سئو قالب سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو قالب سایت حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئوکار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیماگر » مقالات سئو » سئو قالب سایت یکی از بخش هایی در سئو سایت که کمتر به آن توجه می شود سئو قالب سایت است که باتوجه به استفاده بیشتر شرکت ها از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس امری ضروری برای کاهش دادن جایگاه وبسایت در گوگل به حساب می آید.

یک قالب از چندین نوع برنامه نویسی استفاده می کند تا علاوه بر بارگزاری صحیح ، جذابیت های تصویری هم داشته باشد.

سئو قالب به علت پیچیدگی هایی که دارد کمتر مورد توجه افراد سئوکار قرار می گیرد در صورتی که اگر قالب بهینه نباشد امکان صعود سایت در نتایج گوگل بسیار سخت و زمانبر می شود.

معمولا یکی از دلایل بالا و پایین رفتن مکرر وبسایت ها در نتایج به علت عدم بهینه سازی مناسب قالب است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت.

در این مقاله 11 نکته کلیدی برای سئو قالب سایت را به شما ارائه می دهیم تا با مطالعه این مطلب توانایی بهینه سازی قالب را بدست آورید.

اولین نکته ای که باید در سئو قالب سایت به آن توجه داشت کاهش حجم و فشرده سازی فایل های css  و js  است.

به این معنی که تمام فاصله هایی که میان خطوط کدنویسی این فایل ها وجود دارد یک به یک باید حذف شوند.

شما می توانید به صورت دستی از قسمت ویرایشگر پوشته این کار را انجام دهید ولی اگر می خواهید این کار یکباره و با سرعت بالا برای تمامی فایل ها انجام شود می توانید از افزونه های بهینه سازی مثل autoptimize  استفاده کنید.

اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید این مطلب به شما پیشنهاد می شود : بهینه سازی کد های سایت پس از اینکه فایل های استایل و جاوا در سایت فشرده سازی شد اکنون نوبت این است که تعداد این فایل ها را کاهش دهید تا قالب با سرعت بیشتری لود شود.

برای سئو قالب سایت شما باید تمام فایل های css  را یکپارچه و ادغام کنید و به همین صورت نیز کل فایل های جاوااسکریپت قالب را در یک فایل js  ثبت نمایید.

یکی دیگر از راه حل های سئو قالب این است که پس از یکپارچه سازی کد های js  و css  می توانید به جای اینکه آنها را با لینک مربوطه در صفحه فراخوانی کنید کل محتویات فایل را در قسمت مربوطه قرار دهید.

این کار باعث می شود که حجم قالب به شدت پایین بیاید و در بهینه سازی آن تاثیر بسیار مثبتی دارد.

معمولا قالب هایی که به صورت آماده استفاده می شوند در قلب کد های خود ایموجی و یا شکلک هایی را دارند که برای موتور های جستجو قابل تشخیص نیست به همین دلیل بهترین راه حذف آنها برای بهبود سئو می باشد در قالب اصلی فونت ها در هدر بارگزاری می شوند که موجب عملکرد منفی قالب می شود و برای سئو این مورد حتما باید فونت های گوگل را در فوتر فراخوانی کرد.

این هدف هم با کدنویسی در هسته اصلی قالب و هم استفاده از افزونه ها قابل دستیابی است.

زمانی که فونت های اختصاصی در فوتر و با تاخیر لود می شوند، سرور پاسخ سریعتری برای بارگزاری قالب خواهد داد و این فرآیند با بهبود تجربه کاربری ، نظر خزنده های گوگل و موتورهای جستجو را نیز برای امتیازدهی مثبت به سایت شما جلب می کند.

تمام فایل هایی که یک قالب را تشکیل می دهند اعم از استایل ، جاوااسکریپت و html   باید سئو شوند و با کاهش حجم و حذف کدهای زائد ، زمان بارگزاری آنها کاهش یابد.

کاهش زمان بارگزاری ، یعنی افزایش سرعت سایت که یکی از مهم ترین فاکتورها از دید گوگل مخصوصا از سال 2015 به بعد در رتبه بندی و اعتباردهی به سایت ها می باشد.

پس حتما برای سئو قالب سایت باید با فشرده سازی تمام فایل های موجود ، سرعت بارگزاری را افزایش داد تا زمان رسیدن به صفحه اول گوگل کاهش یابد.

یکی از نکاتی که برای موتور های جستجو خیلی مهم است و معمولا خیلی کم به آن توجه می شود ایجاد تمایز و کنتراست کافی میان رنگ فونت ها و پس زمینه قالب است.

استفاده از رنگ تیره در پس زمینه روشن و یا برعکس می تواند یکی از راهکار های مهم سئو قالب سایت باشد که می تواند موجب افزایش زیبایی سایت نیز شود.

در مقاله تاثیر زیبایی قالب بر سئو این مطلب را به صورت دقیق تشریح کرده ایم که جهت مطالعه برای علاقه مندان جز پیشنهادات ویژه ماست.

Jquery  یکی از کتابخانه های جاوااسکریپت است که در بسیاری از سایت ها استفاده می شود که یک فریم ورک از پیش اماده می باشد و بسیاری از ملزومات قالب را بدون نیاز به کدنویسی مجدد فراهم می آورد.

اما به علت حجم بالایی که دارد می تواند عملکرد قالب را تحت تاثیر قرار دهد به همین دلیل لازم است که در فوتر سایت بارگزاری شود.

به منظور عملکرد بهتر سئو قالب سایت حتما به این بخش توجه کنید و فایل های استایل و جاوایی که در قالب سایت بدون استفاده هستند را حذف کنید.

اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید در قسمت developer tools  می توانید بخش هایی از این فایل ها که مورد استفاده نیستند و با رنگ قرمز نمایش داده شدند را برای هر صفحه مشاهده کنید.

افزونه ها معمولا برای بهبود سئو قالب سایت مورد استفاده قرار می گیرند اما استفاده نابجا و بیش از حد از افزونه و ماژول های اضافی می تواند قالب را سنگین کند و علاوه بار کاهش سرعت آن سبب افت رتبه در گوگل شود.

اگر افزونه ای را نصب کرده اید که در حال حاضر از آن استفاده نمی کنید حتما هم آن را و هم اطلاعاتی را که بر روی هاست شما ذخیره کرده را حذف نمایید.

این خطا زمانی رخ می دهد که مدت زمان مناسبی برای کش مرورگر جهت ذخیره سازی فایل های اصلی قالب تعریف نشده باشد.

مثلا وقتی شما از یک سایت بازدید می کنید برخی از فایل های اصلی مثل لوگو یا جاوا اسکریپت های اصلی قالب روی مرورگر شما برای مدت زمان خاصی ذخیره می شوند و برای بازدید های بعدی دیگر نیاز نیست که مجددا این فایل ها از قالب سایت دانلود و بارگزاری شوند.

از طریق ویرایش و اضافه کردن کد دستوری مربوطه در فایل htaccess  می توانید این مشکل را حل کنید.

عالی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت آدرس : تهران – پونک جهت تماس با سیماگر با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

امکان ارتباط در تلگرام و واتساپ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map