ساخت سایت تک صفحه ای رایگان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت تک صفحه ای رایگان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این بخش با قالب تک صفحه ای راست چین بلاسزوک جهت ساخت سایت تک صفحه ای رایگان کنار شما کاربران گرامی هستیم همان طور که در عنوان اشاره کریم نام این قالب Blaszok می باشد که از قابلیت و امکانات فوق العاده و همچنین انواع دمو با طرح و چیدمان مختلف برای راه اندازی انواع وبسایت های تک صفحه ای ، سایت شرکتی ، تجاری ، فروشگاهی و زمینه کاری های دیگر … می باشد.

اگر شما هم به دنبال یه قالب تک صفحه ای وردپرس که بتواند تمام نیازتان جهت راه اندازی یک وب سایت حرفه ای برآورد کند هستید ما این قالب تک صفحه ای راست چین و فارسی سازی شده Blaszok را پیشنهاد می کنیم که می توانید به صورت رایگان دانلود و وب سایت خود را با استفاده از بسته نصبی آسان راه اندازی کنید.

از آنجایی که این پوسته به صورت قالب چند منظوره وردپرس ارائه شده از انواع دمو با طرح و چیدمان مختلف برخوردار است و شما قادر هستید بهترین سایت تک صفحه ای را با این تم طراحی کنید از آنجایی که این قالب به صورت چند منظوره می باشد شما علاوه بر سایت تک صفحه ای می توانید انواع سایت مانند سایت فروشگاهی ، شرکتی و غیره را نیز با استفاده از دموی موجود راه اندازی و کسب و کار خود را شروع کنید برای درون ریزی دمو ها کافیست روی دموی مورد نظر کلیک کنید تا کار درون ریزی پایان یابد و در نهایت اقدام به ویرایش و انتشار مطالب وب سایت خود کنید.

قالب one page وردپرس Blaszok از سایت تم فارست به صورت دلاری خریداری و فارسی سازی شده کاملا وارجینال و پرمیوم می باشد و شما بدون هیچ گونه دغدغه امنیتی می توانید این پوسته رایگان وردپرس استفاده کنید.

از آنجایی که یکی از مهمترین نکات سئو سایت ریسپانسیو و  واکنش گرا بودن قالب وردپرس می باشد بنابراین هنگام تهیه قالب می بایست به این امر مهم توجه ویژه ای داشته باشید تا وب سایت در رزولوشن های مختلف به صورت کاملا حرفه ای نمایش داده شود از این رو قالب تک صفحه ای ساده بلاسزوک به صورت کاملا حرفه ای طراحی و کدنویسی شده است و کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا می باشد که می توانید با اطمینان خاطر بیشتر از این پوسته وردپرس جهت راه اندازی  سایت استفاده کنید.

قالب تک صفحه ای حرفه ای رایگان خونه ی ویژوال کامپوزر سازگاری کامل را دارد و شما می توانید انواع برگ با طرح و چیدمان مختلف  با کشیدن و رها کردن المان ها طراحی محتوای سایت خود را به کاربران نمایش دهید همچنین این قالب تک صفحه ای وردپرس با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری کامل را دارد یعنی شما می توانید در کنار سایت خود یک فروشگاه کامل اینترنتی با استفاده از این افزونه داشته باشید و به فروش محصول نیز بپردازید.

قالب تک صفحه ای سیماگر رایگان و فارسی Blaszok دارای بیش از ۲۵ پیش نمایش آنلاین جهت راه اندازی انواع وب سایت ها با زمینه کارهای مختلف می باشد و شما تنها با یک کلیک ساده می توانید دموی مورد نظر خود را از بخش پیش نمایش ها که در پنل تنظیمات این قالب قرار دارند دونریزی و کسب و کار خود را راه اندزای کنید.

          منبع قاب چین | قالب رایگان وردپرس نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت قاب چین به عنوان یک برنده شناخته شده و با هدف ارائه خدمات نوین طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت های مختلف، تولید محتوای یونیک و کاملا بهینه، ارائه انواع قالب های وردپرس و همچنین افزونه های پرمیوم و ارجینال همواره در خدمت شما مشتریان و کاربران گرامی می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map