سئو سایت قالب گرافیتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت قالب گرافیتی در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرط استفاده از یک قالب خوب سایت این است که به نکات کلیدی در مورد خصوصیات قالب ها توجه کنیم.

این خصوصیات که البته ساده و مشخص هستند به شما کمک خواهند کرد تا طراحی قالب مناسبی برای سایت خودتان داشته باشید.

میخواهیم در این مطلب به نقش طراحی قالب سئو شده و نقش آن در افزایش رنکینگ سایت اشاره کنیم، موضوعی که برای هرکسی که وبمستر و مدیر سایت باشد اهمیت ویژه ای دارد.

بسیاری از کسانی که مدیر یک سایت هستند قالب رو از فروشگاه های ارائه دهنده ی قالب خریداری می کنند یا سایت هایی که قالب رو بصورت رایگان ارائه می دهند دانلود می کنند.

اما در موقع خرید یا دانلود قالب، باید به چندین نکته توجه کنید تا سئوی شما بهبود پیدا کند تا ورودی شما از موتور های جست و جو بیشتر شود.

سرعت بارگذاری مناسب شرط اول است! در اولین قدم باید به این نکته توجه کنید که، آیا قالب مورد نظر شما سرعت بارگذاری خوبی دارد یا نه؟ پیشنهاد ما به شما! راه های ساده و کاربردی برای افزایش سرعت سایت یکی از المان هایی که گوگل به آن بسیار توجه می کند سرعت بارگزاری سایت هست.

که شما باید به این نکته بسیار توجه کنید تا رتبه ی شما در گوگل کاهش پیدا نکند.

شما باید تا حد امکان تصاویرتان را کم حجم کنید تا سرعت سایت شما بیشتر شود پس به این نکته بسیار توجه کنید.

اگر می خواهید سرعت بارگذاری سایتتان را آنالیز کنید و بررسی نمایید می توانید از سایت هایی مانند tools.

pingdom.

com استفاده کنید.

در قدم آخر شما باید چک کنید که قالب مورد نظر شما ولید است یا خیر.

شما می توانید برای تشخیص ولید بودن قالب سایت از ایزار آنلاین validator.

w3.

org استفاده کنید و اگر خطایی وجود داشت آن را سعی کنید رفع نمایید.

سعی کنید تمامی این موارد رو در هنگام خرید یا دانلود قالب رعایت کنید تا بتوانید سایت خوبی با ورودی بسیار بالایی داشته باشید.

دوستان عزیز اگر می خواهید سایتتان را به صورت حرفه ای آنالیز کنید و بدانید سایتتان در چه زمینه هایی ضعف دارد و در چه زمینه هایی قوت دارد می توانید از سایت های آنالیز سئوی سایت استفاده کنید تا از مشکلات سئوی سایت و قالب سایت خبردار شوید.

بعضی از این ابزار ها به صورت پولی هستند و بعضی دیگر از این ابزار ها به صورت رایگان می باشد که می توانید به صورت مجانی از آن ها استفاده کنید.

در قدم دوم شما باید به فشرده بودن کد های css قالب توجه کنید و اگر کد های قالب سایت شما فشرده نبود باید از ابزار های فشرده سازی کد های قالب استفاده کنید این کار باعث می شود که سرعت بارگذاری سایت شما بیشتر شود و در نهایت سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

برای فشرده سازی کد های قالب سایتتان می توانید از سایت cssminifier.

com استفاده کنید.

سعی کنید از قالبی استفاده کنید که حجم کمی داشته باشد.

در قدم سوم در انتخاب قالب شما باید به کم بودن فایل های جاوا اسکریپت توجه کنید بسیار سایت هایی هستند که سرعت سایتشان به دلیل وجود بیش از حد فایل های جاوا اسکریپت کاهش پیدا کرده است پس شما باید فایل های جاوا اسکریپت را تا حد امکان کم کنید و آن ها را فشرده سازی کنید.

در قدم چهارم شما باید به این نکته توجه کنید که آیا قالب که می خواهید خریداری کنید یا دانلود کنید واکنش گرا یا ریسپانسیو هست یا خیر ؟ واکنش گرا یا ریسپانسیو به این معناست که قالب سایت در سایز های مختلف مانند موبایل، تبلت و … به خوبی نمایش داده شود و بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

این نکته یکی از نکته های اساسی در طراحی قالب است بیشتر قالب ها واکنش گرا هستند و تاثیر بسیار خوبی در سئوی سایت دارند.

برای جذب بازدیدکننده وبسایت چگونه لینک سازی کنیم؟ بعد از اینکه کلی مطلب و محتوای جذاب تهیه کردید می خواهیم به بهترین روش که غیر… چطور سایت را برای شبکه های اجتماعی سئو کنیم؟ روش ها و ترفند های مختلفی وجود دارد تا بتوانیم سایت را به گونه ای بهینه… دامنه سایت با www یا بدون www کدامیک بهتر است؟ کسانی که می خواهند دامنه سایت را وارد کنند هنوز شاید نمی دانند که نیازی… موتور جستجو گوگل چگونه سایت ها را بررسی می کند؟ از ابتدا هم برای خودم یک سوال بوده که موتور جستجو گوگل چگونه کار می… راهنمای انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو مطلب یکی از نکات مهم در خصوص سئو گذاری مطالب انتخاب کلمات کلیدی در یک مقاله هست که… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت کدنویسی به زبان ساده منبعی برای آموزش مباحث نرم افزاری، برنامه نویسی، طراحی وب که سعی می کند آموزش های با زبان ساده و شیوا برای فارسی زبانان سراسر دنیا تولید و تالیف کند.

امید است با کمک بازدیدکنندگان بتوانیم به این هدف برسیم.

به کار بردن آموزش ها با نام "کدنویسی به زبان ساده" بلامانع می باشد.

تمامی حقوق تالیف مطالب برای کدنویسی به زبان ساده محفوظ است.

© 2014 - 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map