سئو وب سایت در هاشمی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو وب سایت در هاشمی در تهران یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

زمان برگزاری جلسات حضوری: جلسه اول :26 آذر ساعت 16 تا 20(جلسه اول را میتوانید رایگان شرکت کنید)جلسه دوم :3 دی ساعت 16 تا 20جلسه سوم :10 دی ساعت 16 تا 20جلسه چهارم :17 دی ساعت 16 تا 20جلسه پنجم:24 دی ساعت 16 تا 20جلسه ششم :1 بهمن ساعت 16 تا 20جلسه هفتم :8 بهمن ساعت 16 تا 20جلسه هشتم :15 بهمن ساعت 16 تا 20   نحوه دسترسی به ویدیوها برای شرکت کنندگان غیرحضوری: هر شنبه، لینک دانلود ویدیو روز سه شنبه را تحویل گرفته و در پایان دوره هم DVD شامل تمام ویدیوها+ مکملها و هدایا (بیش از 80 ساعت ویدیو هدیه وردپرس و دیجیتال مارکتینگ ) درب منزل شما ارسال خواهد شد.

  سطح: از مبتدی تا کاملا حرفه ای (سرفصل ها را مطالعه کنید) اکثر افراد در زمانی که به دنبال چیزی هستند مثلا قصد خرید محصولی را دارند ، عبارت های مختلف و مرتبط با هدف خود را در گوگل سرچ میکنند و درصفحه SERP (صفحه نتایج سرچ گوگل) به دنبال آن می گردند.

باقی مردم هم (مثل شما) در سه لینک اول به دنبال جواب خود میگردند.

به تصویر زیر نگاهی بیاندازید: دایره بزرگ آبی که روی آن عدد 91.

5% نوشته شده است ، تعداد کلیک های صفحه اول را نشان میدهد.

یعنی بیش از 90 درصد کلیک ها از موتور جستجو گوگل در صفحه اول انجام میشود از این آمار بیش از یک سوم متعلق به لینک اول است! حالا میبینید که حضور در صفحه اول چه اهمیتی دارد؟ حضور شما در صفحه اول گوگل میتواند از هرتبلیغی ارزشمند تر باشد و به همین دلیل است که انجام فعالیت های سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو با وجود سادگی و زمان کمی که میگیرند ، هزینه های زیادی را شامل میشوند.

محتوا پادشاه است! این جمله را مدیر بخش ضد اسپم گوگل آقای مت کاتس اعلام کرد.

این فقط مربوط به سئو نیست ، شما از طریق سئو قصد دارید به یک نتیجه ای برسید ، چیزی بفروشید ، ایمیل جمع کنید ، برند کنید و .

.

.

به هر حال در تک تک این مراحت محتوا برای شما یکی از مهمترین بخش هاست که میتواند کاربر را از طریق موتور جستجو به سایت شما هدایت کند ، کاربر را با شما و خدمات شما اشنا کنید ، به کاربر ثابت کند چقدر شما با ارزش هستید و هر کار دیگر که مد نظر شما باشد را برای شما انجام دهد.

در این آموزش 4 ساعته به بررسی نکات مهمی در مورد بازاریابی دیجیتال ، جایگاه سئو و انواع سیستم های مدیریت محتوا میپردازیم.

از آنجایی که تاکید ما بر آموزش سئو وردپرس است، در ادامه نصب وردپرس و تنظیمات اولیه متناسب با SEO را انجام میدهیم و به سراغ معرفی سئو داخلی خواهیم رفت.

همچنین کمی در مورد  UX و بحث احساس کاربر صحبت میکنیم تا برای جلسه دوم آماده باشید     بخشی از ویدیو کلاس ، مطالب مربوط به بخش اول :در این بخش در مورد سئو محتوا صحبت میکنیم.

در ابتدا در مورد مبحث ماه عسل گوگل (Google Honeymoon) صحبت میکنیم و در مورد اهمیت Content در دو ماه اول می پردازیم.

در مورد نوشتن محتوای مناسب برای SEO سایت ، در ویدیو آموزشی رایگان ، چک لیستی برای نوشتن محتوای سئو شده دریافت میکنید که با کمک آن میتوانید در 60 روز اول سایت تازه کار ، محتوای بینظیر تولید کنید و سریعتر در نتایج سرچ گوگل ظاهر شوید.

به هیچ عنوان این ویدیو آموزش سئو حرفه ای را از دست ندهید! در ادامه برای اینکه این صفحات در نتایج جستجو گوگل بهتر و سریعتر بالا بیایند و کاربران هدف را به سمت شما هدایت کنند ، تحقیقات کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ را آموزش میدهیم.

در این بین کار با ابزار حرفه ای Google Adwords را شروع میکنیم تا در تحقیقات کلمات کلیدی و تبلیغات اینترنتی از آن استفاده کنیم فقط بعد از کار کردن با ابزار گوگل ادوردز است که متوجه خواهید شد این ابزار برای برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل چقدر حائز اهمیت است.

همچنین در این جلسه در دوره جامع سئو از ابزارهایی رایگان حرفه ای مثل Power Suite استفاده میکنیم که کار رقابت را به شدت آسان تر میکند.

      بخشی از ویدیو آموزش SEO دوره قبل ، بخش مربوط به جلسه دوم: در این ویدیو آموزشی که بخشی از دوره جامع 50 ساعتی اموزش SEO می باشد به آموزش ابزار Buzze Bundle از مجموعه ابزار های Power Suite می پردازیم.

با کمک این ابزار شما میتوانید موقعیت های لینک بیلدینگ مناسب پیدا کنید.

به این شکل که لینک سایت رقیب و کلمات کلیدی خود را قرار میدهید و این نرم افزار برای شما سایت های عالی برای لینک سازی معرفی میکند.

در این جلسه از دوره جامع سئو به بحث Ressponsive بودن پوسته و کار با ابزار سرچ کنسول گوگل را در پیش خواهیم داشت.

در ادامه هم به بیان اهمیت امنیت ، تاثیر آن بر سئو ، نحوه افزایش سریع امنیت با کمک افزونه های حرفه ای وردپرس میپردازیم.

  در ادامه آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ، در مورد فایل های مهمی که در اکثر سایت ها وجود دارند و برای سئو مهم هستند صحبت میکنیم (robot - htaccess) در این جلسه امنیت را با هم بررسی میکنیم و در مورد اهمیت امنیت بر سئو در سایت های وردپرسی وغیر وردپرسی صحبت میکنیم همچنین به آموزش یک افزونه وردپرسی حرفه ای و فارسی برای امنیت سایت می پردازیم     بخشی از ویدیو آموزش SEO این جلسه: صحیح نوشتن کدهای html سایت یکی از مواردی است که در وضعیت سئو سایت وردپرسی تاثیرگذار است.

در این ویدیو آموزشی از دوره جامع 50 ساعت سئو با یک ابزار رایگان به بررسی وضعیت کدهای html سایت می پردازیم و ایرادات این بخش را استخراج میکنیم.

در این جلسه دوره جامع سئو به بیان یکی از مهمترین بحث های سئو برای سایت های ایرانی می پردازیم یعنی "سرعت" البته سرعت یک پارامتر سئو در تمام دنیاست اما در ایران با توجه به مشکلات مختلف اینترنت و سرعت نه چندان جالب آن ، سرعت از اهمیت بالاتری برخوردار است ، پس با آموزش CDN ، و ابزارهای افزایش و بررسی سرعت کار را شروع میکنیم و آموزش میدهیم چطور لود سایت خود را سریعتر کنید.

بعد از بیان مبحث سرعت (به عنوان آخرین بخش سئو داخلی) بحث سئو OnPage را به پایان میرسانیم و یک چک لیست قدم به قدم سئو داخلی به شما تقدیم میکنیم.

برای اینکه هرچه بیشتر بتوانید از این چک لیست استفاده کنید ، سئو داخلی یک سایت را با چک لیست ارائه شده بررسی میکنیم و تاثیر عملیات های سئو داخلی را با ارائه آمار از قبل و بعد از انجام چک لیست مشاهده خواهیم کرد.

      بخشی از ویدیو کلاس این جلسه از دوره قبل اموزش seo  در این ویدیو آموزشی رایگان که بخشی از دوره جامع 50 ساعت سئو هست کار با محیط مدیریت کلودفلر را آموزش میبینید.

در این ویدیو نحوه فعالسازی سرویس CND با کلودفلر CloudFlare را یاد میگیرید و با بخش های مختلف مثل Minify ، AMP ، بحث های مربوط به کش و .

.

.

را آموزش میبنید  در ادامه مباحث آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ، حالا نوبت به سئو خارجی یا off Page می رسد.

در این بخش با ارائه روش های سئو کلاه سفید کار را شروع میکنیم و در ادامه سئو کلاه سیاه را هم خدمت شما آموزش خواهیم داد.

همچنین به بیان مسئله سئو منفی یا Negative SEO میپردازیم تا بدانید چطور در برابر حملاتی که به سایت شما میشود دفاع کنید.

(منظور حملات هکری امنیت نیست ، بلکه با سئو هم امکان حمله به سایت دیگران وجود دارد!)       بخشی از ویدیو جلسه ساخت بک لینک : در این ویدیو که بخشی از دوره جامع آموزش سئو می باشد ، آموزشی به صورت قدم به قدم وارد سایت ماکروسافت شده و یک بک لینک با Domain Authority یا اعتبار دامنه 100 (بالاترین مقدار ممکن) می سازیم.

به هیچ عنوان این نکته نکات آموزش سئو حرفه ای را از دست ندهید.

لینک سازی که متخصصین سئو در عمل انجام میدهند ، خیلی کم به روش کلاه سفید است چرا که این روش به شدت زمان بر و هزینه بر است.

از طرف دیگر روش کلاه سیاه بسیار خطرناک است و حتی اگر تسلط داشته باشید و مشکلی برای سایت شما پیش نیایید ، ممکن است در اینده با آپدیت های سئو ضربه های سهمگینی به سایت شما وارد شود اما روشی که توسط سئو کارهای حرفه ای انجام میشود ، سئو کلاه خاکستری یا Gray Hat SEO نام دارد ، در این روش در واقع ما از خلا های قوانین سئو استفاده میکنیم و گاها گوگل را دور میزنیم تا هم سریع رتبه بگیریم و هم سایت ما توسط گوگل جریمه نشده و ضربه نخورد در این جلسه مهم 4 ساعته به آموزش تکنیک های کلاه خاکستری می پردازیم و با اضافه کردن نکات مربوط به سوشیال سیگنال ها (سیگنال شبکه های اجتماعی) این مبحث را تکمیل میکنیم با یادگیری سوشیال سیگنال و نحوه صحیح استفاده از آن ، شما میتوانید با هزینه کمتر و سرعت بیشتر رتبه سایت خود را در نتایج سرچ گوگل افزایش دهید به علاوه که مشکلات لینک سازی را هم نداشته باشید:   در این بخش به آموزش موارد زیر خواهیم پرداخت :   بخشی از ویدیو مربوط به آموزش لینک بیلدینگ سئو کلاه خاکستری : در این ویدیو از مجموتعه ویدیوهای آموزش 50 ساعتی سئو در مورد یک روش عالی Link Building به روش کلاه خاکستری یا Gray Hat میپردازیم.

در این ویدیو یاد میگیرید چطور به روش کلاه خاکستری شبکه لینک شخصی یا PBN بسازید و رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید.

همچنین در انتهای ویدیو به بیان نکات حرفه ای برای دعوت کاربر به افزایش CTR یا افزایش نرخ کلیک میپردازیم.

آموزش ابزارهای تخصصی گوگل برای سئو ، در حد یک ساعت و دو ساعت نیست ، برای همین علاوه بر اینکه جلسه 3 و 4 را برای این مبحث کنار گذاشتیم ، ویدیو های مکمل هم از این بخش کلاس سئو را در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در این جلسه کار با گوگل آناالیتیکس را تمام میکنیم و با کمک این ابزار حرفه ای Google ، شروع به تولید بهترین محتوا میکنیم.

 ابزاری که برای انالیز وضعیت سئو سایت خود نیاز دارید سالهای میتوانید بدون ابزار های انالیز سئو کنید و هیچ وقت متوجه ایرادات کار خود نشوید سالها میتوانید سایت های مختلف را سئو کنید و هی چوقت از نقاط ضعف و قوت سایت های خود را متوجه نشوید تا با توجه به آنها سریعتر و راحتر عملیات سئو را انجام دهید   مطالب این جلسه به شرح زیر خواهد بود :  در بخش اول ابزار حرفه ای و رایگان Google Analytics را یاد خواهید گرفت.

با یادگیری گوگل آنالیتیکس چه چیزی را به دست می آورید:   بخشی از ویدیو آموزش Google Analytics : در این ویدیو که بخشی از دوره جامع 50 ساعت سئو هست به آموزش بخش مهمی از ابزار گوگل آنالیز میپردازیم در این ویدیو بخش audience از گوگل آنالیتیکس را با هم بررسی میکنیم و در مورد اکتیو یوزرها حرف میزنیم همچنین آموزشی در مورد نحوه مقایسه کاربرها در بازه های زمانی مختلف خواهید دید.

  در این بخش از دوره تخصصی سئو به آموزش مطالب بیشتری در حوزه سئو می پردازیم که شامل ابزارهای تخصصی گوگل می باشد.

ابزارهایی مثل تگ منیجر (ابزار Tag Manager) و ابزار Adwords گوگل.

ابزار گوگل هم برای تبلیغات و هم برای تحقیقات کلمات کلیدی کاربرد دارد که با یادگیری این بخش میتوان فقط از ابزار گوگل ادوردز استفاده کرد تا یک کسب و کار راه اندازی کرد چرا که نکات حرفه ای و کاربردی در این بخش یاد میگیرید.

ابزار گوگل تگ منیجر یک ابزار حرفه ای ارائه شده توسط گوگل میباشد که با کمک آن میتوانید اتصال بین خدمات مختلف گوگل و ابزارهای دیگر وب را با سایت دیگر مثلا سایت خودتان به وجود آورد   اما چه سرفصل هایی در این بخش آموزش داده میشد؟ آموزش های ادرودز گوگل :   بخشی از ویدیو جلسه ابزارهای تخصصی گوگل: در این ویدیو با ابزار گوگل ادوردز آشنا خواهید شد و یک کمپین ایجاد میکنید.

در این ویدیو از آموزش جامع 50 ساعت سئو با نحوه کار با بخش مدیریت Google Adwords و بحث استراتژی بودجه یا بید استراتژی را یاد خواهید گرفت.

50 ساعت آموزش دیجیتال مارکتینگ + حدود 30 ساعت آموزش ویدیویی وردپرس + ویدیو های آموزشی که بر اساس سوالات شما ساخته میشود و به صورت آپدیت در اختیارتان قرار خواهد گرفت   50 ساعت آموزش دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه ای از وبینارهای دیجیتال مارکتینگ مثل آموزش ایمیل مارکتینگ ، آموزش ویدیو مارکتینگ ، آموزش کانتنت مارکتینگ ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی و .

.

.

گفته خواهد شد در آموزش ویدیویی وردپرس ، به آموزش طراحی سایت از قدم های ابتدایی مثل خرید عملی هاست و دامنه به صورت قدم به قدم ، 15 ساعت آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی ، آموزش کار با افزونه اسلایدر ، آموزش ساخت مگامنو ، آموزش Cpanel و دایرکت ادمین ، آموزش صفحه ساز رایگان در وردپرس ، آموزش افزایش امنیت وردپرس و .

.

.

.

مدرس اولین دوره ایوندمارکتینگ (بیش از 40 ساعت) با همکاری ایوند ، برگزاری دوره های متعدد حوزه وبمستری در موسسات آموزشی ، برگزاری دو دوره آموزش 40 ساعته سئو ، ساخت بیش از 80 ساعت ویدیوی آموزشی در حوزه های مختلف وبمستری ، انجام پروژه های موفق سئو و دیجیتال مارکتینگ ، مشاوره بازاریابی دیجیتال و.

.

.

**مشاور و مدیر کمپین ادوردز سایت Homing.

co **مشاور و مدیر کمپین ادوردز سایت FadakTrains.

com **مجری سئو و طراح کمپین های تبلیغاتی مجموعه لئونارد تولید کننده، صادرکننده و واردکننده محصولات غذایی **مشاور مجموعه نورنگار : Noornegar.

com **مشاور مجموعه 7 میوه : 7mive.

com ** مشاور و طراح کمپین های تبلیغاتی آنلاین باشگاه کارآفرینی تیوان **مشاور و طراح کمپین های تبلیغاتی مجتمع فنی تهران ما در طول سال چندین رویداد مختلف رایگان و غیر رایگان بای آموزش دیجیتال مارکتینگ برگزار کرده ایم.

برای آشنایی بیشتر با نوع تدریس ، مطالب گفته شده و .

.

.

میتوانید این آموزش ها ره به طور رایگان از همین سایت دانلود کنید.

لیست آموزش های رایگان :   4 ویدیو بررسی کیس استادی سئو  در این آموزش به بررسی چندین پروژه سئو انجام شده توسط تیم مدیران سایت می پردازیم.

علاوه بر بررسی پروژه های ما ، نکاتی که رعایت کردیم تا مشکلات را حل کنیم ، پروژه های سئو را هرچه بهتر پیش ببریم و نتایج مثبت دریافت کنیم میبینید.

ما تا به حال دوبار رویداد تجربیات سئو را برگزار کرده ایم که هر دو بار با استقبال بالای کاربران مواجه شدیم.

تماشای این ویدیو آموزشی مفید و رایگان را شدیدا به شما توصیه میکنم .

  آموزش ویدیویی لینک بیلدینگ در این آموزش یاد میگیرید چطور بک لینک رایگان بسازید.

.

.

در این صفحه در قالب 5 ویدیو به ساخت 5 بک لینک دائمی و رایگان برای سایت خود میپردازیم و همه از آتوریتی های بالا هستند و یک لینک از نوع بک لینک EDU می باشد.

شدیدا توصیه میکنم آموزش های رایگان را ببینید و از مطالب آنها استفاده کنید.

پشتیبانی یکی از مهمترین بخش های آموزش هست چرا که مطمئنا بعد از دیدم این حجم از آموزش برای شما سوالات بسیاری پیش میاد که نیاز دارید پاسخ سوالات را از فرد متخصص دریافت کنید به همین دلیل ما راهکارهای زیر را برای شما در نظر گرفته ایم: لازم به ذکر است که پشتیبانی این دوره تا 7 ماه ادامه دارد و تا آن زمان ویدیو های آپدیت به صورت ماهانه ارائه میشود در این دوره شما با ابزارهای تخصصی برای انجام پروژه های سئو آشنا می شوید در زیر میتوانید لیستی از مهمترین این ابزارها را ببینید: در این صورت شما چند راه دارید:   دو گزینه آخر که هیچ! اگر همچین فکرهایی در سر دارید بدانید که به دیر یا زود به اجبار این گزینه ها را از ذهن خود پاک میکنید.

  اگر قصد برون سپاری پروژه های سئو را دارید بدانید که انجام یک پروژه سئو به طور متوسط ماهی یک میلیون تومان هزینه میبرد در حالی که یادگیری آن برای شما به مراتب هزینه کمتری می برد   یادگیری را میتوانید از طرق مختلف انجام دهید برای مثال یک دوره 40 ساعتی سئو دیگر را در وب سایت مدیروب شرکت کنید و 4,000,000 تومان هزینه کنید.

و دوره های مشابه دیگر.

.

.

    تمام عزیزانی که در این حوزه فعالیت میکنند مورد احترام و ارزش برای ما هستند این احترام ، دلیل بر عدم بررسی و آسان کردن کار مقایسه برای کاربر نیست  ما در این کلاس بیش از 50 ساعت آموزش سئو سایت (32 ساعت حضوری + حدود 8 ساعت ویدیو در طول دوره + 7 آپدیت ویدیویی در طول 7 ماه + 2 وبینار پاسخگویی به سوالات در ماه که به صورت ویدیو هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت) در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید سئو را در حد حرفه ای یاد بگیرید و رسما تبدیل به یک متخصص سئو شوید.

علاوه بر تمام موارد بالا 18 ساعت هم آموزش هدیه در اختیار شما قرار میگیرد تا مباحثی که میتواند به گرفتن نتیجه بهتر در سئو به شما کمک کند هم بلد باشید.

این یازدهمین باری هست که ما این کلاس را برگزار میکنیم و در برگزاری این کلاس ها خبره شده ایم.

خداروشکر در هر دوره هم توانستیم سطح بالای رضایت را از دوستان جلب کنیم که به امید خدا این بار نیز تکرار خواهد شد.

در صورتی که هر سوالی دارید از طریق ای دی های زیر در تلگرام ارسال کنید تا ما در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم : AminHashemy@ Aloohimi@ همچنین مدیران سایت رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید .

https://t.

me/modiransite https://www.

instagram.

com/modiransitecom   تهران آدرس:تهران خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، نرسیده به لارستان، پلاک ۴۳۶، ساختمان ادبا انجام پروژه های متعدد سئو مدرس 6 دوره 50 ساعتی سئو ساخت بیش از 130 ساعت ویدیو آموزش دیجیتال مارکتینگ برگزاری دوره های متعدد حوزه وبمستری در موسسات آموزشی تالیف کتاب برنامه نویسی PHP 5 ساخت بیش از 30 ساعت ویدیوی آموزشی در وردپرس انجام پروژه های موفق س دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map