ساخت سایت شبیه دیجی کالا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت شبیه دیجی کالا شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با ساخت سایت شبیه دیجی کالا شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

وب سایت فروشگاهی دیجی کالا سرآمد و الگوی شماره یک  طراحی فروشگاه های اینترنتی در ایران میباشد.

داشتن یک فروشگاه اینترنتی به زیبایی و با قابلیت های دیجی کالا آرزوی صاحبان کسب و کارهای آنلاین می باشد.

ما در سیماگر با زمان و هزینه مناسب برای ساخت سایت شبیه دیجی کالا برای شما طراحی و راه اندازی میکنیم امروزه عصر پیشرفت آنلاین است.

آیا باورتان می‌شد روزی فرا رسد که حتی محصولات خوراکی را بصورت اینترنتی عرضه کنند؟ این پیشرفت با سرعتی به جلو حرکت می‌کند که شاید روزی حس کنید از غافله عقب ماندید؛ پس تا دیر نشده باید فکری کرد و فعالیتی را آغاز کرد.

شاید هنوز نمی‌دانید چه نوع فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی فقط برای کالاهای دیجیتالی نیست، بلکه شما می‌توانید مانند سیماگر یک فروشگاه اینترنتی بر پایه محصولات نیز طراحی کنید.

بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی فروشگاه اینترنتی می‌تواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمات.

اما مسئله مهم اینجاست که چگونه طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در همیار توسعه پاسخ سوالات شما را می‌دهیم و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

در کنار فروشگاه اینترنتی، ما به شما یک اپلیکیشن فروشگاهی (اندروید) هدیه میدهیم تا کسب و کار آنلاین خود هرچه بیشتر گسترش دهید.

تلفن های همراه وسیله جدایی ناپذیر در زندگی روزمره مردم هستند، فرهنگ استفاده از اپ ها به ساده شدن فرآیند های تجارت الکترونیک کمک کرده و داشتن اپ علاوه بر متمایز کردن کسب و کار شما از سایز رقبا و ارتقا پرستیژ برندتان به کاربران شما این امکان را میدهد که خیلی ساده و مستقیم به جدیدترین محصولات و خدمات شما دسترسی پیدا کرده و میزان فروش و درآمد شما افزایش پیدا کند.

مارکت پلیس بستری است که امکان خرید کاربر را از چندین تامین‌کننده‌ی متفاوت بوجود می‌آورد.

در واقع اداره‌کننده‌ی یک مارکت پلیس نیازی به موجود داشتن کالاهایی که می‌فروشد ندارد بلکه کسب و کار در این فضا از طریق در اختیار قراردادن موجودی سایر فروشندگان و تسهیل امکان خرید این کالاها توسط مشتریان جریان می‌یابد.

با توجه به تسهیلات و امکانات خوبی که یک مارکت پلیس در اختیار کاربران قرار می‌دهد، شاهد رشد آن‌ها در فضای تجارت الکترونیک سال‌های اخیر بوده‌ایم.

در سال‌های اخیر کاربر می‌تواند به شکل اینترنتی کالاهایی را از مارکت پلیس خریداری کند، کالاهایی که اطلاعات‌شان بروزرسانی می‌شوند و به تامین‌کننده‌های متفاوت تعلق دارند.

شاید اصلی‌ترین جذابیت مارکت پلیس برای کاربران وجود همین تامین‌کننده‌های متفاوت باشد.

امری که به کاربر امکان انتخاب از میان مجموعه‌ی وسیعی کالا را می‌دهد.

نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

تهران, پاسداران, گل نبى, خیابان ناطق نورى (شمالی), نبش کوچه علیزاده آذر, پلاک 20, ساختمان پزشكان نگين زمرد, ط ٣, واحد ۷, کد پستی : 0912-8238263 ۰۲۱-0912-8238263 ۰۲۱-0912-8238263 0912-8238263 سیماگرhamyar.

dev شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید مثال : 0912-8238263 نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map