ساخت سایت به زبان انگلیسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید ساخت سایت به زبان انگلیسی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی وب سایت خارجی یا ساخت سایت به زبان انگلیسی، مهارتی است که ما طی ۱۶ سال سابقه کاری خود، به عنوان یک شرکت طراحی سایت ،‌ وقتی به دفعات زیاد برای مشتریان خود انجام داده ایم، در آن مسلط شده ایم.

طراحی وب سایت انگلیسی نیازمند دانلود فونت انگلیسی طراحی وب است و نمی توان از هر فونتی برای هر کاری استفاده کرد.

نحوه طراحی سایت چند زبانه بسته به تخصص شرکت طراح، از یک شرکت به شرکت دیگر تفاوت هایی دارد اما ما در داده ورزان، طراحی قالب دوزبانه یا چندزبانه را به آسانی انجام می دهیم.

اگر شرکتی بخواهد در طراحی وب سایت چند زبانه، حرفه‌ای شود، می بایست به تکنیک های طراحی سایت چندزبانه مسلط باشد.

طراحی سایت چند زبانه با وردپرس، با جوملا و دیگر سی‌ام‌اس‌های اوپن سورس ممکن است، به شرطی که دیزاینر به فنون این کار تسلط داشته باشد.

طراحی وب سایت انگلیسی، کاری نه چندان پیچیده است که معمولا همه مشتریان، می خواهند طراحی وب سایت دوزبانه برای ایشان اتفاق بیفتد.

طراحی سایت های دو زبانه با یک تصمیم گیری روبروست که آیا سایت به زبان انگلیسی، پیشفرض باشد یا با زبان فارسی.

اگر به دنبال یافتن نمونه هکارهای بین المللی هستید، تا از آن الگو بگیرید می توانید با جستجوی عبارت سیماگر Awards در گوگل، برندگان جایزه بهترین طراحی سایت خارجی را ببینید.

اما اگر منظور شما طراحی بهترین سایت برای خارجی هاست، ما در این کار متخصص هستیم.

برای طراحی سایت بین المللی قوی، می بایست علاوه بر نکات فنی و گرافیکی سایت، به تفاوت های فرهنگی و نمادشناسی گرافیکی هم توجه کرد.

لزوما مردم در ممالک دیگر دنیا رنگ ها و آیکون ها را دقیقا مثل ما تعبیر نمی کنند.

نظر به افزایش مراودات تجاری با عراق و دیگر کشورهای عربی منطقه، مشتریان متعددی از ما می خواهند که برای زبان دوم یا سوم سایت شان، از طراحی سایت عربی استفاده کنیم.

البته همیشه به ایشان این مشاوره را می دهیم که بسیاری اعراب، امروزه انگلیسی سرچ می کنند.

در طراحی سایت های دو زبانه، می بایست زبان پیش رفض را روی زبانی قرار داد که مخاطبین اصلی و اکثر کاربران سایت، به آن زبان تکلم و یا جستجو می کنند.

برای دسترسی به زبان دوم، معمولا لینک زبان دوم را در صفحه اصلی میگذارند.

بروزرسانی سایت مستقیما از ظاهر سایت، بدون نیاز به رفتن به پانل ادمین.

البته نه هر بازدیدکننده، بلکه ادمین بعد از لاگین، می تواند در صفحه خبر، به آسانی روی عنوان آن کلیک کرده، و همانجا به ویرایش عنوان خبر بپردازد.

جایی که می تواند دقیقا تناسب طول عبارت عنوان خبر و شکسته نشدن آن به خط دوم را ببیند.

یا عکس محصول را در صفحه اول، با کلیک روی آن، ویرایش کند، طوری که بتواند تناسب رنگ آن عکس با دیگر عکس های صفحه اول را ببیند.

اگر سابقا وبمستری و تولید محتوا کرده باشید، در اولین تجربه استفاده از ویرایش زنده، حسی بسیار مطبوع خواهید داشت و از سرعت و گشایش دست تان در آپدیت سایت، در شگفت خواهید شد.

اگرچه طراحی اختصاصی پوسته گرافیکی سایت با شرکت طراح است و ما در داده ورزان، علاوه بر صفحه اول، صفحات داخلی را هم بسته به تقاضای مشتری، دیزاین می‌کنیم، اما ممکن است بنا به هر دلیلی، در طول مدت بهره‌برداری، بخواهید در طراحی تمپلت صفحه‌ای دست ببرید، سکشنی اضافه یا کم کنید و .

.

.

.

با استفاده از امکان مدیریت تمپلت، به نحوی کاملا آسان و قابل فهم، در پانلی کاربرپسند و خوشدست، می‌توانید خودتان، مستقل از شرکت طراح، در دیزاین دست ببرید و بصورت Drag & Drop، آبجکت‌ها را جابجا کرده یا آبجکتی بیفزایید یا کسر کنید.

حتی لازم نیست نگران به‌هم‌ریختگی احتمالی صفحه باشید، چون می‌توانید Undo کرده یا به بک آپ 10 دقیقه پیش برگردانید.

امروز موبایل به مراتب بهتر و بیشتر از کامپیوتر دسکتاپ در دسترس و دائما همراه است.

اگرچه پانل مدیریت سایت های طراحی شده شرکت داده ورزان، ریسپانسیو است و می‌توان با مرورگر موبایل در ادمین سایت لاگین کرده و آن را بروز کرد، اما ارائه اپ موبایل اختصاصی برای بروزرسانی سایت، قابل نصب روی اندروید و آی‌او‌اس چیز دیگری است.

ادمین می‌تواند متن یک خبر یا مقاله را نوشته، با موبایل عکسی گرفته، آن را در متن درج کند و مطلب مذکور را در اپ منتشر کند تا در اولین فرصت اتصال موبایل به اینترنت، اپ با سایت سینک شده، مطلب روی سایت آپلود و منتشر شود.

بر اساس گزارشات گوگل سرعت متوسط بارگزاری یک صفحه نباید بیش از 5 ثانیه باشد.

زیرا اگر سایت دیرتر از 5 ثانیه بارگذاری شود، موجب ریزش مشتریان شده و تاثیر منفی در رتبه سایت در موتورهای جستجو دارد.

از سوی دیگر رسیدن به چنین سرعت لودی کار اصلا آسانی نیست.

شرکت داده ورزان، با رعایت آخرین استانداردهای توسعه نرم افزاری، بهره گیری از سرورهای بهترین شرکت های هاست جهانی، با کانفیگ مهندسی کش سرور و سرورهای توزیع شده سی دی ان و بهینه سازی تصاویر سایت و .

.

.

، می تواند رسیدن به سرعت لود رتبه A در ابزار معروف بین المللی GTMetrix را تضمین کند که به وضوح و کاملا قابل مشاهده و احساس، سرعت لود سایت مشتری را به ایده آل خواهد رسانید.

اگر صفحات سایت شما، به نحوی زیبا و اصولی، قابل به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی باشند، به افزایش نرخ اشتراک‌گذاری و دریافت سوشیال سیگنال‌ها کمک خواهد کرد.

همچنین اشتراک اتوماتیک یا مطابق با زمانبندی، آخرین مقالات، اخبار یا محصولات معرفی شده در سایت در کانال های تلگرام، فیس بوک و .

.

.

، می تواند به تقویت برندسازی اینترنتی شما در شبکه های اجتماعی کمک کند.

شرکت داده  ورزان با همساز کردن سیستم مدیریت محتوا با استانداردهای پروتوکل Open Graph  و توسعه بات تلگرامی اختصاصی ، کیفیت اسنیپت درج شده در شبکه های اجتماعی از صفحه سایت شما را بالا برده و به بهبود سیگنالینگ اجتماعی کمک می کند.

خیر.

این دوره ها تخصصی هستند و به درد برنامه نویسان، دیزاینرها و توسعه دهندگان وب می خورد که قرار است عمر کاری خود را در این شغل بگذرانند.

اگر شما ادمین سایت خود هستید، بهتر است دوره های وبمستری را دنبال کنید.

هر دو سیستم جهانی هستند و چندزبانگی جزو امکانات پایه آنهاست.

اما بصورت کلی بومی سازی وردپرس در ایران بهتر صورت گرفته است.

موضوع استاندارد بودن فونت انگلیسی و تنوع فونت های بسیار زیبا و استاندارد لاتین است.

زبان فارسی به علت عدم پرداخت هزینه های بین المللی توسط ملت ما، مورد بی مهری است و خود ما ایرانیان هم به علت بی سوادی، نتوانسته ایم گلی به سر زبان فارسی بزنیم.

بله دلیل اصلی زیباتر بودن سایت های لاتین نسبت به سایت های داخلی این است.

تکنیک خاصی در میان نیست.

ابتدا سایت به زبان اصلی که در اکثر مواقع فارسی است طراحی می شود و بعد از اینکه مشتری کاملا نسبت به ظرایف کار، تایید داد، زبان انگلیسی دیزاین می شود.

محاسبه نرخ قیمت و تعرفه هزینه طراحي سايت هاي چند زبانه و یا طراحی سایت های دو زبانه، بسته به پارامترهای زیر فرق می کند : به لحاظ فنی بله.

اما به لحاظ انسانی، ترجمه ماشینی گوگل، هنوز ضعف دارد و برای رفتن روی سایت و شکل دهی مراودات بن المللی شما، مناسب نیست.

0912-8238263 0912-8238263 0912-8238263 کـلیــه حقــوق مــادی و مـعنوی این سایت متعلق به شرکت سیماگر است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map