ساخت سایت تولید محتوا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت تولید محتوا کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آیا شرکت شما برای راه اندازی یک وب سایت جدید، یا انجام اصلاحات در وب سایت و ایجاد محتوا برنامه ریزی کرده است؟ برای صرفه جویی در هزینه، برخی شرکت ها وظیفه ایجاد بخشی از محتوا برای سایت خود را برعهده می گیرند، حتی اگر برای انجام «بقیه کار» با یک طراح وب یا شرکت بازاریابی کار کنند.

هرچند آنها اغلب درمی یابند که ایجاد محتوا وقت گیرترین بخش طراحی یا بازسازی وب سایت است؛ در حقیقت، در بیش از ۵۰ پروژه وبسایت که بر روی آنها کار کرده ام، پرزحمت ترین بخش هر یک از آنها ایجاد محتوا بوده است.

به زبان ساده، اغلب محتوای بسیار زیادی وجود دارد که باید برای تکمیل وبسایت توسعه یابد، و نه تنها وقت گیر است بلکه بسیاری از کارفرمایان انتظار دارند که خیلی راحت تکمیل شود.

این باعث بدقولی های فراوان یا تحویل ندادن پروژه در موعد مقرر می شود که استرس بیشتری را به فرایند تولید محتوای شما اضافه می کند.

حتی می‌توان گفت این استرس‌ها روی سئو و بازاریابی محتوایی شما هم تاثیر می‌گذارد زیرا با نارضایتی کارفرما شما هم مجبور به تغییر پلن خود در محتوای سایت هستید و نهایتا باید گفت که به کل پروژه شما به سمت پایان خواهد رفت.

برای کمک به شما از موقعیت هایی مانند این و فرض اینکه شما مدیر محتوا سایتی هستید ما توصیه های زیر را برای ساده تر ساختن فرایند ایجاد محتوا ارائه می دهیم: هنگامی که وظیفه ایجاد هر نوع محتوایی برای وب سایت خود را بر عهده یک نفر می‌گذارید، قطعا اشتباهاتی در کار او رخ می دهد که گاهی پر هزینه است.

آن شخص (که ممکن است دارای مهارت های نوشتن باشد یا نباشد) نه تنها دچار اشتباه می شود، بلکه ممکن است به راحتی بعضی چیزها را نادیده بگیرد.

برای اجتناب از این اشتباه، از چندین نفر در شرکت خود به عنوان بخشی از تیم محتوا استفاده کنید.

این افراد را با توجه به توانایی ها در بخش های مختلفی می‌توانید استفاده کنید.

برخی از این افراد ممکن است به عنوان کارشناس محتوا عمل کنند، برخی به عنوان ویرایشگر، برخی به عنوان بازنویس و در نهایت برخی هم به عنوان نویسنده صرف فعالیت کنند.

افرادی که محتوا ایجاد می کنند باید بتوانند همانطور که می نویسند به دیگران هم انتقال دهند، در نهایت شما می‌توانید هر فرد را برای یک کار خاص قرار دهید و حتی نویسنده های خود را دسته بندی کنید تا روی یک دسته از موضوعات خاص تمرکز کنند.

این بهترین شیوه توزیع کارهای محتوایی برای تیم شما خواهد بود این مورد را در چندین و چند پروژه محتوایی که اداره تیم محتوا به عهده ما بوده است تجربه کرده ایم پس این مورد را جدی بگیرید و به خوبی افراد خود را دسته بندی وظایف نمایید.

قبل از اینکه تیم شما شروع به نوشتن محتوا برای وب سایت کند، باید یک برنامه جامع برای اطمینان از اینکه محتوای شما نشانه گیری درستی می کند وجود داشته باشد؛ «نشانه» بهترین چشم انداز شماست.

چگونه می دانید که بهترین چشم اندازها و استراتژی محتوا شما چیست؟ با دانستن اینکه اشخاص خریدار شما چه کسانی هستند، بازار هدف شما کجاست و نحوه خرید کاربر چگونه است.

این چشم اندازها افرادی هستند که شما محتوای وب سایت خود را برای آنها می نویسید و می خواهید هنگام ایجاد هر صفحه نیازهای آنها را به خاطر داشته باشید.

صفحاتی که چشم اندازها را در مرحله آگاهی، هدف قرار می دهند باید انواع اطلاعات بسیار متفاوتی نسبت به آنهایی که چشم اندازها در مرحله تصمیم را هدف قرار می دهند داشته باشند.

به عنوان مثال، این مطلب سایت الومحتوا، نمونه ای از یک صفحه وب سایت برای مرحله آگاهی کاربر است و می‌توان گفت جنبه آموزشی دارد، در مقایسه با صفحه خدمات ما، که به سمت تصمیم کاربر نزدیک می شود.

ساخت یا طراحی مجدد وب سایت اغلب فرایندی طولانی است و به علت خوش بینی بیش از حد به راحتی دست کم گرفته می شود.

برای کمک به شما در تعیین میزان زمان مورد نیاز برای ایجاد محتوا، از تاریخ شروع برنامه ریزی شده رو به عقب کار کنید.

این به شما کمک می کند تا درک بهتری از حیطه پروژه داشته باشید و می تواند به شما در برنامه ریزی زمانبندی افراد تیم خود کمک کند.

تمام وظایف مربوطه را در یک تقویم محتوا پیگیری کنید (حتما تاریخ شروع و پایان هر کار را یادداشت کنید)، و ظرفیت و وضعیت پروژه را به طور منظم با تیم خود در میان بگذارید.

به این ترتیب، آنها می دانند بر روی چه چیزی کار می کنند و چه چیزی در دسترس آنهاست و می توانند وظایف خود را اولویت بندی کنند.

یک بخش مهم دیگر مدیریت زمان بندی و مسئولیت پذیری تیم است.

هر تأخیری از طرف تیم محتوای شما بر  کار تیم توسعه وبسایت شما تاثیر می گذارد، زیرا آنها نمیتوانند بر روی صفحات خاص کار کنند اگر محتوای کامل را نداشته باشند.

طراحی وب سایت تقریبا غیرممکن است زمانی که طراح مطمئن نیست چه مقدار محتوا درون آن وجود خواهد داشت.

برای خوش قول بودن، بسیار مهم است که تیم خود را طبق برنامه ریزی که کرده اید اداره کنید.

پس از راه اندازی سایت، تیم شما به همراه تیم توسعه دهنده / طراحی سایت شما تغییراتی را که می خواهید برای بهبود سایت انجام دهید را شناسایی می کنید.

و این درست است.

اگر یک رویکرد طراحی رشد محور (GDD) برای ساخت و نگهداری سایت خود اتخاذ کنید، هدف اولیه شما بدست آوردن یک محصول با حداقل دوام، و پس از آن بازسازی صفحات بر اساس داده های کاربر که از سایت جدید بدست آورده اید می باشد.

شما می توانید ایده های مختلف را از لیست دلخواه وب سایت خود به این روش امتحان کنید، و در نهایت بر اساس داده ها بهترین را برای تجربه کاربرتان تعیین کنید.

همانطور که می دانید، راه اندازی یک وب سایت می تواند استرس زا و چالش برانگیز باشد، و راه اندازی به موقع یک سایت حتی دشوارتر است.

در این صورت، اگر بتوانید زمان، منابع و وظایف خود را با استفاده از توصیه های بالا مدیریت کنید، می توانید هر مشکل کوچکی که با آن روبرو می شوید را محدود کنید! برای دریافت خدمات تولید محتوا با گارانتی تضمین بالاترین کیفیت کاری فرم را پر کرده و ارسال کنید.

تضمین می‌کنیم در ساعات کاری کارشناسان ما در کمتر از ۳۰ دقیقه با شما تماس خواهند گرفت.

این مطلب به شما کمک کرد؟ برای دوستانتان ارسال فوری کنید! تعداد کلمه و مقاله را وارد کنید تا سفارش شما محاسبه شود الو محتوا ساخته یک کمبود بزرگ و علمی در کشورمان است که رسالت آن پر کردن این نقص به صورت علمی در حوزه محتوا و دیجیتال مارکتینگ فضای وب فارسی است.

تمامی حقوق برای سایت الومحتوا محفوظ است .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map