ساخت سایت شبکه اجتماعی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با ساخت سایت شبکه اجتماعی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایده طراحی سایت شبکه اجتماعی برای ارتباط با دوستان و آشنا شدن با افراد جدید می تواند ایده جالبی باشد، که ایجاد چنین سایتی نیاز به طراحی و برنامه نویسی تحت وب دارد.

اما برای طراحی سایت شبکه اجتماعی نیاز به دانستن مطالبی است که باید قبل از طراحی سایت آن ها را مشخص نمایید.

به عنوان مثال باید بدانید هدفتان از طراحی سایت شبکه اجتماعی چیست؟ تا چه میزان می خواهید پیشرفت داشته باشید؟ چه تعداد کاربر می خواهید عضو داشته باشید؟ چه امکاناتی را قصد دارید در اختیار کاربر قرار دهید؟ و منابع مالی برای این کار را چگونه تامین خواهید کرد؟ همچنین به امنیت پروفایل های شخصی و امنیت کل وب سایت نیز باید توجه داشته باشید.

پس از بررسی و تحقیق درباره این موارد، تعیین اهداف و برآورد کامل هزینه ها می توانید از یک شرکت طراحی سایت و یا یک طراح حرفه ای بخواهید برایتان این کار را انجام دهند.

گستردگی استفاده از سایت های شبکه اجتماعی و تامین امنیت کافی هر یک از کاربرها از مهم ترین اصول در طراحی سایت شبکه اجتماعی است.

از عوامل مهم دیگر در طراحی سایت شبکه اجتماعی جذب مخاطبان بیشتر برای گسترش وب سایت و استفاده از یک سرور مناسب جهت سرعت مناسب بارگذاری صفحات در زمان های پر ترافیک می باشند.

اصولا مبنای کار شبکه های اجتماعی به این صورت می باشد که باعث ایجاد ارتباط میان افراد و به اشتراک گذاشتن مطالب مختلف با یکدیگر می شود به این گونه که هر فرد برای خود دارای پروفایل شخصی می باشد که در آن اطلاعات شخصی و علاقه مندی های خود را قرار می دهد، از این طریق با دوستان قدیمی خود در ارتباط بوده و با دوستان جدیدی نیز آشنا می شود شاخص ترین ویژگی که طراحی سایت شبکه اجتماعی دارا می باشند اشتراک گذاری مطالب مختلف و احوالات روزانه افراد با یکدیگر می باشد.

با توجه به اینکه انسان ها به ارتباط با دیگران و جامعه خود نیاز دارند و اینکه به با خبر شدن از احوالات دوستان و آشنایان خود علاقمند هستند موجب شده متخصصان فناوری اطلاعات تصمیم به طراحی چنین سایت هایی بگیرند که نمونه بارز و شاخته شده آن فیسبوک می باشد.

معمولا وب سایت های شبکه های اجتماعی با استقبال بسیار زیادی روبه رو خواهند شد به طوری که از سطح شهر و کشور نیز فراتر رفته و مخاطبان بیشتری را جذب خواهد کرد.

با وجود مخاطبان زیاد و همچنین بازدید بالای سایت این وب سایت ها تبدیل به یک بستر مناسب برای تبلیغات شرکت های تجاری خواهد شد.

چنین شبکه های اجتماعی علاوه بر ایجاد تفریح و سرگرمی که مورد توجه بسیاری از کاربران می باشد در تجارت و کسب و کار افراد نیز تاثیرگذار است.

زیرا تجار، تولید کنندگان یا فروشندگان می توانند محصولات یا خدمات خود را در شبکه های مجازی معرفی نموده تا با این کار توسط میلیون ها کاربر دیده شوند.

همانطور که قبل تر هم گفته شد اصلی ترین هدف طراحی سایت شبکه اجتماعی تشکیل یک اجتماع گسترده انسانی در فضای مجازی است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی افرادی که از خانواده و دوستان و آشنایان خود فاصله دارند راه های زیادی برای برقراری ارتباط و مطلع شدن از احوالات آن ها در اختیار دارند که یکی از آن ها همین سایت های شبکه های اجتماعی می باشند.

در کنار این هدف، کسب درآمد نیز می تواند یکی دیگر از اهداف طراحی سایت شبکه اجتماعی باشد.

اگر شما قصد طراحی چنین سایتی را دارید و می خواهید اقدام به طراحی سایت شبکه اجتماعی نمایید می بایست تمامی نکات و حالات طراحی و پیاده سازی این نوع سایت را بدانید.

ویژگی اصلی طراحی سایت توسط تیم ابر آی تی اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از قالب های آماده و سیستم های کپی می باشد.

مسلما وب سایتی که به صورت اختصاصی و مطابق با استاندارد های روز و نظر و سلیقه مشتری و همچنین تجربه بالای یک طراح حرفه ای ایجاد گردد در مقایسه با سایتی که کپی یا آماده باشد با ارزش تر می باشد.

از تفاوت های تیم ابر آی تی با دیگر شرکت های طراحی سایت شبکه اجتماعی می توان به عدم محدودیت در طراحی اختصاصی، تجربه بالا در طراحی سایت، طراحان، برنامه نویسان و گرافیستان مجرب و سئوکاران حرفه ای اشاره نمود.

در صورت نیاز به طراح مجرب و کارآزموده برای طراحی سایت شبکه اجتماعی خود می توانید با کارشناسان و طراحان ما تماس حاصل نمایید.

برخی امکانات در طراحی سایت شبکه اجتماعی هر نوع سایت شبکه های اجتماعی می تواند دارای امکانات خاص و متفاوتی باشد، اما برخی از این امکانات در تمامی طراحی سایت شبکه اجتماعی استفاده می گردند و جزو امکانات عمومی می باشند.

با وجود تمام امکانات و ویژگی هایی که در این مقاله به آن ها اشاره شد یک وب سایت شبکه اجتماعی برای عملکرد صحیح در فضای مجازی نیاز به پشتیبانی و رعایت موارد دیگری نیز دارد.

نیازهایی که بیشتر فنی و زیرساختی هستند و برای کاربران قابل مشاهده و قابل درک نیستند اما تاثیر بسزایی در کارکرد سایت شما دارند.

اولین و مهم ترین نیاز سایت شبکه اجتماعی امنیت آن می باشد.

کاربران اطلاعات و عکس هایشان را در پروفایل خود قرار می دهند و باید این اطمینان را به آن ها بدهید که اطلاعات شخصی شان در جای امنی قرار گرفته و فرد غریبه ای نمی تواند به آن ها دسترسی پیدا کند.

نیاز دیگر در طراحی سایت شبکه اجتماعی توانایی پشتیبانی از تعداد کاربران زیاد می باشد.

تعدد فراوان کاربران در شبکه های اجتماعی امری طبیعی است بنابراین سایت شما باید بتواند فضای ذخیره سازی مناسبی را در اختیار کاربر بگذارد و همچنین دچار کندی یا قطعی نشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ارسال دیدگاه فروش سایت خرید سایت هزینه طراحی سایت قیمت طراحی سایت قیمت سئو طراحی سایت آماده ساخت سایت آدرس: تهران – اشرفی اصفهانی، خیابان خانبابایی، مجتمع اداری توانا واحد ۵۸ ایمیل: سیماگرabarit.

net تلفن: 48675 – 021 موبایل: 0912-8238263 کلیه حقوق این سایت متعلق به ابر ای تی می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط تیم ابر ای تی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map