما آوردیم این بود که از نظر محتوایی، به گونه ای روی سایت ها کار کرده بودیم که با وجود افت رتبه ی کلمات خاص، همچنان در ترکیبات بیزنسی مرتبط با اهداف پزشک، ورودی داشتیم.

به همین دلیل سئو تضمینی را اصلا قبول ندارم.

روند ما در همیار سیستم به این صورت است که اهداف شما را می گیریم، سرچ می کنیم، رقابت ها را می سنجیم و استراتژی تولید محتوا و سئو را به گونه ای رقم می زنیم که شما در نهایت به اهداف خود رسیده باشید.

خوب من آمار دقیقی از ایران ندارم.

اگر کارمند یک شرکت باشید، در آمد تقریبی از ۲ میلیون تا ۸ میلیون در ماه خواهید داشت.

ولی یک سئوکار ماهر فریلنسر تا ماهی n  میلیون تومان هم می تواند درآمد داشته باشد.

اما گوگل چه می گوید؟ بر اساس تحقیقات بلاگ ahrefs در سال ۲۰۱۹، این درآمد برای شرکت های سئو ساعتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار در ساعت، مشاور سئو چیزی در حدود ۷۵ تا ۱۰۰ دلار در ساعت و در نهایت حق الزحمه ی یک سئوکار فریلنسر ۴۱ تا ۵۰ دلار در ساعت درآمد دارد.

قطعا این اعداد شامل حال تمام سئوکاران نمیشود و بسته به سطح توانایی افراد متفاوت است.

شرکت Seo در واقع ارائه دهنده ی خدمات و سرویس هایی است که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با موتورهای جست و جو در ارتباط هستند.

هدف نهایی این شرکت ها، بهتر دیده شدن وب سایت و برند شما در موتور جست و جوی گوگل، افزایش بازدید گوگل و در نهایت بالارفتن درآمد شما از طریق فروش محصول و یا ارائه ی خدمات است.

برای یافتن یک مشاور سئو خوب چندین روش وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد: ۲-۱- تعدادی از کلمات کلیدی و هدف خود را در گوگل جستجو کنید و ببینید وب سایت های رتبه ی یک تا پنج گوگل توسط چه شرکت ها و یا افرادی سئو شده اند.

۲-۲- اگر در شبکه های اجتماعی مثل لینکدین عضو هستید، به دنبال شرکت ها و یا افراد متخصص در زمینه ی سئو، پست ها و نمونه کارهای آنها باشید.

۲-۳- اگر یکی از دوستان و یا نزدیکانتان، سئوی وب سایت خود را به یک شرکت و یا مشاور سئو سپرده است، از او در مورد کیفیت و نحوه ی ارائه ی خدمات مجری سوال کنید.

اگر شما به تازگی سئو یک وب سایت را شروع کرده اید، این ۹ روش را برای یافتن کاربران جدید و رشد درآمد خود در نظر داشته باشید: راستش پاسخ این سوال، به موارد زیادی بستگی دارد.

اما در حالت کلی اگرکسب و کار شما کوچک است و بتوانید یک سئو کار ماهر پیدا کنید، بله ارزش سرمایه گذاری را دارد.

خیلی خلاصه و مفید، اگر حوصله و یا تجربه ی  استخدام یک سئوکار را ندارید، اگر کسب و کار و اهداف شما بزرگ است و یا اگر سئوکار فریلنسر مورد اعتمادی را سراغ ندارید، به سراغ شرکت های سئو بروید.

اما نه هر شرکتی! پاسخ پرسش شماره ۲ را مجددا بخوانید! ترجیح میدهم فعلا در این زمینه صحبت نکنم تا بعد! سوال بعدی لطفا! به طور کلی یک سئوکار ماهر باید در سه بخش مهارت داشته باشد: سئو فنی، سئو داخلی سایت و سئو خارجی که انجام صحیح هر سه مورد در نهایت باعث افزایش بازدید وب سایت شما خواهد شد و البته اگر استعداد نویسندگی و تولید محتوا را هم داشته باشید که دیگر همه چیز تمام هستید! معمولا دانه های کوچک سئو بعد از ۴ تا ۶ ماه، جوانه می زنند.

این جوانه ها باید رشد کرده و به درختی پربار تبدیل شوند؛ پس صبور باشید! معمولا شرکت های سئو در ایران چند پلن مختلف تعریف می کنند که قاعدتا هر چقدر که قیمت آن بالاتر باشد، خدمات بیشتری توسط مشاور سئو بر روی سایت شما اعمال می شود.

در همیار سیستم سه پلن مختلف در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از جزییات آن می توانید از طریق تماس تلفنی و یا  نرم افزار مشاوره در زیر همین مقاله، با ما در ارتباط باشید.

این مقاله به روز رسانی خواهد شد… شرکت سئو تخصصی و طراحی سایت همیار سیستم آیا این مطلب مفید بود؟ سلام من نمیدونم سایت شما چی هست.

لطفا آدرسش رو ارسال کنید تا بررسی شه ولی به طور کلی باید روی برندینگ فارسی خیلی بیشتر کار کنید.

نام انگلیسی اون ممکنه یه اسم خاص باشه به خاطر همین تو سرچ گوگل خیلی سریعتر خودش رو نشون بده.

از طرفی اینکه h1 صفحه اصلی چی هست هم مهمه.

یا اینکه آخر مقالات، اسم برندتون رو میارید یا نه؟! سلام.

قبل از هر چیز اگر وب سایت هایی که دارید ارزش خوبی دارند و اسپم کار نکردید، می تونید مجددا سئو اونا رو به صورت قوی استارت بزنید و محتوا و لینک سازی ها رو اصلاح کنید.

از دید سئویی هیچ تفاوتی نداره که از کدوم استفاده می کنید.

فقط از نظر شباهت به نام رقبا دامنه ها رو بررسی کنید.

متاسفانه ما در زمینه ی دانلود موسیقی، پروژه قبول نمی کنیم.

امیدوارم موفق باشید.

سلام لطفا آدرس سایتتون رو برام ارسال کنید.

سلام.

اینها کلماتی هست که مردم در باکس جست و جوی گوگل وارد می کنند و بعد از بین نتایج گوگل، روی لینک شما کلیک می کنند.

در واقع مردم با چنین عبارت هایی وارد سایت شما می شن.

سلام ممنون سال نو شما هم مبارک.

به چه صورت؟ با سئو و رپورتاژ آگهی.

طی چه مدت؟ باید رقابت کلمات کلیدی بررسی بشه.

با چه هزینه ای؟ ما چند تا پلن سئو داریم که بر اساس بودجه تون انتخاب می کنید.

قطعا هر چقدر پلن انتخابی قوی تر باشه، تایم رسیدن به اهداف کمتر هست.

و در حالت کلی مهاجرت یکی از موضوعات پر رقابت هست که نیاز به گذر زمان داره تا به نتیجه ی دلخواهتون برسید بیشتر از یکسال! سلام قطعا بررسی سایت نیاز به زمان زیادی داره.

ولی کلا به دلیل تعطیلات عید و شرایط قرنطینه، ورودی بسیاری از سایت ها در این دوره کاهش پیدا کرده.

برای مشاوره سئو تخصصی میتونید با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

سلام.

محصول هم نوعی محتوا محسوب میشه ولی خوب وبلاگ خیلی در سرعت رشد فروشگاه تاثیر مثبت میتونه داشته باشه.

به عنوان مثال وقتی محصول شما آبلیمو هست میتونید تو بلاگ مقاله ای با عنوان 7 خاصیت آبلیمو برای پوست منتشر کنید و بعد از طریق این پست، بازدیدکنندگان رو به صفحه محصولتون راهنمایی کنید.

معمولا فروشگاه هایی که بلاگ خیلی قوی ندارند به شدت روی لینک سازی و رپورتاژ تمرکز می کنند.

با این حال همین مدیسه که گفتید هم بلاگ داره کافیه آخر دامنه اصلی یه /blog بزنید.

سلام باید یک سری کارهای تکنیکال انجام بدید که مکلی پیش نیاد.

هم باید ریدایرکت باید انجام بشه هم تو وبمستر منتقل شه.

سلام متاسفانه در حال حاضر برنامه ای برای آموزش سئو نداریم.

الکسا لزوما ارتباطی با صفحه ی اول گوگل نداره.

شما میتونید با انجام یک سری کارها، الکسای سایتتون رو زیر هزار بیارید.

برای انجام سئو، هیچ اهمتی به الکسا ندید و صرفا روی سئو موتورهای جست و جو کار کنید.

با ما در ارتباط باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map