ساخت اپلیکیشن نوبت دهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ساخت اپلیکیشن نوبت دهی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نرم افزار نوبت دهی آنلاین نوپرداز جهت راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن نوبت دهی و مشاوره آنلاین پزشکی ما در نوپرداز طراحی سایت نوبت دهی پزشکی بسیار کاملی را طراحی و برنامه نویسی کرده ایم که دارای کنترل پنل های دسترسی متعدد به همراه اپلیکیشن موبایل میباشد.

با خرید این نرم افزار می توانید وب سایت نوبت دهی آنلاین مانند (دکتردکتر - پذیرش۲۴ - دکترتو - دکترساینا - اسنپ دکتر و.

.

.

) راه اندازید کنید.

به اینصورت که پزشکان - مطب ها - بیمارستان ها - مراکز درمان در سایت شما ثبت نام نموده و اقدام به برنامه ریزی مطب یا پزشکان خود کرده و بیماران بر اساس روزهای هفته و زمان های در دسترس بودن نوبت دریافت می نمایند.

امکانات این نرم افزار بسیار زیاد میباشد.

و شما نسبت به رقبای اصلی هیچگونه کم و کثری در خصوص امکانات نخواهید داشت و چه بسا امکانات بیشتری نسبت به آنها دارد.

ما در این نرم افزار راه های درآمد زایی زیادی را تعبیه کرده ایم به طور مثال شما می توانید به صورت مرتب و قابل تعریف مثلا (سه ماهه - شش ماهه و یکساله) از مراکز درمان و مطب ها با قیمت قابل تعریف حق عضویت دریافت نمایید.

و یا بابت دریافت هر نوبت از مطب به صورت درصدی پورسانت دریافت کنید.

  تمام مبالغ پرداخت شده بابت نوبت ها به حساب شما واریز میگردد و پزشکان و مراکز درمان با ارسال و درخواست تسویه حساب مبالغ خود را با کثر پورسانت ها دریافت میکنند.

در قسمت نوبت دهی امکان جستجو بر اساس استان / شهر / تخصص / نام پزشک - مطب - مرکز درمان وجود دارد.

و پس از انتخاب پزشک توسط کاربر وارد صفحه پزشک یا مرکز درمان شده و ضمن مشاهده اطلاعات کامل پزشک که شامل درباره من / تخصص ها / افتخارات و جوایز / شبکه های اجتماعی/ مشاهده آدرس مطب ها و تلفن تماس مطب ها اقدام به دریافت نوبت بر اساس تقویم موجود می نماید.

که پس از دریافت نوبت رسید نوبت به کاربر تحویل داده و پیامکی شامل کد پیگیری - آدرس - تلفن تماس - تاریخ و ساعت مراجعه میباشد.

و همچنین کاربر می تواند با رود به حساب کاربری خود نوبت های اخذ شده را مشاهده نماید.

از دیگر مزیت های این برنامه امکان مشاوره آنلاین با پزشکان میباشد.

که پزشکان می توانند با تعریف زمان آنلاین بودن اقدام به مشاوره به بیماران نمایند.

و کاربران سایت با جستجو بر اساس شهر / تخصص با پزشک و پرداخت مبلغ حق مشاوره به پزشک خود گفتگو میکند.

  در محیط گفتگو امکان تایپ نوشتاری - ارسال فایل - ارسال تصویر و تماس تلفنی وجود دارد.

به اینصورت که شماره تلفن پزشک به بیمار یا کاربر نمایش داده نخواهد شد.

درآمدزایی از این قسمت به اینصورت میباشد که شما بابت هر مشاوره از پزشک به صورت درصدی پورسانت دریافت می کنید.

و مانند نوبت دهی تمام مبلغ به حساب شما واریز شده و پزشکان با درخواست تسویه حساب مبلغ خود دریافت میکنند.

یکی دیگر از امکانات این نرم افزار پرسش و پاسخ میباشد.

که کاربران با پرداخت مبلغ معین بابت هر پرسش اقدام به ایجاد پرسش در سایت میکنند.

پزشکان این پرسش ها را در پنل کاربری خود مشاهده کرده و به آن ها پاسخ میدهند.

و پزشکان از این طریق درآمد زایی خواهند داشت.

راه اندازی این سیستم باعث ماندگاری سایت شما و همچنین تولید محتوی سایت شما کمک میکند.

و دیگر امکان مهم سیستم نوبت دهی نوپرداز امکان وبلاگ میباشد که شما می توانید در کنار وب سایت نوبت دهی یک سایت خبری یا مجله اینترنتی کامل داشته باشید مطالب خود را در دسته بندی هایی که قبلا از طریق پنل مدیریت ایجاد کرده اید منتشر کنید.

قسمت وبلاگ (مدیریت محتوی) امکانات کامل یک سایت خبری را دارا میباشد.

که شامل ( دسته بندی مطالب - ارسال نظرات ۰ مدیریت نظرات - ویرایش اخبار - جستجو گزارشگیری مطالب - نمایش مطالب مشابه - برچسب های مطلب - مطالب پربازدید - آخرین مطالب و.

.

.

) را دارا میباشد.

در کنار وب سایت یک اپلیکیشن نوبت دهی پزشکی برای بیماران و کاربران موجود است که از طریق اپلیکیشن می توانند تمام امکاناتی که کاربران در سایت از آن استفاده میکنند در اپلیکیشن هم از آن استفاده کنند.

مانند ( دریافت نوبت/ جستجو پزشکان / مشاهده پروفایل پزشک / مشاهده پروفایل بیمارستان ها / مشاهده نوبت های اخذ شده / دریافت مشاوره آنلاین / ارسال پرسش و پاسخ / مشاهده مطالب و اخبار / تنظیم حساب کاربری ) را دارا میباشد.

در اپلیکشین ما امکان زیبایی را فراهم کرده ایم که پس از اینکه کاربر اقدام به دریافت نوبت نماید از رسید نوبت یک Screenshot در گالری گوشی ذخیره میشود که چنانچه به هر دلیلی نتوانست به اپ دسترسی پیدا کند از این طریق بتواند نوبت خود را داشته باشد.

در کنار تمام این مزایا ما سیستم ارسال پیامک بسیار حرفه ای را در نظر گرفته ایم که نقش مهمی را در سیستم دارد.

در موارد زیر سیتسم اقدام به ارسال پیامک می نماید: برای کسب و کارهای اینترنتی داشتن اپلیکیشن یک امر اجتناب ناپذیر میباشد.

در کنار وب سایت یک اپلیکیشن نوبت دهی پیشرفته آماده کرده ایم که امکانات متععد و بسیاری را دارد.

و به شما در بازار رقابت در حوزه فعالیت خود کمک میکند.

در زیر تصاویری از محیط اپلیکیشن نوبت دهی و مشاوره آنلاین آمده است اطلاعات روبرو برای ورود به عنوان بیمار یار کاربر عادی میباشد قبل از خرید مطالعه کنید در این بخش ما به سوالات عمومی شما در زمینه طراحی سایت پزشکی و نرم افزار نوبت دهی نوپرداز تا حد امکان پاسخ داده ایم چنانچه سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از فرم زیر پرسش و درخواست خود را ثبت کنید.

چنانچه از نرم افزار نوبت دهی پزشکی نوپرداز که شامل وب سایت و اپلیکیشن موبایل میباشد را خریداری کنید مدت زمان آن ۱۰ روز میباشد.

ولی اگر سفارش یک پروژه اختصاصی را داشته باشید نسبت به شرح و کلیات سفارش شما زمان بندی اعلام خواهد شد.

نرم افزارنوبت دهی مراکز درمانی (بیمارستان ها - کلینیک ها)، مطب ها به همراه اپلیکیشن موبایل نوبت دهی می باشد که بر اساس فریمورک اختصاصی به زبان محبوب PHP / MYSQL کدنویسی شده است.

سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکی نوپرداز در قالب های متفاوت طراحی و پیاده سازی شده است که شامل ۳ قالب انتخابی و همچنین امکان طراحی قالب اختصاصی برای آن هم وجود دارد.

بله سیستم نوبت دهی دارای یک نسخه تحت وب و همینطور یک نسخه اپلیکیشن اندروید میباشد.

که می توانید برای تهیه نسخه ios سفارش اختصاصی دهید بله تمام سایت های که با سیستم مدیریت محتوی نوپرداز طراحی می گردد واکنشگرا و Responsive بوده و در تمام دستگاه های PC / Laptop / Tablet / Mobile با بهترین کیفیت و حفظ یکپارچگی قابل نمایش است.

تمام محصولات شرکت دارای خدمات پشتیبانی و گارانتی ۳ ماهه رایگان جهت رفع موارد و تغییرات میباشد.

که در ساعات اداری صورت میگیرد و چنانچه قصد پشتیبانی بصورت مداوم را دارید می توانید قرارداد پشتیبانی سالانه یا ۶ ماهه با شرکت امضاء نموده و از این خدمات که شامل پشتیبانی ۲۴ ساعته - رفع باگ - انجام تغییرات - برنامه نویسی امکانات و ویژگی های جدید ارائه شده توسط شما میباشد شرکت نوپرداز دارای سرورهای اختصاصی در ایران و آلمان بوده و میتواند وب سایت شما را بصورت اختصاصی با Uptime 99% میزبانی کند.

در بسته های میزبانی هزینه میزبانی وب بصورت جداگانه میباشد.

عموما برای یک سایت شرکتی و اطلاع رسانی می توانید با 2 گیگابایت فعالیت خود را شروع کنید و نوپرداز تا هر مقدار فضایی که شما بخواهید می تواند در اختیار شما قرار دهد.

این مورد بستگی به نوع فعالیت و بعضا سلیقه شما خواهد داشت.

به طور مثلا دامنه ir معرف کشور ایران، دامنه org مخصوص سازمان ها، دامنه edu مخصوص موسسات و مراکز آموزشی بزرگ و بین المللی است.

اما در نهایت هیچ کدام یک از پسوند های مذکور در عملکرد فنی وب سایت با یک دیگر تفاوتی نخواهند داشت.

نوپرداز در بخش زبان های Client-side از زبان های HTML5, CSS3, Javascript, Jquery استفاده می کند و در بخش Server-side از زبان PHP و بانک اطلاعاتی MySql بهره می برد.

پس از پایان مراحل طراحی وب سایت ، آموزش مدیریت و به روز رسانی وب سایت به طور کامل به کارفرمایان محترم آموزش داده خواهد شد.

به طوری که حتی افراد غیر متخصص نیز به راحتی بتوانند وب سایت را مدیریت و به روز رسانی نمایند.

طراحی سایت نوبت دهی سیستمی است به منظور رزرو آنلاین نوبت و وقت ویزیت از پزشک که بیمار بعد از مراجعه به سایت می تواند لیستی از پزشکان را ببیند که حتی می توانند این پزشک ها از درمانگاه های مختلف باشند.

بعد از انتخاب پزشک می توانند با مشاهده وقت های خالی پزشک نوبت خود را رزرو کرده و هزینه ویزیت را در سایت به صورت آنلاین بپردازد و در وقت مقرر در مطب یا درمانگاه حاضر شوید.

این سیستم مورد استقبال پزشکان، درمانگاه ها و بیماران می باشد که نیازهای این سه دسته را برطرف می نماید.

حال در ادامه توضیح بیشتر و تخصصی تری در این زمینه می دهیم.

نرم افزارنوبت دهی مراکز درمانی (بیمارستان ها - کلینیک ها)، مطب ها به همراه اپلیکیشن موبایل نوبت دهی می باشد که بر اساس فریمورک اختصاصی به زبان محبوب PHP / MYSQL کدنویسی شده است و قابل نصب و استفاده در هاست های اشتراکی و اختصاصی با پیش نیازهای معمول و رایج میباشد و همچنین امکان طراحی و پیاده سازی برنامه به صورت کاملا اختصاصی و با افزودن امکانات دلخواه و مورد نظر شما امکان پذیر می باشد.

پزشکان و درمانگاه ها می تواننذ خود را در این سایت به بیماران و کاربران معرفی کنند و روزهای خالی جهت دادن وقت ویزیت به بیماران را مشخص و قیمت ویزیت را تعیین کنند و منشی های مطب دیگر نیازی نیست به صورت سنتی و مکتوب وقت های بیماران را ثبت کنند و از سایت حتی به عنوان سیستم حسابداریشون استفاده کنند چرا که همه پرداخت ها ثبت می شود و حتی امکان گزارش گیری از پرداخت ها وجود دارد.

در سامانه و نرم افزار نوبت دهی نوپرداز پزشکان می توانند از طریق وب سایت و اپلیکیشن با بیماران از طریق چت نوشتاری درون برنامه با امکان ارسال عکس و فایل و صدا اقدام به مشاوره نمایند.

به اینصورت که بیمار یا کاربر پس از جستجو و پیدا کردن پزشک مورد نظر خود اقدام به درخواست مشاوره می نماید و پس از پرداخت هزینه حق مشاوره شروع به گفتگو با پزشک می نماید این امر هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت قابل انجام است.

و مشاوره چند ساعت فعال است و تعیین ساعت فعال بودن مشاوره از طریق مدیریت سایت قابل تنظیم است.

و پس از پایان مشاوره هزینه با  کثر کمیسیون سایت به حساب پزشک وارد می شود.

و پزشکان می توانند درخواست تسویه حساب نموده و پول بستانکاری خود را برداشت نمایند.

یکی دیگر از قابلیت های مهم نرم افزار نوبت دهی نوپرداز امکان پرسش و پاسخ می باشد.

که کاربران می توانند در دسته بندی ایجاد شده پرسش های خود را با پرداخت هزینه حق ارسال پرسش مطرح نمایند که تعریف رایگان بودن پرسش و پاسخ و یا پولی بودن این قابلیت از طریق مدیریت قابل انجام است.

این پرسش ها در پنل مدیریت ثبت می شود و مدیریت پس از تایید پرسش آن را منتشر میکند.

پزشکان در حساب کاربری خود می توانند مشخص نمایند که از (همه دسته بندی ها یا دسته بندی خاصی پرسش ها برای آنها ارسال و در پنل حساب کاربری نمایش داده شود) و پرسش هایی که هنوز پاسخی به آن داده نشده را می توانند پاسخ دهند.

پس از اینکه پاسخ از طرف پزشک داده شد مبلغ کمیسیون کثر و مبلغ حق پرسش به حساب پزشک منظور می گردد.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی و مشاوره آنلاین نوپرداز امکانات بسیار زیادی در قسمت نوبت دهی مانند دریافت نوبت / مشاهده نوبت های من / اطلاع از جزییات نوبت و آدرس و تلفن های مطب / اطلاع از لغو نوبت / مشاوره آنلاین / مشاهده پروفایل پزشکان / جستجو پزشکان / شارژ حساب / ایجاد پروفایل و.

.

.

در اختیار کاربران شما قرار میدهد.

خروجی برنامه اپلیکیشن اندروید و ios می باشد.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی در کنار طراحی سایت بدین دلیل مهم است که امروز استفاده کاربران از موبایل بسیار بیشتر از کامپیوتر و لپ تاپ است و با داشتن یک اپ حرفه ای به صورت پیشرفته تر عمل کرده و کاربران و یا بیماران بیشتری را به سمت مطب و یا درمانگاه خود می کشانید.

سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکی نوپرداز در قالب های متفاوت طراحی و پیاده سازی شده است که شامل ۳ قالب انتخابی و همچنین امکان طراحی قالب اختصاصی برای آن هم وجود دارد.

سامانه نوبت دهی نوپرداز دارای بخش ها و سطح دسترسی های مختلفی میباشد مانند ( پزشک - منشی پزشک ) (درمانگاه - منشی درمانگاه) (بیمار) (مدیریت سایت) که هر کدام دسترسی های ویژه ای دارند.

که در زیر امکانات آن برای شما شرح داده شده است.

  لیست امکانات پنل مدیریت لیست امکانات پنل پزشکان و مطب ها لیست امکانات پنل مراکز درمان لیست امکانات حساب کاربری بیماران و کاربران  دمو و پیشنمایش حساب کاربری بیمارستان / مراکز درمان :  دمو و پیشنمایش پنل مدیریت توجه: امکانات سامانه نوبت دهی آنلاین بصورت کامل بصورت پیشفرض میباشد و قابلیت اضافه کردن امکان دلخواه و یا شخصی سازی برنامه امکان پذیر میباشد قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی در نوپرداز با توجه به درخواست ها و تغییرات شما متغیر میباشد و تعرفه برنامه سامانه کامل تحت وب بدون اپلیکیشن 7.

500.

000 تومان و تعرفه برنامه به همراه اپلیکیشن 12.

000.

000 تومان شروع میشود که باز هم جهت اطلاع از قیمت دقیق تر باید با شرکت تماس بگیرید که ضمن مشاوره رایگان، از قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن اطلاع دقیق کسب نمایید.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید از بخش نمونه کارهای طراحی سایت نوپرداز، نمونه کارهای مربوط به طراحی سایت نوبت دهی آنلاین نوپرداز را ملاحظه نمایید.

دیگر نمونه کارهای طراحی سایت نوپرداز را مشاهده کنید • طراحی سایت نوبت دهی چیست؟طراحی سایت نوبت دهی سیستمی است به منظور رزرو آنلاین نوبت و وقت ویزیت از پزشک که بیمار بعد از مراجعه به سایت می تواند لیستی از پزشکان را ببیند که حتی می توانند این پزشک ها از درمانگاه های مختلف باشند.

• طراحی اپلیکیشن نوبت دهی چیست؟طراحی اپلیکیشن نوبت دهی و مشاوره آنلاین نوپرداز امکانات بسیار زیادی در قسمت نوبت دهی مانند دریافت نوبت / مشاهده نوبت های من / اطلاع از جزییات نوبت و آدرس و تلفن های مطب و.

.

.

در اختیار کاربران شما قرار میدهد.

• پلتفرم نرم افزار نوبت دهی نوپرداز چگونه است؟نرم افزارنوبت دهی مراکز درمانی (بیمارستان ها - کلینیک ها)، مطب ها به همراه اپلیکیشن موبایل نوبت دهی می باشد که بر اساس فریمورک اختصاصی به زبان محبوب PHP / MYSQL کدنویسی شده است.

• قالب های نوبت دهی آنلاین نوپرداز به چه شکل طراحی شده است؟سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکی نوپرداز در قالب های متفاوت طراحی و پیاده سازی شده است که شامل ۳ قالب انتخابی و همچنین امکان طراحی قالب اختصاصی برای آن هم وجود دارد.

نوپرداز در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو بصورت اختصاصی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد.

ما مفتخر هستیم که در این مسیر با پشتیبانی مناسب و حرفه ای همانطور که کسب و کارهای زیادی را به ثمر نشانده ایم تا رسیدن به موفقیت همراه شما باشیم.

فعالیت شرکت از سال 1395 آغاز شده است که طی این مدت توانسته ایم کسب و کار های زیادی را در این مسیر همراهی نماییم.

در تمامی پروژه های پیاده سازی شده توسط شرکت طراحی وب سایت نوپرداز از قالب های اختصاصی استفاده شده است و زبان برنامه نویسی سایت ها php می باشد.

از نظر سرعت انجام پروژه نیز حداکثر بعد از 24 پس از عقد قرار داد تیم طراحی و توسعه شرکت برای آغاز پروژه اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مشاهده بیشتر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map