سئو سایت نصب انواع شيشه ساختمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت نصب انواع شيشه ساختمان حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قیمت شیشه رنگی بسته به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار سفارش ما متغیر خواهد بود.

لیست قیمت شیشه رنگی تتراگلس به صورت فایل PDF درآمده و در اختیار شما برای دانلود قرار گرفته است.

فراموش نکنید برای استعلام نهایی قیمت که بسته به مساحت پروژه شما می‌تواند شامل تخفیف نیز بشود با تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام یا واتس اپ در ارتباط باشید.

شیشه‌های رنگی در عصر حاضر تاثیر بسزایی در عرصه دکوراسیون داخلی را دارا می‌باشند.

شیشه‌های رنگی انواع متنوع رنگبندی، طرح، ضخامت و … دارند و با توجه به کاربرد آن موارد استفاده گوناگونی دارند.

شیشه های رنگی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: شیشه‌ رنگی در واقع تلفیقی از ترکیب سه متریال مجزا هستند: الف) شیشه یکی از اجزای اصلی ساختمان که از سه جزء اصلی آهک، سیلیس و کربنات سدیم تشکیل شده است.

وزن شیشه برابر 2.

5 گرم بر سانتی متر مکعب است و شیشه های شفاف خود به چند دسته تقسیم می شوند: ب) رنگ شیشه رنگی تنوع بسیار بالایی دارد.

برخی از رنگها بر پایه آب، برخی دیگر رنگهای جوهری و حتی دسته‌ای دیگر رنگهای سرامیکی هستند که با توجه به نوع استفاده بوسیله ماشین آلات اتوماتیک پاچش شیشه یا بصورت دستی با پیستوله انجام می پذیرد.

هر کدام از انواع رنگهای مورد استفاده دارای محاسن و معایبی می باشند که بسته به محیطی که شیشه در آن نصب می گردد، استفاده می شود.

از جمله رنگهای با کیفیت بر پایه آب می توان به رنگ ایکا ایساتیس، ساباف ترکیه، گنج ترکیه، جوتن نروژ و … اشاره کرد.

پ) لمینت لمینت در واقع پوششی از جنس فایبرگلاس است که از پشت شیشه‌ها را محاط می کند و به مانند شیشه اتوموبیل مسوولیت جلوگیری از ریزش بعد از شکست شیشه را به عهده دارد.

ضخامت لمینت 0.

3 تا 0.

6 میکرون می باشد که به صورت پشت چسب‌دار از پشت به شیشه می چسبد و علاوه بر مبحث ایمنی شیشه، به عنوان یک پوشش دهنده کامل رنگ شیشه باعث افزایش طول عمر رنگ شیشه می گردد.

در عین حال، به عنوان یک پرایمر مابین رنگ شیشه و دیوار قرار گرفته و با خاصیت انعطاف پذیری چسبندگی شیشه به دیوار را با چسب سیلیکون بیشتر و بیشتر می کند.

شیشه لاکوبل در واقع محصولی نوین، مدرن و دکوراتیو است.

این محصول چند سالیست در عرصه دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد.

شیشه‌های رنگی شرکت تتراگلس با تنوع کامل رنگبندی بالغ بر 120 طرح و رنگ متنوع شیشه رنگی را شامل می شود.

بخش کثیری از این طیف را شیشه های رنگی لاکوبل شامل می شوند.

شیشه لاکوبل ساباف ترکیه با بهره‌گیری از پیشرفته ترین ماشین‌آلات صنعت شیشه از جمله دستگاه رولرکوتر رنگ شیشه، شیشه‌ها را با بالاترین کیفیت ممکن آماده و به بازار ارائه می‌دهند.

شرکت تتراگلس به عنوان نماینده انحصاری شرکت ساباف ترکیه، اقدام به آماده سازی و فروش شیشه لاکوبل در ایران می‌نماید.

شیشه های رنگی لاکوبل که به صورت قواره بزرگ می‌باشد، کاربرد بسیاری در آشپزخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، دیوارپوش شرکت‌ها، فود کورت، ساخت کابینت، صفحه کابینت، پوشش نمای ساختمان، پشت تلویزیون، درگاه‌های مراکز تجاری، داخل کابین آسانسور، دور تا دور دیواره درب آسانسور، رومیزی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیشه لاکوبل ساباف ترکیه دو قابلیت سکوریت (افزایش مقاومت 11 برابری شیشه در برابر ضربه و حرارت) و لمینت (فرآیند دولایه کردن شیشه به منظور افزایش ضربه پذیری که شیشه به صورت نشکن می‌شود) را به صورت هم‌زمان ارائه می‌دهد.

شیشه‌های رنگی مانند لاکوبل، همگی قابلیت سوراخکاری و جاسازی دارند.

یعنی برای مثال امکان جاسازی کلید، پریز، سوراخهای یراق و غیره در شیشه رنگی وجود دارد.

شیشه‌های رنگی مات هم تمامی خصوصیات شیشه‌های رنگی براق را از قبیل سکوریت، لمینت، جاسازی و … دارا هستند.

تفاوت عمده شیشه رنگی مات یا متلوکس با شیشه رنگی لاکوبل، نمای ظاهری و شکل بیرون آنها است.

شیشه رنگی مات (متلوکس یا ساتینا رنگی) به دلیل انجام فرآیند اسیدکاری نرم روی شیشه چاله‌های ریز میکروسکوپی روی شیشه ایجاد می‌شود که تا وقتی روی شیشه دست می‌کشید سطحی مخملی روی شیشه احساس می‌کنید.

از این دسته شیشه رنگی کمتر در فضای بین کابینت یا صفحه کابینت استفاده می‌گردد زیرا بدلیل دارا بودن سطح غیر صیقلی زودتر چربی و گردوغبار را به خود می‌گیرد.

استفاده اصلی از این دست شیشه در مراکز تجاری، اداری بعنوان دیوارپوش دکوراتیو می باشد.

شیشه رنگی متلاک یا متالیک را می‌توان به نوعی زیر مجموعه شیشه‌های رنگی لاکوبل تلقی کرد، زیرا تمامی خصوصیات شیشه‌های لاکوبل از قبیل سطح صیقلی و قابلیت سکوریت، لمینت، سوراخکاری و غیره را دارا می‌باشند.

تنها رنگ این دسته بصورت متالیک است.

در واقع نقاط اکلیلی ریز داخل رنگ شیشه متالیک وجود دارد که وقتی در معرض نور لامپ یا نور لامپهای رشته‌ای SMD که قرار می گیرد تبلور پیدا می‌کند و ظاهر زیبا و برجسته‌ای به خود می‌گیرد.

شیشه‌های رنگی متلاک یا متالیک دارای طیف رنگبندی هستند و از لحاظ ضخامت نیز به مانند شیشه های رنگی لاکوبل می‌باشد.

این دسته از شیشه‌های رنگی، بیشتر در فضای بین کابینت، دیواره آشپزخانه، دکور جواهرفروشی، بوتیک‌ها و… قابل استفاده هستند.

ابعاد جام شیشه‌های رنگی منوط به اینکه تولید کدام کشور است دارای سایزهای متنوعی هستند.

برخی محصولات با سایز شیت مختلف: شایان ذکر است شرکت تتراگلس در ارتباط با شیشه‌های رنگی ساباف ترکیه به صورت نماینده غیرانحصاری (با دپوی بار سنگین) مشغول به ارائه خدمات به مشتریان گرانقدر است.

اگر در مورد برش دیوارپوش و یا فضای بین کابینتی هنوز در رابطه با شیشه های رنگی دیوارپوش اطلاع ندارید بهتر است کمی صبر کنید! شیشه رنگی دیوارپوش یک انتخاب مرسوم، مد روز و کم هزینه است.

همچنین شیشه های رنگی دیوارپوش دارای تنوع رنگی بالا با سطح صاف و صیقلی، قابلیت تمیز کردن آسان و همچنین راحت برای نگهداری هستند.

گزینه های شیشه رنگی دیوارپوش چندین سال است که در بازارهای اروپا و کشورهای توسعه یافته به خصوص در آشپزخانه های به روز، مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع این شیشه ها را می توان در رنگ های مختلف و با توجه به سلیقه مشتری تولید کرد و سپس بر روی دیوار نصب کرد.

این رویکرد ظاهری کاملاً سلیقه ای و در عین کاربردی بودن، نگهداری و تمیز کردن آن بسیار آسان است.

چه چیزی در رابطه با شیشه رنگی بین کابینتی آشپزخانه بسیار عالی است؟ براق هستند و تنوع رنگی بالایی دارند، تمیز کردن و مراقبت از آنها آسان است و رنگ های جذاب و دلنشین انها که مطابق با نظر طراح و مشتری است نیز موجب محبوبیت هر چه بیشتر شیشه های بین کابینتی آشپزخانه در سراسر اروپا شده است و طراحان دکوراسیون داخلی، بیش از پیش خواهان آن در طراحی های خود هستند.

در گذشته بسیاری از والدین ما برای تمیز نگه داشتن محیط ظرفشویی و ناحیه پشت اجاق گاز و اطراف آشپزخانه، شیشه های تکه ای را بر روی دیوار نصب می کردند تا از خوردگی و کثیف شدن دیوار جلوگیری کنند.

شاید در برخی منازل هنوز هم از این تکنیک ها استفاده کنند اما اضافه شدن هنر و قابلیت ایجاد طرح در عین کارایی این پوشش می تواند فرصتی بی نظیر برای شما ایجاد کند.

همچنین امروزه افزودن رنگ باعث می شود که این پوشش برای طراحان داخلی بسیار جالب و جذاب باشد.

شیشه ای با رنگ های متنوع که دیوارهای بین کابینتی را پوشانده، زیبایی شناسی آشپزخانه را پدید می آورد و ظاهری به روز و یکپارچه به محیط می بخشد و همچنین هرگز از مد روز نخواهد رفت.

شیشه های رنگی اصلی شیشه هایی هستند که به صورت ماشینی و با دستگاه رولرکوتد از پشت رنگ شده و سپس با پوشش فایبر گلاس از ناحیه پشتی محاط شده اند.

شیشه های تتراگلس قابلیت سوراخکاری، سکوریت و لمینیت دو لایه را دارا است.

شیشه های رنگی تتراگلس به صورت جام بزرگ است که با حداقل درز، به صورت یکپارچه بر روی دیوار با هر گونه زیر کاری نصب می گردد.

مزیت آن کنتراست و وضوح بالاست که حدالامکان به صورت یک تکه بر روی دیوار نصب می گردد و هیچ گونه اثری از نمای پشت دیوار به جا نمی ماند.

شیشه های لاکوبل یک نوع از شیشه های رنگی هستند.

شیشه های رنگی به 2 دسته اصلی ترنزپرنت و پشت رنگدار تقسیم می شوند.

شیشه های تزنزپرنت قابلیت رد شدن نور را دارا می باشد و مغز شیشه دارای رنگ است به صورتی که پشت شیشه مشخص است.

با کیفیت ترین این دسته، شیشه های ترنزپرنت اوکراینی با ابعاد جام کوچک است ولی دسته دوم، شیشه های پشت رنگدار است که به 3 دسته لاکوبل، متلوکس و متلاک تقسیم می گردد.

قابلیت رد شدن نور را ندارد و از پشت شیشه به صورت کامل رنگ و لمینیت شده است.

پس شیشه های لاکوبل جزو دسته دوم شیشه های پشت رنگدار است که ظاهری براق و شاین دارد.

تمامی ماشین آلات مورد استفاده شرکت تتراگلس محصول کشور ایتالیا است.

اگر میز برش CNC برند مکوتک ایتالیا، دستگاه ابزارزن دیاموند و تراش برند باولونی ایتالیا، همینطور کوره های سکوریت و دستگاه های مستر تماما ایتالیا است و شیشه هایمورد استفاده در بخش شیشه رنگی ساباف ترکیه و AGC بلژیک، در بخش آینه کاری آینه های ترک، چین، بلژیک و آینه های سوپر کلییر کارخانه اردکان یزد، شیشه های شفاف نیز وین وایت کارخانه قزوین در شهر قزوین و همچنین سوپر کلییر اردکان را استفاده می کند.

شیشه های ترنزپرنت یک نوع از شیشه های رنگی است که قابلیت عبور نور را دارا است و رنگ درون مغز شیشه است.

رنگ های دودی، آبی، شفاف، برنز با ابعاد جام بزرگ، تنوع ضخامت و تولید داخل است و الباقی شیشه های ترنزپرنت با رنگ های قرمز، سبز، آبی، نارنجی، زرد و بنفش است که با ضمانت 3 میل و ابعاد جام 120 در 80 سانتی متر ارائه می گردد.

این دسته رنگ ها تولید کشور اوکراین با قیمت بسیار بالا است.

تهران میدان رسالت ،میدان الغدیر ،خیابان هنگام خیابان دلواری(سی متری اول) ،برج دیبا ،پلاک 464 ،طبقه دوم ،واحد پنجم تلفن: 20 خط: 09121442355 همراه: 09121442355 درباره ما طراحی سایت و سئو سایت راش وب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map