ساخت سایت سفارشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت  سفارشی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در کنار سایت‌های آماده ، نوع دیگری از سایت‌ها هستند که به صورت سفارشی و اختصاصی طراحی می‌شوند.

این نوع سایت‌ها دقیقا متناسب یا خواست‌ها و نیازهای مشتریان هستند و هیچ بخشی در آنها اضافه و یا کم نیست.

در این نوع سایت‌ها معمولا این امکان وجود دارد که در آینده امکانات جدید تری اضافه‌ شود.

علت این امر این است که این سایت‌ها از صفر تا صد توسط شرکت و یا طراح ، طراحی می‌شوند.

لذا این امکان وجود دارد که بتوان در آینده بخش جدیدی را افزود و یا در صورت عدم نیاز به بخش‌هایی آنها را تغییر داد.

در صورتی که شما به سایتی نیاز دارید که کاملا متناسب با نیازها و طرح مد نظر خودتان طراحی شود ، پیشنهاد می‌کنیم از طراحی سایت سفارشی استفاده نمایید.

در طراحی سایت به صورت اختصاصی معمولا دو دسته امکانات برای سایت در نظر گرفته می‌شود.

دسته‌ی اول امکانات اصلی هستند که پایه و اساس سایت با این امکانات شکل می‌گیرد.

دسته‌ی دوم امکانات جانبی هستند،این امکانات باید توسط مشتری و به صورت ریز به ریز به شرکت طراحی سایت ارسال شود تا شرکت یا فرد طراح بتواند به صورت دقیق و اصولی این موارد را پیاده سازی نماید.

در سایت ساز زرین طراحی و پیاده سازی سایت‌های مد نظر کاربران با رعایت تمامی اصول و نکات سئو انجام می‌شود تا بتوان بهترین خدمات را به کاربران گرامی ارائه داد.

لذا جهت تسریع در فرآیند طرااحی سایت باید امکانات مد نظر شما به صورت ریز امکانات به کارشناسان مربوطه ارسال گردد و پس از بررسی‌های چند مرحله‌ای و پیشنهادات تکمیلی در طراحی بهتر ، طراحی سایت اختصاصی شما آغاز می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های 0912-8238263 و 0912-8238263 تماس حاصل نمایید.

یکی از سایت های بسیار زیبا و جدید طراحی شده در سایت زرین سایت فروشگاهی دیجی مارکت پلاس می‌باشد.

مزیت این سایت نسبت به سایت‌های دیگر استفاده از المنتور در چینش صفحات می‌باشد.

با استفاده از این امکان به راحتی و در کمترین زمان می‌توانید زیباترین صفحات را ایجاد کنید.

از دیگر مزایای این سایت سرعت بسیار بالای آن می‌باشد که موجب ایجاد یک تجربه عالی خواهد شد.

شما کاربر گرامی برای کار با این سایت نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نخواهید داشت.

جهت مشاهده دمو آنلاین و یا خرید سایت روی تصویر و دکمه ی مشاهده دمو و خرید آنلاین سایت کلیک کنید.

اگر شما به دنبال وب سایت املاک هستید پیشنهاد می کنیم وب سایت املاک اعتماد را انتخاب نمایید زیرا: وب سایت املاک اعتماد دارای ظاهری جذاب و منحصر به فرد می باشد که موجب می شود کاربران ساعت ها در وب سایت شما مشغول به گشت و گذار شوند و این مورد از بابت سئو برای سایت شما عالی است.

شما می توانید با استفاده ازاین وب سایت هر نوع ملک و املاک را در گروه بندی های مستقل ارائه دهید تا به صورت کاملا شفاف کاربران را راهنمایی نمایید تا به راحتی املاک موردنیاز خود را پیدا نمایند.

همچنین این وب سایت دارای امکانات بسیار از جمله تغییر رنگ و بخش های مختلف سایت می باشد و شما می توانید بدون دانش کدنویسی بسیار بخش ها سایت را با استفاده از مدیریت فارسی آن تغییر دهید.

به همراه خرید وب سایت هما ، بقیه مراحل کار را به ما بسپارید تا به صورت کامل وب سایت را راه اندازی و به همراه هاست و دامنه رایگان به شما تحویل دهیم.

ساخت سایت شرکتی و ایجاد سایت می تواند گسترشی در کسب و کار و تجارت شما داشته باشد.

بنابراین ، انتخاب و خرید سایت مناسب ، می تواند در این امر مهم تاثیر گذار باشد.

شما می توانید با انتخاب و خرید وب سایت شرکتی اورانوس ، یک سایت زیبا و با امکانات بالا و حرفه ای برای خود راه اندازی کرده و خدماتتان را برای مشتریان خود به نمایش بگذارید.

امکاناتی که در این وب سایت در نظر گرفته شده است ، برای راه‌اندازی یک سایت شرکتی با هر موضوع فعالیتی مناسب است.

چیدمان و المان های موجود در این سایت ، انعطاف پذیری بالایی را برای مدیریت به شما خواهد داد.

این سایت با نازلترین قیمت و کیفیت بالا خدمت شما کاربران فهیم و گرانقدر سایت ساز ارائه شده است.

سایت جدید اورانوس ، با طراحی زیبا ، منحصر به فرد و امکاناتی کامل ، می‌تواند نیاز شما برای راه اندازی یک وب سایت شرکتی را به کلی رفع کند.

جهت مشاهده و خرید وب سایت شرکتی اورانوس ، می توانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

امروزه ساخت سایت شرکتی باعث رونق کسب و کار و معرفی هر چه بیشتر شرکت و محصولات آن می شود.

راه اندازی سایت و ساخت سایت ، بسیار ساده و سریع صورت میگیرد.

سایت ساز زرین ، با ارائه انواع وب سایت های کاربردی ، امکان ایجاد سایت و ساخت سایت را فراهم کرده است.

وب سایت شرکتی و فروشگاهی فردوس ، یکی از بهترین سایت های آماده در سایت ساز زرین می باشد که خدمات استثنایی در آن در نظر گرفته شده است.

شما می توانید با خرید وب سایت شرکتی و فروشگاهی فردوس ، از هر لحاظ خیال خود را راحت نمایید.

به همراه خرید وب سایت شرکتی فردوس ، هاست و دامنه ملی ir به صورت کاملا رایگان تقدیم شما عزیزان می شود.

علاوه بر این تمامی سایت‌های آماده موجود در سایت ساز زرین از 3 روز تست رایگان و همین طور پس از خرید 3 روز مهلت عودت وجه و 7 روز مهلت تعویض سایت خواهید داشت.

امروزه ساخت سایت برای شرکت ها و ارگان های مختلف امری ضروری و لازم می باشد و می توان گفت در حال حاضر اکثر شرکت ها به فکر ایجاد وب سایت برای رونق شرکت یا کسب و کار خود افتاده اند.

وب سایت شرکتی و حرفه ای البرز ، این امکان را به مدیران شرکت ها و کسب و کارهای مختلف می دهد تا بتوانند با کمترین هزینه و زمان ، اقدام به راه اندازی وب سایت کاملا حرفه ای نمایند.

علاوه بر این موضوع ، وب سایت شرکتی البرز ، امکان قرار دادن محصولات فیزیکی و فایلی را به شما می‌دهد تا بتوانید خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

به همراه خرید سایت شرکتی البرز ، یک عدد هاست و یک عدد دامنه ملی از سایت ساز هدیه بگیرید.

وب سایت شرکتی البرز ، با قابلیت فروش فایل و همچنین فروش به صورت پستی محصولات ، زمینه را برای فروش هر نوع محصول و معرفی محصولات شرکت شما را ایجاد کرده است.

شما کاربران گرانقدر می توانید پس از کسب اطلاعات بیشتر در باره این سایت شرکتی و همچنین مشاهده دموی آنلاین آن ، اقدام به خریدسایت حرفه ای با نازلترین قیمت نمایید وب سایت شرکتی و حرفه ای پارس ، وب سایتی حرفه ای و جدید می باشد که امکان ایجاد بستری مناسب برای راه اندازی انواع سایت های شرکتی ، سازمانی ، خبری ، ورزشی ، علمی ، آموزشی و… را دارا می باشد.

این سایت با یک قیمت بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

به همراه خرید این سایت یک عدد هاست حرفه ای و یک عدد دامنه ملی به دلخواه از سایت ساز هدیه بگیرید.

به همراه ساخت وب سایت ، کنترل پنل فارسی و آموزش استفاده از آن نیز ارائه می شود که شما می توانید تمامی موارد موجود در سایت را با پنل فارسی و آموزش، ویرایش کنید.

این وب سایت از چیدمانی حرفه ای نیز برخوردار است که در رده وب سایت های شرکتی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

شما کاربران عزیز می توانید پس از کسب اطلاعات بیشتر در باره این سایت و همچنین مشاهده دموی آن ، به صورت آنلاین اقدام به خرید این سایت حرفه ای با نازلترین قیمت نمایید.

وب سایت شرکتی دنا دارای گرافیک زیبا است و با استفاده از امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد به شما کمک می‌کند تا خدمات و محصولات خود را به راحتی معرفی نمایید.

این سایت پیشنهاد ویژه‌ی ما برای افرادی است که کسب کار مرتبط با لوازم خانگی و آشپزخانه و چوب هستند.

با استفاده از این سایت به راحتی می‌توانید کسب و کار و محصولات خود را معرفی نمایید و با استفاده از این سایت مشتریان زیادی به سمت کسب و کار خود جذب نمایید.

علاوه بر تمام امتیازات ،این وب سایت دارای مدیریت محتوای فارسی می باشد که می توانید به راحتی بخش های مختلف وب سایت را ویرایش نمایید.

شما با خرید این وب سایت می توانید یک هاست و یک دامنه رایگان نیز از سایت ساز زرین هدیه بگیرید.

بنابراین بعد از خرید وب سایت تمامی کارها را به ما بسپارید تا به صورت کامل وب سایت را راه اندازی نموده و با آموزش فارسی در اختیارتان قرار دهیم.

سایت لوکس یکی از سایت های با قیمت مناسب در سایت ساز زرین است که برای راه‌اندازی انواع سایت‌های شرکتی و اداری و آموزشی و دانشگاهی و املاک می‌توانید از آن استفاه نمایید.

به همراه خرید این وب سایت ، یک عدد هاست و یک عدد دامنه ملی به صورت کاملا رایگان از سایت ساز هدیه بگیرید.

شما می توانید با استفاده از مدیریت فارسی این سایت ، اقدم به ویرایش آن نموده و اطلاعات مورد نظر خود را قرار دهید.

همچنین این سایت دارای آموزش نحوه ویرایش و استفاده از سایت می باشد که با توجه به آن می توانید تک تک مسیر های موجود در سایت را ویرایش و شخصی سازی نمایید.

شما کاربران گرانقدر می توانید پس از کسب اطلاعات بیشتر در باره این سایت و همچنین مشاهده دموی آن ، به صورت آنلاین اقدام به خرید این سایت حرفه ای با نازلترین قیمت نمایید تماس بگیرید ما همیشه آماده پاسخگویی به کاربران گرامی هستیم.

تلفن دفتر مرکزی : 0912-8238263 تلفن مشاوره: 0912-8238263 آدرس: تهران:خیابان مطهری،نبش خیابان علی‌اکبری، پلاک 133، طبقه 3، واحد 10

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map