ساخت ایمیل اختصاصی برای سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت ایمیل اختصاصی برای سایت شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بعد از خرید هاست نوبت به مدیریت کنترل پنل میرسه.

یکی از بخش های بسیار مهمی که باید در خصوص پیکربندی اون اقدام کنید، مدیریت ایمیل ها و همچنین ساخت یک ایمیل سازمانی اینفو برای کسب و کارتون هست.

تو این ویدیو آموزشی از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم نحوه ساخت ایمیل info برای سایت در هاست سی پنل رو به شما آموزش بدیم، تا پس از اون شما قادر باشین اکانت های ایمیل اختصاصی با پسوند های مختلف داخل هاست وب سایتتون ایجاد کنید و از اون ها برای ارسال و دریافت ایمیل های مهم و رسمی استفاده کنید.

در این مقاله آموزشی به مباحث زیر می پردازیم: تصور کنین که مدیر یه وب سایت بزرگ هستین و وب سایت شما از قسمت های مختلفی تشکیل شده، مثلا داخل یه قسمت از سایت محصولاتتون رو به فروش می رسونین، داخل یه قسمت دیگه از کاربرانتون پشتیبانی می کنین، تو یه قسمت هم آموزش های متنوع به کاربرانتون ارائه میدین، خیلی خب ممکنه شما برای مدیریت هر قسمت از وب سایتتون افراد خاصی رو استخدام کرده باشین و میخواین اون افراد تحت نظارت شما با کاربران وب سایتتون در ارتباط باشن و به پیشبرد اهداف شما کمک کنن، استفاده از ایمیل یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی داخل تجارت الکترونیک محسوب میشه، و شما توسط امکانات متنوع تو هاست سی پنل قادر هستین برای هر کدوم از کارمندانتون، آدرس های ایمیل اختصاصی ایجاد کنید.

مراحل ایمیل اینفو  دقیقا مثل ساخت سایر ایمیل ها در هاست هست با این تفاوت که آدرس ایمیل ما از پیش تعیین شده و باید عبارت info  رو در فیلد نام آدرس ایمیل وارد کنیم.

در ادامه به مراحل ساخت ایمیل اینفو می پردازیم اما قبل از اون اجازه بدید با یک مثال کاربرد ایمیل های اختصاصی هاست رو تشریح کنیم.

مثلا برای بخش فروش آدرس ایمیل [email protected] بخش پشتیبانی [email protected]، بخش آموزش [email protected] و برای بخش مدیریت آدرس ایمیل [email protected] رو توسط این قابلیت سی پنل ایجاد کنین تا بخش های مختلف شرکت شما قادر باشن با آدرس های ایمیل اختصاصی و رسمی که متعلق به نام دامنه وب سایت شما هستش پیام های خودشون رو رد و بدل کنن، برای ساخت آدرس ایمیل اختصاصی info داخل هاست سی پنل در ادامه این آموزش کاربردی با ما همراه باشید.

در ابتدا از طریق آموزش نحوه ورود به سی پنل وارد هاست سی پنل وب سایتمون میشیم.

قبل  از شروع مراحل ساخت ایمیل باید مطمئن بشیم که تو این هاست امکان ساخت اکانت ایمیل از سمته شرکت هاستینگ فراهم شده یا خیر، برای انجام این کار از پنل سمته راستی یعنی STATISTICS میایم پایین تا برسیم به قسمت Email Accounts و همونطوری که میبنین تو این هاست امکان ساخت 50 آدرس ایمیل وجود داره و تا حالا فقط یک اکانت ایمیل ایجاد شده.

پس حالا با اطمینان بیشتر آموزش رو ادامه میدیم، سپس از قسمت email بر روی آیکون email accounts از اینجا کلیک می کنیم تا وارد صفحه ساخت و تنظیمات اکانت ایمیل تو سی پنل بشیم.

حالا به صفحه ای مشابه تصویر زیر هدایت می شوید.

روی دکمه create+ کلیک کنید.

تو این صفحه از قسمت Add Email Account قادر هستیم یه اکانت ایمیل جدید برای خودمون ایجاد کنیم، برای انجام این کار باید فیلد های زیر رو با دقت تکمیل کنیم: حالا برای نهایی سازی ساخت این اکانت ایمیل از این پایین بر روی دکمه آبی رنگ crate کلیک می کنیم تا پیغام سبزرنگ account created رو از اینجا مشاهده کنیم و فقط مشاهده این پیغام به این معناست که اکانت ایمیل ما به خوبی ساخته شده.

بعد از ساخت ایمیل یه مقداری میایم پایین تا برسیم به قسمت Accounts، اکانت ایمیل های ایمیل ساخته شده توسط ما تو این قسمت قرار گرفتن، ایمیل info همون اکانت ایمیلی هستش که الان ساختمیش.

در مقابل اکانت با کلیک روی دکمه mannage قادر هستیم رمزعبور ورود به این آدرس ایمیل رو اگه فراموشش کردیم بازیابی کنیم، در همون صفحه از قسمت Allocated Storage Space قادر هستیم حجم این اکانت ایمیل رو ویرایش کنیم و کاهش یا افزایشش بدیم، و از طریق دکمه delete email account هم قادر هستیم این اکانت ایمیل رو برای همیشه حذف کنیم.

حالا اگه روی دکمه more از اینجا کلیک کنیم یه سری آیتم وجود داره که میخوایم به شما توضیحشون بدیم: داخل ویدیو آموزشی بعدی نحوه ورود به اکانت ایمیل از طریق وب میل رو به شما آموزش میدیم تا پس از اون قادر باشین وارد رابط کاربری مدیریت اکانت های ایمیل ساخته شده بشین و ایمیل های ارسالی و دریافتیتون رو مدیریت کنید، پس با ما همراه باشید و برای مشاهده آموزش های بیشتر درمورد سی پنل که یکی از محبوب ترین کنترل پنل های مدیریت هاست محسوب میشه.

سلام خسته نباشید من یه دامنه دارم که روی وبلاگ بلاگ اسکای تنظیمش کردم و در عین حال میخوام به عنوان ایمیلم باشه،هاست هم خریدم ،فقط اینکه من کجای سی پنل باید این رو راه اندازی کنم؟ ممنون میشم،راهنمایی کنید.

سلام سایتتون خیلی عالی هست و من اموزشی که دیدم و تونستم استفاده کنم مفید و ساده بود مرسی که هستی سلام خواهش میکنم خانم سودابه.

موفق باشید واقعا عالیه تمام اموزشهاتون بیست بیست دمتون گرم حتما هاستم از شما تهیه می کنم چرا ایمیل هایی که به این صورت ساخته می شن.

توسط جی.

میل اسپم می شن.

بارها امتحان کردیم با دامنه های مختلف ب نظر می رسه جی.

میل ایمیل های شخصی که از ادرس دامنه های مختلف ساخته می شه رو اسپم می کنه سلام و وقت بخیر، اسپم شناخته شدن این مسئله به خاطر گزارش‌ها و عدم عبور از فیلترهای شناسایی اسپم توسط گوگل هستش برای این مشکل بهتره تا از یک آی‌دی دیگه برای ایمیل استفاده کنید.

چرا که info به دلیل گستردگی که داره باعث میشه تا ایمیل‌های اسپم زیادی هم دریافت کنید با وجود اینکه ایمیلتون جایی ثبت نشده.

موفق باشید سلام از کجا میتونم ایمیل اینفویی که ساختم رو چک کنم؟ سلام و وقت بخیر کافیه بعد از آدرس دامنه‌تون عبارت 2095: یا 2096: را وارد کرده و وارد محیط ایمیل بشید.

با سلام و خسته نباشی ببخشید من یک سوال در مورد ساخت ایمیل های متعدد در هاست داشتم اگه من بخواهم مثلا 10 ایمیل پراستفاده در هاست بسازم، این مشکلی برای حجم هاست ایجاد نمیکنه؟ یا اینکه خود سایتو هاست با اشکالی مواجه نمیشن؟ ممنون میشم یک جواب قطعی بهم بدید با تشکر سلام و وقت بخیر، شما میتونید هنگام ساخت ایمیل فضایی که بابت هر اکانت میدین را محدود کنید و از این طریق بر روی فضای هاست که مقدار مشخصی از اون توسط ایمیل اشغال میشه را مدیریت کنید.

خیر، ساخت ایمیل با چندین اکانت مشکلی برای هاست شما به وجود نمیاره و تنها فضای هاست شماست که با ارسال ایمیل رفته رفته کمتر میشه که میتونید فضای خودتون را ارتقا بدید یا اینکه ایمیل‌های غیرضروری را حذف کنید.

موفق باشید 🙂 ممنونم از پاسختون سلام از کجا می شه فهمید cpanel که خریدیم چندتا ایمیل می شه باهاش ساخت سلام، تو توضیحات پکیج هاست ذکر میشه.

اگر نشده بود سوال کنید.

با سلام و تشکر از عوامل خوب برنامه،لطفاً راهنمایی بفرمائید چگونه وارد ایمیل info شویم و یا اینکه کسی هست ایمیل info برای دامنه من با این اسم [email protected] بسازه? ضمناً بخاطر اینکه دامنه را ثبت کردم اما الان میگه به ایمیل info که در بالا ذکر کردم مراجعه کن و کد 10 رقمی را وارد کن.

سلام، از آموزش نحوه ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل از طریق هاست سی پنل استفاده کنید.

سلام ممنونم از آموزش بسیار دقیق و کاملتون …سایت هایی که روی سرور هستن رو چطوری براشون ایمیل info تعریف کنیم؟! سلام، باید روی سرور امکان استفاده از وبمیل فراهم شده باشه و نرم افزارش نصب شده باشه.

الان من رو سرورم وب میل نصب کنم میتونم ایجاد کنم ایمیل خودمو؟! در ضمن من هاست ندارم سایت من روی سرور هستش ! سلام میخواستم اگه امکانش هست اسم افزونه ای که لینک های شمارو بصورت زیر مجموعه ای کرده رو بهم بگید .

مثلا اول مقالات بعد hosting و….

به این مدل لینک چی میگن با تشکر سلام و احترام؛ از افزونه برای سایت استفاده نکردیم اکثر موارد تنظیمات قالب هستند یا قابلیت هایی که خود وردپرس ارائه کرده.

ممنون از سایت خوب و مفیدتون بنده هروقت در ارتباط با سی پنل نیازمند راهنمایی می شوم از طریق مطالب سایت خوبتون براحتی مشکلم رفع می شود.

با آرزوی موفقیت روز افزون سلام خسته نباشید من دقیقا طبق توضیحات پیش رفتم و ایمیل ساختم ولی کنارش علامت دریافت و ارسال نیومده سلام و احترام؛ در بروزرسانی جدید سی پنل چنین گزینه ای وجود نداره.

یکبار ارسال و دریافت رو به صورت دستی تست کنید و به آدرس دلخواهتون ایمیل بزنید و وضعیت رو چک کنید.

سلام خسته نباشید من میخوام از طریق یه اپلیکیشنی که داریم مثلا یک بازی از کسانی که بازی مون رو دانلود کردن ایمیل هاشونو بگیرم تو یک فرم و زمانی که اونا آدرس ایمیلشونو میدن تو یه بخشی از سایت من سیو بشه تا بعدا بتونم باهاشون در ارتباط باشم ولی نمیدونم این پایگاه داده رو چطوری از قبل تو سایت تعریف کنم و بسازم که لینکشو داخل بازی مون قرار بدم لطفا رانمایی بفرمایین سلام روز بخیر؛ آموزش ساخت دیتابیس رو مطالعه کنید.

اگر به قابلیت ریموت دیتابیس برای ذخیره اطلاعات نیاز داشتید از هاستینگتن جویا بشید که آیا ارائه شده یا نه.

نحوه ساخت دیتابیس در سی پنل توسط ابزار MySQL Databases آموزش ساخت دیتابیس در دایرکت ادمین سلام ممنون هاستم برا میزبان فاست الان با این آموزش دیگه میتونم؟ سلام روزبخیر؛ آموزشی که خدمتتون ارسال کردم نحوه ساخت دیتابیس در هاست بود اما برای متد ذخیره ایمیل ها در جایی که مد نظرتون هست و ارتباطش باید با برنامه نویس صحبت کنید.

سلام مجدد الان من این پایگاه داده رو ساختم یوزر و پسورد رو هم نگهداشتم ولی اون لینکی که بخوام بدم کجاست؟ سلام شما برای ایجاد همچین سیستمی، نیاز به ساخت یک وب سرویس تحت هاست دارید.

از طریق ایجاد API بین اپلیکیشن و وب سرور میتونید اطلاعات بگیرید و در دیتابیس ذخیره کنید.

اگر هم تمایل به دسترسی به اطلاعات ارسالی کاربر دارید، مستقیما میتونید به دیتابیس درون هاست مراجعه کنید.

یا اینکه یه پلتفرم آنلاین درست کنید تا با رابط کاربری بهتر اطلاعات نمایش بده اگر سوالی داشتید خوشحال میشم کمکی بکنم بتون سلام ممنون سلام ممنون از وقت و تلاشتون بسیار عالی و کارآمد بود سلام من این کار ها رو انجام دادم اما نمیدونم هالا باید چیکار کنم کمک کنید ممنون سلام روزبخیر؛ ایمیل اینفو رو ساختید؟ برای ارسال ایمیل از طریق هاست یک آموزش خدمتتون ارسال می کنم.

نحوه ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل از طریق هاست سی پنل سلام وقت بخیر چرا رنچمز عبوری که خودشم میده میگه قابل قبوا نیست و ارور میده الان باید چکار کنم؟ سلام روزبخیر؛ می تونید مججدا وارد بخش ایمیل های هاستتون بشید و رمز عبور ایمیل رو تغییر بدید سپس بررسی کنید.

سلام ممنونم از اطلاعات کاملتون من برای ساخت ایمیل INFOهمه مراحل رو انجام دادم ولی رمز قبول نمی کنه رمزشم اتوماتیک زدم باز قبول نمی کنه سلام وقت بخیر؛ احتمالی در مراحل ساخت ایمیل یک اشتباهی صورت گرفته.

هاستون رو بررسی کنید و ببینید آیا ایمیل info ایجاد شده؟ می تونید رمز ایمیل رو از طریق هاست تغییر بدید و مجددا بررسی کنید یا کلا ایمیل رو حذف و یکبار دیگه ایجادش کنید.

از طریق برنامه جیمیل نمیشه وارد شد ؟ سلام روزبخیر؛ امکان اتصال سرویس ایمیل به جیکیل فراهم هستش آموزشش رو خدمتتون ارسال میکنم.

نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وقتی پاسخی برای دیدگاهم ارسال شد، مرا از طریق ایمیل آگاه کن.

سلام روزبخیر؛ قبل از هر چیزی باید با انواع سیستم های مدیریت.

.

.

سلام وقت بخیر؛ بسیار خوشحالیم که همت و پشتکار شما در راه اند.

.

.

سلام روزبخیر؛ اول از همه خرید هاست و دامنه انتاب یک سیستم مد.

.

.

سلام روزبخیر؛ در این خصوص می تونید از افزونه های محاسباتی مث.

.

.

سلام روزبخیر؛ می تونید ز دامنه های مجزا استفاده کنید هم اینک.

.

.

  سلام روزبخیر؛ قبل از هر چیزی باید با انواع سیستم های مدیریت.

.

.

سلام وقت بخیر؛ بسیار خوشحالیم که همت و پشتکار شما در راه اند.

.

.

سلام روزبخیر؛ اول از همه خرید هاست و دامنه انتاب یک سیستم مد.

.

.

سلام روزبخیر؛ در این خصوص می تونید از افزونه های محاسباتی مث.

.

.

سلام روزبخیر؛ می تونید ز دامنه های مجزا استفاده کنید هم اینک.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map