سئو سایت قالب سازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت قالب سازی شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Publisher - مطمئنا اگر شما می خواهید یک وب سایت را راه اندازی کنید و به کد نویسی نیز مسط نمی باشید مجبور هستید از یک قالب وب سایت آماده استفاده نمایید و سپس آن را روی وب سایت وردپرسی خود یا روی cms اختصاصی خود قرار دهید .

قالب ها  به دو صورت ارائه می شوند یا رایگان هستند با به صورت پولی  هستند و شما بسته به میزان بودجه ای که دارید می توانید یکی از این نوع قالب ها را انتخاب نمایید و در وب سایت خود استفاده نمایید .

اما آیا قالب خریداری شده صرف نظر از سایر موارد دارای سئو مناسب می باشد یا نه نیاز به تغییرات دارد ؟ ما در این پست آموزشی قصد داریم در مورد سئو قالب وب سایت نکاتی را برای شما ارائه دهیم در صورتی که به این بحث علاقمند می باشید می توانید با ما همراه باشید {index} بررسی تمام ویزگی های یک قالب که می تواند به سئو وب سایت شما کمک کند .

در سئو قالب شما مواردی را که می تواند به سئو سایت شما کمک کند را به وب سایت خود اضافه می کنید و برعکس مواردی که می تواند باعث کاهش بهینه سازی وب سایت شما شود را نیز شناسایی و حذف یا ویرایش نمایید یک نکته مهم فرقی ندارد که قالب رایگان باشد یا قالب پولی باشد شما باید از جنبه های مختلفی مخصوصا قالب های وردپرسی و جوملایی را بررسی نمایید تا مهمترین جنبه ها می توان به امنیت ، سئو ، سرعت ، واکنشگرایی و….

اشاره کرد اما یک نکته مهم وجود دارد و آن اسن است که قالب های رایگان معمولا نیاز بیشتری به توجه دارند تا قالب های پولی واکنش گرا بودن به معنی قابلیت نمایش وب سایت به صورت صحیح روی صفحه نمایش های مختلف(موبایل ، تبلت) می باشد .

اگر وب سایت شما واکنشگرا نباشد به احتمال زیاد بیش از نیمی از ترافیک ها را از دست خواهد داد چرا که در سال های اخیر بازدیدکنندگان استفاده کننده از گوشی های همراه از بازدیدکنندگان کامپیوتر های رومیزی به شدت سبقت گرفته اند و این یک نیاز مهم برای وب سایت می باشد که بتواند روی صفحه نمایش های مختلف قابل نمایش باشد به یاد داشته باشید قالب شما بهتر است از ابتدا واکنشگرا باشد تا اینکه بخواهید قالب غیر واکنشگرایی را ویرایش نمایید و آن را به واکنشگرایی تبدیل نمایید چرا که این کار بسیار وقت گیر می باشد سرعت یک مسئله بسیار مهم برای سئو وب سایت می باشد نقش سرعت طی دو سال اخیر به شدت پر رنگتر شده است مخصوصا برای گوشی های همراه .

اگر وب سایت شما زیر ۳ ثانیه لود می شود می تواند یک تجربه کاربری بسیار مناسب از لحاظ سرعت را به کاربران بازدیدکننده بدهد تحقیقات نشان داده است که وب سایت هایی که سرعت پایینی دارند علاوه بر اینکه به شدت رتبه آنها کاهش پیدا می کند با افزایش بانس ریت نیز همراه می شوند برای بررسی سرعت قالب وب سایت خود می توانید بعد از بارگذاری قالب روی وب سایت آنها را با استفاده از ابزارهای رایگان مانند gtmetrix.

com و PageSpeed Insights تست نمایید به یاد داشته باشید سرعت به فاکتورهای دیگر به غیر از قالب نیز بستگی دارد که از مهمترین فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد برخی از کد ها منسوخ شده اند و می تواند روی سئو سایت شما نیز تاثیر بدی را بگذارند پس سعی کنید وب سایت خود از وجود این نوع از کجا بررسی نمایید و آنها را حذف و یا با کد های جدید جایگزین نمایید به یاد داشته باشید قالب انتخابی بهتر است از تکنولوژی html5 و css3 استفاده کرده باشد چرا که این کدها نه تنها دارای سرعت بالاتری می باشند بلکه توسط تمامی مرورگر ها نیز ساپورت می شوند برخی از تگ هایی که منسوخ شده اند و یا بهتر است استفاده نشود <u> <center> <font> <s> <noframes > و… تصاویر وارد شده باید در هنگام نمایش ریسپانسیو باشد متاسفانه یکی از نکاتی که در برخی از وب سایت های ریسپانسیو نیز به چشم می خورد این است که با وجود واکنشگرا بودن قالب اما تصاویر نمایش داده شده واکنشگرا نمی باشد و این خود یک خطای بزرگ می باشد شما می تواند برای ریسپانسیو شدن تصاویر اگر از تکنولوژی بوت استرپ استفاده می کنید از خصوصیت img-responsive استفاده نمایید همچنین لازم به ذکر می باشد تصاویر وارد شده باید دارای خصوصیت ALT نیز باشند خصوصیت ATL یک متن جایگزین می باشد که زمانی که تصویر به هر علتی به نمایش در نمی آید به جای آنها نمایش داده می شوند البته این تنها مزیت ALT نمی باشد چرا که این خصوصیت و متنی که در داخل آن قرار داده می شود نیز بسیار مهم می باشند و موتورهای جستجوگر به آن بسیار توجه می کنند پس بهتر است از کلمات کلیدی در متن قرار داده شده در ALT استفاده شود مطلب مرتبط با این موضوع : موراد مهم برای سئو تصاویر تگ title یک عنوان برای هر صفحه می باشد که در بالای هر صفحه مرورگر نیز نمایش داده می شود اگر این تگ در قالب وجود نداشته باشد صفحه مورد نظر شما عنوان ندارد و این می تواند یک عیب بزرگ برای صفحات شما باشد چرا که اولا این تگ در صفحات نتایج گوگل نمایش داده می شود و روی نرخ کلیک نیز بسیار تاثیر گذار می باشد و ثانیا در سئو سایت نیز بسیار تاثیر گذار می باشد چرا که یک توصیف کلی در مورد صفحات به موتورهای جستجوگر می دهد تگ Description نیز همانند تگ عنوان مهم می باشد این تگ یک توضیح کلی در مورد صفحات به موتورهای جستجوگر می دهد اگر شما این تگ را در صفحات خود قرار ندهید گوگل نیز در صفحات نتایج خود آن نمایش نمی دهد در صورتی که این تگ یک تگ مهم می باشد و می تواند روی نرخ کلیک تاثیر بسیاری داشته باشد اگر سئو قالب وردپرس را می خواهید بررسی نمایید و تصحیح کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که تگ H1 که مهمترین تگ هدر نیز می باشد به صورت خودکار توسط خود وردپرس مقدار دهی می شود پس نیازی نیست آن را در هنگام تولید محتوا ایجاد نمایید .

همچنین لازم به ذکر است شما می توانید در هنگام تولید محتوا برای سرتیترهای خود از سایر تگ های هدر(h2,h3,h4,h5,h6) نیز استفاده نمایید CSS و JS داخلی می تواند روی سرعت وب سایت شما بسیار تاثیر گذار باشد شما با مشاهده سورس صفحات خود می توانید تشخیص دهید که آیا این کد ها در صفحات شما موجود می باشند یا نه .

در صورتی که CSS و JS داخلی در سورس کد های خود مشاده کردید می توانید آنها را به فایل های جداگانه و مخصوص آنها هدایت نمایید رنگ بندی قالب نیز مهم می باشد اگر قالب وب سایت شما به صورت غیر حرفه ای رنگ بندی شده باشد قطعا می تواند روی تجربه کاربری یک فرد بازدیدکننده بسیار تاثیر بدی بگذارد مثلا فکر کنید یک قالب خریداری کرده اید که زمینه آن قرمز می باشد و فونت های آن نیز سفید و بسیار ریز می باشد قطعا این نوع از قالب ها می تواند روی کاربران تاثیر بدی بگذارند و نرخ بانس ریت وب سایت شما را به شدت کاهش دهند سعی کنید قالب هایی را خریداری نمایید که دارای رنگبندی مناسب باشد و فونت های مناسب داشته باشد البته اگر قالب وب سایت شما فونت مناسب نیز ندارد خودتان می توانید با خریدن یک فونت مناسب آن را روی وب سایت خود قرار دهید schema markup یا داده های ساخته یافته داده هایی می باشد که این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده اند آنها می توانند در سئو محلی ، افزایش نرخ کلیک وب سایت ، نحوه نمایش نتایج وب سایت شما و….

به وب سایت شما کمک کنند .

شما بسته به نوع فعالیتی که انجام می دهید می توانید از داده های ساخته یافته مناسب به کار خود استفاده نمایید چرا که schema markup دارای انواع مختلفی هستند و برای اعداف مختلفی نیز ایجاد شده اند یک نکته مهم دیگر برای سئو قالب این است که شما باید قالبی را برای وب سایت خود استفاده نمایید که با کار شما همخوانی داشته باشد مثلا نمی توانید برای یک قالب شرکتی یک قالب خبری یا یک قالب فروش بلیت قرار بدهید.

معمولا قالب ها بسته به نوع فعالیت های که شرکت ها انجام می دهند ساخته می شوند شما می توانید با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید از یک قالب مناسب برای کسب و کار خود استفاده نمایید علاوه بر نکات بالا برای سئو قالب وردپرس شما باید به برخی از نکات دیگر نیز توجه کنید که در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد اصغر زین العابدینی هستم از سال 88 شورع به کار برنامه نویسی کردم و بعد از مدتی یعنی سال 90 شروع به کار سئو سایت کردم .

به نظر من سئو سایت فاکتور اصلیش تجربه می باشد و در کنار سایر فاکتورهای دیگر مانند به روز بودن و خلاق بودن می تواند نتیجه بخش باشد نوشته قبلی سئو سایت شرکتی + ۱۰ نکته برای سئو و بهینه سازی سایت شرکتی نوشته بعدی تقویت سئو سایت + ارتقا سئو سایت + ارتقا سایت gzip چیست فاو آیکون favicon چیست سوشیال سیگنال پاپ آپ چیست آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

This amazing course will teach you, step by step, how to double if not triple your traffic over the next 30 days.

پست های محبوب سئو |هر آنچه باید در مورد سئو بدانید سئو چیست؟ سرعت سایت تولید محتوا کلمات کلیدی چیست - Advertisement - آخرین مطالب آموزشی سایت gzip چیست فاو آیکون favicon چیست سوشیال سیگنال پست های بیشتر دیده شده سئو سایت پزشکی آموزش سئو پرستاشاپ + تنظیمات سئو پرستاشاپ + سئو prestashop عنوان و تایتل صفحه چیست خوش آمدید! به حساب کاربری خود وارد شوید بازیابی رمز عبور یک رمز عبور برای ایمیل شما ارسال شد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map