سئو سایت گاز رساني واحدهاي تجاري ومسكوني

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت گاز رساني واحدهاي تجاري ومسكوني یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: با هدف مصرف بهینه سوخت گاز طبیعی، اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری در یزد کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ علی اکبر میدانشاهی در نشست برخط خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد با اشاره به طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: طرح مذکور با هدف تحقق مسئولیت های اجتماعی و مصرف بهینه سوخت گاز طبیعی در استان یزد آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد افزود: اجرای کامل این طرح علاوه بر کاهش میزان آلاینده های زیست محیطی و حفظ هوای پاک در سطح استان، تقلیل هزینه گازب های مشترکین، صیانت از سرمایه ملی و تحویل این ثروت به نسل های آینده و صرفه‌جویی در مصرف گاز بخش خانگی-تجاری و انتقال آن به بخش صنعت را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر طرح اصلاح موتورخانه‌ها شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب رسوب گیر به عنوان سه اقدام مهم و اساسی می باشد که مشترکین خانگی و تجاری دارای سیستم گرمایشی موتورخانه می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.

nigc.

ir جهت ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با تشریح اقدامات انجام شده در این شرکت گفت: با اجرای بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فلزی و پلی اتیلن و نصب بیش از ۲۵۱ هزار علمک، موفق به جذب حدود ۴۷۳ هزار مشترک گاز طبیعی در اقصی نقاط استان شده است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به ۲۱ شهر استان و ۵۴۶ روستا موجب بهره مندی ۱۰۰درصدی جمعیت شهری و ۹۲ درصد جمعیت روستایی شده است، افزود: در مجموع ۸/۹۸ درصد جمعیت کل استان از نعمت گاز طبیعی شده و این استان را در زمره استانهای سبز کشور قرار داده است.

میدانشاهی یزد با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع استان و با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان جهش تولید، از گازدار نمودن ۷ هزار و ۸۶۷  واحد صنعتی، ۳ هزار و ۲۳۵ گلخانه و ۲۹۵ کوره آجرپزی خبرداد و تاکید کرد: استان یزد با رشد ۴۰ درصدی گازرسانی به صنایع مشمول بند ق همراه بوده است.

وی تصریح کرد: اجرای هزار کیلومتر شبکه، نصب ۶هزار علمک ، جذب ۱۷ هزار مشترک، گازرسانی به ۶۵ روستای واجد الشرایط و ۲۶۰ واحد صنعتی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد با کاهش ۵/۱۸ میلیون لیتر سوخت مایع و ظرفیت سازی برای صنایع استان به میزان ۱۲۰ هزار مترمکعب بر ساعت از جمله برنامه های شرکت می باشد که با روند اجرایی صورت پذیرفته، انشاء الله تا پایان سال جاری محقق می شود.

46 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

اولین نیروگاه مقیاس کوچک ۲۶ مگاواتی در استان گلستان به عنوان بزرگترین نیروگاه مفیاس کوچک این استان راه اندازی شد تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map