سئو سایت فروش مواد اولیه MDF و نئوپان و کابینت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت فروش مواد اولیه MDF و نئوپان و کابینت شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

MDF خام نوعی فیبر با چگالی بین 650 تا 800 کیلوگرم در متر مکعب که از تحت فشار قرار دادن مخلوط چسب و ذرات چوب (ضایعات چوب یا سایر مواد سلولزی) توسط پرس تولید می شود.

نوع افزودنی های چسب و همچنین میزان و شکل پرس در این پروسه نوع و خصوصیات فراورده نهایی را تعیین می کند.

MDF خام از مقاومت زیادی در مقابل رطوبت برخوردار است و همواره به عنوان مغز و درون کار در صنعت چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از Mdf خام در بسیاری از صنایع و ساخت و ساز های قابل مشاهده است با این روند نیز روز به روز شاهد افزایش کاربرد های مختلف آن هستیم که به طبع شاهد افزایش فروش MDF خام های مختلف خواهیم بود.

آلمان و ترکیه از بزرگترین تولید کنندگان ام دی اف در جهان بشمار می روند.

معمولا فیبر های تولید شده بصورت خام و یا روکش شده ( با انواع روکش های ملامینه، چوب طبیعی، کاغذهای دکوراتیوPVC ، VINILIUM، HPL ، فرمیکا و … ) در ضخامت های مختلفی به بازار عرضه می شوند .

ورقه های MDF خام در ضخامت های 2،  3 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 16 ، 18 ، 20 ، 25 ، 32 و 38 میلیمتر وارد بازار می شوند.

در حال حاضر حدود 15 درصد نیاز کشور به MDF در داخل و 85 درصد آن توسط واردات از سایر کشور ها تهیه می شود.

امروزه در بیشتر موارد سازندگان کابینت از MDF به جای تخته سه لایی یا تخته های نئوپان استفاده می کنند.

MDF در ساخت کابینت، دیوارهای چوبی، کمد و دکوراسیون داخلی منازل کاربرد زیادی دارد.

    بازار فروش MDF به عنوان رایج ترین متریال کاربردی در ساخت انواع مبلمان، کالای خواب، کمد و دراور، میز، کابینت و دکوراسیون، بازاری پر رونق است.

بنابراین بررسی نرخ رشد آن و اخرین اخبار صنعت تولید و بازار فروش MDF برای همه ی تولیدکنندگان، مصرف کنندگان (خصوصا مصرف کنندگان عمده) و کسانی که حرفه و شغلشان با این کالا پیوند دارد مهم است.

در ادامه به تازه ترین گزارش ها در بازار فروش MDF در سطح جهانی خواهیم پرداخت.

  هر صنعت و تجارت یک چرخه یا سیستم کلی است که از اجزایی به هم پیوسته و مرتبط تشکیل می شود.

حیات حرفه ای همه ی این عوامل به یکدیگر وابسته است و رشد یا ضعف یکی از آنان بر دیگران مؤثر خواهد بود.

بازار فروش MDF نیز به عوامل و عناصر گوناگونی بستگی دارد که عمده ترین آن ها این موارد هستند: تمامی بخش های مرتبط در تولید و عرضه ی یک محصول ( همچون بازار فروش MDF ) مانند زنجیری به هم پیوسته هستند.

اگر هریک از این بخش ها به عنوان یکی از حلقه های زنجیر کیفیت و کارایی خود را از دست بدهد تمام بخش ها دچار اختلال خواهند شد.

برای مثال اگر تولیدکنندگان نتوانند محصول را با کمیت و کیفیت مدنظر بازار به عوامل فروش MDF برسانند، نتیجه عدم تعادل میان عرضه و تقاضا خواهد بود.

همچنین اگر بخش ها و فعالان کلی و جزئی فروش MDF نتوانند محصولات تولید شده را به خوبی توزیع کنند، باز هم اختلالاتی هم در روند تولید و هم در رفع نیاز مصرف کنندگان ایجاد خواهد شد.

  برای آن که صنعت و تجارت MDF از روند مناسب و متعادل خود خارج نشود، باید تدابیری اندیشید و این امر وابسته به بررسی ها و گزارشاتی تخصصی است که توسط کارشناسان و مبتنی بر تحقیقات در حوزه تولید و فروش MDF انجام می شود.

بر اساس آخرین بررسی هایی که متمرکز بر تولید و فروش MDF در کشورهایی نظیر ایالات متحده آمریکا، اروپا، چین، کره جنوبی، ژاپن و هند متمرکز بوده است، انتظار این است که بازار جهانی فروش MDF در طی سال های 2018 تا 2023، CAGR خوبی داشته باشد.

(نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) نرخ بازدهی است که برای رشد سرمایه گذاری از تراز اول تا تراز پایان آن لازم است، با این فرض که سود در پایان هر سال از عمر سرمایه گذاری مجددا سرمایه گذاری شود.

)   طبق بررسی ها، کشور چین هم بزرگ­ترین بازار مصرف و هم فعال ترین بخش تولیدی در جهان را برای MDF دارد.

با توجه به رشدی که از سال 2017 در بخش ساخت و ساز در این کشور آغاز شده، رشد فروش MDF و نیاز بیشتر به تولید پیش بینی شده است.

کشور بعدی هند است که به دلیل رونقی که در صنعت مبلمان آن ایجاد شده، گمان می رود با رشد فروش MDF مواجه باشد.

در ژاپن حدود 80 درصد از بخش های ساختمانی از MDF با تراکم متوسط استفاده می شود که خود بازار خوبی برای فروش MDF از این نوع ایجاد می کند.

از آن جا که مناطق نام برده از برجسته ترین مناطق در تولید و فروش MDF هستند، رونق صنعت و بازار MDF و نیز صنایع وابسته در آن ها می تواند در نرخ رشد فروش MDF در سطح جهانی مؤثر باشد.

برای دریافت مشاوره سودمند و دقیق در راستای خرید MDF مورد نیاز خود با 1000 دکور در ارتباط باشید.

  ام دی اف یکی از محصولات و فرآورده های چوبی که به صورت تخته چوبی بوده و به حالت چوب خشک تهیه و تولید می شود.

چگالی متوسط و پایین این محصول از مهم ترین ویژگی های آن می باشد که معمولا چگالی این محصول را می توان بین 650 تا 800 کیلوگرم بر متر مکعب برآورد می کرد.

امروزه تولید و استفاده از این محصول بی نظیر را می توانید در صنایع بسیار زیادی مشاهده کرد.

شرکت ها و کارگاه های بسیاری زیادی در حوزه ی طراحی مرغوب ترین و با کیفیت نوع ام دی اف فعالیت دارند.

بعد از تهیه و تولید Mdf خام، رویه آن را با انواع ورق ها و روکش های تزیین می کنند که این روکش ها علاوه بر به وجود آوردن زیبایی، باعث مقاوم شدن چوب ام دی اف نیز خواهد شد.

امروزه روکش های متفاوتی را در Mdf ها به کار می گیرند که از متداول ترین آن ها می توان به روکش های وکیوم و ملامینه اشاره کرد.

برای خرید و فروش mdf خام ، داشتن اطلاعات کامل در حوزه mdf بسیار کارگشا و موثر خواهد بود.

در میان مراکز متفاوتی که برای خرید و فروش MDF خام  فعالیت می کنند ، گروه 1000 دکور با تجربه چندین ساله در این خصوص و با داشتن کادری مجرب در حوزه انواع خدمات دکور (دکور کافه و رستوران ، دکور لوازم خانگی ، دکور آرایشگاه زنانه ، دکور آرایشگاه مردانه ، دکور بوتیک زنانه و دکور بوتیک مردانه) و همچنین خدمات طرحی دکوراسیون ( دکوراسیون اداری ، دکوراسیون کابینت آشپزخانه) نامی نیکو را در این عرصه به خود اختصاص داده است.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد انواع ام دی اف، ویژگی و کاربرد آن ها و مزایا و معایب ام دی اف و همچنین فروش MDF خام  گوناگون توضیحات جامع تری را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

    از انواع ام دی اف ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که هر یک از این انواع دارای ویژگی های بسیار شگفت انگیز و زیبایی می باشند:   همان طور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد، ویژگی های بی نظیر و منحصر به فردی که در چوب Mdf وجود دارد سبب شده است این محصول در بسیار از صنایع مورد توجه واقع شود؛ و همین امر فروش MDF خام ها را برای ساخت سازه های گوناگون پر رونق تر ساخته است.

از مهم ترین و بارزترین ویژگی های این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کرد:     Mdf را بدین صورت تهیه و بدست می آورند که در وهله ی اول قطعات مختلف چوب را به شکل چیپس در آورده و بعد از آن این قطعات را دفیبره می کنند.

الیافی که جدا شده است را با چسب مخلوط می کنند و به رطوبت مناسبی می رسانند.

مخلوط به وجود آمده را در پرس فشرده گذاشته و با اعمال فشار بسیار بالا سبب تشکیل قطعات ام دی اف می شوند که بعد از سرد شدن نیز می توانند در اندازه های دلخواه آن را برش دهند.

ضخامت ام دی اف های تولید شده معمولا بین 3 الی 38 میلیمتر می باشد که با توجه به کاربرد و محل استفاده آن، ام دی اف های با ضخامت مختلف تهیه و خریداری می شود.

برای مثال برای ساخت رویه درب ها از ضخامت های 3 میلی متری آن استفاده می شود.

خرده چوب های که در ساخت این محصول مورد استفاده واقع می شود بیشتر از نئوپان می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد این محصول کارایی آن را افزایش داده و سبب جلب توجه بسیاری از مصرف کنندگان خواهد شد؛ و در این راستا بر فروش MDF خام ها تاثیر به سزایی داشته است       امروزه از Mdf ها در بسیاری از مکان ها استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به غرفه های نمایشگاهی، کف پوش ها، پارتیشن ها، قفسه ها، پوشش های سقف دار، مبلمان، درب و پنجره، کابینت و دکوراسیون های داخلی و دیوارکوب ها اشاره کرد.

از مهمترین و پرکاربردترین استفاده هایی که از Mdf ساخت کابینت های آشپزخانه می باشد.

افراد برای دکوراسیون کابینت های آشپزخانه خود به دنبال بهترین و با کیفیت ترین چوب Mdf خام هستند تا بتوانند زیباترین و جذاب ترین دکوراسیون آشپزخانه را داشته باشند.

بسیاری از افراد به کابینت هایی که با ام دی اف ساخته می شوند، Mdf آشپزخانه نیز می گویند.

فروش Mdf های آشپزخانه نیز جزو اصلی ترین فروش ها در این زمینه است.

یکی دیگر از موارد استفاد از MDF خام ، ساختن کمد دیواری های شیک و مقاوم توسط مجری کمد دیواری مجرب می باشد و  حتی در پارتیشن بندی اداری و دکوراسیون اداری نیز کاربرد بسیاری دارد.

شما می توانید با توجه به علاقه و بودجه خود یکی از انواع ام دی اف ها را انتخاب کرده و درخواست تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود را داشته باشید.

شرکت های بسیار زیادی در زمینه طراحی و ساخت انواع کابینت ها ام دی اف به فعالیت مشغول هستند و با الهام گرفتن از بهترین طرح های خارجی و اروپایی سعی بر آن دارند تا زیباترین و بی نظیرترین دکورها را با ام دی اف های در اختیار تهیه و آماده کنند.

امروزه با ترکیب انواع Mdf ها می توان بهترین آثار را خلق کرد که بی شک دنیای مدرنیته نیز نیازمند این پیشرفت و شگفتی می باشد که هنرمندان می توانند آن را خلق کنند.

لازم به ذکر است فروش Mdf خام با افزایش کاربرد آن ها در سال های اخیر بسیار پر رونق گردیده است.

  از مزایای استفاده ام دی اف میتوان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد     از معایب این محصول نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:   افراد می توانند قبل از تهیه و خریداری محصول مورد نظر خود، از مزایا و معایب آن اطلاعات در ستی را به دست بیاورند.

سایت فروشگاهی ما نیز سعی بر آن دارند تا با ارائه انواع محصولات به تمام نیازهای مشتریان خود جواب دهند.

گروه 1000 دکور با فروش MDF خام مرغوب تر توانسته است رضایت کامل مشتریان را جذب کرده و فروش MDF خام بسیار خوبی را داشته باشد.

شما می توانید با مشاهده انواع بسیار مختلف محصولات Mdf ارائه شده در وب سایت ما و مطالعه در مورد وِیژگی های هر یک از آنها، اطلاعات کاملی از فروش MDF خام های گوناگون به دست آورید و یکی از بهترین و مناسب ترین نوع را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

      امروزه با توجه به ویژگی های بسیار بی نظیر در این محصول، می توانیم فروش بسیار بالایی از آن را مشاهده کنیم.

شرکت های بسیار زیادی در سراسر جهان در حوزه فروش MDF خام فعالیت می کنند که برخی از این شرکت ها با برندهای بسیار معروف و نامدار خود، محصولات خود را به سراسر کشورهای جهان عرضه می کنند.

برای مثال فروش MDF خام های ترکیه به دلیل داشتن کیفیت و مرغوبیت بیشتر بسیار پررونق گردیده اند از این رو این نوع ام دی اف ها از شهرت بسیار خوبی برخوردار هستند.

از مشخصات فنی این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد: – 1830*4100 – 1830*3660 – 1830*2440 – 1220*2440 فروش Mdf های ایتالیایی با سایزهای 2100*4100 و سایزهای اتریشی هم 2070*2800 نیز بسیار پر رونق است و امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در سال گذشته طبق آمار اعلام شده، حدود 140 هزار تن فروش MDF خام ثبت شده است؛ که این امر نشان دهنده ی با کیفیت بودن و ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد.

برای خرید ام دی اف مورد نظر خود بهتر است که همین حالا اقدام نمایید و با توجه به انواع مختلف آن یکی از زیباترین محصولات را در سبد خرید خود قرار دهید.

شرکت های بسیاری در زمینه ی تولید و فروش MDF خام ، فعالیت می کنند؛ و برای رسیدن به محصولی با کیفیت با هم رقابت جدی دارند.

با توجه به کاربردهای ذکر شده در بالا فروش MDF خام ، در سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.

    از جمله خصوصیاتی که باعث ایجاد کاربردهای متنوع MDF در صنایع دکوراسیون شده عبارتند از :     در حقیقت MDF وارداتی به هر دو صورت خام و روکش شده عمدتاً از کشور های ترکیه ، اندونزی، روسیه ، اسپانیا ، ایتالیا، آلمان ، اتریش، فنلاند و… وارد می شوند.

  نوع بدون روکش و رنگ نشده MDF، که MDF خام نام دارد، اگرچه در مصارف صنعتی کاربرد کمی دارد اما مجموعه 1000 دکور نوع مرغوب MDF خام را جهت عرضه به شما مشتریان گرامی به فروش میرساند.

شما می توانید این ام دی اف را که از چوب های با کیفیت تهیه گردیده و فشرده سازی آن با تکنولوژی مدرن در کشورهای اروپایی صورت گرفته است را خریداری کرده و به دلخواه و سلیقه خود جهت طراحی یک دکوراسیون با شکوه آن را به تولیدکننده ها جهت نصب روکش های با کیفیت و مورد نظر خود تحویل دهید.

  در حال حاضر MDF های ترکیه و اندونزی به جهت قیمت مناسب تر و کیفیت قابل قبول طرفداران زیادی را در ایران به خود جلب کرده است.

  مجموعه 1000 دکور با امکان واردات و فروش mdf خدمات رسانی می کند.

شما نیز می توانید در مجموعه 1000 دکور انواع مختلف چوب های مرغوب MDF خام را سفارش دهید و خریداری کنید.

  جهت سفارش انواع مختلف چوب های MDF خام می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید: 09121442355 – 09121442355 بسیاری از طراحان دکوراسیون و دکوراتورها برای بازسازی منزل از mdf در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می کنند.

انواع پر کاربرد روکش‌های مصنوعی ورق MDF به این شرح می باشد: روکش کاغذی (لترون)، روکش های ترموپلاستیک، روکش لمینت، روکش ملامینه و ورق هایگلاس.

اگر در مورد موارد بالا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و توضیحات تخصصی داری ، با شماره های مندرج در سایت تماس بگیر، در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.

مجموعه 1000 دکور (مجری دکوراسیون ، دکوراتور) با هزاران طرح و ایده در طراحی دکوراسیون و انواع  دکور خدمت شما عزیزان می باشد.

لیست خدمات 1000 دکور :    

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map