سئو سایت فعاليت هاي محافظت از اشخاص و مكانها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت فعاليت هاي محافظت از اشخاص و مكانها شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدت زمان مطالعه این مقاله 15 دقیقه در مقالات گذشته سیماگر، ما به این موضوع پرداختیم که سئو منفی چه چیزی است و چگونه می توانیم مشخص کنیم که آیا فعالیت های سئو منفی به ما ضربه زده است یا خیر.

حالا که موضوعات اصلی را یاد گرفته اید، زمان آن رسیده که شما بتوانید سایت خودتان را از حمله های سئو منفی، محافظت کنید و بدانید چگونه نسبت به سئو منفی واکنش نشان دهید و از آن جلوگیری کنید؟ Joe Sinkwitz می گوید هیچ راهی وجود ندارد که مثلا بتوانیم خودمان را نسبت به سئو منفی مصون کنیم.

شما فقط می توانید گام هایی را اتخاذ کنید تا احتمال تبدیل شدن به قربانی سئو منفی را کاهش دهید.

در ادامه، ما به شما روش هایی را آموزش می دهیم که بتوانید احتمال حمله را کاهش دهید و از سایت خودتان محافظت کنید.

برای شروع، باید چند خبر بد به شما بدهم؛ اصلا روشی وجود ندارد که بتوانید کاملا نسبت به هک، خودتان را مصون کنید.

همچنین هیچ روشی وجود ندارد که بتواند به صورت کامل از شما در مقابل سئو منفی، محافظت کند! احتمالا کل کاری که می توانیم بکنیم، این است که با کاهش مسیر های حمله، احتمال این که تبدیل به قربانی این فعالیت ها شویم را کم کنیم.

به این روش، هر کسی که تلاش دارد به شما آسیب بزند، باید فعالیت های خودش را پیچیده تر کند و در مقایسه با وبسایت های معمولی، تلاش بسیار بیشتری بکند تا بتواند به سایت شما آسیب بزند.

در این بخش از آموزش سئو منفی، ما سئو را در سه بخش مختلف تقسیم می کنیم : محتوا، لینک ها و سیگنال های کاربری.

سپس با تمرکز بر روی هر کدام از این ساختار ها و سپس تمرکز بر روی کل سایت شما، تلاش می کنیم تا جهت محافظت از وب سایت شما نسبت به حمله های سئو منفی، موارد مهمی را یادآور شویم: محتوا و زیر ساختار ها هاست شما چگونه می تواند شما را از مشکلات این چنینی دور نگاه دارد؟ در واقع هاست شما می تواند کارهای زیادی انجام دهد! من در مباحث مختلف گفته ام که میزبانی وب سایت یکی از حوزه های مرتبط با سیگنال کاربری می باشد، اما در رابطه با هاستینگ سایت، یک عامل بسیار ضروری دیگر هم وجود دارد که باید آن را در نظر بگیریم و آن اعتبار است.

اگر شما بتوانید تمام موضوعات مطرح شده در این مقاله را اجرا کنید، باز هم شما بر روی یک IP مشترک با ده ها دامنه دیگر قرار دارید که ممکن است به خاطر توزیع بد افزار ها flag شده باشند و یا به خاطر سرویس های شناسایی اسپم ایمیل، مسدود شده باشند و یا تحت تاثیر جریمه های دستی گوگل به خاطر لینک های معیوب قرار داشته باشند.

به همین خاطر شما ممکن است در شرایط بدی قرار بگیرید! در کمترین حالت، شما می خواهید مطمئن شوید که یک IP اختصاصی و در حالت ایده آل، یک سرور اختصاصی برای سایت مد نظر خودتان داشته باشید.

آیا داشتن یک سرور هاستینگ اختصاصی مزیت دیگری هم دارد؟ اگر شما یک سرور هاستینگ اختصاصی داشته باشید، مسیر های حمله برای کسانی که تلاش دارند تا سئو منفی را اجرا کنند، کمتر می شود.

وقتی که آن ها به هاستینگ شما از طریق دامنه هایی که از نظر ایمنی ضعیف هستند دسترسی ندارند، ایمنی شما نسبت به حمله ها بیشتر می شود.

همه سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مثل هم نیستند.

بعضی از آن ها، وقتی شما تلاش می کنید که یک صفحه واحد ایجاد کنید، به صورت خودکار صفحه های مجزای تصاویر را آرشیو و تفکیک می کنند.

بعضی از این سیستم ها به صورت خودکار به شما این امکان را می دهند تا قسمت نظر دهی بر روی پست ها را dofollow کنید که این کار مثل یک دعوت نامه برای اسپم ها می باشد.

به دلیل این که اکثریت وبسایت های جهان بر روی وردپرس اجرا می شوند، غیر فعال کردن نظرات، اضافه کردن تگ noindex به صفحه ها، صفحه های آرشیو نویسنده و صفحات دسته بندی، کارهای معقولی می باشند.

شاید بعضی با این حرف من مخالف باشند اما تمرکز من بر روی این موضوع است که فقط صفحه های با ارزش را ایندکس و رتبه بندی کنیم و مجموعه ای را ایجاد کنیم که به ندرت صفحه ها را تگ، آرشیو و دسته بندی می کند.

با استفاده از بعضی سیستم های مدیریت محتوای خاص، ما باید حتما مطمئن شویم که به درستی از تگ های canonical استفاده می کنیم تا در روند صفحه بندی و یا سایر مشکلات عبارات جستجو شده، صفحه های تکراری ایجاد نشود.

من بارها دیده ام که دستکاری robots.

txt، مثل یک شمشیر دو لبه می باشد.

این حالت، نه فقط به این خاطر است که خیلی اوقات مشکلاتی در این فایل ها وجود دارد که می تواند باعث خارج شدن کل دامنه از ایندکس شود، بلکه گاهی قوانین بسیار سخت گیرانه برای خزنده ها باعث می شود که سایت به مشکل بخورد.

گاهی ممکن است بر اساس نحوه واکنش گوگل نسبت به اعتبار درونی یک دامنه و کلمات کلیدی مورد استفاده در URL، صفحاتی رتبه بندی شود که شامل یک عبارت نامطلوب در رشتهURL می باشد.

مثلا: exampledomain.

com/directory/undesirablekeywordphrase به دلیل این که قوانین robot.

txt، مانع این می شود که خزنده های گوگل صفحه را بررسی کنند، گوگل باید به این موضوع اعتماد کند که این صفحه “خوب” است (یا اصلا صفحه وجود دارد) و سپس (معمولا) آن را رتبه بندی می کند.

این موضوع باعث می شود که سایت های رسانه ای بزرگ بیشتر از دیگر صنایع آسیب ببینند.

برای بقیه سایت ها، یکی از بزرگ ترین روش های کاهش ریسک، جلوگیری از ایندکس شدن و کراول شدن صفحه های جستجو می باشد.

فارغ از این که از چه CMS استفاده می کنید، شما می توانید از دستور های عمومی زیر استفاده کنید: /Disallow: /search =Disallow: /*?s =Disallow: /*?q استفاده از robots.

txt، فقط به این هدف نیست که صفحه های کم کیفیت را از ایندکس خارج کنیم.

برای تنظیم کردن crawl budget صفحات خودتان، شما می توانید به موتور های جستجو بگویید که صفحات پیش نمایش را کراول نکند.

این موضوع تضمین می کند که ربات های خزنده زمان خودشان را هدر ندهند و در تله های عنکبوتی گیر نکنند.

انجام این کار در وردپرس، کار آسانی می باشد و ساختار های مورد استفاده برای این صفحات، به صورت زیر است: =Disallow: *&preview =Disallow: *?p =Disallow: *&p قطعا منظور من جلوگیری از سرقت محتوا و یا این نیست که برای محافظت از خودتان، محتوای کس دیگری را سرقت کنید! بلکه دقیقا منظورم برعکس است.

شما باید از سرویس های محافظت از محتوا استفاده کنید تا مطمئن شوید که تصاویر و نوشته های شما در هیچ جای دیگری در وبسایت ها بدون اجازه شما، استفاده نشده باشد.

در حالی که اکنون گوگل بهتر می تواند تشخیص دهد منبع اصلی کدام سایت است، هنوز مشکلاتی در رابطه با استفاده از دامنه های معتبر و شناسایی سرقت محتوا مشکلاتی وجود دارد.

یک مهاجم (attacker) تلاش دارد تا به صورت دائم، دامنه هدف را پیمایش کند و معمولا با سرک کشیدن در نقشه سایت آن ها، به هدف خودش می رسد.

سپس  هر محتوایی که شما بر روی سایت قرار می دهید، مهاجم در چند ثانیه آن محتوا را بر روی یک هاست پارازیتیک (انگلی) قرار می دهد.

شما باید از سرویس هایی مانند Copyscape یا Plagium استفاده کنید تا این دزدی های محتوا را شناسایی کنید.

در صورتی که این مهاجم ها بتوانند محتوای شما را سرقت کنند، احتمالا شما باید با شرکت هاستینگ تماس بگیرید و یک سفارش DMCA یا درخواست تعلیق را ارائه کنید.

لینک های بد همانطور که در بخش CMS مطرح شد، من خیلی موافق این نیستم که قسمت نظرات را باز بگذارید زیرا معمولا از این قسمت سوء استفاده می شود.

اما منابع دیگر UGC، چه منابعی هستند؟ اگر شما یک بخش انجمن یا تالار گفتگو را در سایت خودتان قرار میدهید که کاربر ها می توانند بر روی آن تعامل داشته باشند، پیشنهاد می کنم که از گزینه های زیر استفاده کنید: ارائه واکنش مناسب نسبت به این موضوع، مستلزم دقت زیادی می باشد زیرا بر اساس تعریف، شما واقعا باید به صورت واکنشی رفتار کنید.

اما، شما باید به صورت منظم سرچ کنسول گوگل را بررسی کنید تا ببینید آیا لینک خارجی در سایت وجود دارد که شما آن را قرار نداده باشید یا خیر.

یک روش دیگر برای بررسی لینک های خروجی تزریق شده (injected outbound links) بر روی وبسایت، شامل استفاده از اسکریپت خزنده با user agent های مختلف (گوگل و یا غیر از گوگل) می باشد تا بتوان مشخص کرد آیا لینک یا محتوایی وجود دارد که نباید روی سایت شما قرار داشته باشد یا خیر.

این موضوع معمولا با استفاده از نرم افزار های مهندسی معکوس پنهان سازی رفع می شود که با استفاده از این نرم افزار ها، شما می توانید موضوعات تزریق شده به سایت خودتان را از حالت پنهان خارج کنید.

برای انجام این کار، crawler agent خودتان را باید بر روی کروم و یا فایرفاکس تنظیم کنید تا مثل Googlebot عمل کند؛ شما می توانید این کار را یا به صورت دستی انجام دهید و یا از پلاگین User-Agent Switcher استفاده کنید.

اگر می خواهید که صفحه های خودتان را مانند گوگل بات و کاربر عادی مشاهده کنید، می توانید به صورت بصری مشخص کنید که آیا لینک های خاصی برای ربات های گوگل قابل مشاهده هستند یا خیر و سپس به صورت موثر، این لینک های تزریق شده را از حالت پنهان خارج کنید.

لینک های ورودی از سایت هایی به غیر از سایت خودتان، نسبت به لینک های داخلی سایت خودتان معمولا مشکلات بیشتری را ایجاد می کنند.

چرا؟ معلوم است! چون شما نمی توانید کار های دیگران را کنترل کنید.

حالا فقط چند چیز دیگر باقی مانده که باید انجام دهید تا بتوانید خودتان را نسبت به لینک های ورودی بد، محافظت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود باهم تا اوج فاصله ای نداریم! خراسان رضوی - مشهد - سیدرضی 34 6 419 619 0912 سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map