سئو سایت ليتوگرافي و گراور و كليشه سازي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت ليتوگرافي و گراور و كليشه سازي در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شروع تحولی جدید همین لحظه زمان مناسبی است! همگام با ما • • • سئو لب یک کارگاه و یا کلاس آموزشی ساده نیست، بلکه یه سبک زندگیه که توش میخندی، گریه می‌کنی، بازی می‌کنی و کلی تجربه فنی و غیر فنی بدست میاری! همراه با ما • • • سئو لب یک کارگاه و یا کلاس آموزشی ساده نیست، بلکه یه سبک زندگیه که توش میخندی، گریه می‌کنی، بازی می‌کنی و کلی تجربه فنی و غیر فنی بدست میاری! اگه آماده‌ای تا یک راه متفاوت برای یادگیری رو شروع کنی و در این راه با آد‌م‌های مهمی آشنا بشی و برای هدف‌هات تلاش کنی ما اینجاییم تا این فرصت رو در اختیارت قرار بدیم.

سئو مقدماتی نام دوره مدرس: حانیه ایرانخواه در حال ثبت نام سه شنبه ها ساعت 16 تا 19 سئو حرفه ای نام دوره مدرس: علی حسینی در حال ثبت نام 15 تا 19 آشنایی با لوکال سئو، روش ها و تکنیک ها وبینار چگونه نهایت سرعت را برای سئو سایتمان به‌وجود آوریم رویداد استراتژی‌های لینک سازی در سئو سیماگر سیماگر (سیماگر) ، به عنوان یک کانون برای متخصص‌ها و طرفداران سئو تو فروردین ماه 1398 شکل گرفت و از همون ابتدا فعالیتش رو با آموزش سئو شروع کرد.

سیماگر یک آموزشگاه نیست، در واقع یک آزمایشگاه سئو هست که علاوه بر آموزش تو این حوزه به علاقه‌مندان حوزه دیجیتال مارکتینگ ، سعی داره تا به پرورش نیروهای متخصص در سطوح آموزشی مقدماتی، حرفه‌ای و آزمایشگاهی سئو بپردازه و علاقه‌مندان این حوزه رو با چالش‌ها و روش‌های موجود در فضای رقابتی بازاریابی آنلاین آشنا و تاثیرش رو بر کسب و کارهای دیجیتال بررسی کنه.

آنچه که برای ما اهمیت داره ایجاد یک مسیر رشد برای علاقه‌مندان و کارشناسان این حوزه است.

ما می‌خوایم تا افراد توانمندی رو پرورش بدیم که بتونن از طریق پرورش و آموزش سئو در سطوح مختلف و حتی وارد شدن به بازار کار و آشنایی با پروژه‌های واقعی موفقیت کسب کنن.

در کنار دوره های آموزشی، رویدادهای تخصصی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو با حضور متخصصان این حوزه به صورت ماهانه و فصلی برگزار میشه.

این رویدادها به منظور انتقال تجربه از افراد ماهر و با هدف انتشار علم شکل گرفته و از مهم ترین کارهاییه که سیماگر همیشه در برگزاری و زنده نگه داشتن این سبک از انتقال دانش کوشش کرده.

اگر شما هم می‌خواید با این حوزه بسیار جذاب، آشنایی بیشتری پیدا کنید این رویدادها، محیط مناسبی برای جمع آوری اطلاعات در این زمینه رو فراهم میکنه.

ما شما رو در این مسیر شغلی به عنوان یک متخصص سئو همراهی می‌کنیم اما آموزش سئو تنها مختص به علاقه‌مندان و متخصصان نیست: ۱- شما به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین برای راهبری تیم خودتون در حوزه بازاریابی دیجیتال باید با سئو آشنایی داشته باشید.

۲- یک مدیر دیجیتال مارکتینگ برای بررسی عملکرد و تعیین شاخص‌های موفقیت در جذب ترافیک ارگانیک باید با سئو آشنایی داشته باشه.

۳- یک متخصص برنامه‌نویسی برای بهینه‌سازی فنی وبسایت‌هایی که طراحی می‌کنه می‌تونه از سئو کمک بگیره.

سیماگر با دوره های آموزشی در سطوح مختلف کمک می‌کنه تا اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید، اگر مدیر حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و یا اگر علاقه‌مندید که یک سئومستر (مدیر سئو) تو برندهای مطرح و معتبر ایران بشید، به میزان مورد نیاز از سئو بدونید و موفقیت شغلی رو تو این مسیر تجربه کنید.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو یکی از روش‌های کم‌هزینه و به صرفه در حوزه تبلیغات آنلاینه.

شما با توجه به جایگاه و رتبه‌ای که در نتایج گوگل پیدا می‌کنید، می‌تونید ترافیک وبسایتتون رو به روش ارگانیک افزایش بدید و با کسب جایگاه های بالاتر به فرآیند برندسازی دیجیتال نام تجاری کسب و کار آنلاین خودتون کمک کنید.

در دوره سئو مقدماتی یا SEOBase شما با مفاهیم و اصول پایه‌ای برای بهینه سازی وبسایت آشنا میشید.

اگر اطلاعات شما در حد مطالعه تعدادی مقاله در این حوزه است و یا فقط با یکی از بخش های سئو مثل حوزه محتوا کار کردید، برای تسلط بر بخش های مهم و پایه‌ای بهتره که در این دوره شرکت کنید.

آخرین مقالات منتشر شده استراکچر دیتا (Structured data) چیست؟ 3روش پیاده سازی و تست آن کاملترین چک لیست سئو 2020 تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) برای سئو: آموزش جامع با ما در ارتباط باشید ما می خواهیم در مورد آنچه شما نیاز دارید بیشتر صحبت کنیم آدرس تهران، فلکه دوم صادقیه، کوچه تقدیری، پلاک ۶، واحد ۷ ایمیل سیماگر.

ir شماره تماس 09121442355 09121442355 این وب‌سایت توسط سرورهای پرقدرت گنجه هاست میزبانی می شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map