سئو وب سایت در دهکده المپیک در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو وب سایت در دهکده المپیک در تهران کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Seo Khane Menu آنالیز و بررسی سئو و بهینه سازی سایت شما از جمله خدمات تیم سئوخانه می باشد بدین صورت که بعد از درخواست شما و واریز هزینه ی مربوطه و سپس معرفی کلمات کلیدی خود به تیم سئوخانه عملیات زیر انجام می گیرد: عملیات آنالیز و بررسی سئو و بهینه سازی سایت شما توسط تیم سئو و بهینه سازی سایت سئوخانه بر طبق استانداردهای جهانی و چک لیست سئوی تیم سئوخانه صورت گرفته و سپس نتیجه ی عملیات آنالیز سئو سایت شما به صورت PDF به شما ارائه می گردد.

مدت زمان عملیات آنالیز و بررسی سئو سایت شما تا 7 روز به طول خواهد انجامید.

هزینه ی عملیات آنالیز و بررسی سئو سایت شما مبلغ 150.

000 هزار تومان می باشد.

سفارش تیم فنی سئوخانه افتخار دارد تا در زمینه های آموزش سئو و بهینه سازی سایت - طراحی سایت - ارائه هاست و میزبانی وب درخدمت شما سروران گرامی باشد.

مدیر تیم سئوخانه: سید امیر تکیه تلفن تماس: 4277 76 44 21 98+ ایمیل: Info @ SeoKhane.

Com آدرس: تهران - دهکده المپیک - ضلع جنوب غربی میدان المپیک - خیابان ساحل - کوچه 51 - پلاک 39 - طبقه اول - شرکت ایده پرداز داده های ابری آریا (قرار ملاقات با هماهنگی قبلی) کدپستی: 1485844111 آموزش سئو - آموزش سئو و بهینه سازی سایت - سئو سایت - سئو - آموزش بهینه سازی - آموزش سئو سایت - آموزش رایگان سئو و بهینه سازی - آموزش سیو - آموزش SEO - سئو چیست - معرفی سایت به موتور جستجو - سئو سازی - سئوخانه - کلمات کلیدی در گوگل - اموزش سئو میزبانی وب و هاستینگ ابر سرور کپی رایت© 2013-2014.

کلیه حقوق برای سایت سئو و بهینه سازی سایت سئوخانه محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map