ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

متاسفیم ، ما نمی توانیم صفحه ی مورد نظر شما را پیدا کنیم .

لطفا بروید به خانه .

تمامی حقوق برای وب سایت کدفرند محفوظ است ۹۹-۹۷ مرا به خاطر بسپار آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید آیا شما عضو هستید؟ اکنون وارد شوید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map